Skoči na vsebino

Sune? Mit ali resnica (nabijanje ali 2cilindra 650 ccm res suneta, pa o 650vs1000)


Priporočene objave

Objavljeno
Ob 9. 7. 2017 ob 22:46, Borutt pravi:

 

Pozabil si omeniti kratko medosno razdaljo in sunek oziroma navor dvovaljnika. 

Sploh snecijev,ki ima enormen navor....celo tuk ko od damija ktm v štand gasu

Objavljeno
pred 7 urami, Borutt pravi:

Ta teden jaz pišem, sodelavec pa bere :ras:.

Pozabil si omeniti kratko medosno razdaljo in sunek oziroma navor dvovaljnika. 

A si ti sploh kdaj vozil 650 versysa.....sunek dvovaljnika,hahaha 

Objavljeno
pred 46 minutami, Kmet2 pravi:

A si ti sploh kdaj vozil 650 versysa.....sunek dvovaljnika,hahaha 

jap, motor lepo potegne

  • Haha 2
Objavljeno
pred 56 minutami, Kmet2 pravi:

A si ti sploh kdaj vozil 650 versysa.....sunek dvovaljnika,hahaha 

Ker ti določene zadeve niso ravno poznane, te bom razsvetlil z dejstvom, da motor z manj valji pri isti delovni prostornini bolj "sune" od tistega z več valji. Mogoče boš sedaj razumel pomen mojega zapisa. 

Objavljeno
pred eno uro, Borutt pravi:

Ker ti določene zadeve niso ravno poznane, te bom razsvetlil z dejstvom, da motor z manj valji pri isti delovni prostornini bolj "sune" od tistega z več valji. Mogoče boš sedaj razumel pomen mojega zapisa. 

mwahaha..nema sunka nem nič pr teh kojnih. Še 1290 GT ne sune, k je našopan z elektroniko. sunejo stari jurjaki 990 ,ap podobno, ne pa 650ccm brenclni.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
11 minutes ago, DAMI34 said:

motor z manj valji pri isti delovni prostornini bolj "sune" od tistega z več valji

Napisal je:

" motor z manj valji pri isti delovni prostornini bolj "sune" od tistega z več valji"

Popravljeno . Popravil Nearrain
  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno
pred 1 uro, Borutt pravi:

Ker ti določene zadeve niso ravno poznane, te bom razsvetlil z dejstvom, da motor z manj valji pri isti delovni prostornini bolj "sune" od tistega z več valji. Mogoče boš sedaj razumel pomen mojega zapisa. 

Primerjava...sem mislil,da imam @mausov kawl 4 cilindre in ne dva!Drugi graf je od nenormalno močnega versys od 1000...

 

prenos.jpg

web-2014-Kawasaki-Ninja-1000-ABS-dyno-run-CHART.jpg

Objavljeno
pred 4 minutami, Nearrain pravi:

Napisal je:

" motor z manj valji pri isti delovni prostornini bolj "sune" od tistega z več valji"

ma tisti brenclni nč ne sunejo, to sem pa jaz napisal. 

Z ozirom da sem kar nekaj vrstnih 650ccm 2 valnikov vozil, pa enga v stromčka, nisem nobene razlike v sunkih opazil napram 600ccm yamahci, ki je imela 4 valje

Objavljeno
pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

ma tisti brenclni nč ne sunejo, to sem pa jaz napisal. 

Z ozirom da sem kar nekaj vrstnih 650ccm 2 valnikov vozil, pa enga v stromčka, nisem nobene razlike v sunkih opazil napram 600ccm yamahci, ki je imela 4 valje

100%...časi ko so V2 mopedi bolj ruknili na gas so davno minili!!!!!!!

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Glede rukanja agregatov z več/manj valji.

Res je. Z manj valji bolj rukajo (tresejo).

Odkar imam (spet) štirivaljnik občutim dosti večje rukanje v rebra.  :P

 

malo zares:

Lahko primerjam litrco, ki sem jo vozil prej (SUZUKI SV 1000) in litrco, ki jo vozim zdaj (GSXR 1000)

...125 proti 185 KM

... SVja nisem mogel voziti pod cca 3500 1/min, GSXR komot od 1500 1/min.

... SV v 6 prestavi na min obratih..... in pospeševanje.... ni pogojev!!! ... mašino je hotelo iztrgati ali pa obrniti v kontra ...

....GSXR v 6 prestavi od 40 km/h od 1500 1/min naprej z lahkoto.

Res pa je, da je med tema dvema motorjema recimo ena generacija.

.... in res je tako, kot je napisal @sesir, da je bilo to včasih, sedaj pa elektronika kroti brutalnost agregatov (dvo in štirivaljnikov) v prvi, drugi in tretji prestavi.

... načeloma pa ja... dvovaljniki imajo večji navor pri nižjih obratih kot štirivaljniki.... saj se tudi nižje vrtijo...in imajo mnogo manjše uporabno območje vrtljajev ( sej vem... KTM-ji tega nimajo ...  :P  )

Tko. Ne bom pametoval več. Dosti za danes.

 

Objavljeno
pred eno uro, Zivnorc pravi:

 

... SV v 6 prestavi na min obratih..... in pospeševanje.... ni pogojev!!! ... mašino je hotelo iztrgati ali pa obrniti v kontra ...

....GSXR v 6 prestavi od 40 km/h od 1500 1/min naprej z lahkoto.

 

 

a o tem butanju govori @Borutt, ja pol se pa strinjam. 

2 valjc se velik bolj trese kot pa 4 valjc (butne pa še vedno če govorimo o 650ccm versisu bolj tko tko, oziroma zanemarljivo napram 600 ali 650 4 valjem)

Objavljeno (popravljeno)

... sori @maus ... spet se oglašam.

... ja. 2 valjc se bolj trese, kot 4 valjc....

.... o vajinem butanju z @Borutt pa nimam nič.... in ne vam kaj vaju tako trese...

..aja še to.

600 ccm 4 valjni  ima več moči kot Versys. recimo 100KM proti 70?. Primerjaj en primerljiv motor.... recimo Yamaha 600 Diversion vs Versys.

 

Popravljeno . Popravil Zivnorc
  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Objavljeno
pred 1 minuto, Zivnorc pravi:

... sori @maus ... spet se oglašam.

... ja. 2 valjc se bolj trese, kot 4 valjc....

.... o vajinem butanju z @Borutt pa nimam nič.... in ne vam kaj vaju tako trese...

 

jah nč, povej keri bolj butne al litrski gixer al litrski sv??? 

Butne, povleče, madona.

Objavljeno

GSXR mnogo bolj rukne, butne,  povleče... potegne....

....sej sem že napisal, madona!!

Objavljeno
pred 51 minutami, Zivnorc pravi:

GSXR mnogo bolj rukne, butne,  povleče... potegne....

....sej sem že napisal, madona!!

Sej jaz to vejm :P

Ampak bi res rad zaključil to famo o butanju Versisa in podobnih vrstnih 2 valjčkov, ker prav nič ne butajo (kvečjemu se tresejo) in skoraj zanemarljivo bolje povlečejo v primerjavi z uglajenim 4 valjnim motorjem iste kubikaže.

Imajo za odtenek boljšo krivuljo navora spodaj, in manjšo elastičnost agregata. V večini jih pa 4 valjna mašina (iste kubikaže) poseče v max konjih.

torej še 1x, 68 konjev je prav lepo uglajenih, sploh pri zadnjih modelih Versisov, ker imajo že vsi dvojne lopute  na gasu in še 1x prosim, ne pisat o tem kaka zverina je Versys ali pa V strom in podobne mašince in koliko buta, ker ne.

 

Objavljeno

@DAMI34 ... sej to tu jest vem.

Je pa to tako, kot je bilo napisano. Versys (in podobne "kobilice") ne potrebuje ne vem kake moči ali navora, da ga pri preganjanju pri prelaganju v klanec hoče malenkost dvigovati., ker se zaradi geometrije motocikla,  vpliva voznika (pri pospeševanju vlečeš nazaj krmilo in s tem dvigaš prednji del motocikla), mehkega vzmetenja in pospeška motorja ravnovesje sil pomika proti zadnjemu kolesu...

Pri športnem motorju je to ravnovesje sil precej nižje, zato potrebuje mnogo večjo moč motorja, da prideš do enakega učinka.

 

Objavljeno
pred 4 urami, DAMI34 pravi:

mwahaha..nema sunka nem nič pr teh kojnih. Še 1290 GT ne sune, k je našopan z elektroniko. sunejo stari jurjaki 990 ,ap podobno, ne pa 650ccm brenclni.

Saj nisem pričakoval, da boš razumel. Vprašaj koga, ki mu motoroznanstvo ni tuje. 

Objavljeno
pred 4 urami, sesir pravi:

Primerjava...sem mislil,da imam @mausov kawl 4 cilindre in ne dva!Drugi graf je od nenormalno močnega versys od 1000...

 

prenos.jpg

web-2014-Kawasaki-Ninja-1000-ABS-dyno-run-CHART.jpg

Koliko valjev ima Versys 1000 ? 

Objavljeno

      pred 4 urami, DAMI34 pravi:

mwahaha..nema sunka nem nič pr teh kojnih. Še 1290 GT ne sune, k je našopan z elektroniko. sunejo stari jurjaki 990 ,ap podobno, ne pa 650ccm brenclni.

 

... 1290GT je našopan z elektroniko ravno zaradi tega... da ne sune, da je prijazen "beri bolj varen" do uporabnika. 990 tega nima, ali pa nima nevem kako dobro poštimanega.

Za vsak malo novejši motor obstaja (na e-bay) za nekaj 10€ čip, ki to "dušilno elektroniko" lahko obide in agregat dela s surovo močjo od začetka v vsaki prestavi. Takrat ti motor že ob gibu zapestja podivja... zavrti kolo, dvigne na zadnje kolo... skratka lahko naredi motocikel neobvladljiv. Tudi na GT 1290 imaš gumb za različne mape motornega obnašanja...ki ni nič drugega kot "elektronsko krotenje agregata po meri ".

....lahko pa za starejše motocikle recimo dokupiš powercommander, ki to "surovost" agregata nastaviš po svoji meri.

650ccm brencl čisto dovolj "sune" da te skipa, če je dovolj drugih pogojev za to (da se ne ponavljam spet, kar sem napisal v prejšnjih postih).

@maus ...na vrsti si:

 

 

Objavljeno (popravljeno)

Dvovalnik iz nižjih obratov bol butne, rukne, pospešuje kot štirivalnik, zaradi večjega navora pri enakih nizkih obratih ( npr. pri 3000-4000 min-1 ) :

https://d1sfhav1wboke3.cloudfront.net/ImageServer/Apim2media/Documents/1016/9eb73e9ae46e4f36a3411a51b29ab329.pdf

https://d1sfhav1wboke3.cloudfront.net/ImageServer/Apim2media/Documents/721/a1bfb16c2901403d93ed8c37bd868c0f.pdf

Popravljeno . Popravil Lipstick
Objavljeno

še 1x 650ccm nč kaj ne sune, ker je samo 650ccm...če pa hitro spustiš sklopko, pol pa sune tut 250ccm (neglede na valje)

In prosim da nehate s temi sunki versysa, ker bom brisal. Versače ma tistih cca 70konjičev pa nekaj navora, ki je več al manj konstaneten

122_0905_18_z+2009_bmw_g650gs+dyno.jpg

Objavljeno
pred 5 minutami, Lipstick pravi:

Dvovalnik iz nižjih obratov bol butne, rukne, pospešuje kot štirivalnik, zaradi večjega navora pri enakih nizkih obratih ( npr. pri 3000-4000 min-1 ) :

https://d1sfhav1wboke3.cloudfront.net/ImageServer/Apim2media/Documents/1016/9eb73e9ae46e4f36a3411a51b29ab329.pdf

https://d1sfhav1wboke3.cloudfront.net/ImageServer/Apim2media/Documents/721/a1bfb16c2901403d93ed8c37bd868c0f.pdf

...je res. Ampak sodobni močni elektronsko dobro podprti štirivaljniki dajejo enormne navore in moči v celotnem območju vrtljajev.

... res pa je, da (po mojih izkušnjah na SV 1000) se tudi začne šele pri 3500 1/min veselica..... pa tja do uporabnih 10.000 1/min. ...pod 3500 hoče motor razpasti, po 10.000 pa se samo še matra... .... približno enako obnašanje, kot pri TDi motorju. Pri nizkih obratih nič, ko zagrabi turbina lepo zvezno vleče tam v srednjem območju obratov, pri višjih obratih pa nima smisla navijat, je bolje šaltat pa peljat z navorom v tistem srednjem območju.

Še enkrat ponavljam: To je starejša zasnova motorja, ne vem, kako se obnašajo noveše generacije. Pa ne mi zdej mešat zraven Panigaleta ali pa 1290GT, ki imata za 30% večjo prostornino in moč!! (zakaj že so šli večat prostornino pri dvovaljnikih ...in je recimo na dirkah dovoljeno dirkati dvovaljnikom z višjo prostornino med  litrskimi štirivaljniki?)

Če se gremo tipično Motosvetovsko pikolovstvo, bi morali primerjati dva agregata enake generacijske zasnove, namena agregata,  približno enake motorne moči...in seveda prostornine, ju dati na dynometer... Snecerju pa sprintat grafe. ....in ne dat za vozit- testirat DAMIJu motor s 70 konji, ko je navajen na 170....in se mu bo zdelo, da ne gre nikamor.....in ne dat za testirat Snecerju, ki jih nikoli ne uporabi več kot 40.

...sori @Snecer  in @DAMI34... nisem mislil nič žaljivo.

 

 

Objavljeno

Tule nabijamo o vrstnem 650ccm 2 valniku, ki ga ima Versys, vse ostalo je nepomembno. 

Versysov motor je zelo uporaben, ker ima linearno krivuljo navora, ker lahko mirno vleče tudi v nizkih obratih in ne cuka in ruka, a ne Snecer, z njim greš lahko 50km/h v 6 prestavi. 

@Boruttkaj pomeni linearno vprašaj kakega motoroznanca :P

 

Objavljeno

600 4 valje ne sune, 650 versys pa sune, če se že sličen rang primerja

sne pa zaradi zasnove motorje, hoda batov, je "grob"

ktm 1490 verjetno še bolj sune, samo ima vso ustrezno elektroniko, ki popravi slabosti in nevarnosti agregata

 

Objavljeno

No prou, k sm ga jz pa @Kmet2vozil naju je tok suval, da sva zaspala. :D

 

  • Haha 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!