Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni,

imam nekaj vprašanj glede teh 2 motorjev in sicer:  1) kaj se bolj "splača" aerox ali runner, če bi nanj dal malossi multviar in nek ZX ali giannelli, kakša bi bila končna hitrost in pospeški?  2) če bi dal dr70 kit na katerega koli od njih, je treba menjati tudi gred?   3)ali se "splača" dati gor 70 kit v smislu ali je treba kaj stalno stelati in sraufati?  Se zahvaljujem za vse odgovore vnaprej :)

Objavljeno (popravljeno)

Z menjanim variomatom in izpuhom gresta lepo in vedno 80....ce das pa 70 kit pa non stop neki nastavljas,stimas,vec sravfas ko vozis...

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
pred 17 urami, Hitri Mito pravi:

Pozdravljeni,

imam nekaj vprašanj glede teh 2 motorjev in sicer:  1) kaj se bolj "splača" aerox ali runner, če bi nanj dal malossi multviar in nek ZX ali giannelli, kakša bi bila končna hitrost in pospeški?  2) če bi dal dr70 kit na katerega koli od njih, je treba menjati tudi gred?   3)ali se "splača" dati gor 70 kit v smislu ali je treba kaj stalno stelati in sraufati?  Se zahvaljujem za vse odgovore vnaprej :)

1. Imam Runner in sem pristranski. 

2. Pri novejših gred ne bo zdržala. Na starejših ni tega problema. Tudi sklopko bo treba menjati. Vse mora biti race varianta. 

3. Kaj bi ti stalno štelal in šraufal? Raje se vozi. Da bo drugi stavek držal, naj ti skuter uredi nekdo, ki se na to spozna. 

pred 15 urami, sesir pravi:

Z menjanim variomatom in izpuhom gresta lepo in vedno 80....ce das pa 70 kit pa non stop neki nastavljas,stimas,vec sravfas ko vozis...

Ne bluzi in ne piši neumnosti. 

Objavljeno (popravljeno)
pred 1 uro, Borutt pravi:

 

Ne bluzi in ne piši neumnosti. 

?????????? Hitrost po stevcu...ka je realno je drugo...no ok pol pa originalne in nastelane runerce letijo po stevcu 75kmh...vse kar je manj jo je treba nastimat...nad 80 po stevcu pa z original dizo tezko gre oz doseze se a ne gre....

Kaj imas ti menjano?

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
pred 2 urami, sesir pravi:

?????????? Hitrost po stevcu...ka je realno je drugo...no ok pol pa originalne in nastelane runerce letijo po stevcu 75kmh...vse kar je manj jo je treba nastimat...nad 80 po stevcu pa z original dizo tezko gre oz doseze se a ne gre....

Kaj imas ti menjano?

Torej nimaš nič takšnega, kar sprašuje Hitri? 

Objavljeno (popravljeno)
pred 14 minutami, Borutt pravi:

Torej nimaš nič takšnega, kar sprašuje Hitri? 

Jz ne....imajo pa frendi...

P.s

Tisti,ki imajo ktm a se vseeno radi vedno peljejo...:naughty:

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno

@Borutt vem vem bi rabil kaksno malossi fly sklopko in vsaj 17,5ferg da pride do izraza kit..... v prednosti je tukaj runner ker ima ze stock 17,5ferg samo nevem baje se aerox veliko vec vrti..... nevem pa kera masina je boljsa 

Objavljeno
pred 2 urami, Hitri Mito pravi:

@Borutt vem vem bi rabil kaksno malossi fly sklopko in vsaj 17,5ferg da pride do izraza kit..... v prednosti je tukaj runner ker ima ze stock 17,5ferg samo nevem baje se aerox veliko vec vrti..... nevem pa kera masina je boljsa 

Vse je isto, ker boš moral vse zamenjati, če boš hotel imeti kit 70. Drugače bo kabum. 

Objavljeno

Ne vem kakšna je situacija z novejšimi Piaggioti, za stare do leta 2000, vse original samo odstranjene vse blokade so šli skuterji 75 do 80km/h (števec je pri nekaterih kazal tudi 90 :D ), s ranzimi kiti 70 okoli 120km/h. 

Ne rabiš nobenih predelav teoretično po odstranitvi vseh blokad gre skuter najlepše, tako kot je bil tovarniško zamišljen (sicer več kot je zakonsko določeno), ampak ene blokade prav brutalno dušijo motor, še posebaj tista na variomatu ga po nepotrebnem meče na obrate.

Objavljeno
Ob 4. 11. 2018 ob 16:31, Hitri Mito pravi:

Pozdravljeni,

imam nekaj vprašanj glede teh 2 motorjev in sicer:  1) kaj se bolj "splača" aerox ali runner, če bi nanj dal malossi multviar in nek ZX ali giannelli, kakša bi bila končna hitrost in pospeški?  2) če bi dal dr70 kit na katerega koli od njih, je treba menjati tudi gred?   3)ali se "splača" dati gor 70 kit v smislu ali je treba kaj stalno stelati in sraufati?  Se zahvaljujem za vse odgovore vnaprej :)

Pozdravljeni,

Oba motorja poznam zelo dobro ker sem jih tudi sam imel. Oba agregata sta italijanskega izvora in sta zelo dobro konstruirana, za vožnjo po mestu in okoli ti priporočam Gilero Runner 50 ker ima večji sedež ter tako lahko voziš še sopotnika. Yamaha Aerox 50 je motor većinoma za predelave zato ima samo en sedež. Za kakšne predelave z kiti 70ccm se pa Yamaha izkaže bolje vendar če je vse nastavljeno in sestavljeno tako kot treba sta oba motorja vrhunska. Če boste kupili katera od teh motorjev ne boste mogli prav nič zgrešiti ker sta zelo kvalitetna.

Lep pozdrav, Marko!

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Zivjo, mene pa zanima ce se mi splaca na typhoonu 2t letnik 2012 menjat avspuh (tudi valjcke in dizo), ter kolko bo to vplival na koncno, ker sedaj gre brez blokad po stevcu dobrih 70.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!