Skoči na vsebino

MASH retro motorna kolesa


Priporočene objave

Objavljeno

Evo da spet malce obudim temo, sicer nič novega, samo kmalu bojo turisti delali gužvo po cestah in sem se odločil da preverim kater motor dam bližje k vratom ER 5 ali Masha, sicer baterija ni nova v mashu ma je bila takoj frišna iz polnilca in po testerju ima še 100A zagonskega, tako da bi moral kresnit takoj....

Ne vem ali so elektro gremlini ali kaj, ni hotu kresnit takoj, pa tudi dosti časa sem moral čakat, da sem lahko malce gasa dodal da ni crknil takoj. Razmišlal sem da bi ER-5 pustil neregistriran in imel za mestno vožnjo Mash, ker porabi cca 40% goriva kot ga ER5 pri mestni vožnji.

Sicer nisem še opravil tistega temeljitega pregleda Masha ki sem ga obljubljal, da vidim kaj so italjani šušmarli in če dejansko po Rupertovih navodilih naštelam zadevo da bo laufala ko "japanska mašina" (ne pa kot zastava  :lol1:), ampak na hitro zgleda da je težko premagat zanesljivost ER5ke, ni lepa, ni fina, je požrešna ampak kresne vedno.

Samo Mash je pa lep.. tako lep :D

  • Haha 1
Objavljeno
pred 3 urami, smasher pravi:

Evo da spet malce obudim temo, sicer nič novega, samo kmalu bojo turisti delali gužvo po cestah in sem se odločil da preverim kater motor dam bližje k vratom ER 5 ali Masha, sicer baterija ni nova v mashu ma je bila takoj frišna iz polnilca in po testerju ima še 100A zagonskega, tako da bi moral kresnit takoj....

Ne vem ali so elektro gremlini ali kaj, ni hotu kresnit takoj, pa tudi dosti časa sem moral čakat, da sem lahko malce gasa dodal da ni crknil takoj. Razmišlal sem da bi ER-5 pustil neregistriran in imel za mestno vožnjo Mash, ker porabi cca 40% goriva kot ga ER5 pri mestni vožnji.

Sicer nisem še opravil tistega temeljitega pregleda Masha ki sem ga obljubljal, da vidim kaj so italjani šušmarli in če dejansko po Rupertovih navodilih naštelam zadevo da bo laufala ko "japanska mašina" (ne pa kot zastava  :lol1:), ampak na hitro zgleda da je težko premagat zanesljivost ER5ke, ni lepa, ni fina, je požrešna ampak kresne vedno.

Samo Mash je pa lep.. tako lep :D

To je to ko človek najprej squrca motor preden začne šraufat. 

Kot sem že lani napisal, tisto so neki taljani šušmarli s tistim dodatnim modulom, senzor pozicije lopute ki bi moral bit kao 820ohm na minimumu je bil na 660ohm... Zdej je cca tam nekje okoli 820, ampak ima sedaj verjetno motor prebogato mešanico.

Tako da tudi ko sem kupil "skoraj nov motor" in ne stara jajca ki jih je treba vedno šraufat kot ponavadi, mi očitno šraufanje ne uide.

  • Všeč mi je 1
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

No se trudim delat več km, ma še ena neumnost kitajca, po cca 5.5L mi že začne utripat rezerva, potem pri porabljenih 7L že nanpolno sveti, rezervar je baje 12 ali 13L...

Torej več kot polovice nikoli ne vozim, ker potem ko se enkrat lučka prižge bi moral štet km, da malo več rezerbarja izkoristim. 

  • Všeč mi je 1
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
On 7/3/2024 at 10:38 AM, smasher said:

No se trudim delat več km, ma še ena neumnost kitajca, po cca 5.5L mi že začne utripat rezerva, potem pri porabljenih 7L že nanpolno sveti, rezervar je baje 12 ali 13L...

Torej več kot polovice nikoli ne vozim, ker potem ko se enkrat lučka prižge bi moral štet km, da malo več rezerbarja izkoristim. 

5l rezerve, nekako norlmalno, ali ne? 

Objavljeno
pred 30 minutami, Kugelschreiber pravi:

5l rezerve, nekako norlmalno, ali ne? 

Ja pri avtu, pri motorju ki ima povpreč o porabo okoli 3L /100km se mi zdi malo dosti. 

Sumim da so jo dali tako visoko, da slučajno pumpa ne potegne zraka. 

50cc skuter ki kuri isto ima 1L rezerve samo ima rezervar na gravitacijo. ZZR 250 je imel rezerve za 50km šparovne vožnje. 

Er5 pa mi itak ponavadi crkne med vožnjo, pol obrnem pipico na rezervo in grem do prve pumpe. 

Objavljeno

To maš pa mal razštelan, meni začne tam nekje pri desetih žmirkat...

  • Všeč mi je 1
  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Torej poraba pri mestni vožnji je sedaj 3.5L/100

Eden izmed možnih napak je bil močno korodiran na eni očitno dokaj glavni 15A varovalki. Sedaj se mi zdi da bolje laufa, ampak v zadnjem tednu mi je vseeno enkrat crknil med vožnjo in potem po vžigu je kot malo čudno prdel kot da nima oravega vžiga. Tako da očitno ga še nekaj v elektroniki malo zeza. 

Imam na sumu šalabajzerje taljanske, da so menjali olje ampak ne filtra, filter je bil "gnil" (tak ko zgleda da je že nekaj let v svinskem olju ne samo 1 leto) 

V planu je montaža par "hipsterskih" bočnih torb zadaj. 

Na sliki korodiran kontakt in prejšnja žica do varovalk in sedaj nova. 

 

DSC_4394.JPG

DSC_4393.JPG

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

No mord sem našel težavo mojega motorja spet v lažnjivh italjanih

Govora je bilo o menjavi ECUja za verzijo tr, mislim sem da tisti S3 pomeni menjava, ampak po podrobnejšem šregledu se lepo vidi na mojem ECUju datum 15apr15, torej je ecu iz leta 2015, in je verjetno šeprvi tovarniški, torej ni bil menjan.

 

 

@RupertC, ali morda veš ali je bilo ECU na starih modelih menjat, ali so samo nove mape gor naložili? Ker sedaj semv idel da so na netu samo nove Delphi enote, ki imajo drugačne konektorje in so euro5, in tudi na uradni strani Maseh, piše da stari ECU ni dobavljiv.

 

Pisal sem uvozniku mash za Italijo samo še niso odgovorili.

sketch-1729607171285.png

sketch-1729607146445.png

  • Všeč mi je 2
  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

No po celi zimi računanja da bom spomladi prodal masha in si izbral enga od ta nobejši advenčurjev... 

Sem prišel do ugotovitve da im tale mash 400 odlično razporejene prestave, 100km/h kruza lagodno pri 5000obratih.

Res škoda da ni izdelava na nivoju japoncev

 

Objavljeno
pred 18 minutami, smasher pravi:

No po celi zimi računanja da bom spomladi prodal masha in si izbral enga od ta nobejši advenčurjev... 

Sem prišel do ugotovitve da im tale mash 400 odlično razporejene prestave, 100km/h kruza lagodno pri 5000obratih.

Res škoda da ni izdelava na nivoju japoncev

 

Na nivoju Japoncev??

Novi drz 400...če je tole nivo za vas potem pa ne vem 🙈.

 

Daleč od kvalitete. Japonci so bili, sedaj niso več. Nismo leta 2000 ali manj.

 

FB_IMG_1740212608035.jpg

FB_IMG_1740212602021.jpg

FB_IMG_1740212593114.jpg

FB_IMG_1740212584119.jpg

Objavljeno
pred 24 minutami, miran985 pravi:

Na nivoju Japoncev??

Novi drz 400...če je tole nivo za vas potem pa ne vem 🙈.

 

Daleč od kvalitete. Japonci so bili, sedaj niso več. Nismo leta 2000 ali manj.

 

FB_IMG_1740212608035.jpg

FB_IMG_1740212602021.jpg

FB_IMG_1740212593114.jpg

FB_IMG_1740212584119.jpg

Ah tui moj kitajc mu že razne gumice razpadajo, pa rja se pozna. 

Ampak nisen mislil tega, mislim na vbrizg, pa natančnost menjalnika, ene 3x mi je našlo Neutral med vožnjo. 

Štant gas je enkrat 1700 obr, drugič 1400 (pa skori crkne) 

Stari kawasaki ima dosti bolj natančen menjalnik. 

Je res da na testni vožnji z rojalom mi je tudi med 5 in 6 prestavo enkrat našlo neutral. 

Samo kot sem gledal po netu ima himalajc 450 nekje 6prestavo kot ima ta mash 5prestavo. Cf moto 450mt ima še krajši menjalnik, KTM 390 pa ima tudi nekje 1000obratov več pri enaki hitrosti. 

Objavljeno
pred 9 urami, smasher pravi:

Ah tui moj kitajc mu že razne gumice razpadajo, pa rja se pozna. 

Ampak nisen mislil tega, mislim na vbrizg, pa natančnost menjalnika, ene 3x mi je našlo Neutral med vožnjo. 

Štant gas je enkrat 1700 obr, drugič 1400 (pa skori crkne) 

Stari kawasaki ima dosti bolj natančen menjalnik. 

Je res da na testni vožnji z rojalom mi je tudi med 5 in 6 prestavo enkrat našlo neutral. 

Samo kot sem gledal po netu ima himalajc 450 nekje 6prestavo kot ima ta mash 5prestavo. Cf moto 450mt ima še krajši menjalnik, KTM 390 pa ima tudi nekje 1000obratov več pri enaki hitrosti. 

Aha. Ja z prestavnimi razmerji "rešujejo" motor. Bolj poskočen, uporabnejši na terenu. Po drugi strani pa "pušnejo" na hitrih vožnjah. Odvisno kaj ti paše. MASH je simpl bajk. Kaj več ne moreš pričakovat. Če ti je fajn z njim potem škoda menjat.

Objavljeno
pred 40 minutami, miran985 pravi:

Aha. Ja z prestavnimi razmerji "rešujejo" motor. Bolj poskočen, uporabnejši na terenu. Po drugi strani pa "pušnejo" na hitrih vožnjah. Odvisno kaj ti paše. MASH je simpl bajk. Kaj več ne moreš pričakovat. Če ti je fajn z njim potem škoda menjat.

Ma samo veš kako je, glih ko hočem prehitet, pa že tako ni dosti konjev, mi še menjalnik najde N vmes med prestavami, ko pa parkiram pa ni rad našel N, pa tam frcam gor in dol ročico tudi če je v N se lučka za N ne prižge. 

Tako da niso velike napake, samo nepotrebne ki živcirajo. 

Objavljeno
pred 40 minutami, miran985 pravi:

Aha. Ja z prestavnimi razmerji "rešujejo" motor. Bolj poskočen, uporabnejši na terenu. Po drugi strani pa "pušnejo" na hitrih vožnjah. Odvisno kaj ti paše. MASH je simpl bajk. Kaj več ne moreš pričakovat. Če ti je fajn z njim potem škoda menjat.

Ma samo veš kako je, glih ko hočem prehitet, pa že tako ni dosti konjev, mi še menjalnik najde N vmes med prestavami, ko pa parkiram pa ni rad našel N, pa tam frcam gor in dol ročico tudi če je v N se lučka za N ne prižge. 

Tako da niso velike napake, samo nepotrebne ki živcirajo. 

  • Šokiran 1
Objavljeno
pred 14 urami, miran985 pravi:

Na nivoju Japoncev??

Novi drz 400...če je tole nivo za vas potem pa ne vem

jaz ne vidim na teh slikah slabe kvalitete. Kje je to slikan, je že naprodaj?

 

pred 3 urami, smasher pravi:

Ma samo veš kako je, glih ko hočem prehitet, pa že tako ni dosti konjev, mi še menjalnik najde N vmes med prestavami, ko pa parkiram pa ni rad našel N, pa tam frcam gor in dol ročico tudi če je v N se lučka za N ne prižge. 

so kitajci pri novejših motorjih res naredili tak preskok in lahko konkurirajo japoncem, ker pri starejših je kriza, sem šel gledat Voge pa že na videz ni brezhiben. Ko sem omenil kar dobremu poznavalcu motorjev, da gledam kitajskega mi je svetoval japonskega...

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Objavljeno
pred 20 minutami, vandrovec pravi:

jaz ne vidim na teh slikah slabe kvalitete. Kje je to slikan, je že naprodaj?

 

so kitajci pri novejših motorjih res naredili tak preskok in lahko konkurirajo japoncem, ker pri starejših je kriza, sem šel gledat Voge pa že na videz ni brezhiben. Ko sem omenil kar dobremu poznavalcu motorjev, da gledam kitajskega mi je svetoval japonskega..

 

Poglej si vare na geštelu, tega na Kove naprimer ne vidiš, bi se vsi smejal...ker pa je to suzuki je pa ok 😆. Klasika.

Potem tačka je porazna. Zadnja nihajka iz večih kosov zvarjeno, inštalacija tudi ni urejena kot bi lahko bila. Zadnji zobnik je tak kot na najcenejšem možnem neznanem brandu iz kitajske.

 

Za voge ne vem. Ga nisem še v roke vzel. 

  • Haha 1
Objavljeno
pred 43 minutami, vandrovec pravi:

jaz ne vidim na teh slikah slabe kvalitete. Kje je to slikan, je že naprodaj?

 

so kitajci pri novejših motorjih res naredili tak preskok in lahko konkurirajo japoncem, ker pri starejših je kriza, sem šel gledat Voge pa že na videz ni brezhiben. Ko sem omenil kar dobremu poznavalcu motorjev, da gledam kitajskega mi je svetoval japonskega...

ma kaki japonskega, če nimaš dnara za jajca angleška, vzameš fejkanga avstrijca, če te pa dnar žuli vzameš nemca in se na vs glas hvališ :P

šifra: fakjuglobalizacija #imtusmart

  • Všeč mi je 1
  • Haha 1
Objavljeno
pred 3 urami, vandrovec pravi:

jaz ne vidim na teh slikah slabe kvalitete. Kje je to slikan, je že naprodaj?

 

so kitajci pri novejših motorjih res naredili tak preskok in lahko konkurirajo japoncem, ker pri starejših je kriza, sem šel gledat Voge pa že na videz ni brezhiben. Ko sem omenil kar dobremu poznavalcu motorjev, da gledam kitajskega mi je svetoval japonskega...

Sej zato sem mislil  vzet indijca 😅

Ma jaz sem pristal na mashij že pred leti, ker v sloveniji ni bilo za dobit suzukija tux 250, mashi 250 so imeli, morda še imajo isto mašino (klon suzuki), pa yamaha SR250 je postala zlata ker so jo vsi hipsterji hotli. Ko so na novo začeli delat sr400, je hila zanimiva, samo so po mojem mnenju preveč nabili ceno. 

Na žalost ko sem gledal še ni bilo triumph 400x, scramblerja. 

Tako da sem sedaj navdušen da postajajo popularni motorji pod 500cc.

Sedaj imamo pa v Slo, zastopnika za brixton, ki je tudi zanimiv v tem segmentu do 500cc, retro motorji. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred eno uro, smasher pravi:

Sej zato sem mislil  vzet indijca 😅

Ma jaz sem pristal na mashij že pred leti, ker v sloveniji ni bilo za dobit suzukija tux 250, mashi 250 so imeli, morda še imajo isto mašino (klon suzuki), pa yamaha SR250 je postala zlata ker so jo vsi hipsterji hotli. Ko so na novo začeli delat sr400, je hila zanimiva, samo so po mojem mnenju preveč nabili ceno. 

Na žalost ko sem gledal še ni bilo triumph 400x, scramblerja. 

Tako da sem sedaj navdušen da postajajo popularni motorji pod 500cc.

Sedaj imamo pa v Slo, zastopnika za brixton, ki je tudi zanimiv v tem segmentu do 500cc, retro motorji. 

Brixton ima veliko izbire ja. So zanimivi in imajo preverjene znane zadeve na sebi. 

 

Objavljeno
pred 4 urami, DAMI34 pravi:

ma kaki japonskega, če nimaš dnara za jajca angleška, vzameš Kove

šifra: fakjuglobalizacija #im

.

... jest navijam za Kove 

... kupiš "tega" kitajca, veš da si dal pač jurja manj kot za priznani brand ... in si potem ne težiš sam sebi, ko kej ne špila tko kot si prčakoval :kva2:

 

  • Haha 3
Objavljeno
Pravkar, pik1 pravi:

.

... jest navijam za Kove 

... kupiš "tega" kitajca, veš da si dal pač jurja manj kot za priznani brand ... in si potem ne težiš sam sebi, ko kej ne špila tko kot si prčakoval :kva2:

 

vse kar kupiš je kitajc :P

 

  • Zmeden 1
Objavljeno
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

vse kar kupiš je kitajc :P

 

.

... ja, ampak samo en je pa Kove :eek:

... rad imam moped sešvasan tko, kot se zagre :kva2:

  • Zmeden 1

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!