Skoči na vsebino

MASH retro motorna kolesa


Priporočene objave

Objavljeno

Evo da spet malce obudim temo, sicer nič novega, samo kmalu bojo turisti delali gužvo po cestah in sem se odločil da preverim kater motor dam bližje k vratom ER 5 ali Masha, sicer baterija ni nova v mashu ma je bila takoj frišna iz polnilca in po testerju ima še 100A zagonskega, tako da bi moral kresnit takoj....

Ne vem ali so elektro gremlini ali kaj, ni hotu kresnit takoj, pa tudi dosti časa sem moral čakat, da sem lahko malce gasa dodal da ni crknil takoj. Razmišlal sem da bi ER-5 pustil neregistriran in imel za mestno vožnjo Mash, ker porabi cca 40% goriva kot ga ER5 pri mestni vožnji.

Sicer nisem še opravil tistega temeljitega pregleda Masha ki sem ga obljubljal, da vidim kaj so italjani šušmarli in če dejansko po Rupertovih navodilih naštelam zadevo da bo laufala ko "japanska mašina" (ne pa kot zastava  :lol1:), ampak na hitro zgleda da je težko premagat zanesljivost ER5ke, ni lepa, ni fina, je požrešna ampak kresne vedno.

Samo Mash je pa lep.. tako lep :D

Objavljeno
pred 3 urami, smasher pravi:

Evo da spet malce obudim temo, sicer nič novega, samo kmalu bojo turisti delali gužvo po cestah in sem se odločil da preverim kater motor dam bližje k vratom ER 5 ali Masha, sicer baterija ni nova v mashu ma je bila takoj frišna iz polnilca in po testerju ima še 100A zagonskega, tako da bi moral kresnit takoj....

Ne vem ali so elektro gremlini ali kaj, ni hotu kresnit takoj, pa tudi dosti časa sem moral čakat, da sem lahko malce gasa dodal da ni crknil takoj. Razmišlal sem da bi ER-5 pustil neregistriran in imel za mestno vožnjo Mash, ker porabi cca 40% goriva kot ga ER5 pri mestni vožnji.

Sicer nisem še opravil tistega temeljitega pregleda Masha ki sem ga obljubljal, da vidim kaj so italjani šušmarli in če dejansko po Rupertovih navodilih naštelam zadevo da bo laufala ko "japanska mašina" (ne pa kot zastava  :lol1:), ampak na hitro zgleda da je težko premagat zanesljivost ER5ke, ni lepa, ni fina, je požrešna ampak kresne vedno.

Samo Mash je pa lep.. tako lep :D

To je to ko človek najprej squrca motor preden začne šraufat. 

Kot sem že lani napisal, tisto so neki taljani šušmarli s tistim dodatnim modulom, senzor pozicije lopute ki bi moral bit kao 820ohm na minimumu je bil na 660ohm... Zdej je cca tam nekje okoli 820, ampak ima sedaj verjetno motor prebogato mešanico.

Tako da tudi ko sem kupil "skoraj nov motor" in ne stara jajca ki jih je treba vedno šraufat kot ponavadi, mi očitno šraufanje ne uide.

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

No se trudim delat več km, ma še ena neumnost kitajca, po cca 5.5L mi že začne utripat rezerva, potem pri porabljenih 7L že nanpolno sveti, rezervar je baje 12 ali 13L...

Torej več kot polovice nikoli ne vozim, ker potem ko se enkrat lučka prižge bi moral štet km, da malo več rezerbarja izkoristim. 

  • Všeč mi je 1
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
On 7/3/2024 at 10:38 AM, smasher said:

No se trudim delat več km, ma še ena neumnost kitajca, po cca 5.5L mi že začne utripat rezerva, potem pri porabljenih 7L že nanpolno sveti, rezervar je baje 12 ali 13L...

Torej več kot polovice nikoli ne vozim, ker potem ko se enkrat lučka prižge bi moral štet km, da malo več rezerbarja izkoristim. 

5l rezerve, nekako norlmalno, ali ne? 

Objavljeno
pred 30 minutami, Kugelschreiber pravi:

5l rezerve, nekako norlmalno, ali ne? 

Ja pri avtu, pri motorju ki ima povpreč o porabo okoli 3L /100km se mi zdi malo dosti. 

Sumim da so jo dali tako visoko, da slučajno pumpa ne potegne zraka. 

50cc skuter ki kuri isto ima 1L rezerve samo ima rezervar na gravitacijo. ZZR 250 je imel rezerve za 50km šparovne vožnje. 

Er5 pa mi itak ponavadi crkne med vožnjo, pol obrnem pipico na rezervo in grem do prve pumpe. 

Objavljeno

To maš pa mal razštelan, meni začne tam nekje pri desetih žmirkat...

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Torej poraba pri mestni vožnji je sedaj 3.5L/100

Eden izmed možnih napak je bil močno korodiran na eni očitno dokaj glavni 15A varovalki. Sedaj se mi zdi da bolje laufa, ampak v zadnjem tednu mi je vseeno enkrat crknil med vožnjo in potem po vžigu je kot malo čudno prdel kot da nima oravega vžiga. Tako da očitno ga še nekaj v elektroniki malo zeza. 

Imam na sumu šalabajzerje taljanske, da so menjali olje ampak ne filtra, filter je bil "gnil" (tak ko zgleda da je že nekaj let v svinskem olju ne samo 1 leto) 

V planu je montaža par "hipsterskih" bočnih torb zadaj. 

Na sliki korodiran kontakt in prejšnja žica do varovalk in sedaj nova. 

 

DSC_4394.JPG

DSC_4393.JPG

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

No mord sem našel težavo mojega motorja spet v lažnjivh italjanih

Govora je bilo o menjavi ECUja za verzijo tr, mislim sem da tisti S3 pomeni menjava, ampak po podrobnejšem šregledu se lepo vidi na mojem ECUju datum 15apr15, torej je ecu iz leta 2015, in je verjetno šeprvi tovarniški, torej ni bil menjan.

 

 

@RupertC, ali morda veš ali je bilo ECU na starih modelih menjat, ali so samo nove mape gor naložili? Ker sedaj semv idel da so na netu samo nove Delphi enote, ki imajo drugačne konektorje in so euro5, in tudi na uradni strani Maseh, piše da stari ECU ni dobavljiv.

 

Pisal sem uvozniku mash za Italijo samo še niso odgovorili.

sketch-1729607171285.png

sketch-1729607146445.png

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!