Skoči na vsebino

Bimoto


Ice

Priporočene objave

slikice http://www.mtm-online.de/html/mtm/highligh...ts/bimoto/1.htm

filmcek http://www.mtm-online.de/html/mtm/video/cl...ips/nardo2.html

audi TT z dvemi 4 cil.turbo-motorji,

2x 370 KM pri 6.760/min

2x 475 Nm pri 4.900/min

4x4 pogon,2x 6-stopenjski menjalnik

neto teza 1490 kg

tank 82 l

0-100 3,6 s

0-200 9,9 s

0-300 23,2 s (potrebuje 1257 m poti)

Vmax. v ovalu nardo 371 km/h

cena prototipa € 600.000.-,

cena v maloserijski izdelavi (10 kom.) € 400.000.-

vir: auto revue (AUT)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me prav zanima kakšna bi bila cena, če bi se odločil da naročim 20 kosov :?: :idea: :shock: :? :roll: :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:oops: Ko so ga testirali na DSF-fu je hladilnik dušo spusto :cry:

Drugač pa je med najhitrejšimi avti na svetu (ne dirkalniki) :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaka bedarija ej. Dobesedno. Namesto, da bi mu malo zboljšali podvozje mu grejo konje nabijat, pa neke mašine not dajat in poleg tega ga lahko še homologiraš. Me prav zanima, kdaj se bo to nehalo...vse več je mrtvih (da o žrtvah TT-ja ne govorim - kljub izboljšanju) na cesti, vse več je nesreč, oni ti pa nardijo avto, ki je vozen samo po ringu. Če bi kdo s tem rad na avtocesto bi pomoje pristal kot lepa freska na prikolci kakega tovornjaka. In za to naj bi plačal 600.000 evrov? Pa če bi mel dnarja, da bi ga sral ga nebi kupu. Raje si kupim kaki S2000 za po ovinkih. Po mojem mnenju niso butli tisti, ki so ga nardili, ampak tisti, ki ga bojo kupli, ker je avto totalno neuporabn. Poleg tega pa bi prepovedal, da se homologirajo take stvari, ki presegajo 260km/h, vključno z motorji vred.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pomoje da stabilnost v tem TT-ju je bo problem, ker drugi motor obteži zadnji konec avtomobila.

Dugače se mi ta tale TT vseno ne zdi nič posebnega (govorim o avtu in ne naši forumašici :twisted: ), ker raznih predalav v dvomotorce je bilo že veliko.

Za ta denar si pa vseeno rajši kupim nekaj, kar bo zgledalo kot superšportnik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaka bedarija ej. Dobesedno. Namesto, da bi mu malo zboljšali podvozje mu grejo konje nabijat, pa neke mašine not dajat in poleg tega ga lahko še homologiraš. Me prav zanima, kdaj se bo to nehalo...vse več je mrtvih (da o žrtvah TT-ja ne govorim - kljub izboljšanju) na cesti, vse več je nesreč, oni ti pa nardijo avto, ki je vozen samo po ringu. Če bi kdo s tem rad na avtocesto bi pomoje pristal kot lepa freska na prikolci kakega tovornjaka. In za to naj bi plačal 600.000 evrov? Pa če bi mel dnarja, da bi ga sral ga nebi kupu. Raje si kupim kaki S2000 za po ovinkih. Po mojem mnenju niso butli tisti, ki so ga nardili, ampak tisti, ki ga bojo kupli, ker je avto totalno neuporabn. Poleg tega pa bi prepovedal, da se homologirajo take stvari, ki presegajo 260km/h, vključno z motorji vred.

bravo.povedano,kot pravi _strokovnjak_.ti posljem test iz avto revue? bos vsaj polovico "strokovne daljinske obdelave" pozrl. :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poleg tega pa bi prepovedal, da se homologirajo take stvari, ki presegajo 260km/h, vključno z motorji vred.

EJ MIKI NE BEDARIJE GOVORIT!!!! samo probaj z takimi izjavami ven hodit pa se boma grdo gledala :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poleg tega pa bi prepovedal, da se homologirajo take stvari, ki presegajo 260km/h, vključno z motorji vred.

EJ MIKI NE BEDARIJE GOVORIT!!!! samo probaj z takimi izjavami ven hodit pa se boma grdo gledala :wink:

:evil: Pa ne samo grdo dledali, še nepotrebno letanje bo :!:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaka bedarija ej. Dobesedno. Namesto, da bi mu malo zboljšali podvozje mu grejo konje nabijat, pa neke mašine not dajat in poleg tega ga lahko še homologiraš. Me prav zanima, kdaj se bo to nehalo...vse več je mrtvih (da o žrtvah TT-ja ne govorim - kljub izboljšanju) na cesti, vse več je nesreč, oni ti pa nardijo avto, ki je vozen samo po ringu. Če bi kdo s tem rad na avtocesto bi pomoje pristal kot lepa freska na prikolci kakega tovornjaka. In za to naj bi plačal 600.000 evrov? Pa če bi mel dnarja, da bi ga sral ga nebi kupu. Raje si kupim kaki S2000 za po ovinkih. Po mojem mnenju niso butli tisti, ki so ga nardili, ampak tisti, ki ga bojo kupli, ker je avto totalno neuporabn. Poleg tega pa bi prepovedal, da se homologirajo take stvari, ki presegajo 260km/h, vključno z motorji vred.

bravo.povedano,kot pravi _strokovnjak_.ti posljem test iz avto revue? bos vsaj polovico "strokovne daljinske obdelave" pozrl. :twisted:

Kaj za boga bi rad povedal? :roll: :roll: :roll:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poleg tega pa bi prepovedal, da se homologirajo take stvari, ki presegajo 260km/h, vključno z motorji vred.

EJ MIKI NE BEDARIJE GOVORIT!!!! samo probaj z takimi izjavami ven hodit pa se boma grdo gledala :wink:

Lahko me celi forum grdo gleda, zaradi tega nebom jokal, kakal v plenice ali bruhal tri dni stare ocivrke. To je moje mnenje, ker tisti, ko ve kaj se dogaja pri 300km/h (takih ziher ni dosti), ve, da je tunel že tako ozek, da ko se na cesti kaj premakne sploh ne registriraš več. Poleg tega, če gledaš na to kot na bedarijo pol je najboljše, da si greš pogledat kakšen Rotten al pa vsaj pridi na obisk v bolnico. Sicer med urgenco neboš mogu noter, ampak slike ti vseeno lahko pokažejo, kaj se dogaja pri (pre)velikih hitrostih.

Poleg tega pa.....kdo se še danes vozi z motorjem 300km/h po avtocesti? Jas ne poznam nobenega, če pa si it tak, pol pa boš naredu izjemo. Na ovinke in hitrost med 140-160km/h pomoje prisega večina motoristov. Na avtocesti še nisem vidu nobenega, ki bi podiral zvočni zid (pa se ogromno vozim po avtocestah - z avtom seveda).

Vse to, kar gre pre 300km/h je sranje. Vedno se bojo najdli idioti, da bojo to kupli in tekme med tovarnami nebo konec. Dodge je naredo 8-litrsko mašino na motorju (oziroma je prenešena od Viperja) in naj bi šou okol 600km/h. Kmalu se bo en najdo, ki mu bo pritrdil še krila in kak fižolji turbo iz riti in bo šou 700km/h. Pol se bo pa najdo spet en drugi fabrikaš, ki bo naredu zverino, ki bo šla 900km/h in nebo konca ne kraja. In potem pogledaš kaka je uporabnost tega in ugotoviš, da lahko prej vidiš nebesa. Vse je za nekaj dobro.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tomosaki,konsistenca izjav v tvojih postih je usupljiva.na eni strani totalni ekspert in fanatik (honda in drag racing) na drugi strani pa serjes o omejevanju hitrosti.

in seveda se tvoje "strokovne" izjave glede necesa,kar si verjetno se zamisliti ne mores.hvala bogu,da ni prevec taksnih kot si ti na svetu,drugace bi se vedno jezdili konje in citali (ce sploh) pri sveci.

iz tvojih pisanj je razvidno (vsaj zame),da ti za vse krivis orodje (oz. iznajditelja) in ne uporabnika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poleg tega nevem, kaj se razburajte vi trije tu? Niti enemu od vsa ne gre motor preko 240km/h. :?

primerjava kot "saj nisi ti iznasel racunalnik,kaj ga potem sploh uporabljas". :roll:

ali drugace..... tvoj avto tudi ne "gre" v 6 sec 0-100 km/h - kaj potem nabijas nekaj o pospesevanjih..... :roll:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poleg tega nevem, kaj se razburajte vi trije tu? Niti enemu od vsa ne gre motor preko 240km/h. :?

primerjava kot "saj nisi ti iznasel racunalnik,kaj ga potem sploh uporabljas". :roll:

ali drugace..... tvoj avto tudi ne "gre" v 6 sec 0-100 km/h - kaj potem nabijas nekaj o pospesevanjih..... :roll:

Ocitno nisi dojel, kaj ti hočem povedat, zato pozorno preberi še enkrat. Tvoja izjava z računalnikom je nevmesna tukaj in predvsem nasploh, ker so računalniki delani za uporabnike (ampak žrtev zaradi prevelkih Mhz-jev in RAM-a, še nobenega ni spravlo pod rušo), omejena hitrost bi pa bla kot ukrep, da bi blo manj mrtvih. Čeravno niti nevem točno, kaj si hotel povedat z računalnikom (očitno si prehitro prebral moj post).

Tudi ob obrazložitvi spodaj o pospeševanju mi ni čisto jasno, kaj si hotel povedat in kdaj sem jas kaj nabijal o pospeševanju? Vbistvu bi to naj bla enainista stvar in niti ena se ne sklada z mojim postom. Mogoče pa imate v Grazu tako veliko inteligenco, da smo mi za vas še an razvojni stopnji 5-letnega otroka. Torej piši bolj razumljivo. Tvoj primer je dokaj slab. :shock: :roll:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tomosaki,konsistenca izjav v tvojih postih je usupljiva.na eni strani totalni ekspert in fanatik (honda in drag racing) na drugi strani pa serjes o omejevanju hitrosti.

in seveda se tvoje "strokovne" izjave glede necesa,kar si verjetno se zamisliti ne mores.hvala bogu,da ni prevec taksnih kot si ti na svetu,drugace bi se vedno jezdili konje in citali (ce sploh) pri sveci.

iz tvojih pisanj je razvidno (vsaj zame),da ti za vse krivis orodje (oz. iznajditelja) in ne uporabnika.

Pospeševanje in omejevanje hitrosti pri 260km/h je pa ena vlka razlika. Če tebi to pomeni isto ti priporočam nekaj osnov fizike. Poleg tega nikol nisem nekaj nabijal o pospeševanju (če misliš drag- racing, tam nisem povedal nič, s čemer bi hotu postat t.i. "strokovnjak" - ker niti nisem). Če se pa tebi moji posti zdijo strokovni pa razčisti pri sebi.

Pa ne mislit, da sem starokopitn. Ampak tvoje razmišljanje (iz tega sklepam), da več kot bo neka stvar šla boljši je napredek, je razmišljanje kot jo imajo otroci v vrtcih. Žal to ni napredek, ker 300km/h so pozanli že v 70-letih pri Ducatiju in bi take motorje mirno lahko delali tudi na Japonskem. Ampak problem je bil v okvirju in konstrukciji samega motorja, ki ni zvdržal take moči mašine. Brezkrbi, da nebi bli pod svečo še danes, če bi bilo več takih kot sem jast. Ampak eno je ziher. Proizvodnja bi tekla dalje, ampak na drugih področjih, ne na nabijanju, če bo zdaj nova Busa podrla zvočni zid. Razumeš kaj hočem povedat? Namesto, da bi denar vlagal v mašine in njihove konje (ki so že od leta 94 prfektne), bi recimo rešil težavo, da te v ovinku pri bremzanju z motorjem nebi postavljalo pokonci. To si že ziher doživel.

Ja zakaj bi pa krivil uporabnika? Ker ga je kupu? Vbistvu moraš pri sebi razčistit kaj točno hočeš met in če ti je 300km/h preveč, boš itak sam ugovovil. Drugi, ki pa tega nebi ugotovili, bi jih pa blo treba postavit na realna tla, kakšna hitrost je za naše cestne razmere še v "mejah normale". Ker slej ko prej se bo najdu kak Italjanski butl al pa mogoče kaki Američanski butl (vbistvu se je že), ki bo naredu motor, ki bo šou 560km/h. In naslednji ga bo prehitel kak drug proizvajalec, katerega motor bo šou 700km/h. In kje je pol meja? Dokler se ne začnejo ljudje množično ubijat zaradi tega?

Nemci so dolga leta meli 98km različice, pa se je kdo razburjal? Oziroma, če postavim drugače: so zaradi tega, ker je BMW šou "samo" 250km/h jamrali, da so še vedno v kameni dobi? :roll:

Še sreča, da imamo takšne ljudi kot si ti (recimo, da imaš ful dosti keša), da si kupujejo McLarne F1...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tomosaki,konsistenca izjav v tvojih postih je usupljiva.na eni strani totalni ekspert in fanatik (honda in drag racing) na drugi strani pa serjes o omejevanju hitrosti.

in seveda se tvoje "strokovne" izjave glede necesa,kar si verjetno se zamisliti ne mores.hvala bogu,da ni prevec taksnih kot si ti na svetu,drugace bi se vedno jezdili konje in citali (ce sploh) pri sveci.

iz tvojih pisanj je razvidno (vsaj zame),da ti za vse krivis orodje (oz. iznajditelja) in ne uporabnika.

Pospeševanje in omejevanje hitrosti pri 260km/h je pa ena vlka razlika. Če tebi to pomeni isto ti priporočam nekaj osnov fizike. Poleg tega nikol nisem nekaj nabijal o pospeševanju (če misliš drag- racing, tam nisem povedal nič, s čemer bi hotu postat t.i. "strokovnjak" - ker niti nisem). Če se pa tebi moji posti zdijo strokovni pa razčisti pri sebi.

Pa ne mislit, da sem starokopitn. Ampak tvoje razmišljanje (iz tega sklepam), da več kot bo neka stvar šla boljši je napredek, je razmišljanje kot jo imajo otroci v vrtcih. Žal to ni napredek, ker 300km/h so pozanli že v 70-letih pri Ducatiju in bi take motorje mirno lahko delali tudi na Japonskem. Ampak problem je bil v okvirju in konstrukciji samega motorja, ki ni zvdržal take moči mašine. Brezkrbi, da nebi bli pod svečo še danes, če bi bilo več takih kot sem jast. Ampak eno je ziher. Proizvodnja bi tekla dalje, ampak na drugih področjih, ne na nabijanju, če bo zdaj nova Busa podrla zvočni zid. Razumeš kaj hočem povedat? Namesto, da bi denar vlagal v mašine in njihove konje (ki so že od leta 94 prfektne), bi recimo rešil težavo, da te v ovinku pri bremzanju z motorjem nebi postavljalo pokonci. To si že ziher doživel.

Ja zakaj bi pa krivil uporabnika? Ker ga je kupu? Vbistvu moraš pri sebi razčistit kaj točno hočeš met in če ti je 300km/h preveč, boš itak sam ugovovil. Drugi, ki pa tega nebi ugotovili, bi jih pa blo treba postavit na realna tla, kakšna hitrost je za naše cestne razmere še v "mejah normale". Ker slej ko prej se bo najdu kak Italjanski butl al pa mogoče kaki Američanski butl (vbistvu se je že), ki bo naredu motor, ki bo šou 560km/h. In naslednji ga bo prehitel kak drug proizvajalec, katerega motor bo šou 700km/h. In kje je pol meja? Dokler se ne začnejo ljudje množično ubijat zaradi tega?

Nemci so dolga leta meli 98km različice, pa se je kdo razburjal? Oziroma, če postavim drugače: so zaradi tega, ker je BMW šou "samo" 250km/h jamrali, da so še vedno v kameni dobi? :roll:

Še sreča, da imamo takšne ljudi kot si ti (recimo, da imaš ful dosti keša), da si kupujejo McLarne F1...

Razsvetlil nas je človek z XX-ko v garaži :shock: Sej če ti gre prehitr jo lahko prodaš ne pa da tuki živčno po forumu kričiš. V končni fazi kupci diktirajo proizvajalcem proizvodnjo. Če ne bi obstajali ljudje, ki bi bili pripravljeni odšteti cekine za Buse, XX-ke, ... ki letijo kot rakete jih pač ne bi proizvajali.

LP - Rude

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je moje mnenje, ker tisti, ko ve kaj se dogaja pri 300km/h (takih ziher ni dosti), ve, da je tunel že tako ozek, da ko se na cesti kaj premakne sploh ne registriraš več.

Vidiš to je tvoje mnenje, predvidevam, da seveda temelji na trdno dokazanih in preverjenih dejstvih, kot še marsikatera tvoja trditev! :roll: :?

Iz prve roke ti povem, da vidiš presenetljivo dosti. Tudi tovornjake, ki ti pribljižno 1 km naprej vozijo iz počivališča vidiš in lahko pravočasno varno zmanjšaš hitrost.

Poleg tega pa.....kdo se še danes vozi z motorjem 300km/h po avtocesti? Jas ne poznam nobenega, če pa si it tak, pol pa boš naredu izjemo.

NE :!:

Vse to, kar gre pre 300km/h je sranje. Vedno se bojo najdli idioti, da bojo to kupli in tekme med tovarnami nebo konec.

Naj se ti besede pozlatijo! :twisted: :wink:

Pospeševanje in omejevanje hitrosti pri 260km/h je pa ena vlka razlika. Če tebi to pomeni isto ti priporočam nekaj osnov fizike.

.......

Namesto, da bi denar vlagal v mašine in njihove konje (ki so že od leta 94 prfektne), bi recimo rešil težavo, da te v ovinku pri bremzanju z motorjem nebi postavljalo pokonci. To si že ziher doživel.

In koliko denarja bi po tvoje morali vložiti v razvoj, da bi "premagali" naravne zakone fizike? :? :roll: Motor se namreč v ovinku "gor postavi" pri zaviranju ravno zaradi tega! Poglej še enkrat osnove fizike! :wink:

Nemci so dolga leta meli 98km različice, pa se je kdo razburjal? Oziroma, če postavim drugače: so zaradi tega, ker je BMW šou "samo" 250km/h jamrali, da so še vedno v kameni dobi? :roll:

Scenarij: AHA, reče pametni Tomosaki, 98 KM je dovolj, potem nekdo reče, "Ne že 60 KM je dovolj". Strokovnjaki izračunajo, da bi z 30 KM bilo 40 % manj nesreč, nek fanatični kolesar pa doseže na koncu, da se vsi vozimo z 2,5 KM in max hitrostjo 25 km/h.

Spet smo pri temi, ali smo ljudje res take ovce, da nas morejo "bolj pametni" zaščititi pred lastno norostjo! :roll:

Poleg tega nevem, kaj se razburajte vi trije tu? Niti enemu od vsa ne gre motor preko 240km/h.

NE ŠE!!!! :lol:

PS: Pa da ne bo pomote, če se s Tomosakijem kje srečama ga ne bom grdo gledal ali še kaj več, gre pač za izmenjavo mnenj in z veseljem sem različne poglede na to temo pripravljen predebatirati ob kakem pivu (recimo na kakem FS). S tem zaključujem to debato ker se mi na da toliko tipkat, "v živo" pa lahko o tem debatiramo ure in ure (seveda če bo tekočina, s suhim grlom je težko dolgo govorit :wink: ).

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tomosaki,preseli se v nemcijo.tam je priblizno 20 mio ljudi,ki razmisljajo enako kot ti: vse je potrebno reglementirati,omejiti in nobeden razen "njih" samih ni sposoben razmisljati in se preudarno odlociti.

...ker ocitno nisi dojel ali nisi hotel dojeti,kaj sem napisal.vidis samo absolutne stevilke in ne kako pride do teh stevilk (v tem primeru mrtvih na cesti).

in kaj mislis kaj se dandanes dogaja na cestah? od kje par milijonov mrtvih na evropskih cestah? zato ker so avtomobili in motorji zmozni hitrosti preko 250 km/h ali zato,ker s tako masino upravlja neizkusena/nezrela oseba? razmisli.

ce si ze za omejitev potem bodi vsaj dosleden in omeji osebna vozila na max.100 km/h na AC,70-80 km/h na navadnih cestah 1.razreda in ustrezno na nizjerazrednih/slabsih cestah.prepovej enosledan vozila,prehitevanje,levo zavijanje s prednostne ceste itd.

zakaj bi omejeval motorje na 260km/h?

boljsi zacetek bi bila pravilna izobrazba v avtosoli z spremenjenim razmisljanjem druzbe in ne reglementacija in omejevanje.z mopedom se lahko pri 20 km/h tudi ubijes.ko si mrtev je cisto vseeno kako si umrl.

BTW..... ti vozis XX? in kako ves,da moj bandit ne gre vec kot 240? ....ali to zopet samo sklepas.in kaj ima to veze z bimoto-audijem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tomosaki,konsistenca izjav v tvojih postih je usupljiva.na eni strani totalni ekspert in fanatik (honda in drag racing) na drugi strani pa serjes o omejevanju hitrosti.

in seveda se tvoje "strokovne" izjave glede necesa,kar si verjetno se zamisliti ne mores.hvala bogu,da ni prevec taksnih kot si ti na svetu,drugace bi se vedno jezdili konje in citali (ce sploh) pri sveci.

iz tvojih pisanj je razvidno (vsaj zame),da ti za vse krivis orodje (oz. iznajditelja) in ne uporabnika.

Pospeševanje in omejevanje hitrosti pri 260km/h je pa ena vlka razlika. Če tebi to pomeni isto ti priporočam nekaj osnov fizike. Poleg tega nikol nisem nekaj nabijal o pospeševanju (če misliš drag- racing, tam nisem povedal nič, s čemer bi hotu postat t.i. "strokovnjak" - ker niti nisem). Če se pa tebi moji posti zdijo strokovni pa razčisti pri sebi.

Pa ne mislit, da sem starokopitn. Ampak tvoje razmišljanje (iz tega sklepam), da več kot bo neka stvar šla boljši je napredek, je razmišljanje kot jo imajo otroci v vrtcih. Žal to ni napredek, ker 300km/h so pozanli že v 70-letih pri Ducatiju in bi take motorje mirno lahko delali tudi na Japonskem. Ampak problem je bil v okvirju in konstrukciji samega motorja, ki ni zvdržal take moči mašine. Brezkrbi, da nebi bli pod svečo še danes, če bi bilo več takih kot sem jast. Ampak eno je ziher. Proizvodnja bi tekla dalje, ampak na drugih področjih, ne na nabijanju, če bo zdaj nova Busa podrla zvočni zid. Razumeš kaj hočem povedat? Namesto, da bi denar vlagal v mašine in njihove konje (ki so že od leta 94 prfektne), bi recimo rešil težavo, da te v ovinku pri bremzanju z motorjem nebi postavljalo pokonci. To si že ziher doživel.

Ja zakaj bi pa krivil uporabnika? Ker ga je kupu? Vbistvu moraš pri sebi razčistit kaj točno hočeš met in če ti je 300km/h preveč, boš itak sam ugovovil. Drugi, ki pa tega nebi ugotovili, bi jih pa blo treba postavit na realna tla, kakšna hitrost je za naše cestne razmere še v "mejah normale". Ker slej ko prej se bo najdu kak Italjanski butl al pa mogoče kaki Američanski butl (vbistvu se je že), ki bo naredu motor, ki bo šou 560km/h. In naslednji ga bo prehitel kak drug proizvajalec, katerega motor bo šou 700km/h. In kje je pol meja? Dokler se ne začnejo ljudje množično ubijat zaradi tega?

Nemci so dolga leta meli 98km različice, pa se je kdo razburjal? Oziroma, če postavim drugače: so zaradi tega, ker je BMW šou "samo" 250km/h jamrali, da so še vedno v kameni dobi? :roll:

Še sreča, da imamo takšne ljudi kot si ti (recimo, da imaš ful dosti keša), da si kupujejo McLarne F1...

Razsvetlil nas je človek z XX-ko v garaži :shock: Sej če ti gre prehitr jo lahko prodaš ne pa da tuki živčno po forumu kričiš. V končni fazi kupci diktirajo proizvajalcem proizvodnjo. Če ne bi obstajali ljudje, ki bi bili pripravljeni odšteti cekine za Buse, XX-ke, ... ki letijo kot rakete jih pač ne bi proizvajali.

LP - Rude

Pa, da še nekaj pojasnim. Z Fotrom sva se odločla, da jo kupiva iz treh razlogov:

1. Že dolgo si jo je želel, ker so mu všeč sport-turerji in jas sem se strinjal

2. Ima CBS, kar je bla pri Ninji pogrešljiva napaka proizvajalca

3. Motor je bil letnik 98, z 14.000km za 1.200.000 sit

Poleg tega je še nobedn od naju ni pognal čez 270km/h. Mogoče zato, ker si neupava. Dovolj razumljivo? :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tomosaki,preseli se v nemcijo.tam je priblizno 20 mio ljudi,ki razmisljajo enako kot ti: vse je potrebno reglementirati,omejiti in nobeden razen "njih" samih ni sposoben razmisljati in se preudarno odlociti.

...ker ocitno nisi dojel ali nisi hotel dojeti,kaj sem napisal.vidis samo absolutne stevilke in ne kako pride do teh stevilk (v tem primeru mrtvih na cesti).

in kaj mislis kaj se dandanes dogaja na cestah? od kje par milijonov mrtvih na evropskih cestah? zato ker so avtomobili in motorji zmozni hitrosti preko 250 km/h ali zato,ker s tako masino upravlja neizkusena/nezrela oseba? razmisli.

ce si ze za omejitev potem bodi vsaj dosleden in omeji osebna vozila na max.100 km/h na AC,70-80 km/h na navadnih cestah 1.razreda in ustrezno na nizjerazrednih/slabsih cestah.prepovej enosledan vozila,prehitevanje,levo zavijanje s prednostne ceste itd.

zakaj bi omejeval motorje na 260km/h?

boljsi zacetek bi bila pravilna izobrazba v avtosoli z spremenjenim razmisljanjem druzbe in ne reglementacija in omejevanje.z mopedom se lahko pri 20 km/h tudi ubijes.ko si mrtev je cisto vseeno kako si umrl.

BTW..... ti vozis XX? in kako ves,da moj bandit ne gre vec kot 240? ....ali to zopet samo sklepas.in kaj ima to veze z bimoto-audijem?

Ej, meni postaja že vse skupaj prav smešno. Nevem, mogoče mam tudd čudn humor. Sploh tvoj zadnji stavek me je nasmejal. Kaj ima to veze z Audijem? To moraš pa sebe vprašat, sej si ti začel debatirat o teh stvareh, ko se dregnil v osje gnezdo in reko, da bi tudi motorje blo treba omejit (poleg avtomobilov). :D

Pa da se vrnem k prvemu. Očitno si bolj pameten od Nemcev, škoda, da takih ni v slovenskem parlamentu. Oziorma sej so. :(

Da se vrnemo k številkam. Takoj se bom spet skliceval na Nemčijo, ker za slovenske policiste je itak vse kar ima dve kolesi v nesrečah glavni krivec in ga takoj obsodijo prevelike hitrosti. V Nemčiji so ugotovili, da so za večino nesreč motoristov krivi avtomobilisti, skratka čisto druga stvar kot pri nas. Tu gre največkrat za jemanje prednosti. In, ko se voziš okol in nardiš par tisoč kilometrov ugotoviš, da je temu res tako. Pa ne, da zdaj nebi mogu bit več zedinjen, kaj hočem, ampak spet smo pri Nemčiji, ki je imela omejitev glede konjev in motorji niso dosegali niti 250km/h. Malo sem razmišljal in prišel do sklepa, da je motorje res nepotrebno zablokirat na 260km/h. Zakaj naenkrat to? Zato, ker itak ne moreš drugega ubit ko sebe. Druga stvar je pa avto, s katerim lahko nardiš že pri 180km/h na cesti pravi masaker, ker se pač ne moreš nikamor izognit. Vseeno je širina avta okol 1,7 metra. Pa še kintetična energija je pri 1,500 kg večja od tistih 200. Tako, da delno popravljam svojo izjavo, za motorje seveda.

Glede tvojega dognanja, da če je oseba izkušena ji ni problem nobena hitrost se ne bi strinjal. Res je da obstajajo kripli, ki vozila ne obvladajo (boknedaj pri velikih hitrostih) in taki, ki ga obvaldajo, ampak vse ima svoje meje. Vsi smo ljudje (ko bo keri kiborg naj se javi) in smo sposobni dojemat določeno število informacij, ki jih okolje sporoča in hitreje, kot skozenj potujemo, manj stvari opazimo. Če greš na brzaka skozi galerijo dvomim, da se do potankosti spomniš slik. Banaln primer, ampak v kontekstu. Vsekakor sem za to, da nehajo bodoče generacije motoristov jebat s poligoni na katerih vozimo 8 in podiramo količke (ker tega v realnosti nikjer ne najdeš) in te potem še dodatno jebejo, ker z športakom ne moreš obrnit belance in zapeljat skozi količke, kot to lahko z endurom. In kje mi bo to koristlo na cesti? Vsak bodoči motorist bi moral še naredit izpit iz varne vožnje, ki te pripravi na realno življenje.

Glede tega, da se pri 20km/h lahko ubiješ z mopedom se strinjam. Ampak zavorna pot je mnogo krajša kot pri 100km/h. Pri 40km/h je recimo zavorna pot 4 metre, pri 100km/h pa naraste na 30 metrov. Količnik ni enak.

Glede ostalega pa sem dosledn. Za avte sem že povedal svoje mnenje, tudi kombije delajo take, ki letijo 170km/h, čeprav so pnevmatike testirane samo do 160km/h itd.

Bi pa naredu nekaj druga, kar bi bolj zaleglo kot blokiranje pa naj bi ljudje še tako bruhali in se pritoževali. Na jumbo plakate bi nalimal tiste, ki so se razmazali z motorjem ali avtomobilom na kakršnikoli način in verjemi, da bi te postalo strah hitrosti, neglede na to kakšen je bil zrok njihove smrti. :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je moje mnenje, ker tisti, ko ve kaj se dogaja pri 300km/h (takih ziher ni dosti), ve, da je tunel že tako ozek, da ko se na cesti kaj premakne sploh ne registriraš več.

Vidiš to je tvoje mnenje, predvidevam, da seveda temelji na trdno dokazanih in preverjenih dejstvih, kot še marsikatera tvoja trditev! :roll: :?

Iz prve roke ti povem, da vidiš presenetljivo dosti. Tudi tovornjake, ki ti pribljižno 1 km naprej vozijo iz počivališča vidiš in lahko pravočasno varno zmanjšaš hitrost.

Hehehe. Tebi se vidi, da avocesta ni tvoje področje :D Taki tovornjakarji, ki zapuščajo počivališča so navadno v ponedeljek po 0:00 zjutraj, drugače jih pa težje vidiš. Če se pelješ v soboto pred 22:00 in katerikoli drug dan v tednu pa so večinoma na cesti in na počivališču vidiš mogoče enega samega. In ogromno jih je. Prehitevajo se, da ti nič ni jasno (prvi gre 100km/h, drugi pa 101km/h) in vržejo se direkt pred tebe, ravno takrat ko hočeš it mimo. Da tudi o določenih avtomobilistih ne govorim, ko 3 metre pred tabo vkluči žmigavec in prehiteva bolho pred sabo. Pelji se enkrat 220km/h ob delavniku po prehitevalnem pasu od Maribora do Ljubljane in sem prepričan, da ti bo adrenalin šprical po vizirju. Sam ne se razsut! Glede na to, da vidiš pri 300km/h presenetljivo dosti idi prepričevat kakšnega arahnota na kuhinjski steni. On ti bo verjel, ker ma 8 oči.

Poleg tega pa.....kdo se še danes vozi z motorjem 300km/h po avtocesti? Jas ne poznam nobenega, če pa si it tak, pol pa boš naredu izjemo.

NE :!:

Sta že dva! Kmalu boste lahko ustanovili klub Kamikaze. Meni je škoda gume za ravnino, pol pa prideš domov pa je taka ko na dragstarjih.

Vse to, kar gre pre 300km/h je sranje. Vedno se bojo najdli idioti, da bojo to kupli in tekme med tovarnami nebo konec.

Naj se ti besede pozlatijo! :twisted: :wink:

Ooooohhhhhh.... 8)

Pospeševanje in omejevanje hitrosti pri 260km/h je pa ena vlka razlika. Če tebi to pomeni isto ti priporočam nekaj osnov fizike.

.......

Namesto, da bi denar vlagal v mašine in njihove konje (ki so že od leta 94 prfektne), bi recimo rešil težavo, da te v ovinku pri bremzanju z motorjem nebi postavljalo pokonci. To si že ziher doživel.

In koliko denarja bi po tvoje morali vložiti v razvoj, da bi "premagali" naravne zakone fizike? :? :roll: Motor se namreč v ovinku "gor postavi" pri zaviranju ravno zaradi tega! Poglej še enkrat osnove fizike! :wink:

Nevem, dva do tri Prešerne. Mogoče jim daš še kaj trinkgelda pa ti nardijo ven vesoljsko ladjo. Kolko bi pa ti dal?

Glede "gor postavljanja". Preberi si kakšen test starega turerja Yamahe GTS in boš ugotovil, da ni vse tako nemogoče kot se zdi. Kot primer ti lahko, dam tudi ESP proti zdrsu, ki sicer ne prepreči zdrsa, omili pa njegovo mejo. Če se eni sili postaviš torej po robu z nasprotno delujočo silo se vsota izniči. Ti je znano?

Nemci so dolga leta meli 98km različice, pa se je kdo razburjal? Oziroma, če postavim drugače: so zaradi tega, ker je BMW šou "samo" 250km/h jamrali, da so še vedno v kameni dobi? :roll:

Scenarij: AHA, reče pametni Tomosaki, 98 KM je dovolj, potem nekdo reče, "Ne že 60 KM je dovolj". Strokovnjaki izračunajo, da bi z 30 KM bilo 40 % manj nesreč, nek fanatični kolesar pa doseže na koncu, da se vsi vozimo z 2,5 KM in max hitrostjo 25 km/h.

Spet smo pri temi, ali smo ljudje res take ovce, da nas morejo "bolj pametni" zaščititi pred lastno norostjo! :roll:

Če ne, nebi bi blo človeštva že zdavnaj konec. Mesta bi zgledala približno kot tisto iz Pripyata v Ukrajini.

Poleg tega nevem, kaj se razburajte vi trije tu? Niti enemu od vsa ne gre motor preko 240km/h.

NE ŠE!!!! :lol:

Ja kaj še čakaš? Hitro kupi, ker boknedaj, če je kakšen, ki uzakonja zakone prebral moj post... :D

PS: Pa da ne bo pomote, če se s Tomosakijem kje srečama ga ne bom grdo gledal ali še kaj več, gre pač za izmenjavo mnenj in z veseljem sem različne poglede na to temo pripravljen predebatirati ob kakem pivu (recimo na kakem FS). S tem zaključujem to debato ker se mi na da toliko tipkat, "v živo" pa lahko o tem debatiramo ure in ure (seveda če bo tekočina, s suhim grlom je težko dolgo govorit :wink: ).

Eno nam je skupno. Vsi smo motoristi in moramo držat skupaj. Lahko, da to kar govorim je eno samo sranje. Ampak očitno nisem dorasl strokovnjakom in bit pametnejši od njih, tako, da jih bom še v bodoče poslušal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ah tomosaki, kratko in jedrnato, pol pa ne mislim več razpravljat:

1. O vožnji po AC bi ti lahko marsikaj povedal, če ne drugače se vsak dan vozim vsaj v MB in nazaj kar znese vsaj 50 km AC dnevno. v prejšnjih letih dodaj še približno 2x tedensko MB-LJ in nazaj pa boš videl, da mi km na AC ne manjka, pa tudi vsa prehitevanja, ki si jih opisal poznam. Vozil sem tudi dosti po Italiji, Franciji, Španiji, Portugalski, Avstriji, Nemčiji,.......Vse te poti sem delal z motorjem, avtom ali kombijem tako da mi tudi tuje AC niso neznanka. Tudi že malo več kot 220 sem vozil po prehitevalnem pasu iz MB do LJ če je bila sila ž časom (in primeren motor ali avto), adrenalina pa niti ni bilo nevem koliko ker z časom razviješ stvar, ki se ji reče PREDVIDEVANJE! ne deluje 100% ampak pomaga, da se dostikrat ne spraviš v "nerodne" situacije. seveda ne moreš vedno 220 tiščat, je treba včasih malo spustit gas.

2. Glede tehnike: Kje si pa yamaho GTS našel? Ta motor je bil sicer tehnično inovativen ampak na koncu se je pokazalo, da vse inovacije le na delujejo tako kot so mislili oziroma, da ni pričakovanega efekta. Glede voznih lastnosti so motor že v tistih letih popluvali, razen tega, da omogoča boljše obnašanje pri zaviranju na neravninah in v ovinkih, je stvar zaradi tega težja in bolj štorasta. In če že v tistih časih (82') ni imel najboljših voznih lastnosti potem vš, kaj to pomeni v primerjavi z današnjimi motorji! sicer pa je jasno, da bi se stvar prijela če bi bila tako dobra, tako pa je še eden poskus več v zgodovini motorjev, ki bo končal v muzejih.

evo linka če bi rad malo osvežil poznavanje GTS-a.

http://www.motorradonline.de/MRD/ltr/Dat1_...TR/00014984.asp

3. kako pa dela ESP za motorje in kateri motor ga ima?

Uživaj na xxx, pa če hočeš ga tudi preko 270 poženi, boš videl da ni tako velika razlika med 240 in 290. v vsakem primeru vidiš dokaj malo ali presenetljivo veliko, odvisno od stališča opazovanja :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, vseeno hvala, da si se še enkrat oglasu. Torej, če ti avtocesta ni tuja veš kakšne so tam razmere. In veš, da je 300km/h skoraj malo nerealno sploh ob delavnikih. Predvidevanje in prevoženi kilometri so nas že marsikaj naučili in obvarovali pred nevarnostmi. Je pa res, da vsi ljudje tega nimajo v sebi. Tako kot eni ne znajo risat, se eni ne znajo vozit z motorjev/avtom in ne znajo predvidevat. Drugače nebi blo nesreč. Tudi sam se 2-3krat tedensko peljem v LJ in nazaj in to kar se dogaja tu še nisem vido nikjer. Tudi tisti, ko ma Matiza ga tišči do daske. Sej ne rečem, da pri 220km/h vidiš zvezde. Ampak med tednom je dokaj težko nabrat tako brzino, ker prej omenjeni vozniki vozijo kot da so sami na cesti. In po ene 3-krat tja in nazaj imaš kar nekaj ključnih situacij za sabo pri hitrosti 220km/h.

Glede GTS-a. Res je, da jih je blo dokaj malo prodanih in tudi ni bil tisto pričakovano predvsem zato, ker mu niso namenili dovolj financ. Tako, da vsi ostajajo na preverjenem. Ampak ravno za ovinke sem ti hotu povedat, da se je njegova konstrukcija (če le nebi bila tako težka) izkazala za dokaj efektivno pri zaviranju. Že pred nekaj mesci pa je tudi Honda predstavila svoj nov prototip Concept, ki se nekako zgleduje po GTS-u, čeravno je naked. Torej le ni vse tako pozabljeno.

:D Nisem mislu, da bi bil ESP na motorjih. Primer sem dal iz avtomobilizma v katerem so se postavili vsaj delno zdrsu po robu, kar pomeni, da se lahko naravnim zakonom fizike tudi zoperstaviš. Vsaka nadaljno razvita stvar je navadno teženje k izboljšanju starejše. In včasih tudi uspe, samo fičnike je treba met.

Uživaj enako pa izkoristi lepo vreme, dokler ga je še kaj. :wink:

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tomosaki,zmagal si.vdam se.ti si prvi,ki je skoraj vse,kar sem povedal obrnil za 180°.vsaka ti cast,kapo dol.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem, da ne sodi v to temo, pa vendarle:

Tomosaki in Pervy - okoli GTS-ke... A nima BMW podobnih prednjih obes, ki tudi sorazmerno dobro nevtralizirajo nagibanje motocikla pri zaviranju? Samo tako, da ne bi kdo rekel, da je bil GTS originalen, ampak da take teorije ni nihce vec posnemal... Ok, vem, da ima se vedno vilice - ampak paralever .... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!