Jump to content
  • Sign Up
  1. MiNa

    MiNa

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • 3nity
      Napaka! 🤦 Hitro naroči še orehove štruklje! 😋 😁
    • maus
      js tk mehak ratam v ovinkih, ki tresejo, da mi v hlačnco zleze 😕 
    • Quest
      Robidišče online
    • DAMI34
      1. poznavanje ceste je ogromno, če gre kdo z mano čez rebernice bo reku da sem skoraj MM (poznam skoraj vse luknje in grbine, ter pasti), ko ga bo razmetalo po dolgem in počez  taisti šofer me gladko na domači cesti naščije (nekaj malega je pa tut od šoferja odvisno) 2. moja izkušnja je, da super vzmetenje (dodam še semiaktivno) in dober motor, ter dobro nastavljen motor lepše in bolje pobere slabe dele, semiaktivno celo tako, da šele ko greš čez mejo opaziš kako sranje je bilo spodaj 3. slabo nastavljen moped bo povzročal probleme pri vožnji in ne bo lepo pobiral 4. "višji rangi" motorjev imajo običajno še kak stabilizator, elektronika pa dejansko nima kakega vpliva, razn pri grobem odpiranju in koriščenju konjev 5. da si odgovoriš na to vprašanje bi moral kak znan ovinek odpeljati s svojim nato pa kakim drugim motorjem in primerjati 6. nasvet: čez ovinke vedno mehko sproščeno, sploh ko začne stresat moraš plavat z motorjem, ne pa se zakrčit. Kot pravi nekdo zgoraj, na prstih se dobi več filinga.      
    • DAMI34
      za tabele ne vem in to je kr problem mitasa, vem pa da je nemški kupec par let nazaj baje diktiral, kaka naj bo guma Pa občasno na kakem tujem forumu tut o SF+ preberem.
  • Similar Content

    • timi121
      By timi121
      Ravno sem se prijavil na izpit za kategorijo A1, in bi rad kake predloge glede prvega motorja 50ccm ali 125ccm.
      Najraje bi kaksenga nakeda ali sport, budget pa imam pri okoli 1300€
    • OrlyTM
      By OrlyTM
      Pozdravljeni....

      nekje do spomladi si kanim omislit eno krosko ... zanima me samo in zgolj kros motor (nc enduro pa to) niti ne rabim luci in podobnega, motor kanim imeti zgolj za offroad zdivjanje po okoliskih hribih in dolinah, k jih je pr nas dost.

      Zanima me slednje, ker motor bi bil najbolj primeren za zacetnika (razn neki mopedov, se nism bil lastnik motorja), z cim manj vzdrzevanja.

      Tezak sem 95kg zato trenutno ogledujem 250ccm modele, bi moral poseci visje?

      Za motor nimam izpita (se) niti ga za krosko ne nameravam it delat, lahko pricakujem kake vecje probleme z milicarji?

      Kolk priblizno pride komplet kros oprema (obleka, cevlji, celada) in na kaj morm bit pri tem pozoren?

      hvala
      lp
      OrlyTM
    • Dr_Jakob
      By Dr_Jakob
      Hej.
       
      Na forumu že dolgo nisem zasledil kake ultra pametne teme za začetnike, oz. za izboljšanje kvalitete življenja za vse nas.

      Prvi dve ideji bom dal jaz;

      1. Čepki za ušesa. Ne nujno zaradi vožnje, ampak tudi pri spanju na motozboru, v hotelu, v kampu strašno pomagajo. Sosed žaga drva, drugi sosedi pijejo in feštarijo do jutra, ti pa zmatran in rabiš spanje. Rešitev so čepki. Cca 2€ pa mirno spiš celo noč.
       
      2. V nepremočljivo plastično vrečko daš cca 100€ in pod zic, med orodje ali pa v prvo pomoč. Pride še kako prav, ko poči guma, zmanjka denarja  za podkupit policaje (sej ne da bi to kdaj delali), ko se nenadoma nad tabo odpre nebo in rabiš nekje prespat. Za 100€ dobiš vredu sobo, nekaj za pod zob, 100€ zna tudi zrihtat kako poceni rabljeno gumo, staro verigo ali pa osnovni servis mopeda/vleko.
    • glazuna
      By glazuna
      Je kdo, ki bi se peljal bolj lahkotno in ne sportski stil polaganja ovinkov, tako bolj po omejitvah, morda na ravnini malo stisnit?
      Povdarek na daljših turah, ne le čez Rakitno pa Planino ampak na razne zanimive točke, kraje po neutrujajočem tempu.
       
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!