Skoči na vsebino

MotoGP 2018


ArcaneWater

Priporočene objave

No Fernati je naredil edino logično potezo. Končuje s kariero v motociklizmu. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, tomaz69 pravi:

 

Ta tako pojma nima ko jz...keny nas pa taksne reci vidi vsako leto...verjetno kot svoj rekord grobnika...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tip je svoji karieri privoščil soliden samomor iz zasede. Nazaj na faks in v štacuno, brez licence pa kaj več ko vaških dirk ne bo vozil. Lahko bi seveda bilo še slabše. Če bi se Manzi zvrnil bi ga znalo to (Fenatija) spraviti tudi za rešetke.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Speedway naj gre vozit.. Tam ni bremz, pa še z Nickijem bi se super ujela :panic:

Popravljeno . Popravil KennyJR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 minutes ago, DinDiin said:

Saj je prav za Fenatija, jebiga....ce delas oslarije, placas.

Tko k pr Borutt-u. :P

pi es: TOLE se pa bere kot bi se pri nas dogajalo... :huh:

Popravljeno . Popravil Zok
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

11 hours ago, Kugelschreiber said:

Ampak, si opazu eno malo kontradikcijo? 

NIsem opazil , prosim če izpostaviš katero kontradikcijo si našel, ker me zanima. Je pa res, da sem članek prebral sam nekak do slabe polovice, ker nisem imel utegnil do konca prebrat:blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej pove, kako je Honda zgresila tezo gredi, in mela pokvarjeno sezono 15, (spomnimo se, de so takrat pisali, da bodo obtežili menjalnik, z volframovmi utežmi, pa niso rešli problema) čez dva odstavka pa pravi, da se z v4 sploh ne mors falit, ker enostavno menjajo vztrajnik. To dvoje mi ne gre skupi, in bi lahko mal bol razlozil...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobro opažanje. Sem šel prebrat do konca in res to ne gre najbolj skupaj. Po tej njegovi razlagi bi lahko sklepali, da je tudi za V4 mašino potrebno dobro zadeti težo gl. gredi (mogoče v manjši preciznosti kot za vrstno mašino??) in se ne da vse kompenzirati zgolj z menjavo vztrajnikov. Je pa to zgolj samo sklepanje iz napisanega v članku.

Popravljeno . Popravil axaQ4
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko, da je menjava vztrajnikov mišljena še predno se agregat zaplombira. Do takrat imajo par različnih na voljo in se odločijo za najustreznejšega. Kot piše se deli naročajo že v začetku zime in lažje je imeti na zalogi različne vztrajnike kot pa popolnoma drugačne gredi. Pa tudi tu lahko zaradi popolnoma drugačnih razmer na dirkališču med testnim obdobjem kot med samimi dirkami sfališ in si kjer si.

 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jeba je z žiroskopom na visokih obratih spremenit smer vožnje. Več mase - počasnejše vrtenje in dosti bolj izrazit žiroskopski učinek mašine. Manj mase, manj vpliva mašine na vedenje motorja... se pa hitreje obrne in jo je posledično težje kontrolirati. In obratno pri zaviranju z motorjem - več mase bo zaviralo manj agresivno, manj mase bo zaviralo bolj agresivno.

Si lahko kr predstavljem kako se to občuti pri 15k+ RPM. Se fino čuti razlika med offroad enocilidraši - 2T motor se v zelo podobni (ali identični) šasiji zvrne v ovinek (oz spremeni smer vožnje) za hec (precej manj premikajočih se delov v samem motorju in precej lahko je vse skupaj), 4T zahteva nekaj dela (zelo opazno ko se presedeš iz enega na drugega). Tudi med 4T so občutne razlike (pa sem totalen laik brez kakega posebnega talenta za motošporte), sploh med razvojnimi generacijami motorjev.

Resda so sami motorji in zasnova mašin zelo drugačni kot pri MGP specialkah. Fizika zadaj je pa identična. V članku omenjen trik z različnim obteževanjem vztrajnikov se uporablja tudi pri offroad strojih. Hvala za članek @axaQ4, zanimivo branje.

 

pred 5 urami, Kugelschreiber pravi:

Najprej pove, kako je Honda zgresila tezo gredi, in mela pokvarjeno sezono 15, (spomnimo se, de so takrat pisali, da bodo obtežili menjalnik, z volframovmi utežmi, pa niso rešli problema) čez dva odstavka pa pravi, da se z v4 sploh ne mors falit, ker enostavno menjajo vztrajnik. To dvoje mi ne gre skupi, in bi lahko mal bol razlozil...

Jaz bi rekel da osnovnega 'karakterja' motorja ne moreš popolnoma oziroma zadosti spremeniti zgolj z menjavo vztrajnika. Manjše probleme lahko popraviš na tak način, če je pa motor v osnovi že preveč 'zgrešen' pa hja. Težji vztrajnik bo pomagal, ne bo pa rešil osnovnega problema z zasnovo. Vse je kompromis in vsak kompromis ima svoje meje. V kolikor boš gor obesil deset kilsko utež (namerno pretiravam) se bo to zelo zelo poznalo pri vplivu na vedenje komplet motorja. Mogoče bo celo pospeševal boljš, ga pa v ovinek ne boš več spravil. Pri tako malih razlikah kot jih lahko gledamo sedaj lahko izboljšanje za 1% pomeni razliko med 'odpeljal v vodstvo' in 'razočaran krožil okoli desetega mesta'. Čisto laično mnenje seveda, poleg tega da sem ekstremno netalentiram offroad motorist, tud mehanik ali kaj podobnega nisem.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vsa ta poenotenja tehničnih pravil postanejo dvorezen meč , ko prestopijo neko zgornjo mejo omejitev.

po domače - veliko plomb piškavi zobje... zakaj vrtati zdrav zob in mu dati plombo?

ok..prostornina , max število valjev in minimalna teža z voznikom naj o omejeno.. vse ostalo pa naj prepustijo razvoju ne pa da ga ustavljajo.. 

omejevanje stroškov? za tak denar kot danes lovijo 13 tisočink razlike na krog v idealnih razmerah je možno izdelati /razviti še en agregat drugačne konstrukcije..

velikost rezervoarja? pa kaj ..če je pol premajhen naj gredo tankat vmes - voznik dol tankat voznika naprej..

če je pol prevelik pa itak sama masa tanka in bencina tako vpliva na vozne lastnosti , da bi se sami omejili..

poraba bencina - isto..če bi imel en motor pol višjo porabo kot drug bi ali moral tankat vmes ali pa je razlika v teži motorja med polnim in praznim tankom prevelika tudi za akrivno vzmetenje če bi ga imeli..

še par let pa bo moto gp postal tako kot kar nekaj kategorij avtomotošporta eno navadno pokalno tekmovanje.. 

bo več akcije in adrenalina za gledalca na dirki daljinsko vodenih motorčkov na veliki nagradi krajevne skupnosti spodnjega dupleka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zbrat podpise za peticijo da se nazaj presedejo na 250 in 500 2T :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ARAGON FP1 rezultati

  1. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (GP18) 1m 48.020s [Lap 15/19] 337km/h (Top Speed)
  2. Danilo Petrucci ITA Pramac Ducati (GP18) 1m 48.210s +0.190s [17/18] 338k
  3. Jack Miller AUS Pramac Ducati (GP17) 1m 48.734s +0.714s [16/19] 329k
  4. Jorge Lorenzo ESP Ducati Team (GP18) 1m 48.751s +0.731s [16/17] 336k
  5. Maverick Viñales ESP Movistar Yamaha (YZR-M1) 1m 48.803s +0.783s [13/17] 334k
  6. Marc Marquez ESP Repsol Honda (RC213V) 1m 48.804s +0.784s [4/19] 336k
  7. Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha (YZR-M1) 1m 48.958s +0.938s [18/19] 333k
  8. Johann Zarco FRA Monster Yamaha Tech3 (YZR-M1) 1m 49.003s +0.983s [16/16] 333k
  9. Cal Crutchlow GBR LCR Honda (RC213V) 1m 49.128s +1.108s [7/17] 341k
  10. Andrea Iannone ITA Suzuki Ecstar (GSX-RR) 1m 49.241s +1.221s [4/20] 334k
  11. Alex Rins ESP Suzuki Ecstar (GSX-RR) 1m 49.439s +1.419s [4/20] 333k
  12. Pol Espargaro ESP Red Bull KTM Factory (RC16) 1m 49.526s +1.506s [17/17] 335k
  13. Aleix Espargaro ESP Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 1m 49.637s +1.617s [16/18] 334k
  14. Alvaro Bautista ESP Angel Nieto Team (GP17) 1m 49.639s +1.619s [7/19] 337k
  15. Karel Abraham CZE Angel Nieto Team (GP16) 1m 49.648s +1.628s [11/17] 335k
  16. Scott Redding GBR Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 1m 49.780s +1.760s [15/16] 329k
  17. Bradley Smith GBR Red Bull KTM Factory (RC16) 1m 49.900s +1.880s [4/16] 331k
  18. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda (RC213V) 1m 49.944s +1.924s [7/19] 339k
  19. Takaaki Nakagami JPN LCR Honda (RC213V)* 1m 50.070s +2.050s [17/18] 327k
  20. Thomas Luthi SWI EG 0,0 Marc VDS (RC213V)* 1m 50.219s +2.199s [17/18] 328k
  21. Xavier Simeon ESP Reale Avintia (GP17)* 1m 50.314s +2.294s [14/15] 326k
  22. Franco Morbidelli ITA EG 0,0 Marc VDS (RC213V)* 1m 50.377s +2.357s [7/17] 332k
  23. Hafizh Syahrin MAL Monster Yamaha Tech3 (YZR-M1)* 1m 50.694s +2.674s [14/14] 330k
  24. Jordi Torres SPA Reale Avintia (GP16) 1m 52.823s +4.803s [15/18] 333k

Ducati je res čisto zanič moped ni kej. Naj jih zamenjajo z Baotian skuterji!

 

P.S.

Dovi je očitno ta hec od dirkanja vzel zares.

Uporabljene gume:

AD : used soft - new hard ,

DPt : used soft , new hard ,

JM : used medium , new hard ,

JL : used soft , new hard

MV : new medium , new soft ( bike issue during practice start )

MM : medium , medium ( 1 set used all session )

 

 

 

Popravljeno . Popravil axaQ4
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole je malo skregano z logiko... Ducati izgleda najboljši motor na gridu... Ob enem je med njimi tudi Miller z GP17, ki je bil lani tu v težavah. Dovi je sploh pogorel. Kolk GP17 še vozi Miller? 

Moje mnenje je, da je Ducati trenutno res vsaj enakovreden vsem ostalim, če ne celo več... Ampak se mi pa zdi, da je težava v tem, da Yamaha tako ali tako nima za burek, medtem ko Hondin dirkači nimajo za pol bureka, MM se pa malo špara, v nedeljo bo spet blizu. 

Yamaha z Rossijem na čelu, kateremu sledi Viñales, igra psihično igro. Zdej je že več kot očitno, da igrajo in se neki delajo uboge, samo zato, da to sezono vržejo stran in naredijo revolucijo v naslednji. Popolnoma nepotrebno, ker skoraj nihče več ne naseda... In če ne nasedajo laiki, kaj šele tekmeci... 

  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!