Skoči na vsebino

Blokada


MotoRossi

Priporočene objave

Mene pa neki zanima glede blokad v izpuhu. Na temule aeroxu je na orginal izpuhu gor ena 'zaponka' ki nej bi bla blokda. In če jo daš dol (odrežeš) in zafilaš tisto luknco (da ni lukne v izpihu) je pol brez blokade ampak sm že slišal od kolegov, da so jim škifi težili ker niso mel tega gor in enga so celo poslali na tehničnega (so ga kr sredi dneva ustavli, poklical vlečno službo in mu ga odpelal on je lohk šol pa peš domov) in mu jo valda najd zdej je pa dubo sodnika (k je moped nanj pisan, pa še sam 16 je star).

Zdej pa me zanima da bi jest tak naredu da bi to dal dol, zafilal lukno in pač to še 1x nazaj gor pršfasal pol pa pobrval z enim sprejom za avtomobile. mislte da bo ratal? ker sm se menu z enim k dela na servisu, pa je reku če ne mislim dat vsej ene 30-40k sit za novo resonanco (najmanj kak zx) se sploh ne splača menjavat ker je že tak kr dober narjena..

Aja, da nau kakih pomot..govorim o temle http://freeweb.siol.net/roksenic/aerox/blokada.jpg

a je že kdo probu kej taga? mu je ratal? al so sam pr nam šfiki tok 'pametni' pa to gledajo, ker drgač na temle forumu še nism slišal za kake podobne bleme...očitn so sam pr nam taki čefurji..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja ljduje si recimo tisto slepo cev odrežejo na tričetrt, potem vtaknejo kos kovine noterin nazaj zavarijo in ne pozna se ama ništa. Vbistvu ti to nardijo lahko na vsakem skuter servisu. Meni je enkrat tut nekaj gledal, ampak na tisti strani, ko mam zračni filter, pa mu je fajn zakrilo pogled. Bitl! Z druge strani auspuh stoji. :D :D Baje so mi enrkat na parkirišu škifi celi skuter preglejevali pa en si je celo upal spodaj vležt pa se špilat avtomehanika, pa nekaj so auspuh gledali (takrat sem mel že ZX-a), pol je mela baje cele roke vsrane (ker ko jas enkrat letno skuter operem je proslava), enemu drugemu, ko je bil poleg mene parkiran so nekaj auspuh tresli pa nevem kaj še, kot da bojo kaj najdli. Sratka vse skuterje pred šolo so pregledali. Zakaj? Mogoče je keri od nas kdaj pado mimo radarja pa se je potem izogno kontroli. :D :wink:

P.S.: Podatke sem dobo od enega, ko je vse skupaj opazoval.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slepo cev odreži čist na začetku pa daj noter en kos pleha pol pa se skup nazaj zašvasaj pa ti nič ne morjo :lol: Jaz sem isto še na orginalnem naredo pa so me vstavli pa mi nič niso mogli ker je slepa cev bla gor.........tak da ni panike :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta odgovor prenašam iz topica Daelim S-Five, mislim, da ni večjih razlik pri samih blokadah v izpušnem sistemu:

Odstranitev blokade na Variomatu Andrejevega S-Five je prinesla željena sadove, danes pa se je začel še projekt odstranjevanja blokade na izpuhu.

Dan 1:

Odločil se je, da bo odstranil slepo črevo in zožitev na začetku krivine (slepo črevo obrobljeno z rdečo).

Pozor pri kontaktu med cilindrom in krivino, povezuje jih konični tesnilni obroček, ki se hitro odkotali zelo daleč!

Ločila sva krivino od lonca ( :!: ta del ni nujen :!: ), katera povezuje tesnilo (rumena puščica), ki se je pri tem zdrobilo. Ni problema, bova pač izrezala novo.

acy.sized.jpg

V tesnilu je tudi perforirana ploščica, ki tesnilu zagotavlja trdnost. To sva očistila in jo bova ponovno uporabila med dvema plastema tesnilnega papirja (čeprav upava, da imajo na servisu takšno tesnilo na zalogi :wink: ).

adb.sized.jpg

Dan 2:

Mojster je slepo črevo odžagal cca 1cm od glavne cevi, v "štrcelj" privaril matico (označeno z zeleno) in jo zapolnil, nato je cev ponovno privaril na isto mesto.

add.sized.jpg

Zožitev na izstopu iz cilindra je bila privarjena z dvema točkovnima varoma, ki sta "podlegla" brusilni konici. Na prvi pogled izgleda dobro, saj se je premer cevi povečal iz 12 na 25mm!

ade.sized.jpg

Ko se zaščitna barva posuši, je na vrsti še montaža in prvi vtisi!

Montaža se je izkazala za bolj enostavno, kot sva predvidevala (verjetno zato, ker sva točno vedela, kam gre kateri vijak). Izpuh je montiran in lepo tesni na vseh spojih; na tem mestu naj še omenim, da sva na servisu kupila novo tesnilo (~1.500SIT) in si prihranila kako uro napram prvotnemu načrtu, ko sva hotela izrezat novo tesnilo.

Za (de)montažo izpuha sva rabila le gedore 10 in 12 s podaljškom, za "filigrano" delo na spoju krivine in lonca pa še viličasti ključ 10.

Zaradi pozne ure in bistveno nižjih temperatur kot čez dan je bila poskusna vožnja prekratka, da bi se dalo soditi o razliki v hitrosti, je pa bila zelo velika razlika v pospešku in vožnji v hrib. 18% klanec je Andrej prej premagoval s 30 km/h, zdaj s 40 km/h. :onfire: On je vesel, da mu skuter lepše potegne, jaz pa, da sem končno spet imel umazane roke!

Dan 3:

Skuter se pelje enkratno: glede pospeškov sploh ni primerjave, subjektivna ocena je 50% boljši; po isti ravnini, kjer je prej komaj sopihal 70km/h z Andrejem (70kg), sem ga jaz (100kg) danes peljal 80km/h. Vsi podatki o hitrosti so seveda "po števcu", kar pa v končni fazi niti ni tako pomembno, važna je relativna hitrost glede na ostale udeležence v prometu, ki pa je več kot zadovoljiva!

S tem svečano sporočava, da je končni namen, namreč normalna vožnja v mestnem prometom, dosežen in da so vsa pričakovanja izpolnjena!

LP

Windsurf

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če uideš je super toda poznam nekoga ki mu ni ušlo da je moral kupiti nov auspuh,pa seveda kazen...

z njim so kifeljci imeli probleme že dolgo časa tako da so ga jebali še pa še..ups

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!