Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Pedrosa Honda top speed 314,5 km/h

Marquez Honda  top speed 313,9 km/h

Dovizioso Ducati  top speed 313,9 km/h

Rabat Ducati 313,5 km/h

...

Rossi Yamaha 311,4km/h

Petrucci Ducati 310,8 km/h

Zarco Yamaha 310,7 km/h

Lorenzo Ducati 309,8 km/h

Rins  Suzuki  309,5 km/h

 

Objavljeno

Kaj pa pospešek do največje hitrosti...ker verjetno se ne peljejo dolgo z najvišjo?

Po ravnini prehiti zaradi moči, ker bolje pospešuje...ali pravilno razporejene moči, elektronika.

Objavljeno (popravljeno)

Luštna dirka, Lorenzo se je zacel borit k dec! Lepi maneveri, skoda k se je Dovi malo zgubil, v troje bi bilo bolj zabavno:naughty:

Sam MM pa res vozi motor preko vsake meje, res poezija kontrole motorja na limitu ali prek. Honda je opletala ko podivjan zrebec, sam izgleda da mu to sede. Honda po moci izgleda ne zaostaja kaj dosti za ducetom....

Rossi tudi ni za v smeti, ponovno najhitrejsa yamaha, lepo pridobil 8 mest iz ozadja v njegom stilu. Vinko je pa malo dosti zaostal?!?

Moto2 dirka je bla tudi vrhunska!

Letosnje prvenstvo bo bolj zabavno spremljat za 2 mesto. MMu bi dejansko morali  motor prodat, da nebi bil letos prvak

Popravljeno . Popravil axaQ4
Objavljeno
pred 11 urami, KennyJR pravi:

Ko je imel Ducati probleme od 2008 do 2010, "je bil še vedno najboljši motor na gridu" in Stoner je bil nesposoben, ostali pri Ducatiju pa tretjerazredniki... Pač sta Viñales in Rossi nesposobna tretjerazrednika... Sprijaznite se...

Kar se mi pa zdi najbolj butasto je pa to, da "je Rossi sam dvignil Yamaho" iz tam kjer je bla, do naslova 2004, sedaj pa s 15 let izkušenj samo čaka Yamaho... Torej je jasno, da takrat ni naredil nič... Naredila je Yamaha sama, ker je dala na izbiro 3 agregate pa 5 šasij pred sezono in potem je Burgess izbral po principu: "tegale bi, pa tole bi", ker Rossi itak do novega leta ni mogel vozit... In takrat je yamaha že šibala... 

Me takrat ni bilo tukaj, bi pa povedal takole - kolikor je meni znano, je šlo nekaj mehanikov iz honde k yamahi leta 2004. Zame osebno je Yamaha slaba le zadnji dve leti, ostalo so imeli dober motor, dokaz je 99. Dokaz so tudi nabrane točke obeh (99 in 46), ampak kaj ko je prišel nekdo tretji, ki je nabral še več točk.

Objavljeno

Ima kdo informacijo kaj se bo zgodilo z Angel Nieto teamom v MotoGP, glede na to, da sta oba dirkača brez sedeža za naslednje leto, medtem, ko novih pogodb z drugimi nimajo? 

Objavljeno
pred 27 minutami, KennyJR pravi:

Ima kdo informacijo kaj se bo zgodilo z Angel Nieto teamom v MotoGP, glede na to, da sta oba dirkača brez sedeža za naslednje leto, medtem, ko novih pogodb z drugimi nimajo? 

Keni...Gaber je med dirko rekel,da so aprilijini agregati znani po moci...od kdaj pa?

Objavljeno
22 minutes ago, KennyJR said:

Ima kdo informacijo kaj se bo zgodilo z Angel Nieto teamom v MotoGP, glede na to, da sta oba dirkača brez sedeža za naslednje leto, medtem, ko novih pogodb z drugimi nimajo? 

 

 

Za poravnavo dolgov so svoja slota prodali SIC-Yamaham. Aspar ostaja na neki funkciji. 

Objavljeno
pred 12 minutami, Kugelschreiber pravi:

 

 

Za poravnavo dolgov so svoja slota prodali SIC-Yamaham. Aspar ostaja na neki funkciji. 

A ni bilo rečeno, da SIC Yamaha zasede mesto Marc VDS ekipe? Hm... Ok drugo vprašanje, namesto Marc VDS ekipe ne bo nobene druge? Torej 2 dirkača manj naslednje leto? :/

Objavljeno

Potrjeno, za satelitsko moštvo Yamahe (SIC Yamaha) bosta vozila Morbidelli in Quartararo 

Objavljeno
Ob 12. 8. 2018 ob 18:53, Arzen pravi:

Me takrat ni bilo tukaj, bi pa povedal takole - kolikor je meni znano, je šlo nekaj mehanikov iz honde k yamahi leta 2004. Zame osebno je Yamaha slaba le zadnji dve leti, ostalo so imeli dober motor, dokaz je 99. Dokaz so tudi nabrane točke obeh (99 in 46), ampak kaj ko je prišel nekdo tretji, ki je nabral še več točk.

Vedno, ko se pojavi večni razvijalec motorja, pridejo slabi rezultati za ekipo. Ironično, fani dohtarja so govorili, da Lorenzo ne bo dosegel zmage na Ducatiju, pa se je zgodilo ravno obratno. Dohtar ne doseže zmage na Yamahi :lol1:.

P.S. Ko je Lorenzo odšel iz Yamahe, je delala še naslednjo sezono, dokler ni vskočil "wannabe" razvijalec in porihtal moped. Od takrat tudi Vinales ne doseže ničesar, k da bi imel v rokah Tomos BT50. Lorenzo je poštimal tudi Ducati z 20€ vložka v zic :lol1:. Verjetno ne bo minilo dve leti, ko bo Lorenzo nazaj na Yamahi, dohtar pa v penziji al pa Ducatiju :kva2:?

Objavljeno (popravljeno)

Ja super za vas, mate saj kej pisat :bounce:, kako bi sele takrat norel, ce vas je ze zdej ko nic ne nardi poln kevdr :004

Popravljeno . Popravil Rossi
  • Haha 1
  • Žalosten 1
Objavljeno

Rossi je naredil podobno napako, kot Alonso v F1, ko je v želji po zmagah presedlal na moštvo s slabšim potencialom.

2012 je Ducati prišel pod okrilje skupine VW Audi in od takrat je v vzponu. Če bi vztrajal na Ducatiju bi imel v zadnjem času boljše pogoje kot na Yamahi, pa še privadil bi se ga. 

Objavljeno

A ni bilo receno,da bo imel KTM na domači dirki nevem kaksen superduper motor,ki jim bo prinesel eno sekundo??  

Objavljeno
pred 5 urami, Marcel-F pravi:

A ni bilo receno,da bo imel KTM na domači dirki nevem kaksen superduper motor,ki jim bo prinesel eno sekundo??  

Sej jim je... Smith je skoraj prišel v Q2... Espargaro bi bil verjetno med 5 na kvalifikacijah x) 

Objavljeno (popravljeno)
pred eno uro, KennyJR pravi:

Sej jim je... Smith je skoraj prišel v Q2

Hmmm...VR46 je za v penzijo kar za druge ekipe uspeh?

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
pred 10 urami, bikez pravi:

Vedno, ko se pojavi večni razvijalec motorja, pridejo slabi rezultati za ekipo. Ironično, fani dohtarja so govorili, da Lorenzo ne bo dosegel zmage na Ducatiju, pa se je zgodilo ravno obratno. Dohtar ne doseže zmage na Yamahi :lol1:.

P.S. Ko je Lorenzo odšel iz Yamahe, je delala še naslednjo sezono, dokler ni vskočil "wannabe" razvijalec in porihtal moped. Od takrat tudi Vinales ne doseže ničesar, k da bi imel v rokah Tomos BT50. Lorenzo je poštimal tudi Ducati z 20€ vložka v zic :lol1:. Verjetno ne bo minilo dve leti, ko bo Lorenzo nazaj na Yamahi, dohtar pa v penziji al pa Ducatiju :kva2:?

Jaz nisem navijač Rossija,  če si to mislil.

Samo povem kako je bilo 2004. Kar se dogaja zdaj pa je sploh smešnica. Ve se koliko je Lorenzo sposoben, kar se tiče razvijanja motorja, ve se koliko denarja ima Ducati. Na koncu pa plačajo ogromno denarja za nič. Točno to, kaj jim pomagajo zdajšnji rezultati, če jim Lorenzo gre. Idioti pač.

Res me zanima, kako se bo obnesel na hondi, v mladih letih mu honda ni najbolj dišala. Yamaha bi itak morala oba voznika nagnat, so imeli toliko boljših opcij, a izbrali so najslabšo. 

Objavljeno (popravljeno)

Zanimivo, ce pogledamo case skozi zadnja 3 leta po proizvajalcu na RedBull Ringu. Analiza najhitrejsih casov postavljenih po proizvajalcu:

Ducati

2016 -->Andrea Iannone--> 39'46.255

2017-->Andrea Dovizioso -->39'43.2

2018-->Jorge Lorenzo--> 39'40.688

Honda

2016 -->MM--> 39'46.255 +12 s

2017-->MM--> 39'43.499

2018-->MM--> 39'40.818

In se nekaj drugih proizvajalcev, so tudi napredovali...

Glede na to, da je to izrazito stop&go proga, je masina ena najbolj pomembnih faktorjev in se lepo vidi da sta Ducati in Honda lepo konstantno napredovala cez teh par let.Predvsem je hud napredek honde glede masine izgleda. Sicer je seveda odvisno tudi od raznoraznih prehitevanj, stanja proge itd, seveda tudi od voznika :).

Casi Yamahe so pa druga storija...

Yamaha

2016 -->VR--> 39'50.070

2017--> Johann Zarco --> 39'50.585

2017--> Maverick Viñales --> 39'50.770

2018-->VR--> 39'54.714

Yamaha pa stopiclja na mestu?? Pa ja ne mi rect, da so vsi trije soferj od Đamahe tolk slabsi od zgoraj napisanih, to ne verjamem nobenemu...

Sedaj je govora, da nimajo problema samo z elektroniko ampak da je tudi gl. gred prelahka in se ne da tega toliko z elektroniko seveda kompenzirati. Letos bo kar bo, vsak proizvajalec je kdaj zajebal pri masini, izgleda da so sedaj na vrsti pri Yamahi.

 

Popravljeno . Popravil axaQ4
Objavljeno

Pa še to (mi je post zaklenilo za edit:naughty:)

Sej Yamaha še vedno dela, samo v precej ozkem spektru. Ne glede da so sedaj Yamahe kar visoko pozicionirane v prvenstvu, se bo prava slika glede pozicije šele začela prikazovati. Pričakujem, da jih bodo Duceti porinili lepo dol po lestvici. Še kakšen CC in Petrux se zbudita pa bodo fejst dol :)

Objavljeno (popravljeno)
11 hours ago, Arzen said:

Res me zanima, kako se bo obnesel na hondi, v mladih letih mu honda ni najbolj dišala. Yamaha bi itak morala oba voznika nagnat, so imeli toliko boljših opcij, a izbrali so najslabšo

Jorge je u nedelo lepo pokazal, koliko novega se je naucil pri Ducatiju. Motor je rital, potresaval, pocel vse sorte neprjetnosti, In Jorgeta to ni več motlo. Sicer je res rabil sezono in pol, ampak se je privadil. In pokazal da je šampion. 

 

po moje, bo na Hondi dosegel en dostojen nivo prej, kot mu je to uspelo na Ducu. Nisem pa čisto prepričan, da mu bodo šli bol na roko kot taljani, pa že s taljani je blo dost prerekanja. 

 

Kar se Yamahe tiče, ša kdo je bil med piloti bolš opcija, od tega kar imajo? Marc in Jorge? po pokazanem, tastar dirka strašno motivirano. Če je res problem teža glavne gredi, so še dobri. Lani je to zafrknil suzuki. popoln kolaps motorja in rezultatov. 

 

je pa vsekakor res, da Rossi in Vinales ne bi smela tako falit pri izbiri, kot sta Rins in ianonne, oba frišna na l4 motorju....

 

 

 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 uro, axaQ4 pravi:

Pa še to (mi je post zaklenilo za edit:naughty:)

Sej Yamaha še vedno dela, samo v precej ozkem spektru. Ne glede da so sedaj Yamahe kar visoko pozicionirane v prvenstvu, se bo prava slika glede pozicije šele začela prikazovati. Pričakujem, da jih bodo Duceti porinili lepo dol po lestvici. Še kakšen CC in Petrux se zbudita pa bodo fejst dol :)

Ve se oz. google ve kdo je izbral motorje, ki jih imajo. In zdaj ta po garaži lavfa in na mehanike kriči. Ko so Vinalesu zamenjal moped je bil kolaps. In lahko limaš čase kolker češ. Če je moped slab potem cifre ne bodo boljše :D. Na koncu je vedno nekdo, ki pelje smer razvoja. Mogoče je treba tle začet razmišljat o spremembah.

Objavljeno (popravljeno)

Jaz verjamem, da voznik najvec vpliva na razvoj in nastavitve samega okvirja,amortizacije kjer lahko poda občutke vožnje in se v skladu s tem tudi nato priredi/nastavi. Na razvoj samega motorja in elektronike pa dvomim, da lahko tako direktno vpliva. Mogoče manjše setup popravke kako se zadeva odziva, da bi pa vplivali recimo na samo konstrukcijo masine pa dvomim :). Lahko so pa Racunalniski maherji in sedijo skp z tunerjem in skupaj popravljajo mape na ECU :naughty:

Sej lahko, da v startu izbira masine kazala ok (kakor vem so masine ze prakticno 1 leto prej skor izbrane) samo so toliko pri Ducetu in Hondi napredovali, da je pol izpadlo kot slaba izbira.

Quote

Če je moped slab potem cifre ne bodo boljše

Se povsem strinjam.

 

P.S.

Časi so bili limani čisto iz analitičnega vidika...

Popravljeno . Popravil axaQ4

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!