Skoči na vsebino

MASH retro motorna kolesa


Priporočene objave

Objavljeno

mogoče bi odprli temo...iščem motor okrog 400ccm? 

Zgolj zato, da še jaz omenim Husqvarno 401...skor đabe.

 

Objavljeno

Jaz sem se izgubil v poplavi vseh teh pod 500 kubikov. Komu so namenjeni...samo začetnikom ali posebnim namenom. Sem šel gledat 300 kubičnega pa je skoraj pretežak za domače igrice, za normalne cestne vožnje pa to niso, še 500 Suzuki ima brat doma je le ena ropotajoča brlivka...

Objavljeno

jaz bi pa rad mal teme uredil, da ne bi vsesplošno čvekali.

 

  • Všeč mi je 2
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

No informacija za lastnike MASHev 400, tistih EURO3, majstr na UK forumu ga je dal nazaj na karburator/uplinjač, in ni potrebne nobene modifikacije na elektriki.

Me močno mika, da bi se lotil te modifikacije, ker mi greto na živce kolikokrat vbrizg "zamudi" ko bremzam z motorjem in in potem stisnem sklopko pa ckrne. O tem da na kikštart praktično ne vžge, ker tudi na električni štarter rabi ene 3 do 4 obrate da vžge.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

No da malce spet obudimo temo, danes sem naredil še par slikic, ker upam da bom v kratkem začel z spredelavo na upilnjač.

image.jpeg.ecb07e86bc56017dd0dc5c5107827cd5.jpegimage.jpeg.697746caac268c786304ece9fa2fd575.jpeg

  • Všeč mi je 3
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

@smasher, da odgovorim na vprašanje (ja, pozno, vem, mi je en mal dogajal, pa sem en mal pozabil na temo- pa še marsikaj:wub:), ECU mam čisto isti, isto S3 napisan gor, je pa to kukr en Siemensov derivat, potem za Euro4 so presedlali na delphi, tako da nista kompatibilna. Sem pa zamenjal vse "močnostne" kable, od akuja do štart releja in naprej do štarterja in mase. In se pozna konkretno20250704_211726.jpg.27b9d1c48039b5a55d727dd49833fb02.jpg20250704_211736.jpg.1ea9e98bf1918a500a4e1399c279792d.jpg

je konkreten overkill, ja ampak štarter pa suče, da je veselje, prej je vedno najprej malce zastal in potem obrnil20250703_193527.jpg.e485547ef0983c234a48404638518790.jpgbaterija po skoraj treh letih zdrava, fila odlično, tudi za štartat motor je odlično...

  • Všeč mi je 3
  • Hvala 1
Objavljeno

In da še zaključim v tej temi... bila zadnja vožnja, do Pordoja, po vseh možnih prelazih20250702_111142.jpg.292e40b29a65494ecbc2907381b04dd8.jpg20250702_131410.jpg.20a957876907a9a4750b6ad7ab28c6e4.jpg20250702_173710.jpg.aff7844f84e2507b65186a7d5ee2eade.jpgDelal brez enega problema, edino na prelazih, ko si ga ugasnil in potem hotel zelo kmalu ga zagnati, je štarter moral malce več delati, se pravi, je verglal malo dlje da je motor vžgal, ampak ni blo nobene panike.

Je pa tako, da je motor šel od hiše, ne zato ker bi bilo karkoli narobe, ampak, ker sem se zagledal v drug motor:kva2:... več pa v drugi temi; aja, lahko ga pogledate v Motohitu (upam da to ni preveč reklame).

  • Všeč mi je 3
  • Hvala 1
Objavljeno

@RupertC  jaz sem imel sicer namen menjat kable.. ampak je pri namenu ostalo... sem pa rešil cukanje in to da upali s prve z "menjavo vbrizga"

image.jpeg.498100e5b32dd1c9e9178903e2859379.jpeg

mislim da ga sedaj ne morem več prodat ker bi imel preveč razlaganja.... tako da zgleda da ga bom gonu še neki časa.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Opaa, nazaj na fergija, meni je pa tako lepo delal "as is" vsake toliko je sicer malce kolcnil ampak sem bil tega že kar navajen (imel tri F650 Rotaxove mašince ki so isto rade malce "pokolcale"). Kable se pa splača zamenjat, kar nisem mogel verjeti, koliko se pozna na živahnosti vrtenja štarterja.

  • Všeč mi je 2
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Evo transformacija v "popotnika“ končana, samo več kot 3 ure v kosu na tem sedežu je kar safr.

"Custom“ nosilec za bočne torbe.

IMG_20250810_120735062.jpg

IMG_20250807_154236834.jpg

  • Všeč mi je 4
  • Hvala 1
  • Zmeden 1
Objavljeno

A čez ta sedež jamraš:bounce: ves dan v sedlu, brez kakih hudih težav; probaj Interceptorjev sedež, po eni uri dobiš baboonovo tazadnjo, je tri ure zdržat prava muka (en tolk sem do sedaj v kosu odvozil)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)
On 8/10/2025 at 7:16 PM, smasher said:

Evo transformacija v "popotnika“ končana, samo več kot 3 ure v kosu na tem sedežu je kar safr.

"Custom“ nosilec za bočne torbe.

IMG_20250810_120735062.jpg

IMG_20250807_154236834.jpg

Kako odlično je meni to videt. kanta za jurja, par vezic, elastik in tapocen tankerca iz lojza. Tako old school, tako prvinsko. fakin 30 let nazaj sem mel take izpade.   Respect. 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 4 urami, Kugelschreiber pravi:

Kako odlično je meni to videt. kanta za jurja, par vezic, elastik in tapocen tankerca iz lojza. Tako old school, tako prvinsko. fakin 30 let nazaj sem mel take izpade.   Respect. 

kakšna kanta? to je ta najnovejši motr ki ga imam :D Pa ta tanktorba je dala že 3 motorje skozi.

Sej samo še par let .. ko bo himalajc 450 za drobiž ga nabavim

  • Všeč mi je 3
  • Haha 2
Objavljeno
pred 44 minutami, smasher pravi:

Sej samo še par let .. ko bo himalajc 450 za drobiž ga nabavim

Himalayc zna kar držati svojo ceno, retro klasika ne zastara tako hitro kot novejši narejeni z umetno inteligenco, po enem letu že niso več aktualni, kot telefoni 🙂

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 18 urami, smasher pravi:

Pa ta tanktorba je dala že 3 motorje skozi.

Občasno jo v "Lujzu" še vedno dobiš in to za celih 19€, ko so popusti,  če se ti ne mudi z nabavo.

Objavljeno
On 8/19/2025 at 6:54 PM, smasher said:

kakšna kanta? to je ta najnovejši motr ki ga imam :D Pa ta tanktorba je dala že 3 motorje skozi.

Sej samo še par let .. ko bo himalajc 450 za drobiž ga nabavim

A je G/S? Ni. A je Kove? Ni.  Versys? Tud ne.  Torej=kanta.  :D 

 

Povej kam si jo mahnil z naloženim py kako se fergazer obnese? 

  • Haha 2
Objavljeno
pred 3 urami, Kugelschreiber pravi:

A je G/S? Ni. A je Kove? Ni.  Versys? Tud ne.  Torej=kanta.  :D 

 

Povej kam si jo mahnil z naloženim py kako se fergazer obnese? 

iz primorske v Belo krajno, na Kolpo.

frgazr dela, samo vem da je mešanca malo švoh laufa “malo bolj vroč“ ma to se bom potem jeseni igral s šobami iz aloexpressa.

Poraba je kul, 4l potovalno, 4.5l mestna vožnja.

za testirat ofrroad vožnjo bi moral menjat gume ma ne vem če bi ki sem pojahal par udarnih lukenj na makadamu in res počasi sem mislil da bo motor prelomlo, ista kvaliteta vzmetenja kot na moji SR ki jo imam za na mamute, kinje zjahana in iz 80 let.

o neudobnosti sedeža sem že govoril, po 3 urah vožnje sem imel ploščata jajca.

Ampak tudi tukaj nisem ravno merodajen, ker na SRjki imam dilo z 1cm peno, pa sedim gor 6ur v kosu. Tako da imam morda bolj ledr rit kot kdo drug.

to je idealni kufe rejser, greš na kufe pa domov 😆

Ampak za tiste ki mamo radi tut malo “furat safr“ , je čisto kul. Edino zadnje vzmetenje moram rešit ker res poskakuje, se je vozil kolega zadnjič za mano in se je čudil kako me je vsaka vdolbina na cesti odbila.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Mat, to je poj liter več kot ajnšpric. Kulk velik ferg pa maš poj?

Objavljeno
pred 22 minutami, RupertC pravi:

Mat, to je poj liter več kot ajnšpric. Kulk velik ferg pa maš poj?

ma pri moji vožnji ne, meni je vbrizg kuru okoli 4 pri mestni vožnji. karburator je 28, če bi hotel več moči je 36 tapravi. nikjer na netu nisem našel kakšnega ima mash 400 ker placa je tako malo v okvirju sem še tega komaj zbasal.

Okoli 3.3L sem imel porabo ko je kolega še bolj turistično peljal od mene.

pa kaj čem če je 1 litr več, to da mi je crknil vsaj 2x na tedn med vožnjo iz službe je bilo nedopustno.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Huh, meni je pil o3 do nekje 3,6 na sto pa nekak nimam občuka da bi ga prav šparal, pa glede na to kar berem o problemih ki jih imate z njim, je bil izredno zanesljiv. In če se ne bi pojavil Interceptor za pravi denar, bi ga še imel. So pa vsi ti Indijci in Kitajci mal bl... kuko bi reku, 'preprosto' narejeni in je vzmetenje zelo bazično, je tudi moj INT zelo kozliček na slabi podlagi, edino po po ovinkih je pa svetlobna leta pred Mashem in tudi marsikaterem bolj e.inentnem tekmecem. Seveda, okvire jim snuje Harris, so bili (očitno so še) strokovnjaki za dirkalno ciklistiko.

Objavljeno
Pravkar, RupertC pravi:

Huh, meni je pil o3 do nekje 3,6 na sto pa nekak nimam občuka da bi ga prav šparal, pa glede na to kar berem o problemih ki jih imate z njim, je bil izredno zanesljiv. In če se ne bi pojavil Interceptor za pravi denar, bi ga še imel. So pa vsi ti Indijci in Kitajci mal bl... kuko bi reku, 'preprosto' narejeni in je vzmetenje zelo bazično, je tudi moj INT zelo kozliček na slabi podlagi, edino po po ovinkih je pa svetlobna leta pred Mashem in tudi marsikaterem bolj e.inentnem tekmecem. Seveda, okvire jim snuje Harris, so bili (očitno so še) strokovnjaki za dirkalno ciklistiko.

ma sej kot so rekli ce mash dela, pol dela, ko začne zajebavat... je pač lahko kablovje, slab štrom, slab senzor... anpa ecu .. tako da nekateri na UK forumih so iskali rešitve...

sej ena stvar ki je nisem testiral pred predelavo na ferg je blo dat injektor na čiščenje in lambda sondo na testiranje.

če sem jaz mojega na vbrizg malce bolj živahno vozil je bila poraba tudi preko 4.

kislim da se bo poraba znižala če dam morda eno šipco, ker sedaj sem verjetno jaz tisti faktor največjega zračnega upora, ker sem od jajc gor v vetru. vse kar je vetrne zaščite je števec 😆

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Zanimivo, 4 na sto nisem nikoli videl pa karkoli sem počel z njim, šipco sem pa že zraven dobu. Je pa jeba, podatkov pa delov praktično ni, še tisti en forum, posvečen znamki ki sem ga našel, je umrl kmalu po tem ko sem tam našel rešitev za moj ne- štandgas problem🤥

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!