Damir Lelic Objavljeno November 8, 2018 Opozori Objavljeno November 8, 2018 Zivjo. Gre se za Kymco Grand Dink 50. Koncna hitrost 95 km/h Gor je motor 70ccm z original izpuhom in se je le ta pregreval zato je znotraj razpadel in se zamasil. Kupil sem sportni izpuh “ Turbo kit” ki je priporocen za 70ccm motorje. Danes namontiral in sedaj nima nobene moci vec. Koncna hitrost komaj 40 km/h . Pospesek je sicer v redu ampak ne pride pa cez 45 km/h po klancu navzdol. Bi se komu mogoce kaj sanjalo kaj narediti naprej? Hvala
smasher Objavljeno November 8, 2018 Opozori Objavljeno November 8, 2018 Sam nisem ekspert za 2t (sem obupal že v mladosti na avtomatiku), ampak ko si menjal bat, si preveril še kaj drugega? morda semeringe. Če se je zadeva precej pregrevala bi bilo mogoče dobro preden si bat menjal na novo zbrusit cilinder pa mogoče za kakšno desetinko večji bat?
Damir Lelic Objavljeno November 9, 2018 Avtor Opozori Objavljeno November 9, 2018 Tak skuter sem kupil z ze namescenim 70ccm batom. Prevozenih 900km. Pac prodajalec mi ni povedal da po 20 min voznje crkne ker se pregreje. Opazil sem da ni nobenega pretoka skozi auspuh ker se je zaradi temperature sesedel. Kot pravim sem samo kupil nov izpuh namestil in zdaj ne kaze nobene moci. Je pa res da sem tudi odpiral vakum pumpo za gorivo precistil in spihal vkljucno z rezervarjem. Upam da s tem nisem kaj pokvaru...
smasher Objavljeno November 9, 2018 Opozori Objavljeno November 9, 2018 Mislim da ne, vakum pumpa ponavadi ni pumpa ampak samo pipica ki odpre ko motor zalaufa. Naj raje nekdo preveri ce je mašina vredu, morda je potrebno zamenjati lamele ali očistiti kanale. Če se je motor dlje časa pregreval lahko da rabi še kakšen drug kos malce pozornosti.
sesir Objavljeno November 9, 2018 Opozori Objavljeno November 9, 2018 (popravljeno) pred 16 urami, Damir Lelic pravi: Zivjo. Gre se za Kymco Grand Dink 50. Koncna hitrost 95 km/h Gor je motor 70ccm z original izpuhom in se je le ta pregreval zato je znotraj razpadel in se zamasil. Kupil sem sportni izpuh “ Turbo kit” ki je priporocen za 70ccm motorje. Danes namontiral in sedaj nima nobene moci vec. Koncna hitrost komaj 40 km/h . Pospesek je sicer v redu ampak ne pride pa cez 45 km/h po klancu navzdol. Bi se komu mogoce kaj sanjalo kaj narediti naprej? Hvala Ce se sam igras....poizkusi en valjcek vzeti ven iz variomata....Namesto 6 jih pusti not 5....moj skutercek gre veliko,veliko lepse....jz sem se se igral in imam not tri lazje in dva tezja valjcka....poizkusal ful... P.s Ob menjavi izpuha je menjava valjckov obvezna! Popravljeno November 9, 2018. Popravil sesir
Damir Lelic Objavljeno November 9, 2018 Avtor Opozori Objavljeno November 9, 2018 no to pa nisem vedel za valjcke ob menjavi izpuha... hvala... mislis da vzamem enega ven za vzorec da probam razliko? Tudi ko vrnem star izpuh nazaj gre odlicno ko pa namestim nov sportni izpuh pa ne gre vec nikamor sesir 1
Damir Lelic Objavljeno November 9, 2018 Avtor Opozori Objavljeno November 9, 2018 tudi tak smesen zvok ima z novim izpuhom kot bi saltal iz prve brzine v drugo in med prestavljanjem ga zamori
sesir Objavljeno November 9, 2018 Opozori Objavljeno November 9, 2018 (popravljeno) Ja...ne pride na obrate prave...z valjcki in tezami valjckov se pac moras igrati....ni druge kot hecat malo....plus nocemo vsi isto od skutera...za zacetek daj enga ven in bos vidu...nekateri dajo 2 ven a ko sem jz poizkusal s stirimi valjcki ni blo ok... P.s Zdaj...trije 5.8g in dva 6.5g za tvojo predelavo in model bos mogu malo guglat kaj se svetuje...jz sem sicer rastavo zvagal,poguglal kaj original in pac kontra kupo se ene valjcke so tak 6eu 6kom mislim... Popravljeno November 9, 2018. Popravil sesir
Damir Lelic Objavljeno November 9, 2018 Avtor Opozori Objavljeno November 9, 2018 hvala vam. grem takoj probat pa javim a je kaj razlike sesir 1
Damir Lelic Objavljeno November 9, 2018 Avtor Opozori Objavljeno November 9, 2018 (popravljeno) evo sem probal z enim valjckom manj pa nobene razlike. Obrate je dobil vecje visoke tudi glasen je normalno pospesuje pa zelo pocasi. Mislim da tudi valjcki ki so bili notri niso original. Pollini mislim da pise 8,4 grama Popravljeno November 9, 2018. Popravil Damir Lelic
Damir Lelic Objavljeno November 9, 2018 Avtor Opozori Objavljeno November 9, 2018 obrati so pa nori takih ni imel s starim izpuhom premakne se pa komaj do 40km/h
sesir Objavljeno November 9, 2018 Opozori Objavljeno November 9, 2018 (popravljeno) Guglat... Kolk sem se jz igral je noro kak gre vse nastimat z valjcki.. No tak je.... Moje ugotovitve... Tri valjcke lazje,da dobi zeljene obrate in pospesek z nule in dva tezja za hitrost...ker z lazjimi je zelo nizka kot si napisu... Imam pa original 49ccm in menjan variomat in izpuh in jermen,valjcke,malosi zracni filter... Popravljeno November 9, 2018. Popravil sesir
sesir Objavljeno November 9, 2018 Opozori Objavljeno November 9, 2018 (popravljeno) 8.5g so tudi original... http://drpulley.info/forum/board1-hier-diskutieren-kymco-scooter-fahrer/board8-dr-pulley-in-kymco-50-cc/797-g-dink/ Bom se kje pogledu malo...kuk berem se omenja velik 7g...sam 1.5g razlike se mi zdi velik...jz bi poizkusil 7.5g tri in dva 8.5g to je tezko rect....vse je igranje...ker mozno,da tri 8.5g in tri 9.5g....vse je mozno... V teoriji se dajo zaradi resonance lazji valjcki in nastavi uplinjac... Uplinjac nastelaj prvo! Pravijo... Popravljeno November 9, 2018. Popravil sesir
Damir Lelic Objavljeno November 9, 2018 Avtor Opozori Objavljeno November 9, 2018 Sem mislil vprasati za upljinac... Mi lahko kdo razlozi bolj razlocno nastavitve uplinjaca ki sem jih nasel na tej strani... Razumem anglesko ampak ni mi pa jasno kako je to misljeno z Air screw in pa throtle screw? Ce vrtim air screw se nic ne dogaja. Za throtle screw mi je jasno za stand gas apmak z air vijakom pa ne naredim nic neglede kam ga vrtim Res je da sem ga razstavil spucal in sestavil nazaj
sesir Objavljeno November 9, 2018 Opozori Objavljeno November 9, 2018 Spremljaj barvo svecke,Kavno rjava in suha more bit...mogoce bos mogu cca 10% vecjo sobo v uplinjac...
Damir Lelic Objavljeno November 9, 2018 Avtor Opozori Objavljeno November 9, 2018 evo zrihtal smo. Takoj na zacetku auspuha dol pri cilindru je blokada ki jo je treba zvrtat pa ven uzet. Zdaj leti 90km/h. Hvala vseeno vsem za odgovore. sesir in Zok 2
sesir Objavljeno November 9, 2018 Opozori Objavljeno November 9, 2018 (popravljeno) Zdaj se se lahko igras in ga v nulo nastelas...videl si kako se lahko masina suce... Popravljeno November 9, 2018. Popravil sesir
smasher Objavljeno November 9, 2018 Opozori Objavljeno November 9, 2018 Kakšen je to športni avspuh da je imel blokado? Ali je bila blokada na cilindru tudi? Ki na piaggiotu gre direkt iz cilindra avspuh vse v enem kosu (starejši piaggio 2T še italjanska mašina) sesir 1
sesir Objavljeno November 10, 2018 Opozori Objavljeno November 10, 2018 pred 16 urami, smasher pravi: Kakšen je to športni avspuh da je imel blokado? Ali je bila blokada na cilindru tudi? Ki na piaggiotu gre direkt iz cilindra avspuh vse v enem kosu (starejši piaggio 2T še italjanska mašina) Take blokade so vcasih imeli original izpuhi in ne sportni...in v cilindru oz izpusnem kanalu ni blo kaj...
Damir Lelic Objavljeno November 10, 2018 Avtor Opozori Objavljeno November 10, 2018 Turbo kit izpuh namenjen za 70ccm. Prodajalec pravi da blokada mora biti ker je pac za skuterja dovoljena hitrost 45 km/h. Ce pa hoces vec jo pa odstranis na svojo odgovornost... Sem pa zdaj zelo zadovoljen imam 100kg plus kovcek zadaj pa leti 95km/h... sesir 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se