MotoRossi Objavljeno Marec 10, 2003 Opozori Objavljeno Marec 10, 2003 Mam eno vprašanje glede alu kitov. Recimo, da se zdej jest odločim, da dam u aeroxa en polini alu kit, in z njim uredu delam in mi recimo zdrži ene 10k km, ker ga pač nebi skoz fural lih pri 50km/h. takrat bi naredu generalno..kaj bi blo sploh takrat treba menjat, cel kit al sam bat pa tesnila..k tist ni tok drago..k poznam enega k je samo to menjal in mu motorček uredu dela naprej? aja še neki me zanima..a pozna kdo performanse polini kita evo 50? hvala
beno Objavljeno Marec 10, 2003 Opozori Objavljeno Marec 10, 2003 To je zelo relativno vprašanje. Lahko da ti niti 10k km ne bo zdrzal, ampak to le mislim da ne bo tako :) . Ce bi rad da ti bo dobro delal in da bodo stroski generalne majhni ti priporocam da ne prevec poredko cistis filter, tankas kvalitetno olje in vsake toliko casa pogledas sveco, bat in cilinder (mogoce bos moral bat zamenjati prej). Cilindej je pa dober dokler ne zariba. Sem pa ze rekel da je to zej zelo tezko predvidevat kaj bo in kaj nebo ker noben motor ne dela enako. Lahko se zgodi da ti bo delal celo bolje kot tistemu ki si rekel da ga poznas. 8)
beno Objavljeno Marec 10, 2003 Opozori Objavljeno Marec 10, 2003 Cel kit ti definitivno ne bo treba menjat, če ti motor ne bo zaribal.
MotoRossi Objavljeno Marec 10, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Marec 10, 2003 Aha, thx za tole Kaj pa če bi jest uzel navadn gus kit pa dal enem 'mojstru' zbrusit kanale pa to? baje se da tko pridobit neki konjev in pol bi jih blo že kr neki prek 10 (okol 13-14)..kar je pa že kar lepo..
aerox Objavljeno Marec 10, 2003 Opozori Objavljeno Marec 10, 2003 10 konjev ma 50cc gus kit? nima teko konjev 70cc gus kit? kolko konjev pa ti doda če 50cc kit zbrusiš?
MotoRossi Objavljeno Marec 10, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Marec 10, 2003 10 konjev ma 50cc gus kit? nima teko konjev 70cc gus kit? kolko konjev pa ti doda če 50cc kit zbrusiš? Kje sm napisu da ima 50gus kit 10km? kok jih ma neavem, k smo nevem če jih delajo..vem da delajo sam 50 alu..70gus pa naj bi mel okol 10konju ja.. kok sm zvedu, naj bi se kito izboljšale performanse za okol 30% če ga zbrusiš..samo tisti race kiti (evo 70) so že itak tok zrihtani, da nevem če se jih da še kej bolj zbrusit (no to bojo raj tisti povedal, k dirkajo z njimi)..vrjetno je to bolj opcija pri kitih nižje klase..
aerox Objavljeno Marec 10, 2003 Opozori Objavljeno Marec 10, 2003 praviš da nebi delali 70cc alu kitov? men se pa zdi da ma en kolega na nrg-ju alu 70cc, no vsaj tak mi je on reko
mare20 Objavljeno Marec 10, 2003 Opozori Objavljeno Marec 10, 2003 ja delajo železne kite 50 in 70 cc pa tudi alu delajo 50 in 70. vsaj za moj skuter.
Tomosaki Objavljeno Marec 10, 2003 Opozori Objavljeno Marec 10, 2003 10 konjev ma 50cc gus kit? nima teko konjev 70cc gus kit? kolko konjev pa ti doda če 50cc kit zbrusiš? Kje sm napisu da ima 50gus kit 10km? kok jih ma neavem, k smo nevem če jih delajo..vem da delajo sam 50 alu..70gus pa naj bi mel okol 10konju ja.. kok sm zvedu, naj bi se kito izboljšale performanse za okol 30% če ga zbrusiš..samo tisti race kiti (evo 70) so že itak tok zrihtani, da nevem če se jih da še kej bolj zbrusit (no to bojo raj tisti povedal, k dirkajo z njimi)..vrjetno je to bolj opcija pri kitih nižje klase.. Neee, race kiti so že tak spobrušeni, da se si lahko na kanalih frizuro delaš. Mislim, sej dokler ga ne vidiš, se ti zdi navadn dovolj "gladek", ampak ko ga vidiš pa veš razliko. Ja gre ga zbrusit in pridobiš kakšne 2-3 konje. :wink:
nagajiček Objavljeno Marec 11, 2003 Opozori Objavljeno Marec 11, 2003 Glede delovanja pa pomoje se pozna če ga čuvaš del zdrži,ampak ""mati narava dela po svoje"".Prejšnji lastnik je z eno yamaho zeloo čuval,ampak od nekod se je vzel en delec in je prišel med bat in cilinder,ostalo pa tk veste ka gre naprej....
beno Objavljeno Marec 11, 2003 Opozori Objavljeno Marec 11, 2003 Glede delovanja pa pomoje se pozna če ga čuvaš del zdrži,ampak ""mati narava dela po svoje"".Prejšnji lastnik je z eno yamaho zeloo čuval,ampak od nekod se je vzel en delec in je prišel med bat in cilinder,ostalo pa tk veste ka gre naprej.... Ja tocn tko. Z motorji je podobno k z zenskami :arrow: tezko jih je zastopt :D :D :D :D :D
_OKI_ Objavljeno Marec 11, 2003 Opozori Objavljeno Marec 11, 2003 A mi lahko kdo pove, koliko km bi moral vzdržati 70gus kit polini :?: :?: Po moje vsaj 15k :roll: Je to res :?:
aerox Objavljeno Marec 11, 2003 Opozori Objavljeno Marec 11, 2003 A mi lahko kdo pove, koliko km bi moral vzdržati 70gus kit polini :?: :?: Po moje vsaj 15k :roll: Je to res :?: odvisno kak ga čuvaš 1) vedno par minut segrevat 2) potem ne smeš vedno met pun gas 3) olje more biti dobro 4) ... :) lahko pa še ti več zdrži če bi zdržal samo 15k km, bi jas mel 70cc kit samo pol leta, torej se mi nebi splačalo :)
beno Objavljeno Marec 12, 2003 Opozori Objavljeno Marec 12, 2003 A mi lahko kdo pove, koliko km bi moral vzdržati 70gus kit polini :?: :?: Po moje vsaj 15k :roll: Je to res :?: Jest mam stalkerja in mam notri gus 70 ccm polini cilinder (eprom štrom, dalše prestavno razmerje, 17,5 fargazar,zamenjana resonanca). sedaj imam na stevcu 33.400 km :) cilinder sem pa menjal pri ene 15.000 km. Pa po pravici povedano se zelo malo merkam kako se vozim :) zjutraj ko je mrzel ga ne ulavfujem nič (samo gas),vozil sem se celo zimo, vozim se povsot, ne samo po cesti... potem moram povedat še da imam dost problemov z detonacijo batov, tako da sem zamenjal ze okrog 4-6 batov. aja pa ene parkrat mi je ze zaribal (4x pomoje), potem sem cilinder malo zbrusil tako da sem malo zmanšal rise ki so nastalo, ribanje je posledica avspuha, saj se mi kar visoko suče zaradi tega, če imas original avspuh bo zdrzal bistveno vec. je pa res da mi je na začetku su po števcu seveda 120, sedaj pa tam nekje 105-110, po števcu seveda :!: dela mi se kar uredu, edino bati mi detonirajo... ceprav je tudi to sedaj bol. vsake toliko casa kaj crkne... morem povdarit da imam ta cilinder jas se v motorju tako da, ni se konc vesela... upajmo da bo se cim dal zdrzal :D :D mislim pa da je to čisti limit kar lahko gus cilinder zdrži :)
nagajiček Objavljeno Marec 12, 2003 Opozori Objavljeno Marec 12, 2003 poznam eniga ko ima 70ccm kit in se že vozi mislim da okoli 20.000+km,ampak taje star dec in vsakič ko se pela vžge motor skoraj 10min. prej da se segreje,olje pa vliva za 5 jurjev. Beno tebi svaka čast lejga,sn bil na enih 2-3 dirkah v Ljubečni in furaš ful noro,vse pohvale...Kdaj je naslednja dirka tam?
_OKI_ Objavljeno Marec 12, 2003 Opozori Objavljeno Marec 12, 2003 Kako olje pa je najboljše k temu kitu :?: Na vsakem servisu ti povejo drugače :x
_OKI_ Objavljeno Marec 12, 2003 Opozori Objavljeno Marec 12, 2003 A mi lahko kdo pove, koliko km bi moral vzdržati 70gus kit polini :?: :?: Po moje vsaj 15k :roll: Je to res :?: aja pa ene parkrat mi je ze zaribal (4x pomoje), potem sem cilinder malo zbrusil tako da sem malo zmanšal rise ki so nastalo, ribanje je posledica avspuha, saj se mi kar visoko suče zaradi tega, če imas original avspuh bo zdrzal bistveno vec. :) Gor mam ZX. Samo jaz pol tega nebom kupo, če mi bo tolkrat zaribal! :cry: Sicer pa ne mislim dosegat nekakšne velike obrate. Ob istih obratih z 50 bo tak pri 70 hitrost kar nekaj km večja. Sedaj mi mi gre 75-80. Zdaj ne vem ob kakšnih obratih je tebi zaribal?
beno Objavljeno Marec 13, 2003 Opozori Objavljeno Marec 13, 2003 poznam eniga ko ima 70ccm kit in se že vozi mislim da okoli 20.000+km,ampak taje star dec in vsakič ko se pela vžge motor skoraj 10min. prej da se segreje,olje pa vliva za 5 jurjev. Beno tebi svaka čast lejga,sn bil na enih 2-3 dirkah v Ljubečni in furaš ful noro,vse pohvale...Kdaj je naslednja dirka tam? hvala hvala za pohvale :D v ljubečni pa naj bi bile letos 3 dirke :arrow: 27.4., 7.-8.6. in 6.7. bo kar pestro :D :D
beno Objavljeno Marec 13, 2003 Opozori Objavljeno Marec 13, 2003 A mi lahko kdo pove, koliko km bi moral vzdržati 70gus kit polini :?: :?: Po moje vsaj 15k :roll: Je to res :?: aja pa ene parkrat mi je ze zaribal (4x pomoje), potem sem cilinder malo zbrusil tako da sem malo zmanšal rise ki so nastalo, ribanje je posledica avspuha, saj se mi kar visoko suče zaradi tega, če imas original avspuh bo zdrzal bistveno vec. :) Gor mam ZX. Samo jaz pol tega nebom kupo, če mi bo tolkrat zaribal! :cry: Sicer pa ne mislim dosegat nekakšne velike obrate. Ob istih obratih z 50 bo tak pri 70 hitrost kar nekaj km večja. Sedaj mi mi gre 75-80. Zdaj ne vem ob kakšnih obratih je tebi zaribal? Jes sm se kr precej igrov z temu motorjm an, zej zmeri nism dav novga bata notr ker jh mam cev kp od dirkana k je pr dirkalnmu to treba velikrat menat an in se mi pol naumn zdi nove dajat not-mogoc je kej na tem. Pol sm pa mu tut premejhno dizo in so se pojavljali samovžigi/detonacije :arrow: mislm da je tut to vzrok ribana. Sicer se je pa zej kr umiru, zej mi ze kr en cajt dobr dela.
beno Objavljeno Marec 13, 2003 Opozori Objavljeno Marec 13, 2003 Morem pa povdart da to niso bla taka huda ribana. Kksn mejhn risk se je u cilindru poznov an. Nekajkrat mi je tko ribnu da sm pol en cajt pocakov mi je pa spet uzgav :D , samo pol k sm odpru cilinder se je notr kksn risk poznov. :?
mimixtz Objavljeno Marec 14, 2003 Opozori Objavljeno Marec 14, 2003 BENO, a mi prosim razložiš, kaj pomeni, da ti je bat ''detoniral''? LP
Manijak Objavljeno Marec 14, 2003 Opozori Objavljeno Marec 14, 2003 A mi lahko kdo pove, koliko km bi moral vzdržati 70gus kit polini :?: :?: Po moje vsaj 15k :roll: Je to res :?: odvisno kak ga čuvaš 1) vedno par minut segrevat 2) potem ne smeš vedno met pun gas 3) olje more biti dobro 4) ... :) lahko pa še ti več zdrži če bi zdržal samo 15k km, bi jas mel 70cc kit samo pol leta, torej se mi nebi splačalo :) Pa to kej pomaga skuterju ki nima kita? Bo na stara leta kej bolš delal? Lp
MotoRossi Objavljeno Marec 14, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Marec 14, 2003 Itak pomaga. Bolš bo dela, pa tut bolj ti bo šol. Se splača vedno tankat 98 benz, pa dat mal več za olje..pač takrat se ti zdi brez veze sam ti gre lih zato moped par km več, pa dlje ti bo delu..pomoje se splača..bolš kt pa že pr 15-20 met generalno..ker pomoje če ga lepo ahtaš ti more skuter (k ma samo blokade ven) zdržat 30k km..
roost Objavljeno Marec 14, 2003 Opozori Objavljeno Marec 14, 2003 Koliko bo kit trajal je odvisno od kilometrine pa od nastavitev. Če je karburator slabo nastavljen se bistveno skrajša doba trajanja zaradi pregrevanja, oz. zariba prvič ko ga dobro steraš (taljenje bata, luknja na sredini...). Velikokrat je to vzrok. In pa vsak toliko treba zamenjat bat, zaradi utrujenosti materiala pa obrabe.
beno Objavljeno Marec 14, 2003 Opozori Objavljeno Marec 14, 2003 BENO, a mi prosim razložiš, kaj pomeni, da ti je bat ''detoniral''? LP Pri bencinu z nižjim oktanskim številom lahko pride do predčasnega vžiga motorja (to pomeni da se ti sprozujejo samovzigi in bat detonira), zato se mu dodajajo svinčeve spojine, da bi do tega ne prišlo. Svinec pa onesnažuje okolje, zato se sedaj po novem uporablja »zeleni« neosvinčeni bencin. Predčasni vžig v neosvinčenem bencinu preprečuje dodatek butadiena. Vendar kljub butadienu in svincu pri nekaterih friziranih motorjih pride tudi zaradi drugih dejavnikov do detonacije, meni je prihajalo do detonacij ker sem imel premajhno dizo. Uglavnem vzrok detonacije pomeni da bat ni vec lepo izbocen temvec je vbocen. Bom sel v delavnico pogledat ce imam kaksnega in ga slikam...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se