Cepin Objavljeno April 13, 2018 Opozori Objavljeno April 13, 2018 (popravljeno) Pozdravljeni, ima kdo izkušnje MASH motornimi kolesi ali imamo v Sloveniji zastopnika za to znamko? Hvala Popravljeno April 13, 2018. Popravil Cepin
Spasku Objavljeno April 14, 2018 Opozori Objavljeno April 14, 2018 Najbliže v Italiji to je 40 Km od Nove Gorice ali pa Austriji.Malo sem pobrskal nikoli slišal za to marko motorjev.Zanimivo najcenejši 50cc 1990Eur ,ta na tvoji sliki pa CAFE RACER 125cc Prezzo IVA incl. F.F. € 2.990,00 EURO 4 - Electric Fuel Injection - EBD Motore: - Monocilindrico 4T , monoalbero - Cilindrata: 124 cc - Accensione: elettronica - Avviamento: elettrico - Raffreddamento: aria - Potenza max: 11,6cv a 8750 gg/min - Alimentazione: iniezione elettronica DELPH DRAG CENTER S.r.l. Via Nazionale, 56 – 33040 PRADAMANO (UD) Tel. 0432 671898 – Fax. 0432 671726 Mail: dragcenter@libero.it ------------------------- Philipp WHEIS FAHRZEUGHANDEL AUSTRIA Philipp WEIHS Haberlandtgasse 72 1220 WIEN office@monkeyking.at Mash-motors.at Phone : 0043 699 18903792 Bostjan L 1
izibajker Objavljeno December 16, 2021 Opozori Objavljeno December 16, 2021 Škoda da pri nas ni junaka, ki bi prevzel zastopstvo za tole znamko. So kar razširili asortiman. Pa cenovno so tudi ugodni.
smasher Objavljeno December 16, 2021 Opozori Objavljeno December 16, 2021 Ni panike, samo nej mi šenka kdo mal začetnega kapitala, Mash, Brixton.... Pa še par jih je, lahko tudi direkt od kitajcev uvažam, da bo cena še nižja, lahko skoraj neprofitno. Če zadanem eurojackpot, pa obljubim da odprem poslovalnico. Mavti 1
Popularna objava smasher Objavljeno December 30, 2023 Popularna objava Opozori Objavljeno December 30, 2023 Danes sem izkoristil dan za prvo vožnjo z retro modernim francoskim kitajcem... Mash 400 Vreme je bilo "idealno", oblačno vlažno in še pršilo je. Torej prva stvar dopoldan... Ni hotel vžgat.. Neki skačem po kurblu ne pomaga, spulim pokrov dol in grem po multimeter... pridem nazaj in vžge na gumb. Tako tisti "retro" občutek ko zjutraj ne veš če bo motor vžgal so zadeli v nulo. 🤣 (sem prebral na netu da je to efekt poceni kablovja in da je vredno preverit razne kontakte) Vožnja je zelo čoperska tam nekje na 4000 obr. Glede na vibracije je to verjetno idealen motor za samske šenske. Sicer vožnja ni bila zelo dolga ampak na splošno bi ocenil da naštelelaš roko na gasu na ene 4000 obr/min in kruzaš tistih 80km/h. Tudi preko 100km/h gre ampak se tam okoli 120 malo zatakne, ker je rezervoar skoraj tako nizek kot sedež je voznik kot jadro, kot da bi hotel stati pri 120km/h. Tako da to je pravi kufe rajder, greš na kufe pa nazaj domov. Bom drugič videl kolko neudoben postane sedež po več kot 1 uri vož je, sicer je širok ampak dosti raven. bajkr88, kp-kp, Kugelschreiber in 9 others 10 2
bajkr88 Objavljeno December 30, 2023 Opozori Objavljeno December 30, 2023 To si kupil novega al samo test voznja?
smasher Objavljeno December 30, 2023 Opozori Objavljeno December 30, 2023 Kupil rabljenega iz Italje, pri nakupu nisem bil pozoren mislil sem da kupujem letnik 2017, dejansko pa je modelno leto 2015 ki je bil prvič registriran 2017. Ampak je očitno dosti stal v garaži, z 7800km. (in močno dvomim v servise glede na suhost verige) Najots in bajkr88 2
smasher Objavljeno December 30, 2023 Opozori Objavljeno December 30, 2023 Vidim da sem premalo hvalil motor, moram ga bolj opevat da se bojo vsaj kritike usule da bi tema malo bolj zaživela To je tanajboljši motor za počasne motoriste. Ampak resno gledano bi se kaj takega lahko bolj publiciralo za take bolj vikend motoriste, večinoma so bili navdušeni nad obliko in višino sedeža nemotristi in ..... penziči (ni drugega boljšega opisa), tisti ki so kdaj tomose pa jawe vlekli sabo . Morda bi s takšnimi bolj v enostavnimi motorji prej povečali število motoristov v Sloveniji kot pa s fensy šmensi mašinami, potovalni so super ampak dragi, enduro so super ampak samo za določeno nišo, športni... tudi niso glih za povprečnega začetnika, taka poprdala so bolj za širšo uporabo in nezahtevne uporabnike. v UK, pa Italiji, pa še kje verjetno je kar nekaj tega, kjer so motorji v kategoriji A2, zelo razširjeni, pa ne zato ker ljudje nebi imeli dovolj financ, ampak ker za 90% tedenskih voženj je 35kW dovolj (ta jih ima dejansko samo 20kW). GregorM, DAMI34, GoBobi in 5 others 8
bajkr88 Objavljeno December 31, 2023 Opozori Objavljeno December 31, 2023 Na yutubu poslusam zvok in se mi sliš da kleplje kot yamahca sr125 😁 Kok je pa kj udoben napram njej? smasher 1
smasher Objavljeno December 31, 2023 Opozori Objavljeno December 31, 2023 pred 2 urami, bajkr88 pravi: Na yutubu poslusam zvok in se mi sliš da kleplje kot yamahca sr125 😁 Kok je pa kj udoben napram njej? Zvok je prau lep, ga bom posnel ob priliki, lepo borbota. Verjetno je performans primerljiv s staro SR 250. Zaradi ekologije ima samo 20kW, ampak sedež je biatveno večji od 125ke. Na Srju praktično sedim na "sedežu za sopotnika". Se bom potrudil narest bolj obširno analizo ob priliki. GregorM, MiNa in Mavti 3
RupertC Objavljeno Januar 1 Opozori Objavljeno Januar 1 To sem se moral prav prijavit, se je le še nekdo ojunačil... in kupil Francoskega Kitajca😁. In ma podobne "probleme". Res je, en mal si "mem pihnu", letnik 15 zna kar nekaj živcev popit... Jaz sem ga kupil v Motohitu, tudi italijanskega in muke mučil, da sem prišel domov. Prva stvar, ki je za preverit, je TPS senzor, pri meni je bil totalno razštelan. Druga stvar je pa elektronika, ta bi morala biti verzija 3, ponavadi je gor označeno, ker naj bi to menjali v okviru garancije, ker motorji so imeli kar probleme, so zlo slabo vžigali... Ecu so mi že Taljani zamenjali, TPS sem ponastavil in od takrat navozil cca 10000km brez enega problema, edino, dokler se čisto ne ogreje, rad v križišču kar ugasne. Najdaljša tura... Stelvio- Gavia v dveh dneh, motorček presenetljivo udoben. Pa vedeti da bo z deli bolj težka. Teli Poljaki majo kar nekaj delov, pa relativno poceni so https://www.motor-x.com/czesci-motocyklowe/romet,classic-3 GregorM, Kugelschreiber, DAMI34 in 3 others 6
RupertC Objavljeno Januar 1 Opozori Objavljeno Januar 1 Če boš sam delal na motorju, bi ti znalo kaj prav pridet, pa navodila za uporabo, če jih nisi zraven dobil... servis manual Mash_xy400.pdf Manuel_MASH_50_EU4_EN.pdf DAMI34, Kugelschreiber, GregorM in 2 others 5
smasher Objavljeno Januar 2 Opozori Objavljeno Januar 2 Hvala, nabodila sicer že imam ena od "generičnega" xy 400. ECU so že menjali, ne vem katera verzija je ampak imam še celo račun in potrdilo i menjavi. Najprej sem gledal enega 250cc letnik 2020, ma pol tisti taljan ni bil neki odziven pa sem videl tega 400. Ampak glede na to kolko so zadušeni zaradi ekologije mislim da je sedaj 400 primerljiv s starim suzukiji 250 ki so imeli dobrih 20konjev. Sumim še kakšen kontak pri ključu ali varovalkah da včasih ob zagonu resetira kot da sem ravnokar obrnil ključ. Ko vse poštelam mislim da bom užival v vožnji bolj kot z er5ko. Kugelschreiber, Mavti in MiNa 3
RupertC Objavljeno Januar 2 Opozori Objavljeno Januar 2 Gugl translejt iz francoščine🤣 (škoda da tega foruma ni več, je kar ugasnil) Aja, kurbl, mislim da je zelo malo junakov, ki ga uspe vžgati tako, sam sem se tudi nekaj mučil, pa ni bilo druge kot (skoraj) bližnje srečanje s pišuko... Mash 400 optimiranje.pdf smasher 1
smasher Objavljeno Januar 2 Opozori Objavljeno Januar 2 pred 1 uro, RupertC pravi: Gugl translejt iz francoščine🤣 (škoda da tega foruma ni več, je kar ugasnil) Aja, kurbl, mislim da je zelo malo junakov, ki ga uspe vžgati tako, sam sem se tudi nekaj mučil, pa ni bilo druge kot (skoraj) bližnje srečanje s pišuko... Mash 400 optimiranje.pdf 551.1 kB · 2 downloads Kurbl je karnekaj... Al me je štrom kaj zezal al kaj... Skakal po kurblu ko bedak... Nič pol 2x skor počasi obrnem pa vžge... Da o tem da v določeni točki čisto kot da bi v beton tiščal kurbl, sem jaz skočil in motor skor potleh kurbl se ni premaknil. Moram res tisti senzor pozicije gasa preverit ker sem mislil prvi dan da je bil motor še hladen, danes pa je bil že fajn segret pa se mi zdi 1600obr malo previsok minimum. RupertC 1
RupertC Objavljeno Januar 2 Opozori Objavljeno Januar 2 Ne, moraš kar okol 1700 obratov imet, res škoda ker unega foruma ni več, je bilo veliko zanimivosti gor, v bistvu vse, kar vem, sem s tam pobral.
smasher Objavljeno Januar 9 Opozori Objavljeno Januar 9 Evo prva analiza kitajca... malo italjanskih popravil malo teksta je v sliki. Kugelschreiber, RupertC, MiNa in 1 other 3 1
RupertC Objavljeno Januar 10 Opozori Objavljeno Januar 10 Ecu je taprav, ja. Akumulator- k pridem domov, posredujem link, katerega sem kupil, je kar nekaj močnejši in tudi paše na odrejeno mu mesto. smasher in GregorM 2
RupertC Objavljeno Januar 10 Opozori Objavljeno Januar 10 Hmm, še v Sloveniji jih dobiš https://www.pro-bat.si/si/trgovina/akumulatorji/moto-akumulatorji/moto-akumulator-intact-bike-power-gel-12n9-4b-1-12v-9ah https://www.moto-akumulator.si/akumulator-yb9-b-gel Kupil pa v tej štacuni https://accu-24.de/INTACT-Bike-Power-Gel-12-9-4B-1-12N9-4B1-12V-9Ah-GEL-Motorcycle-Starter-Battery Dela odlično, poleti več kot tri mesece nisem premaknil motorja, pa je vžgal ko da ni nič Datenblatt_Intact_Bike-Power-Gel_GEL12-9-4B-1_Accu.pdf
smasher Objavljeno Januar 10 Opozori Objavljeno Januar 10 Imam eno podobno na polici... pa je degradirala s časom bolj kot navadne agm. Bom videl za enkrat ta še dela, je nekje na 60%, čepreživi zmo bo dobra celo poletje. Škoda da ta motor res nima nič placa pri nekaterih se lahko vsaj zabaše prvo pomoč in brezrokavnik pod sedež, tukaj ni toliko placa.
Kugelschreiber Objavljeno Januar 10 Opozori Objavljeno Januar 10 3 hours ago, RupertC said: poleti več kot tri mesece nisem premaknil motorja For fuck sake, dej mi povej, kako ti to znese?! ko to pisem, ima moja rajngla letos ze 110km. Res. Kupim. Usteklenici! Kako ti uspe motor ignorirat 3 mesece?
Kugelschreiber Objavljeno Januar 10 Opozori Objavljeno Januar 10 17 minutes ago, smasher said: Imam eno podobno na polici... pa je degradirala s časom bolj kot navadne agm. Bom videl za enkrat ta še dela, je nekje na 60%, čepreživi zmo bo dobra celo poletje. Škoda da ta motor res nima nič placa pri nekaterih se lahko vsaj zabaše prvo pomoč in brezrokavnik pod sedež, tukaj ni toliko placa. Intact gel ytx14-bs, je 4 sezone, slabih 50 000km, svoje dlo odpravila z odliko. Konc lanskega leta je zacela pešat. 2.1.’24 je napetost med verglanjem padla na 9,9V. Smeti.
smasher Objavljeno Januar 10 Opozori Objavljeno Januar 10 @Kugelschreiber, jaz imam v rezervarju od er5 še isti bencin kot lani za tehnični... pride motor pač nekje 5 po prioritetah... mogoče kmalu ko grejo otroci v šolo bo boljše.
Kugelschreiber Objavljeno Januar 11 Opozori Objavljeno Januar 11 8 hours ago, smasher said: @Kugelschreiber, jaz imam v rezervarju od er5 še isti bencin kot lani za tehnični... pride motor pač nekje 5 po prioritetah... mogoče kmalu ko grejo otroci v šolo bo boljše. Sori, ni to nc slabsalno. Valda so druzine na prvem mestu. Nekak sm zvel z obcutkim da majo vec al manj vsi forumasi ze odrasle potomce. Al pa jih nimamo. Ce kawija nc ne vozis, je nujno da si Masha kupil. Love is still alive. benz pa le porabi. E5 baje ni najbol obstojna zadeva. smasher 1
RupertC Objavljeno Januar 11 Opozori Objavljeno Januar 11 pred 11 urami, Kugelschreiber pravi: For fuck sake, dej mi povej, kako ti to znese?! ko to pisem, ima moja rajngla letos ze 110km. Res. Kupim. Usteklenici! Kako ti uspe motor ignorirat 3 mesece? 🤣bajta na novo, pa je koj en kup dela, pa tudi tako kaj dost več k 10 taužnt km se pa tudi nikol ne stegnem... Kugelschreiber 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se