Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
pred 41 minutami, Yucco pravi:

Aha.

A je kdo že probal model Sfera ?

Teh sfer je bilo ko dreka po 700 Nemških mark recimo mislim l

.93 sem leta 1999 vzel v račun za 500 dem....

Za po kruh do zrgovine kot vsak drug skuter....Se je pa včasih dirkalo z njimi oz so bile vaške dirke...

Objavljeno

Waw ta sfera pa zgleda res odlično ohranjena, ponavadi so vse stoučene, plastika na števcu čisto zamegljena že...

Ponavadi so takšne 

Objavljeno (popravljeno)
pred 9 minutami, Yucco pravi:

Verjamem.

Pa vidi se da ni bila v rokah začetnika oziroma mularije :) 

Pri tem mopedu glih kontra....večina SLO primorskih in iz italije...Pač večina zbledene šipce od sonca in razpokani ali razpadli sedeži...večina lastnikov penzionisti in pač mopedi tedko pod streho...

Vedno pa so bile 80 kubične najcenejše....

Kaj pa aprilia leonardo 150? 

Bratranec kupo novo 2003 in sam neki šravfal...nikoli vidu mopi servisa...Pa je lepo šel do 2017 ko ga je odpeljal na odpad saj je še zaribal...

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno

Zanimivo ja, cena je ugodna, saj je večina 50 kubičnih še vedno precenjena, od 125ccm dalje pa nimajo cene

Za ta 150ccm, ki ga omenjaš sem pa slišal, da so težave, predvsem ker tako kot Fiatova vozila žrejo olje

A to ga je preko meje peljal na odpad?

Objavljeno
pred 30 minutami, Yucco pravi:

Zanimivo ja, cena je ugodna, saj je večina 50 kubičnih še vedno precenjena, od 125ccm dalje pa nimajo cene

Za ta 150ccm, ki ga omenjaš sem pa slišal, da so težave, predvsem ker tako kot Fiatova vozila žrejo olje

A to ga je preko meje peljal na odpad?

Seveda v Italiji...tam ne more neregistriran moped ležati doma...rabiš papirje o uničenju ali,da si ga dal na odpad...ko še šel bil vozen vreden mogoče 350eu...Zariban...eh brez veze...sama odjava v italiji stane slabih 100eu...Na odpadu pa so mu dali 50eu in nov akumulator jeblahko vzel...in tako moj vrtni traktor dobil nov akumulator...

Men bi ga šenku,če plačam stroške...pa računajva zakaj ga nisem vzel...

Odjava 100eu,homologacija 130eu,dmv 20eu,prevoz iz italije pa,če rečem,da šel na obisk je nič a potem še lavfanje okoli in vožnja mopeda na homologacijo,pa če rečeva,da je še to nič!

Bi me vseeno stala slabo vzdrževana,zbledela od sonca 250eu plus bat,cilinder,tesnila,će je ojnica ostala cela....

Szroški delov so previsoki,da bi se tak jajc popravljal...

In tako sem si pol raje za isti denar kupil odlično ohranjeno gilero stalker 50

 

Objavljeno

Zanimiva zgodba, hkrati pa se vidi, kakšen je odnos.

Rabljen motor oziroma srce sem dal v kar nekaj Tomosov in zadeve še danes delujejo.

Je pa res, da je nemogoče dobiti E90 v originalnem stanju oziroma so že takrat z njih jemali boljše dele in s tem frizirali APN in ostale 50ccm verzije

  • 4 let pozneje...
Objavljeno
10 hours ago, Yucco said:

Mislite da bo pri nas zaživel zakon B125ccm o čemer se govori ?

 

Ne, mislim da nebo. Pred parimi meseci so najavili dabo ali da je že sprejet (novinarji). Dober mesec pred volitvami ga nemorejo sprejeti in speljati.

Jaz sem za tako varianto, da z B pelješ 125cc. Če nebi imel izpita za A bi vozil trikolesnika z 500 cc, 100%.

Objavljeno
pred 2 urami, Bostjan L pravi:

Ne, mislim da nebo. Pred parimi meseci so najavili dabo ali da je že sprejet (novinarji). Dober mesec pred volitvami ga nemorejo sprejeti in speljati.

Jaz sem za tako varianto, da z B pelješ 125cc. Če nebi imel izpita za A bi vozil trikolesnika z 500 cc, 100%.

Tudi meni tako deluje. Ampak pritiski so z vseh strani. 

Večina EU držav ima B125ccm, pri nas pa gredo mopede blokirati na 45km/h ter dovolijo prodajo električnih koles in skirojev katera drvijo 70km/h ter za katera izpit in ostalo sploh ni potrebno. 

Vprašajmo se čemu pa prodajajo skuterje in dvokolesnike z kubaturo med 50 in 125 (60, 70, 90, ...) katerih nihče ne kupuje in so povsem neuporabni. Drugo pa je ogromno električnih polnilnic za hibridne in električne motorje katerih pri nas ni veliko oziroma na splošno Ljubljana nima primerne infrastrukture za motorna kolesa, ampak vse bolj gradijo kolesarske steze in ostalo česar sploh ne potrebujemo.

Objavljeno

Ljubljana je majhno mesto, pa še na ravnem in je idealna za kolesa. Kolesarske steze in cel sistem pa je ena polomija. Z gradnjo novih kolesarskih stez se počasi izboljšuje, čeprav še vedno ne vem kateri kreten načrtuje potek kolesarskih stez. Če bi še poskrbeli za varna parkirišča (v Ljubljani v enem dnevu v sezoni (dejansko)ukradejo več koles, kot je "uradna letna statistika" ) , bi bilo še več kolesarjev.

Mopedi in motorji v Ljubljani nikoli niso zares "zaživeli" in močno dvomim, da kdaj bodo. Malo zaradi vremena, malo zaradi mentalitete. Na motor brez opreme (čelada je bolj Blažev žegen) ni najboljša ideja. Z vso to opremo pa potem nimaš kam. Brez opreme se povečajo poškodbe, posledično se poveča represija (zajebavanje za malenkosti) in neskončni krog se zavrti, zanimanje pa naglo pade...

lp

Objavljeno

Ja, omenjeni sistem motociklizma oziroma B125 je bolj za metropole.

Pri naših sosedih italijanih lahko z B kategorijo upravljaš tudi dvokolesnike z 250ccm, največ so to maksi skuterji kateri so zelo uporabni sploh v mestni gneči in kot medkrajevni.

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)
On 3/3/2022 at 6:56 AM, Yucco said:

Mislite da bo pri nas zaživel zakon B125ccm o čemer se govori ?

 

Vsekakor je zaživel 😉

Je že podan tudi predlog, da bi lahko do 600ccm motorje vozili z B izpitom. In prav je tako.

Popravljeno . Popravil Pennywis3
  • Hvala 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno
pred 2 urami, Pennywis3 pravi:

Vsekakor je zaživel 😉

Je že podan tudi predlog, da bi lahko do 600ccm motorje vozili z B izpitom. In prav je tako.

A misliš da bi prehiteli italijane?

Objavljeno
25 minutes ago, Yucco said:

A misliš da bi prehiteli italijane?

Bi rajši videl da ne, glede na to kako vozijo.

Že za ta zakon me čudi, da je šlo skozi, mogoče nebi bilo slabo, če bi za kakšno urico ali dve vključili Vransko.

Navsezadnje je tudi 125ccm potencialna nevarnost, če v življenju prej nisi na motorju sedel, kaj šele če si anti talent za motor.

 

  • Všeč mi je 2
  • 2 mesecev pozneje...
  • 6 mesecev pozneje...
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!