Skoči na vsebino

Močnejši skuterji


zanzibar

Priporočene objave

Vem da lahko zamenjam cilinder, frgazar, auspuh pa še nevem kva use. Mene zanimajo zgolj manjše (cenejše) dodelave mašince. A ima original runner 180 kakšne blokade v izpuhu ali variomatu ?? Drugače pa imam SP varianto z diski spredi, zadi pa malo boljše hidravlične vilice od onih staih upside down brez hidravlike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne mores nic cenejse dodelat masine. masina je zdaj tovarnisko nareta tako, da so pospeski in koncna v najlepsem razmerju. lahko gres valjcke menjavat. das malo tezje, ti bo verjetno se kaj vec letel. ampak drugih dodelav nimas kaj delat.

samo drage...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne mores nic cenejse dodelat masine. masina je zdaj tovarnisko nareta tako, da so pospeski in koncna v najlepsem razmerju. lahko gres valjcke menjavat. das malo tezje, ti bo verjetno se kaj vec letel. ampak drugih dodelav nimas kaj delat.

samo drage...

Ne vem od kje ti ideja, da bi s težjimi valjči lahko šel skuter več (težji valjčki = manj obratov), vsako povečanje moči (razen pri povečanju kubature), pa zahteva večje obrate.

BTW - Malossi 180 kit je namenjen predelavi Runnerja 125 in ne R-180, ki ima precej drugačno mašino, ne zgolj povečano kubaturo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud jaz mam zdej Runnerja 180, pa me zanima kaj se da kaj tunat pri tem skuterju, mislim na na manjše predelave ala menjava filtra, valčkov, jermen, vzmeti na sklopki itd. Men gre original 130 po števcu. A je to premal ? Mrzu mi ful trokira zaradi zauga. A imate vi enake izkušnje ? Pa une Maxxis gume mi tudi niso glih ena huda zadeva ... ? Dejte akšno napisat o Runnerju 180.

Ni premalo ni. Da se nebi sekiral. Čist prav ti kaže in nič ne zaostaja za ostalimi Runnerji 180, ki niso predelani. To naj bi bilo realnih 118km/h, čeprav maš občutek (tudi če ne gledaš števca), da kaže več. Mene je faciniral predvsem pospešek tudi od 100km/h naprej in končna. Tista šipca spredaj res ni brezveze gor. :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej,kaj pa če daš  v okvir od runnerce 180,mašino od 50 ke,ima ojačan okvir,močnejše vilce,večji hladilnik,diske...

pa zaka ni dirk z močnejšimi skuterji..

Kje pa je ojačan okvir od 180-ke :?: :?: :?:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da ni isti okvir,saj 50 je narejeta serijsko za 50km/h,180ka pa 120km/h,po moje mora biti močnejši okvir in večji hladilnik,ter vilce...a ni???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da ni isti okvir,saj 50 je narejeta serijsko za 50km/h,180ka pa 120km/h,po moje mora biti močnejši okvir in večji hladilnik,ter vilce...a ni???

Lažne utvare, 70 kubicni dirkalni Zip SP je pri 150 na uro 5 x bolj stabilen kot Runner 180, pa ni bil nikoli mišljen za take hitrosti.

Da ne bo pomote, okvir Runnerja ni slab, žal pa ima šibki člen, to pa je vpetje oz povezava okvira in motorja. Ta vezni člen pri Runnerju 180 blaži vibracije motorja. Ker je skupaj z motorjem, ki je pri skuterjih obenem tudi zadnja vilica, ta del tudi del okvira, zaradi svoje slabe konstrukcije, ki je podrejena dušenju vibracij in premalo stabilnosti, zelo slabo vpliva na stabilnost okvira, kot celote.

Realnost je taka, da je Runner 50, na primernih gumah, pri enaki hitrosti, bolj stabilen od Runnerja 180.

Seveda je to klavrna ugotovitev, saj se ve komu je bil namenjen Runner 180FXR (športnikom, ki raje prenašamo vibracije, kot pa gumijasto zvijanje okvira pri malo večji hitrosti).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da je zadni konc Runnerja nekam zelo flexsy sem opazil, se mi je sprva zdelo kot da ima luft v vperju sklopa agregat-nihajka v okvir. Potem sem opazil, da je vse skupaj vpeto preko gumijastih dušilnih puš, pa mi je bilo jasno od kje tisti luft. Sem pa zasledil da v kitih za dirkalno predelavo Runnerja ponujajo tudi te puše, ki verjetno izboljšajo togost zadnjega dela ... Mogoče bi se dalo tudi doma kaj narest, samo verjetno bi zaradi vibracij lahko prišlo do poškodb na zvarih okvirja.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tiče puš, je v 70 ccm razredu to res, prav v razredu Runner 180 pa predelave tega vmesnega člena niso dovoljene. Ta informacija sicer ni povsem sveža, tako da so se med tem morda odgovorni že toliko spametovali, da je to morda že dovoljeno, a to je samo moje mnenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
ej,kaj pa če daš v okvir od runnerce 180,mašino od 50 ke,ima ojačan okvir,močnejše vilce,večji hladilnik,diske...

pa zaka ni dirk z močnejšimi skuterji..

Kje pa je ojačan okvir od 180-ke :?: :?: :?:

ga ni, samo vpetje motorja je drugacno 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
Zanima me ali je že kdo imel runnerco 180?kake so iskušnje z njo in za kak denar bi dobil kako pametno.

Profi in jaz sva jih imela, Jason ga ima še sedaj (mogoče še kdo), se vmes pojavi tudi kdo, ki pravi da ga ima, pa v to močno dvomim, drugače si pa pomagaj z iskalnikom, ker je bilo o tem skuterju že kar precej napisanega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Roman ima prav. O Runner 180 smo že kar nekaj napisal. Saj človek ima na začetku še veselje, da kaj napiše, potem se ti pa ne da več. Pa še nevarnost je, da postaneš nakladač. Kar lahko napišem je, da mi skuter dela brez problemov. Res pa je, da nisem z njim nikoli nič ekspirementiral.

Zadnje čase kaže, da jo bom prodal. Nisem se še tega lotil, pa kupci že čakajo. Safrane, se bo treba v vrsto postavit. :)

Resno: če te kaj konkretno zanima vprašaj, ali pa naštej. Na vprašanje "kakšne so kaj izkušnje..." pa lahko samo odgovorim super.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene zanima, koko se je pelat pr največji brzini, oz. če se počutš kej nestabilnga?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene zanima, koko se je pelat pr največji brzini, oz. če se počutš kej nestabilnga?

ne bi se smel sj bi morla bit narejena tko da bi bla zanesljiva tud pr včjih brzinah (s 180 vendar ne boš skoz vozu 45)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene zanima, koko se je pelat pr največji brzini, oz. če se počutš kej nestabilnga?

Če je cesta uredu, ni problema. Če je pa cesta slaba, pa te malo premetava. Če je cesta res zelo slaba, je tako, kot da bi na konju galopiral.

Glede stabilnosti je pa kakor se navadiš. Ko sem pol leta vozil Africo in se na Runnerja niti usedel nisem, mi je bilo potem ko sem ga prvič spet vozil totalno hecno. Kot minimoto. Mislil sem, da bom kar dol padu. Po dveh dneh pa spet čisto noramlno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!