Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Mediji danes (02.12.2017) pozabljajo omenjat...

da je bila na današnji dan pred 50 leti odprta železniška proga Divača Koper, ki so jo zgradili v 3 letih, kljub prepovedi iz Beograda. Slavnostno jo je pa vseeno odprl predsednik Tito.

By the way, drugi tir bojo po načrtih gradil 9 let z današnjo mehanizacijo...

Objavljeno

in kolikor je meni znano, je to kljub vsemu ena najmlajših prog v SLO, pa da je za obnovo te proge rezervirano ca 200 miljonof eurov, kljub izgradnji 2.tira. Tisti, ki obljubljajo rušenje te proge in izgradnjo nekaj za bičiklete, govorijo bale... in baje je kapaciteta te proge še vedno krepko dovolj velika za kapacitete luke. In tudi luka se nima kam več širiti. že  sedaj predstavlja velik ekološki problem v  Koprskem zalivu. velik problemi te proge so: premalo elektrike, nesposobnost železničarjev in trpljenje domačinov ob progi. žal kaže, da bo drugi tir spet en velikTEŠ6. 

Objavljeno

Kolikor jaz vem je to krepko preobremenjena proga po kateri teče samo tovorni promet s 100 vlaki dnevno, in to non stop, tako da je potniški vlak v obliki avtobusa.

Iz Maribora do Kopra se z vlakom pelješ tako, da se v Ljubljani presedeš na avtobus, iz Ljubljane pa kupiš železniško vozovnico do Kopra in se greš vsest na avtubus...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!