smasher Objavljeno April 20, 2018 Opozori Objavljeno April 20, 2018 Sicer sem hotel pisati v "temi težave z jeklenimi kočijami" ampak je tema zaklenjena. Torej moj prvi avto ki mi je še kar pri srcu in je bil dokaj pedantno vzdrževal, sedaj pri 19 letih je spustilo tesnilo glave ampak se je avto vozil še naprej do prvega izvoza iz avtoceste dokler ni dokončno prekuhalo vodo v mašini. Torej je glava 99% zvita in morda potrebna še kakšnega manjšega popravila. Zanima me kakšen predlog komu zaupati poravilo glave motorja za zmerno ceno. Če koga zanima kakšen je avto: Fiat Brava 1.6 74kw, letnik 99 (baje te glave rade počijo med ventili ker so ventili precej blizu)
thumper Objavljeno April 22, 2018 Opozori Objavljeno April 22, 2018 ali pa če najdeš eno res dobro glavo za 50e na odpadu čez mejo.. Zok 1
Zok Objavljeno April 22, 2018 Opozori Objavljeno April 22, 2018 (popravljeno) Pred VSAKO montazo glave je le to potrebno poravnati. To, ce je glava zvita (in je blok iz gusa), ti torej ne spremeni nicesar. Ce je poknjena, je pa druga stvar. Ce bi napisal od kod si, bi se lazje nasel kaksen zaupanja vreden mehanik. Popravljeno April 22, 2018. Popravil Zok
smasher Objavljeno April 22, 2018 Avtor Opozori Objavljeno April 22, 2018 (popravljeno) Sem iz obale, oz avto je tam. Če bo samo za poravnati glavo bo verjetno zrihtal en v bližini kopra, če bo kaj bolj zjeb... glava jo bom verjetno peljal v Lj v rožno dolino. (Da ne bo kdo rekel da delam reklamo, google vse ve) Še vedno pa ne vem kater mehanik na obali naj bi raztavil mašino. ( sej vem da se komu zdi brezveze kompliciranje, ampak sem bil kot mlad šofer razočaran nad par mehaniki na obali, sem imel občutek da delajo vse malo preko K... ) zato sem pol sam začel vzdrževat stvari. ps: kaj pomeni razočaran nad mehaniki, ko mi rečejo "za hladilno se uporabi kar voda iz pipe", "menjava zajle od skoplke je zahtevna, vsaj 3 ure"-sam naredil v prvem piskusu na parkurišču v 1,5 ure brez primernega orodja ali dvigala, "pre drago bi bilo iskanje napake, vozi dokler ne odpove", takemu mehaniku težko zaupam kaj resnega @thumper ahhh najt 20 let staro glavo da bi bila res dobra, pred časom iskal eno cevko šel na avto odpad, polgdal par bravotov in marej pod havbo že vsi brez glav Popravljeno April 22, 2018. Popravil smasher
3nity Objavljeno April 23, 2018 Opozori Objavljeno April 23, 2018 (popravljeno) pred 20 urami, smasher pravi: Še vedno pa ne vem kater mehanik na obali naj bi raztavil mašino. https://www.facebook.com/Adriatika-doo-219803604818783/ Popravljeno April 23, 2018. Popravil 3nity
thumper Objavljeno Maj 5, 2018 Opozori Objavljeno Maj 5, 2018 Ob 23. 4. 2018 ob 0:39, smasher pravi: Še vedno pa ne vem kater mehanik na obali naj bi raztavil mašino. ( sej vem da se komu zdi brezveze kompliciranje, ampak sem bil kot mlad šofer razočaran nad par mehaniki na obali, sem imel občutek da delajo vse malo preko K... ) zato sem pol sam začel vzdrževat stvari. @thumper ahhh najt 20 let staro glavo da bi bila res dobra, pred časom iskal eno cevko šel na avto odpad, polgdal par bravotov in marej pod havbo že vsi brez glav na odpadu je dobro vprašat če ima kakšno že odmontirano..pa ob takem vtisu bi ti lahko dalo vedeti , da si priskrbi eno pravočasno ter jo poravnano imej na polici.. zamenjava tesnila glave obsega - demontažo , ravnanje in montažo glave in zamenjavo olja,oljnega filtra in hladilne tekočine..načeloma bi moral biti motor vozen brez nastavljanja zračnosti ventilov - a jih je potrebno nastaviti v njkrajšem možnem času.. torej večino lahko opraviš sam . najprej spustiš iz motorja olje in hladilno tekočino. pri demontaži najprej z neko barvo (površino prej razmastiti)označi "fazo" motorja na pogonski jermenici /bloku ter na jermenici-ah na glavi(če imaš dve moraš označiti fazo na poziciji jermeica/glava ter med obema jermenicama - torej dvakrat isto)..kolikor mi je znano lahko glavo poravnajo brez dodatnega odstranjevanja jermenice (ali obeh če imaš dve odmični gredi) - če odsraniš jermenici pa jih označiš še jermenica/gred ter z 1/1 in 2/2 na tem stiku..da si pa še bolj siguren pa lahko označiš še na odmični gredi in ohišju/ležaj ..potem to poslikaš in podreš s tem da najprej odpustiš šponar zobatega jermena.. seveda moraš podreti okoli glave tudi vse ostalo..matice /vijaki na izpušnem kolektroju znajo biti problem vijake glave najprej brutalno pretolči z malo macolco po alu /mesing/bron palici takega premera , da ne boš tolkel po sami glavi.. ampak res brutalno za človeka , ki ima svoj avto rad..ne toliko , da boš zabil vijake v blok skozi glavo- samo malo manj. kar se tiče montaže vse piše v service manual.. novo tesnilo glave ..drži se zaporedja ,zateznih momentov ter dodatnih stopinj zatezanja novih vijakov za glavo - res poudarjam novih pri taki starosti !!! !!!!!!!! - , vse jermenice postaviš na označene pozicije "faze" ,zategneš šponar zobatega jermena - ki si ga seveda prej nataknil na jermenice , priviješ oljni filter ,naliješ olje in hladilno tekočino. ok-priviješ tudi vse ostalo kar se mora držati glave.. če ostanejo odmične gredi na glavi potem bi morala nastavitev ventilov ostati in daš samo še novo tesnilo pokrova in to je to.. in še enkrat - nabolj pomembna stvar je "faza" motorja.. sesir 1
Zok Objavljeno Maj 5, 2018 Opozori Objavljeno Maj 5, 2018 23 minutes ago, thumper said: vijake glave najprej brutalno pretolči z malo macolco po alu /mesing/bron palici takega premera , da ne boš tolkel po sami glavi.. ampak res brutalno za človeka , ki ima svoj avto rad..ne toliko , da boš zabil vijake v blok skozi glavo- samo malo manj. Pred zagonom na roke presukaj motor vsaj 5 vrtljajev glavme gredi, da se 200% prepricas, da se ventili ne srecajo z bati. Ce je motor v fazi, se med sukanjem ne bo zatikal.
thumper Objavljeno Maj 5, 2018 Opozori Objavljeno Maj 5, 2018 pred 29 minutami, Zok pravi: Pred zagonom na roke presukaj motor vsaj 5 vrtljajev glavme gredi, da se 200% prepricas, da se ventili ne srecajo z bati. Ce je motor v fazi, se med sukanjem ne bo zatikal. pa sej je res tako no.. itak bo moral na roke sukat ker do takrat bo že akumulator prazn... na roke sukaj preden daš svečke nazaj
smasher Objavljeno Maj 5, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Maj 5, 2018 Demontaža glave je bila zaupana enemu mehaniku za katerega je oče rekel da je dober in ima sedaj tukaj v bližini novo delavnico. Ne bom kritiziral takoj čeprav sem že ob obisku avta videl nekaj stvari ki so me rahlo razp... bom počakal da je delo narejeno. Če ne drugega bom lažje odšraufau potem sam glavo čez mesec dni (ali ). Zato nisem še nič dodal v temo... čakam rezultate.
bajkr88 Objavljeno Maj 5, 2018 Opozori Objavljeno Maj 5, 2018 ja skoz slabs je na tem podrocju... tud sam opazam da je skoz vecji problem dobit enga ki je priden in zna delat... vsem se jebe smasher 1
bikez Objavljeno Maj 7, 2018 Opozori Objavljeno Maj 7, 2018 Ob 5. 5. 2018 ob 10:14, smasher pravi: Demontaža glave je bila zaupana enemu mehaniku za katerega je oče rekel da je dober in ima sedaj tukaj v bližini novo delavnico. Ne bom kritiziral takoj čeprav sem že ob obisku avta videl nekaj stvari ki so me rahlo razp... bom počakal da je delo narejeno. Če ne drugega bom lažje odšraufau potem sam glavo čez mesec dni (ali ). Zato nisem še nič dodal v temo... čakam rezultate. Lahko je še slabše. Sem zasačil majstre, k so z pnevmatsko pištolo prtegval glavo . Vrstni red pa je bil, keter šravf je bližje, tisti je prej na vrsti :).
Zok Objavljeno Maj 7, 2018 Opozori Objavljeno Maj 7, 2018 6 hours ago, bikez said: Lahko je še slabše. Sem zasačil majstre, k so z pnevmatsko pištolo prtegval glavo . Vrstni red pa je bil, keter šravf je bližje, tisti je prej na vrsti .
smasher Objavljeno Maj 7, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Maj 7, 2018 Jaz sem videl mehanikakako je na dvorišču, polnem listja in vsega imel blok na tleh in notri tlaču bate Samo če jaz zajebem, mi pol lahko vsi pizdijo da kaj sm taka škrtica in sm use zajebau, če zajebe mehanik se lahko usi + jaz pizdimo na mehanika, je psihološko bolša situacija
smasher Objavljeno Maj 21, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Maj 21, 2018 Ok, glavno zajebal jaz, ko sem rekel sestri naj vžge gretje in vozi naprej, baje sta pregreta cilindra 2 in 3... baje gre sedaj razmišljanje v iskanje novega motorja. Čeprav jaz ki sm bedak bi samo poravnal glavo in dokler ne ribne na fertik... pač dela sesir 1
sesir Objavljeno Maj 22, 2018 Opozori Objavljeno Maj 22, 2018 (popravljeno) pred 8 urami, smasher pravi: ... baje gre sedaj razmišljanje v iskanje novega AVTA Popravljeno Maj 22, 2018. Popravil sesir
smasher Objavljeno Maj 22, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Maj 22, 2018 "Novi" avto imam, ni čisto nov ampak dokaj. To je reševanje moje prve bencinske in plinske ljubezni , če lahko spačkarji oranjajo pri življenju tista skropocala, bom pa jaz avto ki me že 19 let vozi okoli. Zok in Quest 2
thumper Objavljeno Maj 27, 2018 Opozori Objavljeno Maj 27, 2018 a si splaknil tistih 170e za nadomestni motor? sesir 1
smasher Objavljeno Maj 27, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Maj 27, 2018 Sem dobil informacijo, da bo motor cca 200€, samo sem malo dvignil roke, sedaj so že 3je majstri okoli mojega avta. Čakam da povejo ceno in čas ki škoda živcev ko mehaniki rešujejo kvantno fiziko.
smasher Objavljeno September 1, 2018 Avtor Opozori Objavljeno September 1, 2018 (popravljeno) No po dolgih mukah je avto po samo 4 mesecih pri mehaniku doma in dela. Zamenjan motor, hladilnik, nekaj cevi... Italjanska lepota: (19let, sam dizajn star 23let, dosti lepši od marsikaterega današnjega skropocala) Popravljeno September 1, 2018. Popravil smasher Mavti 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se