valyx Objavljeno Marec 20, 2019 Opozori Objavljeno Marec 20, 2019 Opažam da še ni teme oz. je, samo napačna, ker je govora o novih z1000-kah. https://www.motorcyclespecs.co.za/model/kawasaki/kawasaki_z1000 76.htm https://www.motorcyclespecs.co.za/model/kawasaki/kawasaki_z1000st 79.htm Torej kakšna slikca, kako servisirate/šraufate, kje dobiti dele. Kakšen drug forum za te motorje. Prodaja, cena itd Kako so za vozit, hibe, prednosti?
izibajker Objavljeno Marec 21, 2019 Opozori Objavljeno Marec 21, 2019 (popravljeno) Največ takih motorjev (in lastnikov) se zbere na dogodkih Moto DeLuxe in DGR. Na temu forumu pa boš zelooooooo težko našel kakšnega. Obstaja sicer en forumaš, ki ima v svoji kolekciji verjetno kar vse tri modele, ki si jih omenil v naslovu. Ampak je zelo redko tule gor..... Pa enega lastnika iz Lj poznam, ki ima enega lepo ohranjenega Zja. Ni član tega foruma. Popravljeno Marec 21, 2019. Popravil izibajker
liliputput Objavljeno Marec 25, 2019 Opozori Objavljeno Marec 25, 2019 Priložena slika Z-jev od 73 do 82-tega. Za voziti so orgazmični, za vzdževati preprosti, saj so bottom endi na igličnih ležajih, malce problema je z glavami po 80 letniku, model J. Deli se dobijo - razen izpuhov za tisočake, za Z1 obstajajo replike. Kugelschreiber, Joker, Quest in 2 others 4 1
valyx Objavljeno Marec 28, 2019 Avtor Opozori Objavljeno Marec 28, 2019 BOMBA! Nagledanega imam letnik 81, nisem pa siguren da je J model. Nima veliko navoženih, samo če so problemi z glavami, potem zna biti že pri manjši kilometrini kaj narobe. Nisem se še peljal, verjamem pa da more bit občutek fenomenalen. Če so original izpuhi še toliko bolje, saj nisem nek pristaš aftermarket izpuhov. P.S. kje je pa SG-KAWA? Mogoce te prehitim s tablico ? liliputput 1
liliputput Objavljeno Marec 29, 2019 Opozori Objavljeno Marec 29, 2019 17 hours ago, valyx said: BOMBA! Nagledanega imam letnik 81, nisem pa siguren da je J model. Nima veliko navoženih, samo če so problemi z glavami, potem zna biti že pri manjši kilometrini kaj narobe. Nisem se še peljal, verjamem pa da more bit občutek fenomenalen. Če so original izpuhi še toliko bolje, saj nisem nek pristaš aftermarket izpuhov. P.S. kje je pa SG-KAWA? Mogoce te prehitim s tablico ? To, da so bili problemi z glavami, ne pomeni, da je vsaka crknila. Če motocikel ni bil zlorabljen, ti bo služil zelo dolgo, saj so take mašine imeli tudi policisti v Ameriki in jih veliko še danes vozi. Če je letnik 81 ima J mašino, kar boš ugotovil s pogledom na številke. KZT00JE-xxxxx je J mašina. SG tablica je verjetno prosta in ne bom nič jezen, če jo vzameš ampak verjamem, da imaš domišljijo in se boš spomnil nekaj svojega. Priporočam ti nakup. Če ga ne boš kupil, mi javi in ga z veseljem plačam in odpeljem.
valyx Objavljeno April 2, 2019 Avtor Opozori Objavljeno April 2, 2019 Danes sem dobil več podatkov o motorju. Gre za Z1-R, letnik 79. https://www.motorcyclespecs.co.za/model/kawasaki/kawasaki_Z1R.htm Trenutno je v nevoznem stanju, potrebno je pridobiti papirje, ima drug (večji) rezervoar, drug sedež, tudi zadek ni od tega modela ter manjka na desni stran en pokrov (plastika). Za pridobitev papirjev naj bi to šlo na izjavo kot "najdenček". Zanima me bolj, kje se da dobiti dele (sploh te ko manjkajo) ter ostale nove dele za popravilo ali menjavo npr. tesnil, zaganjača, uplinjačev, o-ringov... Par trgovin je v Sloveniji, ki imajo dele za motorje, da jih lahko naročaš po modelu, vendar samo tam do letnika 1983, poleg tega Z-jev ni na seznamu. Na eni spletni strani, ki ni slovenska so deli za Z1300.
liliputput Objavljeno April 11, 2019 Opozori Objavljeno April 11, 2019 (popravljeno) Papirje boš zrihtal na izjavo kot si že zapisal. Glede rezervnih delov pa: Deli za agregat niso problem, saj je agregat z zelo malo spremembami enak tistemu od Z-1, Z1000A in Z1000 mkII. Naslovi: http://www.z-power.co.uk/ , https://z-fever.de/shop/de/, https://z1parts.net/ , ebay.de, ebay.co.uk , https://www.zclassicservice.de/, Plastike ne bodo problem, bo pa problem tank. V trgovinah po Sloveniji boš teh delov dobil zelo malo. Pazi tudi, če ima originalni prednji zavorni cilinder, saj je zaradi poloklepa od ročke zavore do cilindra pletenica. Če se pravilno spomnim, je tudi prvi z navrtanimi diski. Popravljeno April 11, 2019. Popravil liliputput
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se