smasher Objavljeno April 6 Deli Objavljeno April 6 Evo da spet malce obudim temo, sicer nič novega, samo kmalu bojo turisti delali gužvo po cestah in sem se odločil da preverim kater motor dam bližje k vratom ER 5 ali Masha, sicer baterija ni nova v mashu ma je bila takoj frišna iz polnilca in po testerju ima še 100A zagonskega, tako da bi moral kresnit takoj.... Ne vem ali so elektro gremlini ali kaj, ni hotu kresnit takoj, pa tudi dosti časa sem moral čakat, da sem lahko malce gasa dodal da ni crknil takoj. Razmišlal sem da bi ER-5 pustil neregistriran in imel za mestno vožnjo Mash, ker porabi cca 40% goriva kot ga ER5 pri mestni vožnji. Sicer nisem še opravil tistega temeljitega pregleda Masha ki sem ga obljubljal, da vidim kaj so italjani šušmarli in če dejansko po Rupertovih navodilih naštelam zadevo da bo laufala ko "japanska mašina" (ne pa kot zastava ), ampak na hitro zgleda da je težko premagat zanesljivost ER5ke, ni lepa, ni fina, je požrešna ampak kresne vedno. Samo Mash je pa lep.. tako lep MiNa 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
smasher Objavljeno April 6 Deli Objavljeno April 6 pred 3 urami, smasher pravi: Evo da spet malce obudim temo, sicer nič novega, samo kmalu bojo turisti delali gužvo po cestah in sem se odločil da preverim kater motor dam bližje k vratom ER 5 ali Masha, sicer baterija ni nova v mashu ma je bila takoj frišna iz polnilca in po testerju ima še 100A zagonskega, tako da bi moral kresnit takoj.... Ne vem ali so elektro gremlini ali kaj, ni hotu kresnit takoj, pa tudi dosti časa sem moral čakat, da sem lahko malce gasa dodal da ni crknil takoj. Razmišlal sem da bi ER-5 pustil neregistriran in imel za mestno vožnjo Mash, ker porabi cca 40% goriva kot ga ER5 pri mestni vožnji. Sicer nisem še opravil tistega temeljitega pregleda Masha ki sem ga obljubljal, da vidim kaj so italjani šušmarli in če dejansko po Rupertovih navodilih naštelam zadevo da bo laufala ko "japanska mašina" (ne pa kot zastava ), ampak na hitro zgleda da je težko premagat zanesljivost ER5ke, ni lepa, ni fina, je požrešna ampak kresne vedno. Samo Mash je pa lep.. tako lep To je to ko človek najprej squrca motor preden začne šraufat. Kot sem že lani napisal, tisto so neki taljani šušmarli s tistim dodatnim modulom, senzor pozicije lopute ki bi moral bit kao 820ohm na minimumu je bil na 660ohm... Zdej je cca tam nekje okoli 820, ampak ima sedaj verjetno motor prebogato mešanico. Tako da tudi ko sem kupil "skoraj nov motor" in ne stara jajca ki jih je treba vedno šraufat kot ponavadi, mi očitno šraufanje ne uide. MiNa 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se