PoŽiG Objavljeno Marec 12, 2003 Opozori Objavljeno Marec 12, 2003 ej a kdo ve kolko km/h približno bi mogu it skuter več če odstraniš blokado v variomatu?
Tomosaki Objavljeno Marec 12, 2003 Opozori Objavljeno Marec 12, 2003 Kakega konjička poleg dobi. Okol realnih 10km/h več. Ampak ne vsak skuter. :wink:
aerox Objavljeno Marec 12, 2003 Opozori Objavljeno Marec 12, 2003 Kakega konjička poleg dobi. Okol realnih 10km/h več. Ampak ne vsak skuter. :wink: meni se zdi da mi je reko kolega ko ma nrg-ja mc2 da mu je prnesla samo 5km/h :wink: sej itaq ni razlike finta je vglavnem v tem da vleče ko zajec in boli ko krava :) za mene bi bla končna čist dovolj tak neke 110-115 po števce :) :D
Windsurf Objavljeno Marec 13, 2003 Opozori Objavljeno Marec 13, 2003 Namen blokad na skuterju (variomat, ožanje cevi na izpuhu, slepa cev) je prilagajanje vozila našim predpisom. Na vsakem servisu ti bodo povedali, da odstranitev teh blokad motorju ne škoduje. Ravno obratno: omogoča mu, da se zavrti tako, kot je bilo v originalu načrtovano. Blokada na variomatu preprečuje, da bi skluter pri določenih obratih dosegal optimalno hitrost (pri polnem plinu 45km/h namesto 65km/h). Posledično je tudi poraba večja Blokada izpuha pa motor duši, saj mu otežuje pravilno odvajanje izpušnih plinov, kar motorju manjša moč in povečuje obrabo. Pod črto je edina pozitivna lastnost blokad ta, da smo legalni. Spremlja pa jo kup slabih lastnosti, predvsem visoka poraba pri sorazmerno nizki hitrosti, izpostavljenost v prometu in višja obraba motorja (dela s "polno paro" pri samo 60% izkoristku svojih zmogljivosti na cesti). LP Windsurf
Tomosaki Objavljeno Marec 13, 2003 Opozori Objavljeno Marec 13, 2003 Namen blokad na skuterju (variomat, ožanje cevi na izpuhu, slepa cev) je prilagajanje vozila našim predpisom. Na vsakem servisu ti bodo povedali, da odstranitev teh blokad motorju ne škoduje. Ravno obratno: omogoča mu, da se zavrti tako, kot je bilo v originalu načrtovano. Blokada na variomatu preprečuje, da bi skluter pri določenih obratih dosegal optimalno hitrost (pri polnem plinu 45km/h namesto 65km/h). Posledično je tudi poraba večja Blokada izpuha pa motor duši, saj mu otežuje pravilno odvajanje izpušnih plinov, kar motorju manjša moč in povečuje obrabo. Pod črto je edina pozitivna lastnost blokad ta, da smo legalni. Spremlja pa jo kup slabih lastnosti, predvsem visoka poraba pri sorazmerno nizki hitrosti, izpostavljenost v prometu in višja obraba motorja (dela s "polno paro" pri samo 60% izkoristku svojih zmogljivosti na cesti). LP Windsurf Čeprav smo o tem že govorili si zelo lepo napisal in obrazložu. Še posebej všeč mi je bil tvoj zaključek, ker je vse kar si napisal res. :wink:
ukis Objavljeno Marec 14, 2003 Opozori Objavljeno Marec 14, 2003 Kako pa se odstrani blokada na variomatu? Če je že kje napisano pa mi povejte. Tenks
jrk0 Objavljeno Marec 15, 2003 Opozori Objavljeno Marec 15, 2003 razlikuje se od skuterja do skuterja. vsem je skupen prvi korak, odstranitev pokrova, ki pokriva variomat, sklopko, jermen pa te fore... pol pa vzames jermen dol in variomat odsraufas s posebnim kljucem ali pa s kompresorjem (najlazje). v speedfgihtu je pol naprimer blokada v samem variomatu. nekaksna ploscica, ki preprecuje, da bi valjcki sli do konca gor. pr aeroxu pa je samo en obrocek neki vmes, ki ga mores odstranit. pa tak naprej...
Hrenowsky Objavljeno Februar 8, 2005 Opozori Objavljeno Februar 8, 2005 Ker sem bolj zacetnik me zanima, koliko blokad pa je v skuterju in kje natancno so? (imam nrg mc2)
aerox_16 Objavljeno Februar 9, 2005 Opozori Objavljeno Februar 9, 2005 Ce je ze tema o varjomatu bi nekaj vprašal! Kupo sem speedcontrola in zraven dobil se dvojne valčke! Eni so 3,6g drugi pa 4,9g! Zdaj me pa zanima če lahko naredim naprimer kombinacijo 3l ahke pa 3 težke? Je lahko kaj narobe?(mam gus kit)
vuca77 Objavljeno Februar 9, 2005 Opozori Objavljeno Februar 9, 2005 Ni nič narobe, lahko pomešaš valjčke. LP
aerox_16 Objavljeno Februar 10, 2005 Opozori Objavljeno Februar 10, 2005 Pomesas ze samo ne 3,6 in 4,9 ← Kaj pa je premala razlika med težama(al pa prevlka)? :eek: :hmm:
[rain] Objavljeno Februar 10, 2005 Opozori Objavljeno Februar 10, 2005 Kaj pa je premala razlika med težama(al pa prevlka)? :eek: :hmm: ← prevelika probej najprej ene pol pa druge, ne pa kr neki mesat za brezveze. pa mesat mors valcke enakomerno (en tezk, en lahk, en tezk, en lahk...)
_Roba_ Objavljeno Februar 10, 2005 Opozori Objavljeno Februar 10, 2005 Prevelika razlika.Mislim da recimo 3.0 in 3.5 ni sile vec pa ni vredu....
aerox_16 Objavljeno Februar 10, 2005 Opozori Objavljeno Februar 10, 2005 ok hvala! Saj bom vido bom pač malo več različnih tež nabavo!
ticmantl Objavljeno Februar 14, 2005 Opozori Objavljeno Februar 14, 2005 Zdravo! jaz sem na peugeot speedfight2(vodno hlajen) vzel blokado vun,pa se mi končna sploh ni spremenila!!!So krivi valčki :hmm: ?Valčke sem dal not tiste,ki sem jih dobil poleg ZX izpuha.
[rain] Objavljeno Februar 15, 2005 Opozori Objavljeno Februar 15, 2005 a je mogoce, da si vzel ven samo pokrovcek od salcke z valcki, blokado, ki pa je pod njo pa pustil not ? mozno pa je da mas se auspuh zablokiran (un lijak)
ticmantl Objavljeno Februar 16, 2005 Opozori Objavljeno Februar 16, 2005 ja,glede auspuha nevem(tista blokada bi še naj bla,tam pri celindru?)Ko sem vzel ven variator,sem vun vzel samo tisti pokrov,ki ga držim v roki,kaj pa je še en notri,ki ni prišraufan,tistega pa sem pustil,ker sem se bal,da bi se valjčki razsipali
ticmantl Objavljeno Februar 16, 2005 Opozori Objavljeno Februar 16, 2005 ja,glede auspuha nevem(tista blokada bi še naj bla,tam pri celindru?)Ko sem vzel ven variator,sem vun vzel samo tisti pokrov,ki ga držim v roki(ki se prišraufa z tremi šraufi),je pa še en notri,ki ni prišraufan,tistega pa sem pustil,ker sem se bal,da bi se valjčki razsipali!? Daj [rain],ti mi povej kaj naj naredim :?
[rain] Objavljeno Februar 16, 2005 Opozori Objavljeno Februar 16, 2005 lol, tega daj nazaj, pa unega ko je pod tem odsravfaj preč. to kar ti drzis v roki je pokrovcek od une salcke. blokada je tisto kar je pod njem. 1) daj tisega ko si ga gor pustil dol 2) zasravfaj tega gor, k ga drzis v roki 3) prim lepo vseskup in daj nazaj na not (loh z enmu prstom mal drzis uno zvezdo not, da se valcki ne bodo premikali, tolk da nataknes salcko nazaj gor) 3) zasravfaj skup 4) uzivaj v boljsi koncni :OK:
[rain] Objavljeno Februar 16, 2005 Opozori Objavljeno Februar 16, 2005 evo, sm su just for you v garazo iskat te blokade prva slika: tale je un pokrovcek, ki ga mors vzet preč tadruga slika je pa un konus, k je pr cilindru. to tut dol vzem, k drgac bo slo slabs k z original auspuhom. tm k se svet se vidi, k je blo prlotano pa je blo treba mal pobrusit. ti sam sravfenciger not vtakni pa mal sm pa ke podrogaj pa bo slo preč. alpa zahakjal alpa nekaj. probaj pac.
ticmantl Objavljeno Februar 16, 2005 Opozori Objavljeno Februar 16, 2005 aha,zaj pa že vem kaj sem zjebo! :slap: Ja hvala,da si se potrudo,pa ti v nedeljo sporočim če mi bo ratalo
djeZo Objavljeno Februar 16, 2005 Opozori Objavljeno Februar 16, 2005 samo ti peugeoti pa majo cisto vse drugace kot drugi skuti. res, neke ciste izjeme :eek:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se