Skoči na vsebino

Akrapovic - obisk proizvodnje


Max

Priporočene objave

Hja, naslov pove vse... :D

Cez 25 min se bo zgodilo.... 8)

Vec pa po vrnitvi iz kraja dogotka... :wink:

A zato smo te morali čakat :shock: :shock: :shock:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upam da imate še oči na svojih mestih :roll: 8)

Ja bilo je super 8)

Pa z Akrapovicem smo klepetali (se slikal sem se z njim lahko,

pa bil tam pri njemu v kancelariji gor v upravi, pa njegovo vizitko sem kasiral, pa se neki off the record :wink: - Hvala g. I.A.),

pogledali prototipe motornih koles 2004,

videli razvojno testni center,

proizvodnjo, skladisca :shock:

No pol se kj napism...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem tud že dobil darilo od g.I.A.

Hvala DTW! najbolj prav mi bo prišel obesek za ključe! 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala še enkrat Akrapovič Exhaust Systems, da ste motosvetovcem omogočili obisk proizvodnje.

Max, bi prosil, če lahko pošlješ fotke na info@motosvet.com, da objavimo v galeriji...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala še enkrat Akrapovič Exhaust Systems, da ste motosvetovcem omogočili obisk proizvodnje.

Max, bi prosil, če lahko pošlješ fotke na info@motosvet.com, da objavimo v galeriji...

a so že fotke gor oz. dol?? :?: :?:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem mislil, da bodo auspuhi kar na okoli lezali in bomo jih pobirali kot gobe,pa temu ni bilo tako.

Ogled je bil zanimiv in poucen. Vsec mi je bilo, da smo g.Akrapovica, ceprav je uspesen poslovnez, nasli zraven masine.Se dve zanimivi izjavi g.Akrapovica:

SV650 pa imamo za ognjemet, vso volno iz auspuhov skuri in ven zmece.

Ducati si v Italiji sam Homologacije dela, kako jim je to uspelo ne vem. Sicer pa ne samo, da so originalni izpuhi preglasni, ze sam agregat z vsemi zobovji in ketnami je preglasen.

Hvala vsem, ki so nam ogled omogocili in Tadeju za uspesno organizacijo.

lp DTW :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je bilo pa res dozivetje in pol!! :shock: 8) :lol: :D :!: :!: Ce bi imel primeren motor in zadosti casa($$) bi si takoj narocil "auspuh" pri njih!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz skoraj spat nisem mogel, sem sam avspuhe sanjal :lol: :lol:

Že razmišljam, če bi enga kaufnu...... 8)

Najlepša hvala organizatorjem za ogled tovarne Akrapovič :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala temu, hvala unmu hvala... ma se počutim kot pri maši :evil:

A bo že kdo kaj konkretnega napisal al ne :?: :?: :?: Slikce ... :?:

Mene fulllllll firbec martra :oops:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, slikic sicer nimam kaj konkretnega pa lahko povem:

Torej ob 16ih smo pristali pred vrati tovarne, kjer nas je sprejel Tadej (ne naš).

Zaenkrat obratujeta dve proizvodni hali, v delu pa je še ena, ki bo še enkrat tako velika kot sta obstoječi skupaj. Noter je že postavljen en stroj (nekaj hidravličnega pa s hudim pritiskom, sam si nisem točno zapomnila kaj. Preša.), ker je tako velik, da ga skozi vrata ne bi mogli spravit in je 1 meter globoko zabetoniran v neke težke tone betona). Večino stvari (od izdelave same cevi naprej) delajo že zdaj sami, ko pa bo gotova tretja hala, bodo delali vse sami od a do žnj.

Najprej smo šli v staro dvorano, kjer smo videli kako iz traku pločevine nastane cev, malo pa smo tudi pogledali pod prste varilcev, ki jih je 60 in skoraj vse varijo ročno (samo najbolj preproste vare dela stroj). Tukaj je bilo precej hrupno, tako da smo šli kmalu ven.

V novi hali se dogaja hladno ukrivljanje cevi (imajo hidravlične in električne (računalniško vodene stroje), orodja za te stroje pa izdelujejo sami, samo par metrov stran. No, v orodjarni smo tudi prvič srečali gospoda Akrapoviča. V tej hali sestavljajo tudi prototipa (enega, model 2004, smo tudi videli, samo menda ne smemo povedat katerega). Tukaj je bil tudi edini del, kjer nismo smeli fotografirat.

Potem pa smo videli še najsvetejše (sicer s ponjavo zakrito pogledom, ampak Tadej nam je za par trenutkov dvignil ponjavo, da smo videli, da gre za pravo stvar), lanski Rossijev motor.

Takoj zraven je razvojna pisarna in komora za testiranje. Na testiranju so imeli ravno enega Z-1000 (če se ne motim). To komoro so nam pokazali tudi od znotraj in šef razvoja nam je razložil kako poteka razvoj novih sistemov. Povedali so nam, da izdelujejo t.i. odprte izpuhe, imajo tudi nekaj homologiranih (predvsem za nemški trg), za prvovgradnjo pa niso zainteresirani.

Potem pa se nam je še enkrat pridružil g. Akrapovič in povedal malo o tem kako se je vse skupaj začelo, razvijalo in na kaki stopnji so zdaj. Razvila se je debata, ko smo zvedeli tudi kar nekaj zanimivih dejstev (npr. kako je bilo s tistim nesrečnim imenom Škorpijon).

Na koncu smo dobili tudi nekaj spominkov (nekateri ste lahko včeraj občudovali naše nove kapce) in kar težko se nam je bilo posloviti.

No, mene osebno so kar takoj postavili na realna tla. Akrapoviča za Transalpo ni in ga ne bo :cry: :cry: :cry: :cry: :( :( :( :(

Tako, da zdaj vsi veste, da moj Tigrček nima in ne bo imel Akrapoviča gor.

No, rude. A sem te zadovoljila?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...Noter je že postavljen en stroj (nekaj hidravličnega pa s hudim pritiskom, sam si nisem točno zapomnila kaj. Tlačilka?), ker...

To je 400 tonska presa :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala še enkrat Akrapovič Exhaust Systems, da ste motosvetovcem omogočili obisk proizvodnje.

Max, bi prosil, če lahko pošlješ fotke na info@motosvet.com, da objavimo v galeriji...

OK. :wink:

Ne bom reku ravno malenkost k mam guzvo tko da-groza :? ampak naj bo... :D

Malenkost :wink: 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, slikic sicer nimam kaj konkretnega pa lahko povem:

Torej ob 16ih smo pristali pred vrati tovarne, kjer nas je sprejel Tadej (ne naš).

Zaenkrat obratujeta dve proizvodni hali, v delu pa je še ena, ki bo še enkrat tako velika kot sta obstoječi skupaj. Noter je že postavljen en stroj (nekaj hidravličnega pa s hudim pritiskom, sam si nisem točno zapomnila kaj. Preša.), ker je tako velik, da ga skozi vrata ne bi mogli spravit in je 1 meter globoko zabetoniran v neke težke tone betona). Večino stvari (od izdelave same cevi naprej) delajo že zdaj sami, ko pa bo gotova tretja hala, bodo delali vse sami od a do žnj.

Najprej smo šli v staro dvorano, kjer smo videli kako iz traku pločevine nastane cev, malo pa smo tudi pogledali pod prste varilcev, ki jih je 60 in skoraj vse varijo ročno (samo najbolj preproste vare dela stroj). Tukaj je bilo precej hrupno, tako da smo šli kmalu ven.

V novi hali se dogaja hladno ukrivljanje cevi (imajo hidravlične in električne (računalniško vodene stroje), orodja za te stroje pa izdelujejo sami, samo par metrov stran. No, v orodjarni smo tudi prvič srečali gospoda Akrapoviča. V tej hali sestavljajo tudi prototipa (enega, model 2004, smo tudi videli, samo menda ne smemo povedat katerega). Tukaj je bil tudi edini del, kjer nismo smeli fotografirat.

Potem pa smo videli še najsvetejše (sicer s ponjavo zakrito pogledom, ampak Tadej nam je za par trenutkov dvignil ponjavo, da smo videli, da gre za pravo stvar), lanski Rossijev motor.

Takoj zraven je razvojna pisarna in komora za testiranje. Na testiranju so imeli ravno enega Z-1000 (če se ne motim). To komoro so nam pokazali tudi od znotraj in šef razvoja nam je razložil kako poteka razvoj novih sistemov. Povedali so nam, da izdelujejo t.i. odprte izpuhe, imajo tudi nekaj homologiranih (predvsem za nemški trg), za prvovgradnjo pa niso zainteresirani.

Potem pa se nam je še enkrat pridružil g. Akrapovič in povedal malo o tem kako se je vse skupaj začelo, razvijalo in na kaki stopnji so zdaj. Razvila se je debata, ko smo zvedeli tudi kar nekaj zanimivih dejstev (npr. kako je bilo s tistim nesrečnim imenom Škorpijon).

Na koncu smo dobili tudi nekaj spominkov (nekateri ste lahko včeraj občudovali naše nove kapce) in kar težko se nam je bilo posloviti.

No, mene osebno so kar takoj postavili na realna tla. Akrapoviča za Transalpo ni in ga ne bo :cry: :cry: :cry: :cry: :( :( :( :(

Tako, da zdaj vsi veste, da moj Tigrček nima in ne bo imel Akrapoviča gor.

No, rude. A sem te zadovoljila?

Hvala Mačica.... potešen :D ... ob prvi priliki častim pijačo :drinking:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala Mačica.... potešen :D ... ob prvi priliki častim pijačo :drinking:

Te primem za besedo ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, rude. A sem te zadovoljila?

Hvala Mačica.... potešen :D ... ob prvi priliki častim pijačo :drinking:

:shocked!: :shocked!: :shocked!:

RUDEEE ..... sex on the net ... in zdej še upaš na Akrapota (muzički inštrument, da ne bo pomote) :evil:

P.S. Popravki spešali za mačko 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:shocked!: :shocked!: :shocked!:

..... sex on the net ... in zdej še upaš na Akrapota :evil:

Na kaj upam? Od kod pa taka jeza? :?: :?: :?: :cry: :roll:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:shocked!: :shocked!: :shocked!:

RUDEEE ..... sex on the net ... in zdej še upaš na Akrapota (muzički inštrument, da ne bo pomote) :evil:

P.S. Popravki spešali za mačko 8)

Ah, OK. Sm se že prestrašla

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je bilo pa res dozivetje in pol!! :shock: 8) :lol: :D :!: :!: Ce bi imel primeren motor in zadosti casa($$) bi si takoj narocil "auspuh" pri njih!!

Daj, nea bincaj, saj ga pa maš. Mislim auspuf. Mater sn ti fauš! :wink:

Pozdrav izpod vinogradov! ROCKY 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dotaknila sem se svetega Rossijevega motorja. ...

Mačica, če si še nisi umila, ali se lahko še jaz tistega dela tvojega telesa dotaknem, s katerim si se ti Rossijeve Honde? :D

P.S.: Upam, da si se gor usedla. :D :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dotaknila sem se svetega Rossijevega motorja. ...

Mačica, če si še nisi umila, ali se lahko še jaz tistega dela tvojega telesa dotaknem, s katerim si se ti Rossijeve Honde? :D

P.S.: Upam, da si se gor usedla. :D :D :D

Kakor jaz njo poznam je najbrž tud kak krog z njo naredila saj ... :twisted:

Sicer pa obesek za ključe je že na svojem mestu, nalepka bo pa tudi kmalu! 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dotaknila sem se svetega Rossijevega motorja. ...

Mačica, če si še nisi umila, ali se lahko še jaz tistega dela tvojega telesa dotaknem, s katerim si se ti Rossijeve Honde? :D

P.S.: Upam, da si se gor usedla. :D :D :D

Ta je pa lump lol.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!