Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
pred 7 minutami, vandrovec pravi:

Nekateri si motor izposodijo, najamejo. Verjetno je ugodneje, kot vlačit motor v Ameriko in nazaj, pa še vrhunsko naj bi bil pripravljen z možnostjo servisiranja, spremljevalne ekipe...

Sbtakim backup bi kmet haro babe...hehe

Če prav razumem je to še en dokaz oz je še bolj vprašljiva nadpovprevčnost voznikov...

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
pred 23 urami, sesir pravi:

Še vedno mislim,da je @Kmet2 sposoben odvoziti Dakar...

Si pozabu na njegovo umetno koleno!

Objavljeno (popravljeno)
pred 53 minutami, gsxf750 pravi:

Si pozabu na njegovo umetno koleno!

Ok pol...pol je bil prej po vaše premium dirkač saj verjamem,da bi mu uspelo...

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
On 1/23/2018 at 2:51 PM, sesir said:

Sbtakim backup bi kmet haro babe...hehe

Če prav razumem je to še en dokaz oz je še bolj vprašljiva nadpovprevčnost voznikov...

Ne razumes

Objavljeno
pred 18 minutami, jvalant pravi:

Ne razumes

Da bi lahko bil kmet taku premium kot ostali,ki zberejo sponzorje?Ja,no saj vem,da je on veliko več skozi dal....

Objavljeno
pred 13 minutami, sesir pravi:

Da bi lahko bil kmet taku premium kot ostali,ki zberejo sponzorje?Ja,no saj vem,da je on veliko več skozi dal....

Ne štekam teh tvojih tukajzadevnih špekulacij v stilu "kaj bi bilo, če bi bilo! Ko bi bilo, kako bi bilo..." Daj pusti človeka, da sam predstavi svoje plane, želje, odločitve, projekte... 

Objavljeno
pred 5 minutami, izibajker pravi:

Ne štekam teh tvojih tukajzadevnih špekulacij v stilu "kaj bi bilo, če bi bilo! Ko bi bilo, kako bi bilo..." Daj pusti človeka, da sam predstavi svoje plane, želje, odločitve, projekte... 

Da je veliko boljših od teh,ki vozijo na Dakarju...pač ni sponzorjev in želje čez meterske luže vozit....

Objavljeno
pred 14 minutami, sesir pravi:

Da je veliko boljših od teh,ki vozijo na Dakarju...pač ni sponzorjev in želje čez meterske luže vozit....

dokler "veliko boljši" ne bodo tekmovali na Dakarju, ne moremo vedeti koliko so boljši od sedanjih turistov :P

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
32 minutes ago, sesir said:

Da bi lahko bil kmet taku premium kot ostali,ki zberejo sponzorje?Ja,no saj vem,da je on veliko več skozi dal....

Ne, ne razumes Dakarja. Skozi in skozi tupis, da vozijo pcasi. Tega dela ne razumes. Ne vozijo pocasi, v tem je stos. Tudi privatniki ipd, ne vozijo pocasi. Ne vem kje si to pobral?  Nabrati 20 ur, na 9000 kilometrih ni veliko. Se posebej zato, ker se veliki zaostanki prikradejo ob navigacjskih napakah (se se kdaj poskusil orientirat sred peska, kjer vse zgleda isto, ali sred skalovja kjer ne vidis nikamor), ali ob okvarah (ki se dogajajo zato ker fantje tiscijo na vso moc. Svetovni popotniki, pa carji Jadrank ipd, imajo tudi po 100.000km prevozenih z nic ali malo problemi na adventure motorjih. To pa zato, ker niso niti blizu tempa, kakrsnega vozijo "pocasni" na Dakarju. Torej, se malce zgubis, ali pa odbije cev za olje, ali pa nesrecno pades in kaj polomis,  lahko samo nabases skalo pod peskom  ki se je ne vidi, pa si v enem dnevu ob pet ur. In ti fantje pol z velikanskimi napori (ki jih mi ne zdrzimo) pritiscijo, prislepajo, prnesejo motorje v cilj, da bi lahko drug dan isto ponovili.    Tempo voznje "pocasnih" je primerljiv  z tempom "pocasnih" v isti skupini na Grobniku recimo (1:40 ali kaj takega). Zaostanki se nabirajo z padci, okvarami, navigacijo ipd..   In preden kaj na to temo naumis: v GPju mas pisto, pa do zastave je treba pelat. Ena sama malenkost jih zmede da pozabijo kroge stet ipd...     Tudi kar se okvar tice: fantje ki sami servisirajo, nimajo za pet motorjev kosov s sabo, in je marsikatero poravilo zasilno, spacano z kupa starih delov, in je potem in tempo lahko pocasnejsi ali se napaka ponovi ipd, pa se spet ob cas... V primerjavi z temi fanti, so GPjevci navadni pusiji...  Tega ne razumes.

Objavljeno

Morda ne iz prve roke vsekakor pa bolj normalna in logična razlaga kot marsikatera v tej temi , ljudje  ki pa kaj več vedo pa se raje ne oglašajo. Preštej raje v tej in tudi v drugih temah vse sodulujoče v debatah in dobil boš približno širino in kvaliteto foruma ....

Objavljeno

Ka ste pametni...

Našemu Marčiču povejte kake reke so in kako težko je vozit....Eni smo brali njegove zapise...

Objavljeno

Jvalant ti je lepo razlozil, pa se kar ne razumes, ni ti dano, sment. 

Objavljeno (popravljeno)
pred 14 urami, jvalant pravi:

.. V primerjavi z temi fanti, so GPjevci navadni pusiji...  Tega ne razumes.

Zato "lahko oz očitno gre" z milijoni sploh tekmovati v Moto GP in tam na vrhu delati zgago pomeni,da si oh in sploh šofer...

Na Dakarju pa imaš za 70.000eu svoj nov motor in zagotovljen nastop na dirki,kjer tak ni važno kater si...

Marčič je vozu staro jajco od mopeda,ki je svoje odslužo...5dirk en mopi...halo...

Absolutno svaka čast vsem,ki gredo na te več dnevne dirke...še vedno pa s samo udeležbo nisi premium dirkač...

Pač imaš voljo in željo po nečem,kar prinese nastop...

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno

Kaj hoces sploh povedat? :)

Ne moras kar priletet z denarjem, pa dirkat, ampak se moras prej udeleziti par drugih rallyev in dokazat, da si sposoben spelat.... 

Sej Marcicu so tudi pred leti prepoved dal oz. niso odobril nastopa in je moral prej na kaksen drug rally dokazat, da je sposoben vozt. 

 

Objavljeno (popravljeno)
pred 55 minutami, DinDiin pravi:

Kaj hočeš povedat

Sej Marcicu so tudi pred leti prepoved dal oz. niso odobril nastopa in je moral prej na kaksen drug rally dokazat, da je sposoben vozt. 

 

Da,če voziš Dakar je mala možnost,da si res premium dirkač,kot jih je večina v moto gp oz so vsi na veliko večjem nivojou kot vsi vozniki in obiskovalci pist iz Slovenije!Na Dakarju pa...

 

Kjer je pomemben rezultat ali zgolj sodelovanje?

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
pred 2 urami, sesir pravi:

Da,če voziš Dakar je mala možnost,da si res premium dirkač,kot jih je večina v moto gp oz so vsi na veliko večjem nivojou kot vsi vozniki in obiskovalci pist iz Slovenije!Na Dakarju pa...

 

Kjer je pomemben rezultat ali zgolj sodelovanje?

pa sej smo ti že priznali, Dakar vozi vsak k ma 70000€ keša, znanje ni problem. To je turističen reli s katerim tudi jaz in ti z lahko opraviva. Pravzaprav, ti bi lahko šel kar s skuterjem. :P

 

Objavljeno
pred 3 urami, DAMI34 pravi:

pa sej smo ti že priznali, Dakar vozi vsak k ma 70000€ keša, znanje ni problem. To je turističen reli s katerim tudi jaz in ti z lahko opraviva. Pravzaprav, ti bi lahko šel kar s skuterjem. :P

 

:bike:

Objavljeno
9 hours ago, sesir said:

Zato "lahko oz očitno gre" z milijoni sploh tekmovati v Moto GP in tam na vrhu delati zgago pomeni,da si oh in sploh šofer...

Na Dakarju pa imaš za 70.000eu svoj nov motor in zagotovljen nastop na dirki,kjer tak ni važno kater si...

Marčič je vozu staro jajco od mopeda,ki je svoje odslužo...5dirk en mopi...halo...

Absolutno svaka čast vsem,ki gredo na te več dnevne dirke...še vedno pa s samo udeležbo nisi premium dirkač...

Pač imaš voljo in željo po nečem,kar prinese nastop...

Ti si nekaj drugega premium, pa ne bom tule pisal kaj....

  • Haha 3
Objavljeno

če kdo hoče it, tu je pojasnjeno

https://www.dakar.com/en/the-competitors/faq

Citiraj
  • Who can enter the Dakar?

Everyone can enter the Dakar; the only condition is to be at least 18-years of age. You do not need to be a rally-raid champion to take part. The goal of the Dakar is to have both professionals and amateurs participating in the same rally and on the same route. Only Bikes and Quads are subject to a selection. Candidates must be able to justify a first successful experience in Rally Raid. Find here all the selection criteria.

 

Objavljeno
Ob 27/01/2018 ob 19:49, jvalant pravi:

Tempo voznje "pocasnih" je primerljiv  z tempom "pocasnih" v isti skupini na Grobniku recimo (1:40 ali kaj takega).

S tem da Grobnik lahko drkaš gor, dol, podolgem in počez dokler ne poznaš vsakega milimetra asfalta, Dakar je pa vsako leto druga trasa in se pelje samo enkrat, brez ponovitev. Torej... če si prvič na Grobniku in prvi krog (brez ogrevanja, direkt na štart pa gas) pribiješ 1:40 skoz cilj, pol si primerjalno lih tolko počasen, kot so počasni tapočasni na Dakarju. Kr zanimiv izziv. Mogoče bi roadbook in tripmaster pomagala? Eno oko na stezi, eno na roadbooku pa na koleno :D 

pred 2 minutami, Snecer pravi:

Only Bikes and Quads are subject to a selection.

Prevedeno - za moped in quad bo treba dokazati da si primeren kandidat. Z avtom al pa kamijonom pa lahko gre vsak, ki si je sposoben kriti stroške nastopa. Sej je on Italjan v videu lepo povedal da so extra pogoji za motoriste, najmanj en rally iz serije Dakar v tistem letu.

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!