Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Tehnicni

Karakteristike prednjega vzmetenja

Recommended Posts

Tehnicni

Ker mi na tole  nihče ne odgovori, bom probal z novo temo.

Kakšni so sploh parametri dobrega prednjega vzmetenja pri enojnom A vzmetenju. Koliki je negativni hod in kolika naj bi bila prednapetost vzmeti. Od tega je odvisno, kako se bo nagibal, mislim na občutek varnosti na eni strani (da se ne nagiba preveč) in razbemenitev zadnjega kolesa, da ne radira, na drugi strani (da ni pretrd). Razmišljam namreč, da bi dal naročiti novi vzmeti, za 20€ se jo da naročiti po meri.

Eden od vidikov je, da v ovinku ne bi bila premehka in se ATV ne bi preveč nagibal. Torej rabim vedeti trdoto vzmeti (N/cm) in negativni hod iz česar izračunam koliko prednapetosti rabim.

Problem je tudi, da je obstoječi amortizer prekratek, saj so kolesa vertikalna, ko je amortizer do konca iztegnjen. V bistvu sem pri trenutnem stanju brez negativnega hoda. Z 1cm bi po moje komot shajal, kolesa ne bodo preveč navznoter nagnjena.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tehnicni

Sem naredil eksperiment in stuhtal. Sprednje vzmetenje je povsem nekaj drugega kot zadnje. Ko z enim od prednjih koles zapelješ na visoko oviro, se vsa teža prednjega dela prenese na to kolo, zato vzmeti ne smejo biti premehke. V takem stanju se mi sedaj (pri za 1cm dodatno sproščeni vzmeti brez voznika) amortizer stisne za 35mm in je pozitivnega hoda le še 15mm, kar malo malo. Še voznik in bo amortizer zadel ob gumijasti omejilec. Več v temi o predelavi E-tona.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tehnicni

Kaj pa če je bilo originalno stanje brez negativnega hoda boljše. Ko sem se danes s podaljšanima vzmetema peljal po asfaltu blizu 40km/h, enkrat nisem mogel stabilizirati smer, kar vijugal sem, zato sem zmanjšal hitrost. Probal sem še parkrat in vijuganja ni bilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • thumper
      material za štrom je plačan.. lahko bi rekel da višjega ranga ..ok 3 fazn kabl ni vštet.. sam je pred štromom še veliko dela..
    • raza
      Prvo poizkusi medsebojno zamenjati  zunanje enote in s tem ugotoviti ali je napaka v slušalkah ali v enoti. Če se izkaže, da po menjavi slušalka dela je vzrok v enoti, kar bo verjetno napaka na elektroniki in težje popravljivo. V nasprotnem primeru zamenjaš slušalke z novimi (ali preveriš, če kje ni kaj potrgano, najpogosteje na sami slušalki). Kateri model Interphona imaš?
    • Snečer
      tehnika vožnje rešuje pri nevarni vožnji, sicer rešuje glava v povezavi z zapestjem kaj bi ti pilil, saj to ni umetnostno drsanje
    • drmr69
      Ni da bi govoru...
    • ligenjček
      Zakaj meniš, da se nekdo, ki že obvlada motor ne bi smel prijavit na takšen tečaj? Zase bi rekel da kar dobro obvladam motor, ampak, če bi bil kak podoben tečaj kje bližje bi se ga najverjetneje udeležil, pa ne zato da bi se postavljal, ampak ker nič ne škodi malo izpiliti tehniko, in predvsem zato, ker nihče ne vozi popolno, in mogoče te kakšen inštruktor opozori na kakšno napako, za katero se ti ni niti sanjalo da jo delaš. Pa kot nekdo ki prevozi kar precej kilometrov, bi moral vedeti, da te spretnost in znanje veliko večkrat rešita kot vsa možna elektronska pomagala... 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!