Skoči na vsebino

Ducati SuperSport S


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Ducati SuperSport - project 1312 (939?)

predogled na World Ducati Week 2016; samo za oseben ogled prisotnih v Misano, ampak par slikic je pricurljalo v javnost :)  

Dva modela;  SuperSport in SuperSport S

Platišča so skoraj identična tistim na Panigale 1299; 3 Y kraki, enostransko vpetje kolesa zadaj. dimenzije spredaj120/70 ZR17, zadaj 180/60 ZR17.

S različica:  Öhlins spredaj in zadaj. 

Agregat: temelji na Hypermotard-ovem 939  Testastretta 11º , 937cc , vodno hlajenje, L-twin. Motor ima modificiranih 80% delov v primerjavi z motorjem iz katerega izhaja.

Moč bo nekaj čez 110HP. 

Zavore; spredaj dva delno-plavajoča diska premera 320mm, Brembo M4.32 monoblock 4-piston.ABS standard. Zadaj; 245mm disk, 2-piston, ABS. 

 

 

 

schermata_2016-07-21_alle_14.38.38.png

received_677945742371422.jpeg

Popravljeno . Popravil antares
  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Ducati SuperSport - fotografije 

 

11.jpg

 

 

 

 

12.jpg

16.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

Popravljeno . Popravil antares
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ducati SuperSport !!!

 

 

img_57f3d3f918037.jpg

img_57f3d43c158cc.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

Zanimivi tehnični podatki; dve verziji SuperSport ter SuperSportS .

SuperSport 

prednji blažilniki: Marzocchi polno nastavljiva 43mm(premer) vilica; zadaj: Sachs nastavljivi mono-shock

DQS up/down : optional ; prekrivalo sedeža sopotnika je potrebno dokupiti

Barve: dvobarven Ducati rdeč/Saturn Siv 

kolesa: Matt Black in rdečim cevnim okvirjem

verzija

blažilniki: Öhlins polno nastavljivi premer 48mm  ;zadaj: Öhlins polno nastavljivi mono-shock z integriranim plinskim rezervoarjem. 

DQS up/down je serijsko kot prekrivalo sedeža sopotnika

Barve: Enobarven Star belo svilen ali Ducati rdeč

kolesa: Glossy red in rdečim cevnim okvirjem.

_________

Zavore: spredaj:  Brembo M4-32 na disk  320 m; črpalka  Brembo PR18/19 nastavljiva in z ločenim rezervoarjem. Zadaj  245 m.

 

 

Plexiglass steklo je nastavljivo po višini kar primore k dobri aerodinamičnosti ter udobju med vožnjo. Rezervoar ima 16 litrov. Srce motorja je bi-cilindričen Testastretta 11° prostornine  937 cm³113 konjev ; navor  96,7 Nm pri 6.500 obratih. 

Riding Mode (Sport, Touring e Urban, vsi prilagodljivi ); ABS, Traction Control.  Motor je del nosilne konstrukcije kot navada pri Ducati motociklih, razmik 1.478mm; zadnja guma 180/55. Motocikel pripravljen na vožnjo tehta 210kg. 

Dodatki:

amortizator krmila Ohlins; blatnik spredaj v ogljikovih vlaknih, carbonium zaščita rezervoarja, pokrivalo iz frezanega aluminija za rezervoar olja zavor spredaj/zadaj; poltrdi stranski kovčki, ogrevane ročice, večji plexiglass. 

 

Cena: 12.990€ SuperSport, S verzija 14.690 rdeč, 14.890 bel. 

pnevmatike:  Pirelli Diablo Rosso III  120/70 ZR 17 spredaj in 180/55 ZR 17 zadaj.

LED dnevne luči; kupola iz plexiglasa je nastavljiva +/- 50mm; sedež je 810mm nad tlemi.

tehnična tabela spodaj. 

 

motociclismo5.jpg

motociclismo1.jpg

03-supersport-s.jpg

050_Ducati SuperSport auf der Intermot 2016.jpg.5347965.jpg

120_Ducati SuperSport auf der Intermot 2016.jpg.5348265.jpg

060_Ducati SuperSport auf der Intermot 2016.jpg.5348157.jpg

24-supersport-s.jpg

21-supersport-s.jpg

22-supersport-s.jpg

B_INTERMOT16_Ducati_SuperSport_Scheda_Tecnica_IT.jpg

Popravljeno . Popravil antares
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Lep motor, tudi cena ni pretirana, tako da napovedujejo dobro prodajo...baje...bomo videli.

Objavljeno
25 minutes ago, DUCATI_RIDER said:
25 minutes ago, DUCATI_RIDER said:

Lep motor, tudi cena ni pretirana, tako da napovedujejo dobro prodajo...baje...bomo videli.

Lep motor, tudi cena ni pretirana, tako da napovedujejo dobro prodajo...baje...bomo videli.

Motor je krasen, ampak za to ceno bi pričakoval več konjev, bolj prefinjen agregat in glavno: manjka mu osnovna elektronika za leto 2017-nadzor stabilnosti (MIU enota) kot je to vgradil Kawasaki pri Z1000SX 2017 (dajmo dodati, da je bil Ducati eden glavnih s samohvalo glede vgrajevanja nadzora stabilnosti, ko je ta sistem prišel na trg).

Objavljeno

IMU pa cornering ABS? Ne vem če ma to veliko smisla dajat na tak motor. 113KM pri 210kg bi moglo biti zelo lepo obvladljivo tudi za povprečnega voznika, ki ne sili v prehude težave. Oni, ki pa znajo... pa znajo. Pa še od tistih si jih 90% preprosto ne upa sredi ovinka s cornering ABS-om pošteno po bremzi. 

 

Takole na papirju tole zgleda čisto super motor. Ni neke totalno blesave moči (ker kdo v resnici pa rabi 200KM izven piste?), vzmetenje popolnoma nastavljivo (če je res spodobno, še tolko boljš), cena je spodobna, ne bo pa treba ledvice prodat. Mašino pa TC skoz na Sport, pa pali po ovinkih kolker znaš in si upaš :OK:

Objavljeno

@jskrablin v mislih sem imel "Motorcycle stability control" MSC (ESP pri avtomobilih); pride zelo prav pri vlažni cesti pomladi in jeseni ter <izredni> kakovosti asfalta na navadnih cestah.

Kawasaki Z1000SX ponuja več za manjšo ceno (mislim, da bo nižja). Res pa mi je ta Ducati bolj všeč, ker mi deluje bolj agilno; bomo videli, kaj bodo napisali novinarji.

Objavljeno (popravljeno)

V bistvu na spolzkem je dovolj če ima trekšn kontrol. Reši vse težave, ki jih ima normalen šofer, kretenizmov ti pa niti MSC ne reši :P

ps. po mojem je tudi vzdrževanje kawe (mel 2 komada do sedaj) bistveno cenej kot dučetovo.

olje na 10kkm, filter na 20, sveče ventili-40-45kkm, zavore se zlo počas trošijo...

 

 

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

mene bolj zanima ta drugi motor, ki ga bojo predstavili po sejmu v Milanu da vidim kaj so nardili :)

Kaj se tiče elektronike, ki pomaga pri sami varnosti pa...vse kaj je nad 100km, nikoli brez elektronike, sem raje brez motorja. 

 

Objavljeno

Samo, ne bo ta motor malo predrag za v garazo? 80.000€ za Progetto 1408, 215 CV, ogrodje, kolesa iz carbon, 150kg teza.

Objavljeno
pred 24 minutami, antares pravi:

Samo, ne bo ta motor malo predrag za v garazo? 80.000€ za Progetto 1408, 215 CV, ogrodje, kolesa iz carbon, 150kg teza.

To je tudi nekaj novega ja. Samo nisem imel tega v mislih, namreč pride še en nov model med multistrado in  hyperstrado.

Objavljeno

Diavel - dodelava agregata za Euro4

Multistrada 1200 Volcano Grey; Monster Dust Grey

Multistrada 939

Superbike 1299 nadgradnja elektronike

Scrambler - novi modeli (za sigurno Desert Sled)

Monster; povratek zračno hlajenega agregata z 2 ventili; Monster 939 naj bi z Euro4 nadomestil 821 (čeprav je predstavljena neka nova barva in vprašanje kaj nadomestil res pomeni)

 

 

multistrada-1200-s.jpg

B_2-MONSTER 821.jpg

14650312_1693265654324578_7399700486296785644_n.jpg

740_DucatiScrambler1100Enduro.jpg

2016-08-25 11.17.15.png

Ducati-Monster-800-2017.jpg

082616-spy-photos-bmh-2017-ducati-monster-939-001.jpg

Objavljeno

Tale Ducati SuperSport 939 je meni osebno zelo lep motor.

Ampak, vseeno se mi zdi teh 113KM absolutno premalo za takšen motor, sploh ko pogledamo ceno ter motor je po prostornini skoraj 1000-ka.  Takšnemu motorju bi se podalo okoli 150KM. No, že vedo pri ducatiju.

Lp

Objavljeno

Dvomim da bi bla tamala štrudlika za 13, glede na ceno tavelke al pa npr xr-a. Drgač pa vsaj men nikkr ne zgleda

Objavljeno
pred 3 urami, Danilo D pravi:

Dvomim da bi bla tamala štrudlika za 13, glede na ceno tavelke al pa npr xr-a. Drgač pa vsaj men nikkr ne zgleda

Ne res je neki pomanjšan moped videt :) bomo videli kako bo v živo videt samo zgleda hočejo prodajo še pospešit s kakimi bolj navadnimi, manjšimi in cenejšimi modeli.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!