Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
19 minutes ago, bikez said:

 En je grušt že razvijal pr Dučetu, končal se je tako kot se je.

Ja, spravil jih je na pravo pot, vsaj to. Če spremljaš Motogp samo vsakih 14 dni po Tvju potem je tole razmišljanje povsem razumljivo.

 

Pa še nekaj glasega razmišljanja o Tech3 in KTMu.

https://www.motorsport.com/motogp/news/analysis-tech-3-split-adds-to-yamahas-mounting-woe-1008038/

 

 

Lp, Samo

Objavljeno
pred 1 minuto, Nightmare pravi:

Ja, spravil jih je na pravo pot, vsaj to. Če spremljaš Motogp samo vsakih 14 dni po Tvju potem je tole razmišljanje povsem razumljivo.

 

Pa še nekaj glasega razmišljanja o Tech3 in KTMu.

https://www.motorsport.com/motogp/news/analysis-tech-3-split-adds-to-yamahas-mounting-woe-1008038/

 

 

Lp, Samo

Nevem no, ducati je zmagoval tudi s karbonom, sedaj pa vsi govorijo, kako je bil karbon napaka... Vprašanje, kaj bi bilo, če se nebi vsi pokregali in bi stoner in ostali v ekipi ostali. Mogoče bi tudi s karbonom lahko osvojili prvenstvo. Vsaj kazalo je tako v zaključku 2010. Aluminij ni neka revolucija, če vsi to uporabljajo. Z aluminijem ne morš zajebat. Je preverjena kvaliteta na večih mestih. Zasluge za to pripisovat Rossiju je butasto. Razen mogoče zato, da je prepričal trdoglavce da grejo na aluminij. Zdej a je bilo to pametno ali ne, ne bomo nikoli vedeli. Je bil pa napredek viden šele potem ob prihodu Dovija in pa še v večji meri kasneje s prihodom Gigija... 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
2 minutes ago, KennyJR said:

Nevem no, ducati je zmagoval tudi s karbonom, sedaj pa vsi govorijo, kako je bil karbon napaka... Vprašanje, kaj bi bilo, če se nebi vsi pokregali in bi stoner in ostali v ekipi ostali. Mogoče bi tudi s karbonom lahko osvojili prvenstvo. Vsaj kazalo je tako v zaključku 2010. Aluminij ni neka revolucija, če vsi to uporabljajo. Z aluminijem ne morš zajebat. Je preverjena kvaliteta na večih mestih. Zasluge za to pripisovat Rossiju je butasto. Razen mogoče zato, da je prepričal trdoglavce da grejo na aluminij. Zdej a je bilo to pametno ali ne, ne bomo nikoli vedeli. Je bil pa napredek viden šele potem ob prihodu Dovija in pa še v večji meri kasneje s prihodom Gigija... 

Seveda je bil problem v samem moštvu in neupoštevanju nasvetov in predlogov. Kaj se je v resnici dogajalo za vrati tako ali tako ne vemo je pa dejstvo, da Rossija niso upoštevali skoraj, da nič in je res edino kar je dosegel to, da so prešli iz karbona na aluminij.

Prednost aluminija je v tem, da ko dosežeš vse lastnosti katere želiš od ogrodja in narediš kalup bo po vsakem ulivanju izdelek identičen kolikor je to le možno in ti bodo nastavitve iz prejšnjega sestava špilale tudi na novem. Tako karbonsko kot palično ogrodje KTMa pa te garancije nima in se ob vsaki menjavi vse poruši saj zelo težko dosežeš enake specifikacije. KTM sicer trdi, da imajo na tem področju dovolj izkušenj in jim to ne predstavlja blaznega problema a pri Ducatiju pa to žal ni šlo skozi. Vsi pa vemo koliko prave nastavitve pomenijo v Motogp.

 

 

Lp, Samo

Objavljeno
1 hour ago, KennyJR said:

 Je bil pa napredek viden šele potem ob prihodu Dovija in pa še v večji meri kasneje s prihodom Gigija... 

Točno tako in nič drugače!

Objavljeno (popravljeno)
pred 3 urami, Nightmare pravi:

Ja, spravil jih je na pravo pot, vsaj to. Če spremljaš Motogp samo vsakih 14 dni po Tvju potem je tole razmišljanje povsem razumljivo.

Lp, Samo

Resno, ali razvijaš za Yamaho, da veš več kot mi povprečneži?

Popravljeno . Popravil bikez
Objavljeno
13 minutes ago, bikez said:

Resno, ali razvijaš za Yamaho, da veš več kot mi povprečneži?

Ne, očitno pa preberem kakšen članek več kot ti. Ker si pač proti Rossiu boš vse obesil njemu. Tudi sam ne pravim, da za nič ni kriv sam vendar v tem primeru temu ni tako. Kaj se trenutno dogaja pri Yamahi pa ne bi vedel.

 

 

Lp, Samo

Objavljeno
pred 7 minutami, Nightmare pravi:

Ne, očitno pa preberem kakšen članek več kot ti. Ker si pač proti Rossiu boš vse obesil njemu. Tudi sam ne pravim, da za nič ni kriv sam vendar v tem primeru temu ni tako. Kaj se trenutno dogaja pri Yamahi pa ne bi vedel.

Lp, Samo

Da ti povrnem spomin okoli gištela http://www.crash.net/motogp/feature/262808/1/vinales-yamaha-and-a-tale-of-two-chassis

Objavljeno
pred 6 minutami, Nightmare pravi:

Ne, očitno pa preberem kakšen članek več kot ti. Ker si pač proti Rossiu boš vse obesil njemu. Tudi sam ne pravim, da za nič ni kriv sam vendar v tem primeru temu ni tako. Kaj se trenutno dogaja pri Yamahi pa ne bi vedel.

 

 

Lp, Samo

Kako ni kriv? Prišel je na motocikel, ki je zmagal zadnje 3 od 6ih dirk (lahko bi jih še več, če se stoner nebi za BV valjal po tleh, ko se ni je bil najslabši drugi) in se vozil nekje na 6., 7. mestu v povprečju dve sezoni. Kako pol ni kriv? Kdo pol ni objektiven?

Kaj se sedaj dogaja pri yamahi? Jorge je šel, to se dogaja. Jorge je 2016 imel res slabo sezono, vse je šlo narobe, pa je še vedno končal tam kjer je, da se ne boš takoj skliceval, da je bilo že 2016 slabo. Rossi tava v temi, tako kot vedno odkar ni več JB-ja. Veliko je pokazalo že tistih nekaj dirk, ko je JB šel k svoji bolni ženi. Rossi se je pa vozil na 13. mestu. Maverick bo pa moral v svoji glavi najprej poštimat, potem pa naprej. Yamaha bi za svoj uspeh najbolje naredila, da bi Rossija zamenjala z Zarcojem, ki bi zagotovo najbolje razvil motocikel, samo kaj ko Rossi tolk denarja prinese, da niti prvaki ne rabijo bit. Ne razmišljajo pa v naprej, ker jih to lahko krepko po prstih udari, ko bo enkrat Rossi šel in niti Zarcoja ne bodo imeli. Rossi nima ovire podpisat še za leti ali 2, hiter je, dirka rad, denar prinaša, boljših od njega skoraj ni na privat biciklih... Zarco pa ne bo čakal še eno leto, sigurno ne.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
10 minutes ago, bikez said:

Ja in kaj hočeš povedat s tem? Da ga je Rossi zavozil? Vsak ima svoj način dirkanja in vsakemu paše svoje. Saj je MV povedal, da je bila druga verzija nekoliko boljša vendar v drugačnem smislu kot si je predstavljal. Problem pa je bil že takrat in še vedno je elektronika. Rossiu naj bi bil letošnji okvir bolj všeč MVju pa ta predstavlja težave in zanimivo, da si nista enotna pri elektroniki s katero pa naj bi imel težave VR a je znjo zadovoljen MV. Težko je biti pametn a mislim, da direktno s prstom kazat na krivca ni mogoče. 

13 minutes ago, KennyJR said:

Kako ni kriv? Prišel je na motocikel, ki je zmagal zadnje 3 od 6ih dirk (lahko bi jih še več, če se stoner nebi za BV valjal po tleh, ko se ni je bil najslabši drugi) in se vozil nekje na 6., 7. mestu v povprečju dve sezoni. Kako pol ni kriv? Kdo pol ni objektiven?

Kaj se sedaj dogaja pri yamahi? Jorge je šel, to se dogaja. Jorge je 2016 imel res slabo sezono, vse je šlo narobe, pa je še vedno končal tam kjer je, da se ne boš takoj skliceval, da je bilo že 2016 slabo. Rossi tava v temi, tako kot vedno odkar ni več JB-ja. Veliko je pokazalo že tistih nekaj dirk, ko je JB šel k svoji bolni ženi. Rossi se je pa vozil na 13. mestu. Maverick bo pa moral v svoji glavi najprej poštimat, potem pa naprej. Yamaha bi za svoj uspeh najbolje naredila, da bi Rossija zamenjala z Zarcojem, ki bi zagotovo najbolje razvil motocikel, samo kaj ko Rossi tolk denarja prinese, da niti prvaki ne rabijo bit. Ne razmišljajo pa v naprej, ker jih to lahko krepko po prstih udari, ko bo enkrat Rossi šel in niti Zarcoja ne bodo imeli. Rossi nima ovire podpisat še za leti ali 2, hiter je, dirka rad, denar prinaša, boljših od njega skoraj ni na privat biciklih... Zarco pa ne bo čakal še eno leto, sigurno ne.

Je ja.... Stoner pa je šel stran zakaj? Ker si je želel novih izzivol ali zato ker je Ducati tonil? Vsako sezono je imel manj zmag, dvomim, da je on postajal vse slabši. Prav tako njega ni nihče več upošteval. Je pa dejstvo, da je Ducatija tistega časa znal vozit le on in v tem je bil vsekakor boljši od Rossia. Škoda ker nista oba vozila enakega motorja bi bilo zanimivo videti rezultate.

 

 

Lp, Samo

Objavljeno

Rossija je čas prehitel, tako, kot ga bodo letos Zarco, Nakagami, Syahrin in drugi

  • Haha 3
Objavljeno
pred 7 minutami, Nightmare pravi:

Ja in kaj hočeš povedat s tem? Da ga je Rossi zavozil? Vsak ima svoj način dirkanja in vsakemu paše svoje. Saj je MV povedal, da je bila druga verzija nekoliko boljša vendar v drugačnem smislu kot si je predstavljal. Problem pa je bil že takrat in še vedno je elektronika. Rossiu naj bi bil letošnji okvir bolj všeč MVju pa ta predstavlja težave in zanimivo, da si nista enotna pri elektroniki s katero pa naj bi imel težave VR a je znjo zadovoljen MV. Težko je biti pametn a mislim, da direktno s prstom kazat na krivca ni mogoče.

Lp, Samo

Ja, lansko leto bi lahko Vinales bil prvak, če mu ne bi sredi sezone grušta menjali. Seveda poba ni imel besede. Lahko je samo malo zajokal. Ne moreš delat dva mopeda. Nekomu moraš dati prednost. Tako kot jo ima pri Hondi Marko. Dani se je zgleda sprijaznil, da bo številka 2. Kilaža nima veze, da je ne bo kdo spet prvleku. Motor je delan za Markota.

Objavljeno
6 hours ago, Nightmare said:

Ja, spravil jih je na pravo pot, vsaj to. Če spremljaš Motogp samo vsakih 14 dni po Tvju potem je tole razmišljanje povsem razumljivo.

 

Pa še nekaj glasega razmišljanja o Tech3 in KTMu.

https://www.motorsport.com/motogp/news/analysis-tech-3-split-adds-to-yamahas-mounting-woe-1008038/

 

 

Lp, Samo

  Ni jih spravil na pravo pot... Na pravo pot jih je spravljal ze Stoner, pa se Ducati ni hotel posloviti od L konfiguracije, motor se ni dalo potisniti bolj naprej zaradi tega in posledicno je bilo tezisce narobe. Je bilo precej crnila prelitega o tem... Ne cevni, ne deltabox okvir ni pomagal. Gigi je zahteval popolno besedo, jo dobil, motor so zasukali, ga porinili tistih pa cm naprej, in voila, Ducati dela. Se pa spomnim, da je Stoner komentiral te menjave okvirja z besedami,  da je Rossi to zahteval ze pred prihodom in da bi bilo boljse, da bi se malo vozil, razumel motor in sele potem zahteval spremembe... Se je pokazalo, da je dec imel prav.

Objavljeno
Ob 28. 2. 2018 ob 15:47, Nightmare pravi:

Je ja.... Stoner pa je šel stran zakaj? Ker si je želel novih izzivol ali zato ker je Ducati tonil? Vsako sezono je imel manj zmag, dvomim, da je on postajal vse slabši. Prav tako njega ni nihče več upošteval. Je pa dejstvo, da je Ducatija tistega časa znal vozit le on in v tem je bil vsekakor boljši od Rossia. Škoda ker nista oba vozila enakega motorja bi bilo zanimivo videti rezultate.

Lp, Samo

Vse to, kar so ti že povedali, plus to, da je Stoner šel zaradi odnosov in ker ga je Suppo povabil v Hondo.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
4 hours ago, bikez said:

Ja, lansko leto bi lahko Vinales bil prvak, če mu ne bi sredi sezone grušta menjali. Seveda poba ni imel besede. Lahko je samo malo zajokal. Ne moreš delat dva mopeda. Nekomu moraš dati prednost. Tako kot jo ima pri Hondi Marko. Dani se je zgleda sprijaznil, da bo številka 2. Kilaža nima veze, da je ne bo kdo spet prvleku. Motor je delan za Markota.

Vsekakor bi se bilo bolje osredotočit na enega, če imata dva med sabo preveč radikalne zahteve. Ampak na koga? Na novinca, ki v razvoju ne ve prav dosti, pri Suzukiju ni imel ravno besede kar se tiče razvoja ali veteranu kateri dirka toliko časa kolikor je novinec star? Nikakor ne moramo vedeti, da bi na v štartu zastavljenem okvirju MV zmagoval še naprej. Nekako se vsako sezono pravo razmerje moči pokaže ko se pričnejo dirke na evropskih tleh, MV pa je blestel ravno na prvih treh.

2 hours ago, jvalant said:

  Ni jih spravil na pravo pot... Na pravo pot jih je spravljal ze Stoner, pa se Ducati ni hotel posloviti od L konfiguracije, motor se ni dalo potisniti bolj naprej zaradi tega in posledicno je bilo tezisce narobe. Je bilo precej crnila prelitega o tem... Ne cevni, ne deltabox okvir ni pomagal. Gigi je zahteval popolno besedo, jo dobil, motor so zasukali, ga porinili tistih pa cm naprej, in voila, Ducati dela. Se pa spomnim, da je Stoner komentiral te menjave okvirja z besedami,  da je Rossi to zahteval ze pred prihodom in da bi bilo boljse, da bi se malo vozil, razumel motor in sele potem zahteval spremembe... Se je pokazalo, da je dec imel prav.

Jih je spravljal ni pa dosegel svojega kar Rossi je to je pa tudi vse kar mu je ratalo. Žal so bili preveč trmasti kasneje pa je bila želja po Gigiju prevelika in preveč potrebna, da so pristali na vse, da ga le dobijo. Pa še Audi, če se prav spomnim je prišel vmes kateri je po nemško udaril po mizi in stvari so se začele postavljati na svoje mesto ampak do tam so prispeli šele lani in nekoliko krivično je za to kriviti Rossia.

1 hour ago, KennyJR said:

Vse to, kar so ti že povedali, plus to, da je Stoner šel zaradi odnosov in ker ga je Suppo povabil v Hondo.

Ja, ker ga niso jebali pet posto kot kasneje ne Rossia. Ker je bil edini Ducatijev prvak se mu je zdelo nekoliko niskotno, da ga ne upoštevat kot se je to zdelu Rossiu ko ni bil več prva rit pri Yamahi. Eden je odšel ker je vedel, da se bo na tak način ladja potopila drugi pa zaradi ega in vsekakor sta bila z JB preveč samozavestna v svojih govorih kar jih je kasneje močno teplo. Je pa res, da niso vedeli kaj se je do takrat dogajalo v Ducatijevih garažah saj Stoner do poteka pogodbe ni smel pluvat po delodajalcu.

 

 

Lp, Samo

Objavljeno
3 minutes ago, Nightmare said:

 

Jih je spravljal ni pa dosegel svojega kar Rossi je to je pa tudi vse kar mu je ratalo. Žal so bili preveč trmasti kasneje pa je bila želja po Gigiju prevelika in preveč potrebna, da so pristali na vse, da ga le dobijo. Pa še Audi, če se prav spomnim je prišel vmes kateri je po nemško udaril po mizi in stvari so se začele postavljati na svoje mesto ampak do tam so prispeli šele lani in nekoliko krivično je za to kriviti Rossia.

 

  Nikogar ne krivim. Tako je bilo, Ducati je trmaril, ze  v casu Stonerja. Stoner je za namecek se zmagoval, pa je bilo se toliko tezje dokazati svoj prav... Rossija so TAKOJ poslusali, in menjali okvir... Pa ni ratalo v 80 sekundah. Ampak problem, kot se je kasneje pokazalo, ni bil v okvirju, so pa VSI izven Ducatija vedeli, vkljucno z Rossijem in ekipo, da je krivec okvir. Ker so to javno razglasali, se jim je mascevalo.  Ce se vrnem na izvir debate: zato verjetno Yamaha zdaj dela v dve smeri, ker ocitno ni prepricana kdo ima prav... Zadeve pa so verjetno danes se precej bolj delikatne kot 10 let nazaj, vse tovarniske ekipe so hudo hudo skupaj, prostora za ideje, velike skoke, revolucije pa ocitno zmanjkuje, in vse je v malih detajlih, ti so pa hudic...

Objavljeno

Piškua, cel test, sploh pa konec na las podobna lanskemu dirkaškemu vikendu... Hm... Prvi in drugi isto kot na dirki, iannone hiter kot lani, zarco blizu, pol pa ostali in honda mal bol zadaj. Ne glede na vse prepucavanje ugotavljam, da Yamaha ne ve kam v razvoju, ker razvoja skoraj da ni več... Več ali manj je vse samo še prilagajanje na gume, pogoje in iskanje lukenj v pravilih (krilca, elektronika, itd...)... Vsekakor je to top. Dejansko bo vse več odvisno od voznika. 

Objavljeno

Ne vem kje sem zasledil, da sta tako Honda kot Ducati zaposlila bivše strokovnjake iz Magneti Marelli kar je velika prednost proti Yamahi katera se sama spopada z "novo" elektroniko.

Drugače pa ja, zlo podobno kot lani. Bo treba počakat tri, štiri dirke, da vidimo kje točno so ekipe in dirkači.

 

 

Lp, Samo

Objavljeno

Js pa mislim, da so vsi v teh moštvih, ki se udeležujejo dirk moto GP, popolni amaterji in pojma nimajo kaj počnejo.

S tem mislim na dirkače in na moštva.

Slučajno, sem pa ke, jim kaj rata narest pametnega.

:huh:

p.s.

valda se hecam :lol1:

 

 

  • Haha 2
Objavljeno

zanimivo, da še nihče glede nate rezultate z linka mm-ja ne sili v penzijo.. glede na te rezultate , kjer so pred tovarniško hondo oba suzukija , petrus in cal ima tovarniška honda izjemno velike težave.. ali pač ne.. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 4 urami, maus pravi:

Js pa mislim, da so vsi v teh moštvih, ki se udeležujejo dirk moto GP, popolni amaterji in pojma nimajo kaj počnejo.

S tem mislim na dirkače in na moštva.

Slučajno, sem pa ke, jim kaj rata narest pametnega.

:huh:

p.s.

valda se hecam :lol1:

 

 

Jah žal je tko, da edina profi tovarna ne vozi tega amaterskega prvenstva... In jih rajš v top klasi en penzić iz amaterske lige scat vozi na amaterskem mopedu :P

Objavljeno
pred 7 urami, KennyJR pravi:

Jah žal je tko, da edina profi tovarna ne vozi tega amaterskega prvenstva... In jih rajš v top klasi en penzić iz amaterske lige scat vozi na amaterskem mopedu :P

to si mislu zihr na kwlna :P

 

Objavljeno

Zmagovalec lanske dirke za VN Katarja, Maverick Vinales (Movistar Yamaha), je bil najhitrejši na četrtkovih testiranjih v Lusailu. Katalonec je za manj kot desetinko prehitel podprvaka Andreo Doviziosa (Ducati/+0,051 sekunde) in Andreo Iannoneja (Suzuki Ecstar/+0,054). Slaba predstava Repsol Honde z devetim mestom Marca Marqueza in enajstim Danija Pedrose.

Četrtek je bil izjemno izenačen, saj se je v pol sekunde zvrstilo kar deset dirkačev. Vinalesu sta se najbolj približala Italijana Andrea Dovizioso (Ducati) in Andrea Iannone (Suzuki Ecstar), ki sta zaostala za 0,051 oziroma 0,054 sekunde. Francoz Johann Zarco (Monster Yamaha Tech 3/+0,133) je bil četrti, peti pa nekdanji svetovni prvak Španec Jorge Lorenzo (Ducati), ki je že občutneje zaostal za več kot tri desetinke (+0,370).

Elektronika in oprijem v prvem planu
Španec Alex Rins (Suzuki Ecstar) je v zaključku četrtkovega dogajanja postavil šesti čas, identično hiter je bil Italijan Valentino Rossi (Movistar Yamaha/+0,379). Deseti je bil svetovni prvak Marc Marquez (Repsol Honda/+0,492), ki z moštvenim kolegom Danijem Pedroso ni blestel. Pedrosa je bil z zaostankom +0,502 sekunde enajsti. Pedrosa je v četrtek kar dvakrat padel, a jo odnesel brez poškodb.

 

Marc in Dani lahko gresta v penzijo!  :lol1:

Objavljeno (popravljeno)
pred 6 urami, maus pravi:

to si mislu zihr na kwlna :P

 

Uuuu, thanks captain obvious :D

To je bil nekak point vsega ja... 

Popravljeno . Popravil KennyJR

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!