antares Objavljeno September 27, 2016 Opozori Objavljeno September 27, 2016 (popravljeno) Ducati SuperSport - project 1312 (939?) predogled na World Ducati Week 2016; samo za oseben ogled prisotnih v Misano, ampak par slikic je pricurljalo v javnost Dva modela; SuperSport in SuperSport S Platišča so skoraj identična tistim na Panigale 1299; 3 Y kraki, enostransko vpetje kolesa zadaj. dimenzije spredaj120/70 ZR17, zadaj 180/60 ZR17. S različica: Öhlins spredaj in zadaj. Agregat: temelji na Hypermotard-ovem 939 Testastretta 11º , 937cc , vodno hlajenje, L-twin. Motor ima modificiranih 80% delov v primerjavi z motorjem iz katerega izhaja. Moč bo nekaj čez 110HP. Zavore; spredaj dva delno-plavajoča diska premera 320mm, Brembo M4.32 monoblock 4-piston.ABS standard. Zadaj; 245mm disk, 2-piston, ABS. Popravljeno September 27, 2016. Popravil antares Bmflar in 3nity 2
ludiluka Objavljeno September 27, 2016 Opozori Objavljeno September 27, 2016 jej bojo serviserji veseli jim ne bo zmanjkalo dela
dlicen Objavljeno September 27, 2016 Opozori Objavljeno September 27, 2016 Oživljajo Supersport družino? Lepo.
antares Objavljeno Oktober 2, 2016 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 2, 2016 (popravljeno) Ducati SuperSport - fotografije Popravljeno Oktober 2, 2016. Popravil antares Andrejcer in monsterogi 2
antares Objavljeno Oktober 4, 2016 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 4, 2016 Ducati SuperSport !!! mladench, DUCATI_RIDER in Andrejcer 3
antares Objavljeno Oktober 4, 2016 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 4, 2016 (popravljeno) Zanimivi tehnični podatki; dve verziji SuperSport ter SuperSportS . SuperSport prednji blažilniki: Marzocchi polno nastavljiva 43mm(premer) vilica; zadaj: Sachs nastavljivi mono-shock DQS up/down : optional ; prekrivalo sedeža sopotnika je potrebno dokupiti Barve: dvobarven Ducati rdeč/Saturn Siv kolesa: Matt Black in rdečim cevnim okvirjem S verzija blažilniki: Öhlins polno nastavljivi premer 48mm ;zadaj: Öhlins polno nastavljivi mono-shock z integriranim plinskim rezervoarjem. DQS up/down je serijsko kot prekrivalo sedeža sopotnika Barve: Enobarven Star belo svilen ali Ducati rdeč kolesa: Glossy red in rdečim cevnim okvirjem. _________ Zavore: spredaj: Brembo M4-32 na disk 320 m; črpalka Brembo PR18/19 nastavljiva in z ločenim rezervoarjem. Zadaj 245 m. Plexiglass steklo je nastavljivo po višini kar primore k dobri aerodinamičnosti ter udobju med vožnjo. Rezervoar ima 16 litrov. Srce motorja je bi-cilindričen Testastretta 11° prostornine 937 cm³ ; 113 konjev ; navor 96,7 Nm pri 6.500 obratih. 3 Riding Mode (Sport, Touring e Urban, vsi prilagodljivi ); ABS, Traction Control. Motor je del nosilne konstrukcije kot navada pri Ducati motociklih, razmik 1.478mm; zadnja guma 180/55. Motocikel pripravljen na vožnjo tehta 210kg. Dodatki: amortizator krmila Ohlins; blatnik spredaj v ogljikovih vlaknih, carbonium zaščita rezervoarja, pokrivalo iz frezanega aluminija za rezervoar olja zavor spredaj/zadaj; poltrdi stranski kovčki, ogrevane ročice, večji plexiglass. Cena: 12.990€ SuperSport, S verzija 14.690 rdeč, 14.890 bel. pnevmatike: Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR 17 spredaj in 180/55 ZR 17 zadaj. LED dnevne luči; kupola iz plexiglasa je nastavljiva +/- 50mm; sedež je 810mm nad tlemi. tehnična tabela spodaj. Popravljeno Oktober 4, 2016. Popravil antares
DUCATI_RIDER Objavljeno November 1, 2016 Opozori Objavljeno November 1, 2016 Lep motor, tudi cena ni pretirana, tako da napovedujejo dobro prodajo...baje...bomo videli. antares 1
ludiluka Objavljeno November 1, 2016 Opozori Objavljeno November 1, 2016 Hosteso uzamem jst moped mi je pa tolk grd da ga nočem
antares Objavljeno November 1, 2016 Avtor Opozori Objavljeno November 1, 2016 25 minutes ago, DUCATI_RIDER said: 25 minutes ago, DUCATI_RIDER said: Lep motor, tudi cena ni pretirana, tako da napovedujejo dobro prodajo...baje...bomo videli. Lep motor, tudi cena ni pretirana, tako da napovedujejo dobro prodajo...baje...bomo videli. Motor je krasen, ampak za to ceno bi pričakoval več konjev, bolj prefinjen agregat in glavno: manjka mu osnovna elektronika za leto 2017-nadzor stabilnosti (MIU enota) kot je to vgradil Kawasaki pri Z1000SX 2017 (dajmo dodati, da je bil Ducati eden glavnih s samohvalo glede vgrajevanja nadzora stabilnosti, ko je ta sistem prišel na trg).
jskrablin Objavljeno November 1, 2016 Opozori Objavljeno November 1, 2016 IMU pa cornering ABS? Ne vem če ma to veliko smisla dajat na tak motor. 113KM pri 210kg bi moglo biti zelo lepo obvladljivo tudi za povprečnega voznika, ki ne sili v prehude težave. Oni, ki pa znajo... pa znajo. Pa še od tistih si jih 90% preprosto ne upa sredi ovinka s cornering ABS-om pošteno po bremzi. Takole na papirju tole zgleda čisto super motor. Ni neke totalno blesave moči (ker kdo v resnici pa rabi 200KM izven piste?), vzmetenje popolnoma nastavljivo (če je res spodobno, še tolko boljš), cena je spodobna, ne bo pa treba ledvice prodat. Mašino pa TC skoz na Sport, pa pali po ovinkih kolker znaš in si upaš
antares Objavljeno November 1, 2016 Avtor Opozori Objavljeno November 1, 2016 @jskrablin v mislih sem imel "Motorcycle stability control" MSC (ESP pri avtomobilih); pride zelo prav pri vlažni cesti pomladi in jeseni ter <izredni> kakovosti asfalta na navadnih cestah. Kawasaki Z1000SX ponuja več za manjšo ceno (mislim, da bo nižja). Res pa mi je ta Ducati bolj všeč, ker mi deluje bolj agilno; bomo videli, kaj bodo napisali novinarji.
DAMI34 Objavljeno November 1, 2016 Opozori Objavljeno November 1, 2016 (popravljeno) V bistvu na spolzkem je dovolj če ima trekšn kontrol. Reši vse težave, ki jih ima normalen šofer, kretenizmov ti pa niti MSC ne reši ps. po mojem je tudi vzdrževanje kawe (mel 2 komada do sedaj) bistveno cenej kot dučetovo. olje na 10kkm, filter na 20, sveče ventili-40-45kkm, zavore se zlo počas trošijo... Popravljeno November 1, 2016. Popravil DAMI34
DUCATI_RIDER Objavljeno November 1, 2016 Opozori Objavljeno November 1, 2016 mene bolj zanima ta drugi motor, ki ga bojo predstavili po sejmu v Milanu da vidim kaj so nardili Kaj se tiče elektronike, ki pomaga pri sami varnosti pa...vse kaj je nad 100km, nikoli brez elektronike, sem raje brez motorja. DAMI34 1
antares Objavljeno November 1, 2016 Avtor Opozori Objavljeno November 1, 2016 Samo, ne bo ta motor malo predrag za v garazo? 80.000€ za Progetto 1408, 215 CV, ogrodje, kolesa iz carbon, 150kg teza.
DUCATI_RIDER Objavljeno November 1, 2016 Opozori Objavljeno November 1, 2016 pred 24 minutami, antares pravi: Samo, ne bo ta motor malo predrag za v garazo? 80.000€ za Progetto 1408, 215 CV, ogrodje, kolesa iz carbon, 150kg teza. To je tudi nekaj novega ja. Samo nisem imel tega v mislih, namreč pride še en nov model med multistrado in hyperstrado.
Lipstick Objavljeno November 2, 2016 Opozori Objavljeno November 2, 2016 pred 14 urami, antares pravi: Samo, ne bo ta motor malo predrag za v garazo? 80.000€ za Progetto 1408, 215 CV, ogrodje, kolesa iz carbon, 150kg teza. http://www.motorcycle.com/manufacturer/ducati/ducati-project-1408-superbike-leaked.html http://www.inmoto.it/news/news/anteprime/2016/10/21-526823/ducati_project_1408_lultima_v2_prima_della_v4/
enporio Objavljeno November 2, 2016 Opozori Objavljeno November 2, 2016 (popravljeno) 17 hours ago, DUCATI_RIDER said: To je tudi nekaj novega ja. Samo nisem imel tega v mislih, namreč pride še en nov model med multistrado in hyperstrado. ja res je- pride multistrada 939 http://www.asphaltandrubber.com/rumors/photos-ducati-multistrada-939/ tole bi tudi mene zanimalo zelo...sam kakšna bo cena? 15-16 Popravljeno November 2, 2016. Popravil enporio DUCATI_RIDER 1
antares Objavljeno November 2, 2016 Avtor Opozori Objavljeno November 2, 2016 Diavel - dodelava agregata za Euro4 Multistrada 1200 Volcano Grey; Monster Dust Grey Multistrada 939 Superbike 1299 nadgradnja elektronike Scrambler - novi modeli (za sigurno Desert Sled) Monster; povratek zračno hlajenega agregata z 2 ventili; Monster 939 naj bi z Euro4 nadomestil 821 (čeprav je predstavljena neka nova barva in vprašanje kaj nadomestil res pomeni)
renyy Objavljeno November 3, 2016 Opozori Objavljeno November 3, 2016 Tale Ducati SuperSport 939 je meni osebno zelo lep motor. Ampak, vseeno se mi zdi teh 113KM absolutno premalo za takšen motor, sploh ko pogledamo ceno ter motor je po prostornini skoraj 1000-ka. Takšnemu motorju bi se podalo okoli 150KM. No, že vedo pri ducatiju. Lp
DUCATI_RIDER Objavljeno November 3, 2016 Opozori Objavljeno November 3, 2016 Ob 2. 11. 2016 at 14:21, enporio pravi: ja res je- pride multistrada 939 http://www.asphaltandrubber.com/rumors/photos-ducati-multistrada-939/ tole bi tudi mene zanimalo zelo...sam kakšna bo cena? 15-16 ja, ali pa še manj, po moje bo enako ko supersport cena, tam okoli 13.000
Danilo D Objavljeno November 3, 2016 Opozori Objavljeno November 3, 2016 Dvomim da bi bla tamala štrudlika za 13, glede na ceno tavelke al pa npr xr-a. Drgač pa vsaj men nikkr ne zgleda
DUCATI_RIDER Objavljeno November 3, 2016 Opozori Objavljeno November 3, 2016 pred 3 urami, Danilo D pravi: Dvomim da bi bla tamala štrudlika za 13, glede na ceno tavelke al pa npr xr-a. Drgač pa vsaj men nikkr ne zgleda Ne res je neki pomanjšan moped videt bomo videli kako bo v živo videt samo zgleda hočejo prodajo še pospešit s kakimi bolj navadnimi, manjšimi in cenejšimi modeli.
antares Objavljeno November 5, 2016 Avtor Opozori Objavljeno November 5, 2016 Ducati 1299 Superleggera (Project 1408) Končno se je pokazala v vsej svoji lepoti in borbenosti! 221CV pri 150kg; cena? 80.000€, 500 primerkov. DAMI34, Bmflar, monsterogi in 3 others 6
Fazer03 Objavljeno November 10, 2016 Opozori Objavljeno November 10, 2016 Evo - naročila že sprejemajo (kar v vrsto) ... http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11503548&display=Ducati 1299 SUPERLEGGERA 2017
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se