Skoči na vsebino

Na kakšnem motorju in kdaj ste delali izpit za A


Priporočene objave

Objavljeno

S tem premajhnim in do konca zguljenim. Menjalnik sploh ni hotu v prvo. Z njim sem naredil vso vožnjo, izpit pa potem na popolnoma novi Yamahi MT-07, se mi zdi.

5ad2eed3e0e33_650ccmNinjaprvih11urvonje.thumb.jpg.b26a70adf7961c52fa0819a4ba7678f1.jpg



 

 

Objavljeno

Tudi jz sem naredil vse izpite v prvo...na poligonu komisija tk ni rabla niti gledat,ker so me prevečkrat videli saj sem izvajanje vaj na poligonu kazal,učil druge že vsaj leto dni...na cesti je bil komentar da vozim preveč po sredini ceste....hitro sem mu povedal,da me ne briga kaj on misli!Da tu se gre le za mojo varnost in,če me zapne bankina si hitro v malinah in da plačujem uporabo celega voznega pasu!

Na druga ni imel komentarja in mi zaželel srečno vožnjo...jz pa sedel frendu v avto in šel kupit svoj prvi 125 moped...bi reku,da imam zapisan datum nakupa prvega več ku 50 mopija. ...

Cel izpit se ne spomnim cene...avtošola je bla 16.000sit,kar je bilo okoli 180 mark.. 

Objavljeno
Ob 4/13/2018 ob 11:20, Joker pravi:

Itak, saj žmigovcev ni bilo...

Leta ´78 so bili, imel jih je Tomos Electronic 90, ampak smer je bilo na izpitu potrebno nakazovat z roko.

Vem zato ker se septembra tistega leta v Trbovljah "polagal" izpit A in B

uau 40 let bo že?

Objavljeno
On 4/13/2018 at 12:53 PM, TOMCAT said:

yamaha virago 250 ..... leta 2004 ....dans se s takim ne bi znal pelat :D

Vrni izpit :jezik:

  • Haha 3
Objavljeno
pred 16 minutami, MiNa pravi:

Leta ´78 so bili, imel jih je Tomos Electronic 90, ampak smer je bilo na izpitu potrebno nakazovat z roko.

 

Uuuuu. Zdaj si me pa spomnil, zakaj sem bil tako nervozen glede ugašanja 15 slc. Točno, z roko smo morali nakazovati smer in takoj, ko sem spustil gas in nakazal smer mi je že hotel vgasniti, potem pa je imel še težave s prižiganjem na kurbl. Če se prav spomnem mi je enkrat vgasnil. :) 

So bili zanimivi cajti. :)

Objavljeno
pred 2 minutami, Scarabeo 500 pravi:

 Če se prav spomnem mi je enkrat vgasnil. :) 

So bili zanimivi cajti. :)

Po pravilih bi te mogli vršt,če ti je motor na izpitni ugasnil...So pa enga,ki poznam spustili z opozorilom,haha...pač starše poznali...

Objavljeno
pred 6 minutami, sesir pravi:

Po pravilih bi te mogli vršt,če ti je motor na izpitni ugasnil...So pa enga,ki poznam spustili z opozorilom,haha...pač starše poznali...

Če mi je vgasnil, mi je med vožnjo in komisije ni bilo od zadaj. Ne vem, ali so se oni izgubili ali jaz. :)

Vem pa, da ko smo delali izpit za avto, ko ti je tretjič ugasnil si končal z izpitom. Avtomobili so bili parkirani in obvezno je bila ročna zategnjena. Se spomnem, ko sem čakal in kandidat sede v avto 101 - ka. Se pripasa, vžge in poskusi speljati - vgasne. Ko je tretjič hotel speljati, mu je vgasnil  je zaključil z izpitom.

Resnična prigoda v tem času. :)

Znanec je delal izpit z avtom. Delal ga je že preko 10 krat. Vmes si je kupil avto in nato nadaljeval polaganje izpitov s svojim avtom. Po ne vem kolikih padcih je popizdil in komisijo zapeljal daleč ven iz mesta in jih pod marš nagnal iz avta :lol1:

Očitno je bil lesen in po tistem ni nikoli več pristopil k izpitu. kako je komisija prišla domov pa ne vem. Tudi takšne smo imeli. :)

  • Haha 3
Objavljeno
pred 8 minutami, Scarabeo 500 pravi:

:)

Znanec je delal izpit z avtom. Delal ga je že preko 10 krat. Vmes si je kupil avto in nato nadaljeval polaganje izpitov s svojim avtom. Po ne vem kolikih padcih je popizdil in komisijo zapeljal daleč ven iz mesta in jih pod marš nagnal iz avta :lol1:

Očitno je bil lesen in po tistem ni nikoli več pristopil k izpitu. kako je komisija prišla domov pa ne vem. Tudi takšne smo imeli. :)

Si korosc? Ko pri nas blo tudi isto...ena pa nagnala komisijo iz avta porinit iz snega saj so hoteli,da tam obrne avto...

Objavljeno
pred 4 minutami, sesir pravi:

Si korosc? Ko pri nas blo tudi isto...ena pa nagnala komisijo iz avta porinit iz snega saj so hoteli,da tam obrne avto...

Zaradi zim je tiščanje avta itak bila stalna praksa - komisija in inštruktor. :)

A se me ne čuje po naglasu, :) da sem Korošc. :lol1:

Objavljeno

1986, Tomos 14M ali 15SLC. En dan prej sem šel do ene frendice, da sem naredil nekaj km z APN, zaradi prestavljanja, prej vozil le APN in ROG. Zjuraj najprej pisno za obe kategorije A in B, obe v nulo, nato na parkirišče dve osmici, mislim, da je bilo cca 4x8m, nato pa vožnja. Od približno 15 sem bil skoraj edini, ki se ni pripeljal z motorjem in prav tako skoraj edini ki je naredil. Nakazovabje z roko, komisija pa za teboj, saj komunikacije tedaj še ni bilo. Tu pa je še moja trasa. Sedaj rabim več, da se oblečem in štartam, kot tedaj cel izpit.

image.thumb.png.e491ff75a94581d801cb3e78b03f0d64.png

Objavljeno

Tomos CTX 80, leta 1990. Tisto popoldne prvič sedla na tak motor cca. eno uro pred izpitno vožnjo.

tomos-ctx-80-cm3-slika-91028208.jpg

Objavljeno

Yamaha SR 125, november 1993. Testi, vožnja - vse naredil od prve.

y125sr.gif.9f5a09692c52a1665657ed2b4e8d2d3c.gif

 

Sem pa skor primrznil na motor :) . Tisti dan ni prilezlo niti do nule. 
Bunda, kavbojke in brez rokavic. Edin pameten kos opreme je bla nova AGV čelada na glavi.
Kako gre že tisti rek:  No Guts No Glory.  Al pa morda bolj primeren:  Mladost ludost :D
Ehhh .... dobri cajti so bli to, vam povem.

19_11_93.png.1837d69f2d54c6c58cc75ae46e52edb3.png

Objavljeno

@akrobar tole na tvoji sliki je bolj SR400/500 kot SR125 spodaj.

SR125.JPG.7e191b58e8ef5dce7400c12650fb3e70.JPG

  • Hvala 2
Objavljeno (popravljeno)

Moj izpit je na mojo žalost spravljen na UE Idrija "za nedoločen čas" ... :blush:

Če se pavilno spomnim, sem izpitno vožnjo vozil leta 1982 (1983), kmalu po tem, ko sem se vrnil iz "služenja JLA", na mopedu Tomos Colibri. Bolj točno se spomnim tega, da je bilo to v mesecu marcu in da je bila izpitna vožnja precej krajša kakor običajno, ker je bila Idrija takrat "pobeljena s snagom".

5ad4693acee07_colibri14.jpg.da2bd6fe5e52ef8221863d85ae925a02.jpg

Popravljeno . Popravil RobiRoberto
Objavljeno

Našel sem tudi fotografijo mojega inštruktorja Marjana Logarja, ki je s fičotom tekmoval tudi v Reliju Saturnus in ga že nekaj časa ni več med nami.   :blush:

MarjanLogar.jpeg.13d337d471417932ab587f5c62a55dfe.jpeg

Objavljeno
5 hours ago, RobiRoberto said:

Moj izpit je na mojo žalost spravljen na UE Idrija "za nedoločen čas" ... :blush:

Če se pavilno spomnim, sem izpitno vožnjo vozil leta 1982 (1983), kmalu po tem, ko sem se vrnil iz "služenja JLA", na mopedu Tomos Colibri. Bolj točno se spomnim tega, da je bilo to v mesecu marcu in da je bila izpitna vožnja precej krajša kakor običajno, ker je bila Idrija takrat "pobeljena s snagom".

5ad4693acee07_colibri14.jpg.da2bd6fe5e52ef8221863d85ae925a02.jpg

Tale moped je mel pa tri brzine in si jih menjaval tako kot pri Vespi...

Se ga dobro spomnim ja, je bil "prvi motor" z brzinami, ki sem ga vozil. Letnik 1965.

Pol sem ga pa (jst butl) celega zamenjal za frgazer od elektronika...:blush:

Objavljeno
pred 2 minutami, C eagle pravi:

Tale moped je mel pa tri brzine in si jih menjaval tako kot pri Vespi...

Nope. Tale ima od štirke mašino. 

Tole si mislil. Tomos Colibri. Tri brzine na balanci šaltanje.

Tomos Colibri T12 l.1967

Tole so pa bili ali dve ali tri brzine

Rezultat iskanja slik za TOMOS colibri

 

Objavljeno
3 minutes ago, Quest said:

Nope. Tale ima od štirke mašino. 

Tole si mislil. Tomos Colibri. Tri brzine na balanci šaltanje.

Tomos Colibri T12 l.1967

 

Bo držalo ja. Čeprav naš ni imel ščitnikov za noge, temveč običajne tačke in tačko za zadnjo zavoro.

Objavljeno
pred 5 minutami, Quest pravi:

Nope. Tale ima od štirke mašino. 

Tole si mislil. Tomos Colibri. Tri brzine na balanci šaltanje.

Tomos Colibri T12 l.1967

Tole so pa bili ali dve ali tri brzine

Od tega mašino smo si mi na gokart zmontirali...65 šu gokart...

Objavljeno
pred 16 minutami, C eagle pravi:

Tale moped je mel pa tri brzine in si jih menjaval tako kot pri Vespi...

Se ga dobro spomnim ja, je bil "prvi motor" z brzinami, ki sem ga vozil. Letnik 1965.

Tudi moje prve vožnje so bile s tri brzincem na ročne prestave. (od strica) Šaltal si pa u kontra smer in ne kot pri Vespi. Zadnja bremza je bila na pedalih “na kontro” kot pri biciklu. Evo spomin mi še dela, to je bilo pred več kot 40 leti.

Objavljeno

@MiNa :slap:  Prav imaš. Sem bil malo prehiter in spregledal tako zelo očitno razliko. Maš pa dobro oko :OK:.

Se je pa takrat mulcu, vajenem Tomos avtomatika,  zdel 125 ccm stroj kot raketa :D .

pred 9 urami, MiNa pravi:

@akrobar tole na tvoji sliki je bolj SR400/500 kot SR125 spodaj.

 

Objavljeno

Zanimivo...v tej temi bil že dve začetnikoma SR125 z 11 kw raketa a v drugi temi se začetniku priporoča 1200

Objavljeno

Izpit sem delal davnega leta 1980 na svoji Čz 350

Čeprav je imela žmigavce, sem moral na izpitni smer nakazovati z roko.

Izpitno sva skupaj vozila dva, jaz na 350, oni drugi pa na colibriju, ki je komaj šel malo čez 50 (omejitev po mestu pa 60). Malo sva se prehitevala, na poti nazaj pa sem jaz vozil 60, oni pa kolikor je šlo. Ko sem prišel na izhodišče, sem postavil motor na stojalo in snel čelado, čez kakšne tri minute pa se je pripeljal tip s colibrijem in komisija v avtu...

Seveda sem naredil, od prve, sem pa kar nekaj ur naredil z L tablico. Sam.

200904030913481.jpg

 

Objavljeno (popravljeno)

leta 2007 na Yamahi Virago 250 

image.png.f93c68ac64fe219ac8f7a4820472b233.png

jeptesezosmicam.press :D 

Potem so pa vmes spremenil pogoje in nisem šel sam menjat iz A2 v A (pač pozabil in nisem spremljal), zato sem moral še 10h odfurat na Apriliji

image.png.747274e7de717b1a7a59e1acb89368bb.png

... se pravi sem imel izpit za A2 in sem za A moral narediti še 10h vožnje... z motorjem A2 :D nonsense, lopovi :P 

Popravljeno . Popravil mladench

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!