Skoči na vsebino

MotoGP 2018


ArcaneWater

Priporočene objave

pred 22 urami, Kugelschreiber pravi:

 

no, ma kaj je blo u času 2T 500 tako iber zanimivo? kaj?

Fabriški ekipi Honde in Yamahe  sta bli TOP, suzuki je kdaj pa kdaj pršu blizu, Cagiva tu pa tam do štengc. Naslove si je potalalo 5-6 dirkačev, samo dva suzuki, ostalo honda in yamaha. Povzetek cca 25ih let.  Prvaki, na debelo: Roberts, Lawson Spencer Rainey Doohan. pa tisti s po enim, Roberts Jr, Uncini, Luchinelli, Criville, Schwantz,...

 

Trdim, da še nikoli ni blo tako zanimivo kot letos. never. 

Meni osebno je bilo bolj zanimivo to, da ni bilo elektronskih pomagal - štart z na polno odprto ročico plina in stisnjeno sklopko,ko ugasnejo luči, samo spustiš sklopko, ostalo opravi elektronika??? To bi z malo truda tudi opica kmalu zapopadla ..., + vsa ostala elektronsjka pomagala, ... dejansko sta znanje in občutek za vožnjo voznikov (In seveda VELIKA JAJCA ...)  igrala bistveno večjo vlogo kot dandanašnji ... sem pač konzervativc, tak sm ...:blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, nofla pravi:

Meni osebno je bilo bolj zanimivo to, da ni bilo elektronskih pomagal - štart z na polno odprto ročico plina in stisnjeno sklopko,ko ugasnejo luči, samo spustiš sklopko, ostalo opravi elektronika??? To bi z malo truda tudi opica kmalu zapopadla ..., + vsa ostala elektronsjka pomagala, ... dejansko sta znanje in občutek za vožnjo voznikov (In seveda VELIKA JAJCA ...)  igrala bistveno večjo vlogo kot dandanašnji ... sem pač konzervativc, tak sm ...:blush:

To sploh ni res... Zdej rabiš veliko več enega znanja, ne samo občutka za gas odpirat... Grem tudi stavit, da bi tile fantje veliko lepše odpirali gas in bolj leteli z 2T motorji, kot so tisti "amaterji" takrat, ko jih je metalo iz vsakega ovinka... To sploh nima nobenega smisla primerjat. Takrat so vozili dirke, vmes bili pa ta glavni v gostilnah in povsod okrog, sedaj so profiji in trenirajo 10 ur na dan... A se ti ne zdi, da bi hitro znali odpirat gas tko kot se zagre? Res misliš, da je point elektronike to? Pont je obraba gum in poraba bencina, po drugi strani pa karakteristike agregata spremenit v maksimalni izkoristek... Tisti z najboljšim zapestjem kadarkoli (#27) ni imel kake velike prednosti. Ima MM večjo, pa bi lahko imel za gas tipko... Ampak je pač nadrkal vožnjo v nulo in to dela razliko, kako na hard prit v ovinek, bremzat in bit prav postavljen noter, menjat smer v momentu, ko motor dobi nasprotno reakcijo itd... Ne pa odpiranje gasa... Lepo te prosim... Ko je guintotu crknila elektronika v sachsenringu v dežju je bil 6. in to v dobi, ko je bila elektronika ma vrhuncu, zdej ni več... 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, KennyJR pravi:

To sploh ni res... Zdej rabiš veliko več enega znanja, ne samo občutka za gas odpirat... Grem tudi stavit, da bi tile fantje veliko lepše odpirali gas in bolj leteli z 2T motorji, kot so tisti "amaterji" takrat, ko jih je metalo iz vsakega ovinka... To sploh nima nobenega smisla primerjat. Takrat so vozili dirke, vmes bili pa ta glavni v gostilnah in povsod okrog, sedaj so profiji in trenirajo 10 ur na dan... A se ti ne zdi, da bi hitro znali odpirat gas tko kot se zagre? Res misliš, da je point elektronike to? Pont je obraba gum in poraba bencina, po drugi strani pa karakteristike agregata spremenit v maksimalni izkoristek... Tisti z najboljšim zapestjem kadarkoli (#27) ni imel kake velike prednosti. Ima MM večjo, pa bi lahko imel za gas tipko... Ampak je pač nadrkal vožnjo v nulo in to dela razliko, kako na hard prit v ovinek, bremzat in bit prav postavljen noter, menjat smer v momentu, ko motor dobi nasprotno reakcijo itd... Ne pa odpiranje gasa... Lepo te prosim... Ko je guintotu crknila elektronika v sachsenringu v dežju je bil 6. in to v dobi, ko je bila elektronika ma vrhuncu, zdej ni več... 

Glej, ne bom te prepričeval v moj prav, ker sem že v začetku navedel, da je to zgolj moje mnenje ... v veliki meri se tudi strinjam s tabo gled MM (čeprav mi ni preveč pri srcu), in je prav gotovo trenutno najboljši voznik v GP ... glede #27 pa trdiš, da je bil DUC tolk dober, da je lahko zmagoval?? Aja, pa ko je Pedrosi (mislim da JLo) odbil senzor na zadnjem kolesu, zakaj je že padel ...??

Aja pa še to - tisti "amaterji" kot jih imenuješ, so (v primerjavi z dandanašnjimi) tudi vozili "amaterske" stroje ...

Popravljeno . Popravil nofla
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še celo Rossi je bil svoj čas amater. Ma je bil še kar dober za amaterja.

In ko smo že pri tem: amaterja Stonerja je 250 Aprilia kar krepko metala iz sebe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, nofla pravi:

Glej, ne bom te prepričeval v moj prav, ker sem že v začetku navedel, da je to zgolj moje mnenje ... v veliki meri se tudi strinjam s tabo gled MM (čeprav mi ni preveč pri srcu), in je prav gotovo trenutno najboljši voznik v GP ... glede #27 pa trdiš, da je bil DUC tolk dober, da je lahko zmagoval?? Aja, pa ko je Pedrosi (mislim da JLo) odbil senzor na zadnjem kolesu, zakaj je že padel ...??

Aja pa še to - tisti "amaterji" kot jih imenuješ, so (v primerjavi z dandanašnjimi) tudi vozili "amaterske" stroje ...

#27 je bil zagotovo največji talent, boljši od ostalih, ampak prednost je mel sam na PI pa še kakšni pisti, ostalo so bili blizu... Zmagal je eno sezono na Ducu... Takrat je bil Duc tam tam... Čeprav je bil za Rossi fene svetlobna leta pred ostalimi... Ostale sezone, je bil malenkost slabši in je bilo dovolj, res, da je 2008 kazalo dobro, pa so se malo nategnili tiste dirke, laguna, brno, misano, zanimiva zgodba, ki sem jo enkrat tu že predstavil, če se kdo spomni... 2009 je stoner sam imel težave, 2010 so bili zelo daleč... In to z najboljšim pilotom na gridu... Filing v zapestju ni bil dovolj... To je moj point... Marc pa je gp naštudital v nulo... Kot videogame... Vozi naučeno vsak ovinek posebej in v njegovi vožnji skoraj ni pomanjkljivosti... Vse kar hočem s tem povedat je to, da je prednost vse prej drugje kot v odpiranju gasa. Čeprav je zame Stoner veliko boljši voznik kot MM. Če bi skupaj dirkala bi ga že na znanju dobil, kot Dovi... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, nofla said:

Meni osebno je bilo bolj zanimivo to, da ni bilo elektronskih pomagal - štart z na polno odprto ročico plina in stisnjeno sklopko,ko ugasnejo luči, samo spustiš sklopko, ostalo opravi elektronika??? To bi z malo truda tudi opica kmalu zapopadla ..., + vsa ostala elektronsjka pomagala, ... dejansko sta znanje in občutek za vožnjo voznikov (In seveda VELIKA JAJCA ...)  igrala bistveno večjo vlogo kot dandanašnji ... sem pač konzervativc, tak sm ...:blush:

 

oboji so vozili po robu prepada. kako zajebano je, kljub "elektroniki k use sama nardi" smo vidli prav v nedeljo, ko je Jorge mal brez občutka odprl gas...ne vem. Če gledaš kake stare dirke, fantje zgledajo dokaj čudno. Ajd stari assen, ni lih tipična pista, pa tud tukej, jim po modernih standardij ostaja precej neporabljenega asfalta. Zanimivo je tud videt, kje je Wayne Gardner, ex prvak na Hondi....IMO ni blo tako fajn, kot se nam zdi. 

 

 

 

Fun fact, komentirata lani upokojeni J Ryrder in Keith Huewin, dec še vedno to počne na BT sports. 

 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je pa del MotoGp treninga s katerim se meter pa čevap in 60kg s pojstlo vred dirkači, ne rabijo ubadat :)
https://www.crash.net/motogp/news/906180/1/overheating-petrucci-plans-more-winter-weight-loss

Bo pa Petrux drugo leto pomoje zablokiran na MAPI 8 :naughty:

Popravljeno . Popravil axaQ4
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, nofla pravi:

To bi z malo truda tudi opica kmalu zapopadla ..., + vsa ostala elektronsjka pomagala, ... dejansko sta znanje in občutek za vožnjo voznikov (In seveda VELIKA JAJCA ...)  igrala bistveno večjo vlogo kot dandanašnji ...

Elektronska pomagala narejena za to, da se lahko nekaj pelje blizu trenutno možnega so nekaj popolnoma drugega kot elektronska pomagala, ki se vgrajujejo v civilna vozila. Ne, opica tega ne zapopade. Še velika večina voznikov iz nižjih serij nikol ni dovolj dobrih da bi dobili možnost zapopadanja. Pa so precej dobri. Boljši kot večina ostalih mopedistov na planetu.

Za pelat ko Marquez po komolcu počez v ovinek pri tam okoli 60 stopinjah naklona, medtem ko elektronika vrti zadnje kolo lih tolko preveč da lepo drsi v ovinek brez da bi guma mela možnost zagrabit na 100% in ga highsidat v tri krasne... rabiš resno velika jajca. Elektronika pomaga ja. V dirkanju pomaga predvsem prestavit mejo mogočega res v ekstrem.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 9/24/2018 at 1:36 PM, Kugelschreiber said:

 

no, ma kaj je blo u času 2T 500 tako iber zanimivo? kaj?

Fabriški ekipi Honde in Yamahe  sta bli TOP, suzuki je kdaj pa kdaj pršu blizu, Cagiva tu pa tam do štengc. Naslove si je potalalo 5-6 dirkačev, samo dva suzuki, ostalo honda in yamaha. Povzetek cca 25ih let.  Prvaki, na debelo: Roberts, Lawson Spencer Rainey Doohan. pa tisti s po enim, Roberts Jr, Uncini, Luchinelli, Criville, Schwantz,...

 

Trdim, da še nikoli ni blo tako zanimivo kot letos. never. 

Mislim, da je blo lani bolj zanimivo kot letos... Letos je ze nekaj casa vec al manj odloceno...   Dirke so sicer precej dobre, to je pa res.  Kot je kot je Dovi sam rekel:  tisti dve napaki sta bili prevec...

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 9/24/2018 at 2:45 PM, vandrovec said:

Rossija so s.ebal na Yamahi, ko so ga odpisali in na prvo mesto postavili Lorenza...lahko bi osvojil še par naslovov, če bi ostal na Yamahi z vso podporo moštva. Podobno se zna zgoditi drugo leto pri Hondi...nekomu ni všeč, če nekdo preveč zmaguje, "strici iz ozadja" skrbijo za neko "ravnotežje", da biznis laufa :smoke:

 Aha spet so drugi krivi. In Rossi, potem ko so ga s.ebal na Yamahi , se potem vrne k Yamahi, da ga se mal s.ebejo?

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, GeeSXer pravi:

potem bi pa bil Ducati nekonkurenčen

Sej po mnenju Rossi fanov je bil ducati nekonkurenčen samo od 7.11.2010 od 15:00 naprej, pa do 11.11.2012 do 15:00. Prej in potem pa je daleč najboljši motor! 

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še dobro da mamo MM (pa nisem njegov navijač, sem Rossijev) ampak mali raztura, izvleče iz mopeda več kot je možno in dirka tako, da ga je veselje gledati. Jorge me pa nikol ni zabaval, pa čeprav mu privoščim tiste zmage, ki jih je nabral.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 9/25/2018 at 12:49 PM, Joker said:

In ko smo že pri tem: amaterja Stonerja je 250 Aprilia kar krepko metala iz sebe

Sej mene ne-amaterja tud... :huh:

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprasanje za moto gp struckote:

zakaj nimajo dirkalni motorji, poleg vse mogoce in nemogoce elektronike se ABS-a?  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, branko1 pravi:

Eno vprasanje za moto gp struckote:

zakaj nimajo dirkalni motorji, poleg vse mogoce in nemogoce elektronike se ABS-a?  

A zato morš bit štručko? Verjetno zato, ker pol nebi mogl tolk dobr bremzat al kako? :panic:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!