Skoči na vsebino

Akrapovic - obisk proizvodnje


Max

Priporočene objave

P.S.: Upam, da si se gor usedla. :D :D :D

Jojojoj Leon. Maš srečo, da D666 ne bere tega :twisted: :twisted: :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bliskalo se je kakor, da bi bila nevihta, zdaj pa nobenih slik. :? Egljoisti :evil:

lp DTW 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

P.S.: Upam, da si se gor usedla. :D :D :D

Jojojoj Leon. Maš srečo, da D666 ne bere tega :twisted: :twisted: :twisted:

Ne Mačica nima sreče, jest tud berem. Še en teden....Leon že ve :twisted: :twisted: :twisted: Me prav zanima kaj bo potem božal :evil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala še enkrat Akrapovič Exhaust Systems, da ste motosvetovcem omogočili obisk proizvodnje.  

Max, bi prosil, če lahko pošlješ fotke na info@motosvet.com, da objavimo v galeriji...

NOISE check your mail :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Max,

a je v tovarni tako zelo sijalo sonce, da si moral imeti stalno pripravljena sončna očala :? :?:

zgledaš kot kakšen Japi iz Mačka s tistimi špegli na glavi :twisted: :twisted: ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Max,

a je v tovarni tako zelo sijalo sonce, da si moral imeti stalno pripravljena sončna očala :? :?:

zgledaš kot kakšen Japi iz Mačka s tistimi špegli na glavi :twisted: :twisted: ...

LuCy je rekla da mora nositi špegle da se ne bo kak ror v njegove lepe učke zagledu po bo pa... :twisted: :? :twisted: :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa da se sam napisem »porocilo« z ogleda:

V sredo 13. marca popoldne smo se zbrali pred Motelom Grosuplje in skupaj nadaljevali pot proti tovarni izpusnih sistemov Akrapovic.

V majhni vasici v okolici Ivancne Gorice komaj najdes tovarno. Ni nobenih zastav, nobene velike reklame. Le na ograji je majhna plocevinasta tablica z napisom Akrpovic.

Prijazno nas je sprejel eden od njihovih najboljsih inzenirjev Tadej. Ogledali smo si prakticno vse od A do Z. Od tega, kako k njim pride plocevinast trak, pa do koncnega izdelka. Tega, kako nastane izpuh ne bom pisal, ker bo reportaza s slikami v kratkem na Motosvetu. V glavnem v prvi hali delajo cevi in varijo. Ko gledas te varilce imas obcutek, kot da gledas zlatarje. To, da se vse vari rocno in v zascitni atmosferi mi verjetno ni potrebno posebej povdarjati. V tej hali imajo tudi skladisce za koncne izdelke. Na skatlah so bili napisani znani naslovniki, kot je npr. mostvo PONS.

V drugi hali je nova stiskalnica, na vodo, prva v Sloveniji in tudi sicer zelo redka v Evropi. Stiskalnica je tako velika, da so jo najprej postavili, sedaj pa okoli nje gradijo halo.

V tretji hali krivijo cevi za krivine. Krivilni stroji niso tisti klasicni hidravlicni, pac pa elekticni z velikimi servomotorji namesto hidravlike. Vse skupaj pa je racunalnisko vodeno oz. programirano. Orodje z radiji za krivljenje izdelajo kar sami. Med ogledom tovarne smo za enim od CNC stojem v pogovoru z delavcem nasli tudi lastnika Igorja Akrapovica. Ta nas je prijazno pozdravil in nam povedal, da se nam bo kasneje pridruzil. Sledil je se ogled razvojnega oddelka, v katerem razvijajo izpuh za Rossijevo Hondo GP in se za nekaj motorjev, katerih imen nam niso smeli povedati. Cisto na koncu dvorane ja pa Super Flow - naprava na katerei se na motociklu se prakticno izmerijo doprinosi njihovega izpuha (navor, moc,..)

Nato se nam je pridruzil se gospod Akrapovic, ki je odgovarjal na nasa vpasanja. Nekaj najbolj zanimivih odgovorov:

- tezimo k temu, da vse izdelamo sami. Z raznimi dobavitelji so ponavadi tezave. Ko bo zgrajena nova hala, bodo ti vecinoma odpadli;

- kreditov ne najemamo;

- prej sem vozil Suzukija bandita 1200, sedaj pa Kawasakija ZRX 1200;

- drugi izdelovalci kupijo nas izpuh in ga nato kopirajo. Ne morejo ga pa 100% prekopirati;

- ni vazno, ce je kupec ali navaden smrtnik ali tekmovalno mostvo GP, SBK, vsak dobi enako izdelan in enako pakiran izpuh. Razlik ne delamo!

- kdor je pri nas priden je tudi posteno placan za svoje delo;

- letos bomo v Moto GP uradno opremljali Aprilijo in Kawasaki. Lansko leto so pa itak vsi stiritaktniki vozili z nasimi izpuhu, le nalepke so bile od drugih proizvajalcev

- ................

Na kovcu smo dobili se njegove spominke: kapice, obeske za kljuce, prospekte, blokce,....

Ker vemo, da je sezona pred vrati in da jim krademo dragocen cas, smo se poslovili in polni vtisov odsli domov.

Meni se je na koncu porodila naslenja ugotovitev. Nasi poslanci, vsi neki magistri, doktorji, nam neprestani govorijo, da je Slovenija zgodba o uspehu, da se malo in bomo sli v Evropo, le majckeno se spet zadolzimo.... No za zacetek, bi jih peljal na eno ekskurzijo h gospodu Akrapovicu. On je ze zdavnaj v Evropi. Tako s svojimi vrhunskimi svetovno znanimi izdelki, kot z organizacijo in nenazadnje s placami delavcev, ki so verjetno se vecje od Evropskih. In nenazadnje gospoda Akrapovica nismo nasli v kaki pisarni z nogami na mizi in dolgonogo in joskasto tajnico - Barbiko, ampak v tovarniski hali za strojem skupaj z delavcem, ko sta razresevala nek proizvodnji problem.

Se enkrat najlepsa hvala gospodu Akrapovicu in Tadeju, da sta nam omogocila ogled njihove tovarne.

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Ojla.... :D

Z malce zamude :oops: mi je končno uspelo.... :wink:

Evo vam slikce iz obiska tovarne izpuhov Akrapovič: http://video.seznam.org/akrapovic/page_01.htm

Bilo je zelo zanimivo.... med drugim smo imeli priložnost videti Rossi-jevo Hondo (žal samo v zadnji del), ki jo lahko najdete na tejle slikci zgoraj http://video.seznam.org/akrapovic/100-0043_IMG.JPG pokrito pred očem javnosti.... :Fade-color

Tole pa je zgodba o uspehu... :smilecolros:

g. Akrapovič nam je razlagal kako je iz majhnega zraslo veliko: http://video.seznam.org/akrapovic/100-0052_IMG.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 11 mesecev pozneje...

Nam vsem znano podjetje Akrapovič ponovno dokazuje svojo uspešnst. Iz rok urednika revije Podjetnik je plaketo za tehnološko oziroma visokotehnološko podjetje sprejel Igor Akrapovič iz Ivančne Gorice. Akrapovič prav tako napoveduje preboj v Formulo 1.

Vir: Večer

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred moogimi leti, še v rajnki jugi, je g. Akrapovič dirkal v razredu superbike. Z Moto Guzzi-jem. So ga nekaj zajebavali na temo, zakaj se ne vozi čez ciljno ravnino globoko skrit za oklep. Je odvrnil, da kolikor časa bo ta prvi, da ni potrebe :D. Že takrat je bil car :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

V današnjem Večeru je še njegov intervju :)

S podjetnikom leta Igorjem Akrapovičem o tem, zakaj je najboljši na svetu

Akrapovič je prestižna svetovna znamka

Človek je najbolj uspešen če dela tisto, kar je bil nekoč njegov konjiček - Država bi podjetništvo najbolj spodbudila tako, da se vanj ne bi vmešavala in ga motila

Foto: Robert Balen

Akrapovičeva izpušna cev - svetovni pojem za dirkalne motorje

Če so kdaj v Sloveniji izbrali pravega človeka za podjetnika leta, potem je to gotovo Igor Akrapovič iz Ivančne Gorice. Njegov priimek je danes namreč blagovna znamka za najbolj prestižne izpuhe motornih koles na svetu, obenem tudi dokaz, da lahko imamo tudi v Sloveniji svetovno znana podjetja. Da gre za uspešneža, dokazujejo tudi finančne številke, lani okrog 14 milijonov evrov prometa in milijon evrov dobička. Tovarna je prej laboratorij kot običajna kovinarska delavnica, kakršne, žal, prevladujejo pri nas. Zato smo se z veseljem pogovarjali z njim.

- Postali ste podjetnik leta 2004. Kako se počutite?

"Normalno. Posledice tega naziva pa so pozitivne in negativne. Zdaj je pač laže priti do kadrov, ker smo zanimivi, vendar so tudi negativne reči."

- V Sloveniji je običajno, da podjetnik leta v kratkem propade?

"Morda zato, ker na podjetnika pritiskajo z vseh strani, kar mu škoduje. Tudi sam nisem bil preveč navdušen, ko sem izvedel za nominacijo, na koncu pa so me prepričali. Kar je, je."

- Glede na priimek vas moram vprašati, ali niste morda srbske narodnosti?

"Moj oče, sicer katoliške vere, je prišel iz Zenice, zdaj pa živi v Buzetu. Zato ker je imel leta 1977 v Ljubljani precej veliko obrtno delavnico, takratna oblast je take obrtnike precej šikanirala. In je, kot tudi drugi, odšel v Buzet, kjer je lahko delal. Tudi sam sem nekaj časa živel v Buzetu, malo pred osamosvojitvijo sem prišel sem in začel delati."

- Kako ste začeli?

"Z mehanično delavnico. Za slovenske in tudi avstrijske dirkače sem pripravljal motorje."

- Kako pa ste od tega prešli k izdelovanju izpušnih cevi?

"Dolga leta sem pripravljal motorje in ob tem ugotovil, da na trgu ni res dobro razvitih izpuhov, zato sem jih začel izdelovati sam.

Imel sem veliko dobrih idej, ki pa jih žal nisem patentiral, precej so me kopirali, no tudi zdaj imamo nekaj patentov. Vsekakor smo bili uspešni, saj smo kmalu začeli delati za tekmovalne ekipe. Kawasaki iz Nemčije je uporabljal naše izpuhe že od začetka devetdesetih, dobili smo tovarniško ekipo Kawasakija, nato smo pridobili podjetja - Yamaho, Hondo in Suzuki. Zdaj sodelujemo z vsemi."

Najboljši izpuh je iz titana

- Delate zelo drage izpuhe - predvsem iz titana. Kakšna je razlika med vašimi in serijskimi izpuhi, ki jih vgradijo v tovarnah?

"V performansah. Motor dobi več konjev, obenem pa je lažji. Bolje je narejen kot ostali in tudi vzdržljivost je veliko večja. Gre za kakovosten material in izdelavo."

- Zakaj takih izpuhov ne delajo kar proizvajalci motorjev?

"Ti na to gledajo drugače, kajti tak izpuh bi motor preveč podražil."

- Torej so vaše stranke tiste, ki bi ga rade "nališpale"?

"Gre za to, da dobi motor več konjev. Velika večina strank zamenja izpuh že na novem motorju. Tako mi prodajamo izpuhe za nove modele motorjev, še preden so na trgu."

- Kako lahko naredite izpuh prej, preden je motor na trgu? "Od tovarn dobimo nov motor, še preden gre v prodajo, vsaj pol leta pred serijskim proizvajanjem."

- Torej imate s temi tovarnami ustrezne pogodbe?

"Nekaj je pogodb, ob tem delamo pri razvoju za njihove tekmovalne ekipe, oni nam za protiuslugo, dajo motorje."

- Torej vaših izpuhov ne prodajate tovarnam?

"Načelno jih prodajamo preko naših zastopnikov, le s KTM imamo pogodbo za prodajo naših izpuhov v njihovi mreži. Nekaj za nas prodaja tudi podjetje Aprilia, toda načeloma nismo za to, da bi naše proizvode prodajale tovarne."

- Kakšna je prihodnost te proizvodnje? Še raste?

"Trenutno še, kajti zdaj se odpira trg motorjev za motokros. Dvotaktni motorji izginjajo, prihajajo štiritaktni. Ta trg se zelo odpira, zlasti v ZDA, računamo, da bomo v segmentu motorjev napredovali še pet ali šest let. Če bomo to hoteli, se bo treba usmeriti tudi na avtomobile."

- Pa ne v vsakdanje?

"Predvsem v športna vozila, kot so porsche, ferrari in tudi športni bmweji, mercedesi."

Še izpuhi za športne avtomobile

- Ali niso izpuhi za avtomobile zahtevnejši?

"Ne, preprostejši so. Dejansko so izpuhi v avtomobilih slabi in jih ne razvijajo kaj prida. Tudi zato ne, ker se jih ne vidi, pri motorjih je zadeva drugačna. Motorji motorjev so namreč veliko bolj razviti kot avtomobilski motorji. Danes ima 1000-kubični motor od 180 do 190 konjev, 1000-kubični avto pa le kakšnih osemdeset konjev, kar pomeni, da so motorji veliko bolj naviti kot avtomobili. Zato se izpuhov za avtomobile ne bojimo, res pa je, da bo treba investirati v nove prostore in stroje."

- Baje nameravate zraven postaviti novo tovarno?

"Da. Zdaj se bojujemo z ministrstvom za kmetijstvo, da bi smeli na navadnem travniku postaviti objekt."

- Ali vam je pri razvoju država sploh pomagala?

"Država mi ni ravno škodila. So pa to storili konkretni predstavniki države, recimo cariniki. Doživel sem, da so prišli na mejo trije japonski inženirji z novo yamaho in so morali spat med tovornjakarje, ker se cariniku zvečer ni ljubilo opraviti carinskega uvoza. Zelo so bili prestrašeni. Včasih se mi zdi, da me namerno šikanirajo."

- Torej komaj čakate na EU?

"Seveda. Že dejstvo, da ne bo več takega oviranja, nas bo spodbujalo."

Nekateri podjetniki bodo odšli

- Kaj pa državna ekonomska politika?

"V Nemčiji so znižali davke, pri nas pa davčne olajšave za podjetnike. Doslej nam je veliko pomagalo, da smo imeli pri nakupu novih strojev davčne olajšave, zdaj so vse to ukinili in jih zmanjšujejo od nekdanjih štirideset na deset odstotkov. V resnici je tako: če kupiš nov stroj, moraš najeti pri banki tudi kredit, in če plačaš davek leto kasneje, to kar precej pomaga. Toda država tega ne razume, Baje so naredili neko študijo in ugotovili, da se to ne splača. Verjetno so proučevali firme, ki v glavnem poslujejo z izgubo.

Zdaj nas bodo še dodatno stisnili. Volivce kupujejo s petimi tisočaki za delavca, ob tem govorijo, kako bodo dodatno obdavčili tiste, ki nekaj imajo. Zato bodo nekateri podjetniki verjetno odšli od tod. Nikjer ne piše,da moramo vedno ostati tukaj."

- Zdaj bodo lahko šli, kamor bodo hoteli.

"Dovolj bo že, če preseliš sedež podjetja, in si na konju. Zdaj veliko govorijo, kako je treba spodbujati tuja vlaganja. Neumnost. Spodbujanje sploh ni potrebno, če je davčna politika v redu. K nam nihče ne bo prišel zaradi lepe pokrajine, ampak le zaradi ugodnih pogojev.

Zato se mi zdi, da je ena največjih problemov države v tem, da pobere denar od podjetij, ki dobro delajo, nato pa ga razdeli slabim podjetjem kot subvencijo. Že štirinajst let delijo nepovratna sredstva za kmetijstvo in to tudi takim, ki kmetje sploh niso. Zato bi rad videl analizo, za kaj so namenili naš denar, oziroma, kaj se danes z njim dogaja."

- Tako pač politične stranke ustvarjajo umetni socialni mir. "To je res žalostno. Najbolj me moti medijsko zavajanje, da ima nekdo plače tri milijone, nekdo pa le sto tisoč tolarjev. Dejansko trimilijonska plača pomeni, da dobi človek izplačan lemilijon tolarjev, saj vse ostalo pobere država.

Dejansko so visoke plače preveč obremenjene. Če v firmo pripeljem strokovnjaka, ki bi ga plačal nekaj čez tri milijone, bi ta dobil le en milijon. Tako ni nikjer na svetu. Ob tem pričakujemo, da bomo lahko k nam pripeljali kakšnega strokovnjaka. Če mu hočem dati 4000 evrov plače, jih moram državi dati še dvakrat več. Kdo bo v takih razmerah prišel, kdo bo iskanega strokovnjaka pripeljal?"

- Visoke plače so odlična tema za javnost.

"Res je, da imamo precej kvazipodjetnikov, ki so zapravili podjetja in denar, kar meče luč tudi na poštene podjetnike. Zato bi bilo prav, če bi pri vsakem upoštevali, koliko davka je plačal. V Ljubljani je kup ljudi z ogromno denarja, vendar davkov ne plačujejo."

Predvsem potrebujemo red

- Morda bodo to uredile razmere, ki bodo nastale po vključitvi v EU?

"Dejansko je potreben red. Če bi vsi plačevali davke, bi jih lahko zmanjšali. Največja katastrofa v Sloveniji je delo na črno. K meni pride nekdo z zavoda za zaposlovanje in me prosi, da mu naj izdam potrdilo, da ga ne potrebujem, in pojasni, da tako ali tako dela na črno. Zato bi bilo prav, da bi država ukinila podporo vsem, ki enkrat zavrnejo službo.

Na eni strani blazno iščemo kadre, na drugi strani pa je veliko brezposelnih. Noro.

Poleg tega vsi govorimo, kaj vse mora narediti država, koliko da kmetom, koliko drugim. Kakšna država? Mi, davkoplačevalci. Država samo porablja naš denar, zato vedno večji davki."

- Kakšna je v teh razmerah finančna uspešnost vašega podjetja?

"Načelom v redu. Pri nas je problem sezonsko delo, največ ga je od januarja do avgusta, ko je sezona za motorje, septembra še gre, oktobra, novembra in decembra pa je slabo. Novi motorji prihajajo na trg šele zdaj, vendar še kar gre. Se bi pa dalo sezono urediti s proizvodnjo izpuhov za avtomobile."

- Plačujete delavce po učinku?

"Precej je fleksibilnega dela plače, kar je dovolj spodbudno, saj zdaj obsega bruto plača na delavca okrog 420.000 tolarjev, v tem povprečju niso zajete plače vodilnih, ki so plačani po individualnih pogodbah."

- Torej je sistem urejen tako, da vsi zavestno delajo? Malo bolniških dopustov?

"Imeli smo kar precej enodnevnih bolniških. A smo vprašali zdravnico, kako je mogoče, da je človek v torek bolan, v ponedeljek in sredo pa popolnoma zdrav. Tu se je stvar končala. In tudi ostali delavci takih niso radi gledali."

- Torej se vaši delavci ne bodo pridružili sindikalni stavki? "Niti niso v sindikatu. So jih sicer vabili, ampak ker nočejo imeti sindikalnih plač, niso podpisali."

Verjetno še v formulo ena

- Slišali smo, da se zanimate tudi za formulo ena.

"Nekaj testov z zelo dobrimi rezultati smo že naredili, zdaj so na vrsti pogovori o finančni plati te zadeve. Možnosti je več. Lahko delaš za njih, plačajo, vendar se ne smeš reklamirati. Drugo je izdelava delov po proizvodni ceni in se s tem smeš reklamirati. Uradno postanete njihov tehnični sponzor, vendar plačajo le minimalno ceno. Tretja varianta je reklamna nalepka na avtomobilu, vendar to stane od 10 milijonov evrov naprej. Zdaj se pač pogovarjamo o pogodbi za tehničnega sponzorja in če jo bomo sklenili, bomo to tudi objavili."

- Če ne bi uspeli, to ne bi bilo nič tragičnega.

"Če bi šli na avtomobilsko področje, bi to nekaj pomenilo, pri motorjih pa prav nič."

- Katero mesto zasedate v svetu?

"V športu smo prvi."

- Kako ste sploh prišli do ideje o izdelovanju izpuhov?

"Iz konjička. Vsi dobri posli izhajajo iz konjička. Če delaš nekaj na silo, kakšnega posebnega uspeha ne bo."

Foto: Robert Balen

VIR: www.vecer.si (27.03.2004)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Katastrofa, kakšno vprašanje

"- Glede na priimek vas moram vprašati, ali niste morda srbske narodnosti? "

A je ta novinar naci al kaj???? Kaj zaboga ima veze z najboljšimi izpuhi na svetu, od kod izvira nekdo???????? To je za uredniku sporočit oz. urednika v rit poslat. Večer večer, slovenceljski cajtng.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Katastrofa, kakšno vprašanje

"- Glede na priimek vas moram vprašati, ali niste morda srbske narodnosti? "

A je ta novinar naci al kaj???? Kaj zaboga ima veze z najboljšimi izpuhi na svetu, od kod izvira nekdo???????? To je za uredniku sporočit oz. urednika v rit poslat. Večer večer, slovenceljski cajtng.

:angry: Novinarji ali mrhovinarji, pri nekaterih res ni razlike :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vprašanje o priimku je kr neki...drgač pa me veseli da se bodo tudi na področje avtomobilizma podali.... :OK:

pa nova tovarna.... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Katastrofa, kakšno vprašanje

"- Glede na priimek vas moram vprašati, ali niste morda srbske narodnosti? "

A je ta novinar naci al kaj???? Kaj zaboga ima veze z najboljšimi izpuhi na svetu, od kod izvira nekdo???????? To je za uredniku sporočit oz. urednika v rit poslat. Večer večer, slovenceljski cajtng.

:angry: Upam , da je bil prisoten tiskarski škrat , v nasprotnem

primeru pa mislim , da bi moral novinar zamenjat sluzbo (poklic) :BUA:

Najboljše za njega , da pisalo zamenja za rokavice! :fight2: :kva2:

Menim , da bi bili Akrapovič-evi izpuhi še zmeraj najboljši na svetu ,

četudi bi bil g. Akrapovič Makedonec , Hrvat , Nemec , ... :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ampak zdaj vsaj vemo kje so njegove korenine, kar pač ni nič slabega ... B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

danes okoli 13h sem na radiu (mislim da 202) poslusal intervju z Igorjem. Pa to ne mores verjet kako ga cariniki :fight2: . Tri tedne so mu izpuhe od formule 1 zadrzevali na carini, ker je carinik hotel izvedeti koliko bo zasluzil ko jih bo skopiral?! Pa inzinirje iz Japonske niso hoteli iz Ita spustit v Slo, ker so mislili da svercajo motor in 80 litrov bencina.... :SS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ampak zdaj vsaj vemo kje so njegove korenine, kar pač ni nič slabega ... B)

Pa kaj imajo veze korenine s tem, da je on sedaj Slovenec, da je podjetnik leta, in da dela najboljše izpuhe na svetu????

In kot novinar ne moreš vprašati na tak način. "Da ni to morda srbski priimek"... SO FUCKING WHAT???? Urednika odstrelit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

danes okoli 13h sem na radiu (mislim da 202) poslusal intervju z Igorjem. Pa to ne mores verjet kako ga cariniki :fight2: . Tri tedne so mu izpuhe od formule 1 zadrzevali na carini, ker je carinik hotel izvedeti koliko bo zasluzil ko jih bo skopiral?! Pa inzinirje iz Japonske niso hoteli iz Ita spustit v Slo, ker so mislili da svercajo motor in 80 litrov bencina.... :SS

Sem poslušal tud jaz ;)

Sam je pa car Akrapovič, sam cariniki pa ministrstvo ga skoz neki zajebava :rolleyes:

Drugače je bil pa intervju zanimiv. (Mislim vprašanja)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Akrapovič je imel intervju včeraj na valu 202 ob pol 11. :hmm: nisem imel možnosti poslušat :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Katastrofa, kakšno vprašanje

"- Glede na priimek vas moram vprašati, ali niste morda srbske narodnosti? "

A je ta novinar naci al kaj????  Kaj zaboga ima veze z najboljšimi izpuhi na svetu, od kod izvira nekdo????????    To je za uredniku sporočit oz. urednika v rit poslat. Večer večer, slovenceljski cajtng.

Mogoče je pa mišljeno pozitivno ... v stilu "evo, slovenceljni, vidite, da niso vsi taspodnji barabe, tatovi, kradljivci motorjev, itd ..." ...

Kar se mene tiče - kvečjemu malo nerodno zastavljeno vprašanje, drugače pa zanimivo... žal pa res stigmatizirano s trenutno splošno klimo v Sloveniji. :angry: :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kaj imajo veze korenine s tem, da je on sedaj Slovenec, da je podjetnik leta, in da dela najboljše izpuhe na svetu????

In kot novinar ne moreš vprašati na tak način. "Da ni to morda srbski priimek"... SO FUCKING WHAT????    Urednika odstrelit.

@noise: ja res je vprašanje nerodno postavljeno, njegova vsebina pa se mi ne zdi problematična

@All: ... če pač hočeš vedeti od kje nekdo izvira, ga pač vprašaš in prav to, da je nekdo slovenski podjetnik leta, je lahko razlog, da nekoga zanima več o njem ... Priimek Akrapovič pač ni Slovenski, ni pa on zaradi tega nič manj Slovenec. Če bi se pisal Edevaroš in bi izviral iz Madžarske se nebi noben obregnil ob takšno vprašanje ... se morda motim ?

@nekateri: Malo ste smešni s to prisiljeno tolerantnostjo ... nobene potrebe ni po povečani tolerantnosti, do katerekoli skupine ljudi, ne glede na izgled, izvor ... !!!

kar se pa uvozov tiče, me pa zanima, če je imel g. Akrapovič res vse papirje pripravljene tako kot treba ... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!