Skoči na vsebino

MotoGP 2018


ArcaneWater

Priporočene objave

37 minutes ago, KennyJR said:

A majo pri formuli varnostno formulo? :hmm:

Sej bi lahko mel varnostnega RT-ja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še dobr, da DARS ni odgovoren za preplastitev :huh:

še sreča za penzionista, da ostajaja na drugem mestu .. torej med najslabšimi :P

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, C eagle pravi:

Zakaj pa pizzo naredijo okroglo, jo zapakirajo v kvadratno škatlo, doma pa jo poješ narezano na trikotnik????  :jezik:

Odlično. Le, da ni trikotnik ampak krožni izsek.

Trikotnik pa je krožni izsek minus krožni odsek:  http://eucbeniki.sio.si/vega3/332/index4.html

Pri formuli je varnostni avto vsaj Mercedes, tu pa BMW, ki sploh ne sodeluje v dirki. Lahko bi bil npr. Honda Jazz ali Suzuki Alto :) 

Se je pa Rossi odlično držal v dežju (nobene revme ali bolečin v sklepih)

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Darko3g pravi:

Se je pa Rossi odlično držal v dežju (nobene revme ali bolečin v sklepih)

sm mu Ketonal Forte 100 svetoval ... če me je že vprašu :huh: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uradno iz Silverstona:kmet:

Google translate:

"Najboljši krog na svetu bo kmalu postal še boljši", je dejal generalni direktor Stuart Pringle. "Zelo sem navdušen nad delom in, kar je pomembno za motorna kolesa, dober oprijem, ki ga bo zagotovil novi asfalt Aggregate Industries. 

 "Zelo je impresivno videti natančnost, na katero dela skupina Aggregate Industries. Popravljamo nekaj udrtin in izboklin ter izboljšamo drenažo. Rezultat mora biti zelo blizu popolne površine za dirkanje. "

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, Kugelschreiber pravi:

morm rect de me cudi. Pista je bla asfaltirana 3 mesce nazaj, in v Angliji niso nardili dobre drenaze?? Da Katarska pista nima odvodnavanja nekako razumem. Najvecja pista v Angliji,  Pravkar obnovljena. Lasnik je BRDC. In to je koncni izdelek. Ne razumem. 

Prvo Brexit, pol pa to. Država znana po dežju, ne zna narediti piste s katere bi voda odtekala. Res so šli v banano :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, KennyJR pravi:

Resno? Rekel boš, da je ducati najboljši motor na gridu? Ker gre po ravnini 2kmh več kot ostali? Ducati je skret... 

Čudn je to skret da lahko premaga menda najboljšo Hondo z menda najbolj vesoljskim od vesoljcev za krmilom :hmm:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 hours ago, Darko3g said:

Zakaj imajo pri MotoGP varnostni avto, ne pa varnostnega motocikla?

 

Cak de pomislim. Kdaj gre na stezo varnostni avto? :hmm: ko je prenevarno za motoriste? Torej bi bil varnostni motorist u nevarnosti? Ergo bi bil nevarnostni motor. E. To bo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, jskrablin pravi:

Čudn je to skret da lahko premaga menda najboljšo Hondo z menda najbolj vesoljskim od vesoljcev za krmilom :hmm:

V Avstriji na pisti za njih... Dovi je celo lansko sezono ponavljal, kako jim še precej manjka... Ko bo prišel Aragon na vrsto bodo pa spet 7.... Poleg tega moramo vedeti, da je #99 verjetno najboljši pilot na gridu in da tudi Dovi ni slab, čeprav letos na več kot pol dirkah ni bil konkurenčen ostalim... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Snecer pravi:

včeraj je zmagal ja... 

ja .. še vedno je drugi .. slb k svina :P

pred eno uro, solorider pravi:

stari je zmagal! :yea1:

jp ... takrat ko je on po mokrem vozu so bili zdajšnje jokice mokri u plenicah :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno je Rossi tudi nadzoroval polaganja novega asfalta...sment, ti baraba ti, sram ga bodi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 27. 8. 2018 ob 9:33, Darko3g pravi:

Pri formuli je varnostni avto vsaj Mercedes, tu pa BMW, ki sploh ne sodeluje v dirki. Lahko bi bil npr. Honda Jazz ali Suzuki Alto :) 

)

Mercedes CL 65 amg predelava na 850 PS bila v Nemciji.ne vem tocno...kupo kolega...in ne more biti tako pocasen avto pri formuli....ne gre.. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Lipstick pravi:

če si mi kj hotu povedat, nared kratek povzetek o čem mi repliciraš in potem daj link

skratka ... peljat bi morali, to je njihova služba ... največ nesreč hudih nesreč se je zgodilo po suhi pisti in sončnem vremenu ... da je pa dirkanje nevarno sem pa šele v nedeljo izvedel :huh:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, maus pravi:

skratka ... peljat bi morali, to je njihova služba ... največ nesreč hudih nesreč se je zgodilo po suhi pisti in sončnem vremenu ... da je pa dirkanje nevarno sem pa šele v nedeljo izvedel :huh:

Za vsako ceno silit z glavo skoz zid? Plačani so za dirkanje, to je res. Vedo da so s tem povezana določena tveganja, to je tudi res. Lih dejstvo, da se v idealnih pogojih lahko zgodi kaj res grdega je dodaten argument za trditev, da se v res slabih pogojih ne splača tvegati. Verjetno pa lih dirkači od vseh znajo najbolje oceniti kdaj res nima smisla silit naprej. Tole pove dovolj (iz onega linka, ostalega body counta ne bom limal sem ker je preprosto depresivno branje):

Citiraj

No one died at Silverstone, but Tito Rabat remains in hospital in Coventry, nursing a broken right femur, tibia and fibula, after he came off worst in Saturday afternoon’s pile-up at Stowe corner. The Spaniard’s shattered leg was bleeding so badly that medics assumed he had severed a femoral artery – a very quick and easy way to die.

Rabat wasn’t injured when he aquaplaned on a small lake of standing rainwater and fell at the end of Hangar Straight, he was injured when another fallen machine smashed into him while he lay stranded in the gravel trap. Shoya Tomizawa died at Misano in 2010 when he was hit by a rival’s bike. And a similar fate befell Marco Simoncelli at Sepang in 2011. It is impossible to fully protect a rider once he’s on the ground, with machines moving at speed all around him.

Če sem prav videl je Rins skočil z motorja pri cca 160 km/h ker ga ni (motorja) bilo več mogoče kontrolirati. Probaj sam naredit isto za vajo, častim dežurno reševalno ekipo in najem poligona na Vranskem oz piste po izbiri. Kawa pa jebiga ga, če nimaš kasko boš že drugo nabavil.

Resno, na neki točki postane situacija preveč tvegana. Običajno je to takrat, ko so razmere take da postane vožnja oz dirkanje preveč nepredvidljivo. Bom obrnil zadevo drugače - a bi se šal kolenčkat po Ridah v kolikor bi za cesto stalo par ljudi, vsak s kakih litrom olja/nafte in bi to pač malo poljubno zlivali po cesti? V smislu - lahko je ovinek ok, lahko ni. Lahko je zavorna točka pred ovinkom ok, lahko te pa sname ko keks? Seveda ne. Zakaj pol to pričakuješ od ostalih?

Dirkanje je nevarno. To je dejstvo. Niso pa dirkači dolžni tvegati precej več kot že itak tvegajo zgolj zato, da se lahko ljudje v varnosti domačega kavča zabavajo tiste tričetrt ure. Od tega marsikdo (prisotni izvzeti) ne zna niti mopeda peljat. Dajmo bit malo resni, no.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, jskrablin pravi:

Za vsako ceno silit z glavo skoz zid? Plačani so za dirkanje, to je res. Vedo da so s tem povezana določena tveganja, to je tudi res. Lih dejstvo, da se v idealnih pogojih lahko zgodi kaj res grdega je dodaten argument za trditev, da se v res slabih pogojih ne splača tvegati. Verjetno pa lih dirkači od vseh znajo najbolje oceniti kdaj res nima smisla silit naprej. Tole pove dovolj (iz onega linka, ostalega body counta ne bom limal sem ker je preprosto depresivno branje):

Če sem prav videl je Rins skočil z motorja pri cca 160 km/h ker ga ni (motorja) bilo več mogoče kontrolirati. Probaj sam naredit isto za vajo, častim dežurno reševalno ekipo in najem poligona na Vranskem oz piste po izbiri. Kawa pa jebiga ga, če nimaš kasko boš že drugo nabavil.

Resno, na neki točki postane situacija preveč tvegana. Običajno je to takrat, ko so razmere take da postane vožnja oz dirkanje preveč nepredvidljivo. Bom obrnil zadevo drugače - a bi se šal kolenčkat po Ridah v kolikor bi za cesto stalo par ljudi, vsak s kakih litrom olja/nafte in bi to pač malo poljubno zlivali po cesti? V smislu - lahko je ovinek ok, lahko ni. Lahko je zavorna točka pred ovinkom ok, lahko te pa sname ko keks? Seveda ne. Zakaj pol to pričakuješ od ostalih?

Dirkanje je nevarno. To je dejstvo. Niso pa dirkači dolžni tvegati precej več kot že itak tvegajo zgolj zato, da se lahko ljudje v varnosti domačega kavča zabavajo tiste tričetrt ure. Od tega marsikdo (prisotni izvzeti) ne zna niti mopeda peljat. Dajmo bit malo resni, no.

1. ne vem kaj je hotu un citirat, saj so vmes tudi reklame ;)

2. Rins je skoču z motorja, vsi prej so se paljali skozi ovinke  ... če bi bil to moj posel, bi šu peljat in meni ni treba na Vranskem tega dokazovati ... sem se pa po precej hujšem nalivu že peljal ... in to 5 ur po zelo prometnih cestah, na kateri so bile luknje, makadam, pesek, vejevje ... itd itd 

3. Miljonkat sem se po mokrih ridah pelju, ampak sem prilagodil vožnjo .. in ne morš verjet .. vedno sem padel po suhem asfaltu

4. Podpišva pogodbo za tri leta in za vsako leto mi daš 10 miljonov in grem na Vransko z mojim motorjem, al pa v bazen ... vozit, pa polivaj z oljem al pa s komerčš ... si za ?

p.s.

ali imam lahko svoje mnenje ali mi mora res vsak dokazovat, da imam jaz narobe :P 

jezen sem bil zato, ker je bil dž in sem bil doma in sem hotu dirko gledat :P  ... če bi mi kdo dau 10 miljonov, bi se šu tut peljat in usrat motorćka ;)

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!