vulcan Objavljeno Julij 22, 2011 Opozori Objavljeno Julij 22, 2011 Če so pri 40000 km naštelali ventile, zamenjali svečke, olje, oljni filter, zračni filter se, če se prav videl dela pri 50000 km normalen servis kot pri 10000 km in po tem intervalu naprej do naslednji 40000 km. Bi bilo pa glede na starost priporočljivo zamenjati, napeljavo za zavore in antifriz (to dvoje bi se naj nekje na 4 leta menjalo). suntrace14 in Bremzer 1 1
royal Objavljeno Julij 27, 2011 Opozori Objavljeno Julij 27, 2011 (popravljeno) :naughty: Če so pri 40000 km naštelali ventile, zamenjali svečke, olje, oljni filter, zračni filter se, če se prav videl dela pri 50000 km normalen servis kot pri 10000 km in po tem intervalu naprej do naslednji 40000 km. Bi bilo pa glede na starost priporočljivo zamenjati, napeljavo za zavore in antifriz (to dvoje bi se naj nekje na 4 leta menjalo). Je potrebna nastavitev ventilov ali je samo kontrola, kako je s tem pri fazerki? je pa se pojavil en drug problem, napokana je tista plastika-guma med cilndri in vplinjači...kje se da to najugodneje nabavit? pustimo servise Popravljeno Julij 27, 2011. Popravil royal
vulcan Objavljeno Julij 28, 2011 Opozori Objavljeno Julij 28, 2011 (popravljeno) :naughty: Je potrebna nastavitev ventilov ali je samo kontrola, kako je s tem pri fazerki? je pa se pojavil en drug problem, napokana je tista plastika-guma med cilndri in vplinjači...kje se da to najugodneje nabavit? pustimo servise V bistvu je kontrola ventilov in po potrebi nastavljanje. Glede teh plastik, povprašaj prodajalca rabljenih in razbitih motorjev iz Zg. Hajdine, kjer imajo eno razbito in jo po delih prodajajo ali pa na ebayu. Popravljeno Julij 28, 2011. Popravil vulcan
gasperX Objavljeno Julij 28, 2011 Opozori Objavljeno Julij 28, 2011 Te gume plastika vplinjaća??? difuzorji, jest sm jih pri šternu menjal kakšne 3 tedne nazaj in so 120€ Nevem pa koliko so drugje potem raje nisem več gledal da se nebi sekiral preveč ampak važno da dela kot je treba so fantje vse zrihtal tko kot je treba!!!
lukabogo Objavljeno Julij 30, 2011 Opozori Objavljeno Julij 30, 2011 meni jih je par strani nazaj ponujal nove difuzorje (se ne spomnem kdo ) za pameten denar. malo pobrskaj nazaj...
lukabogo Objavljeno Julij 30, 2011 Opozori Objavljeno Julij 30, 2011 evo našel...na strani 15 jih ponuja "albin".
albin Objavljeno Avgust 1, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2011 evo našel...na strani 15 jih ponuja "albin". js js sm jih ponujal. jih še mam. Hvala za priporočilo LukaBogo. bo treba kaj "po pisti" v osrčje kozjanskega.. lukabogo in gsx750f 2
lukabogo Objavljeno Avgust 1, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2011 js js sm jih ponujal. jih še mam. Hvala za priporočilo LukaBogo. bo treba kaj "po pisti" v osrčje kozjanskega.. O:-)...ti kr prid, bomo mal švasal :naughty:, pol gremo pa na
dobravec Objavljeno September 4, 2011 Opozori Objavljeno September 4, 2011 zdravo, na moji fejzrci mi je učeraj začel nagajati števec hitrosti, kazalec mi skače na ničlo in na trenutno hitrost!? kaj bi lahko bilo narobe? samo kakšen slab kontakt?? grepavl 1
bikez Objavljeno September 4, 2011 Opozori Objavljeno September 4, 2011 zdravo, na moji fejzrci mi je učeraj začel nagajati števec hitrosti, kazalec mi skače na ničlo in na trenutno hitrost!? kaj bi lahko bilo narobe? samo kakšen slab kontakt?? Preveri kontakte za števc!
yamaha2025 Objavljeno September 17, 2011 Opozori Objavljeno September 17, 2011 Mene pa zanima, kako bi pri FZ1S rešil vibracije med 5 in 6 k obratov na armaturni plošči.... Vibrira tam nekje, pa ne najdem kaj in kje??? Baje naj bi bila to hiba teh motorjev.
yamaha2025 Objavljeno September 17, 2011 Opozori Objavljeno September 17, 2011 Danes pa se mi je zgodila ena zelo neprijetna stvar.... Po normalni vožnji po AC ( vožnja 130 km/h), sem le to zapustil in do doma imam le kilometer, kjer se vozil v povprečju cca 50km/h. Ko sem se ustavil, mi je števec za temperaturo začel naraščati zelo hitro preko 100 stopinj, nakar se je vključil ventilator. Temperatura pa je naraščala do celo 118 stoinj in v nekem trenutku se je prižgala rdeča lučka za cca tri sekunde, potem pa se je počasi spustila na 114 stopinj. Nakar sem se odpeljal z dvorišča in ga z vožnjo ohlajal. Spustila se je na 87 stopinj, a ko sem se usatvil je takoj spet začela naraščati??? KAj bi bilo lahko narobe in ali je lahko prišlo do kakšne poškodbe zaradi pregretja??? Čudno mi je to, da ko je bilo najbolj vroče (38 stopinj ozračje), ni nikoli temperatura presegla 113 stopinj. Predvidevam, da bi bil lahko slab termostat, zamašen sistem hladilnika??? Vsako mnenej mi bo prišlo prav. Je bil pa pred nekaj dnevi opravljen večji servis( svečke, filtri, olje, zavore, verižni set....), tako, da sem mislil, da bom naslednji interval popolnoma miren in brezskrben.
DAMI34 Objavljeno September 17, 2011 Opozori Objavljeno September 17, 2011 Danes pa se mi je zgodila ena zelo neprijetna stvar.... Po normalni vožnji po AC ( vožnja 130 km/h), sem le to zapustil in do doma imam le kilometer, kjer se vozil v povprečju cca 50km/h. Ko sem se ustavil, mi je števec za temperaturo začel naraščati zelo hitro preko 100 stopinj, nakar se je vključil ventilator. Temperatura pa je naraščala do celo 118 stoinj in v nekem trenutku se je prižgala rdeča lučka za cca tri sekunde, potem pa se je počasi spustila na 114 stopinj. Nakar sem se odpeljal z dvorišča in ga z vožnjo ohlajal. Spustila se je na 87 stopinj, a ko sem se usatvil je takoj spet začela naraščati??? KAj bi bilo lahko narobe in ali je lahko prišlo do kakšne poškodbe zaradi pregretja??? Čudno mi je to, da ko je bilo najbolj vroče (38 stopinj ozračje), ni nikoli temperatura presegla 113 stopinj. Predvidevam, da bi bil lahko slab termostat, zamašen sistem hladilnika??? Vsako mnenej mi bo prišlo prav. Je bil pa pred nekaj dnevi opravljen večji servis( svečke, filtri, olje, zavore, verižni set....), tako, da sem mislil, da bom naslednji interval popolnoma miren in brezskrben. Lahko pa je samo premalo tekočine. Preveri najprej to.
Bremzer Objavljeno September 17, 2011 Opozori Objavljeno September 17, 2011 Danes pa se mi je zgodila ena zelo neprijetna stvar.... Vsako mnenej mi bo prišlo prav. Je bil pa pred nekaj dnevi opravljen večji servis( svečke, filtri, olje, zavore, verižni set....), tako, da sem mislil, da bom naslednji interval popolnoma miren in brezskrben. Točno svetovati bo težko,predpogoj je, da je dovolj hladilne tekočine in da je sistem prezračen ! je pa očitno slaba cirkulacija hladilne tekočine sepravi ali termostat premalo, prekasno odpre ,lahko je v sistemu zrak,da po servisu,če ste spuščali hladilno tekočino ni bil sistem prezračen.Po vsej verjetnosti po tvojem opisu ni prezračil sistema in je v sistemu še zrak potem termostat prekasno odpira in odpre šele pod pritiskom,ko v mašini že kuha !! Če bo manjkaqlo hladilne tekočine jo dolij sistem pri vžganem motorju prezrači in težave bodo rešene.
yamaha2025 Objavljeno September 17, 2011 Opozori Objavljeno September 17, 2011 Tekočine je dovolj, sem jo preveril, pa še tri dni nazaj je bil na servisu... Me skrbi, da ni kaj narobe zaradi teh 118 stopinj. Grem takoj v ponedeljek popoldan na servis!!! Lp.
vulcan Objavljeno September 18, 2011 Opozori Objavljeno September 18, 2011 Meni to deluje kot že slabo delujoč termostat, ki se ne odpre več dovolj, zato se ti na mestu motor ogreva, med vožnjo pa ohladi.
albin Objavljeno Januar 21, 2012 Opozori Objavljeno Januar 21, 2012 (popravljeno) Še vedno imam; da vas mal opomnem: če kdo rabi prodam: 4 komadi, ki gredo iz uplinjačev proti maŠini (t.i. difuzor guma uplinjača) al kok se že reče. na fazerju ponavadi razpokajo.. sam sem jih kupil in nikoli zamenjal... več na PM Popravljeno Januar 21, 2012. Popravil albin
lukabogo Objavljeno Januar 30, 2012 Opozori Objavljeno Januar 30, 2012 Še vedno imam; da vas mal opomnem: če kdo rabi prodam: 4 komadi, ki gredo iz uplinjačev proti maŠini (t.i. difuzor guma uplinjača) al kok se že reče. na fazerju ponavadi razpokajo.. sam sem jih kupil in nikoli zamenjal... več na PM če so ti napoti, ti jih lahko jaz pospravim v omaro;-)))....pa za pol piva bi ti dal.
lukabogo Objavljeno Januar 30, 2012 Opozori Objavljeno Januar 30, 2012 imam eno vprašanje...treba bo menjat sprednje zavorne ploščice in me zanima katere priporočate?
albin Objavljeno Januar 31, 2012 Opozori Objavljeno Januar 31, 2012 če so ti napoti, ti jih lahko jaz pospravim v omaro;-)))....pa za pol piva bi ti dal. niso mi napoti.. sam škoda se mi zdi da jih mam v škatli, ko pa mate ostali na fazercah razpokane pol piva še za odžejat ni.. :beer1: ka šele za:
Bremzer Objavljeno Januar 31, 2012 Opozori Objavljeno Januar 31, 2012 imam eno vprašanje...treba bo menjat sprednje zavorne ploščice in me zanima katere priporočate? Originalne ! ! ! in nesprašuj zakaj ? ? je bilo že prevečkrat napisano. trebor 1
lukabogo Objavljeno Januar 31, 2012 Opozori Objavljeno Januar 31, 2012 niso mi napoti.. sam škoda se mi zdi da jih mam v škatli, ko pa mate ostali na fazercah razpokane pol piva še za odžejat ni.. :beer1: ka šele za: ok, bom dal za celo :beer1:
lukabogo Objavljeno Marec 3, 2012 Opozori Objavljeno Marec 3, 2012 pri menjavi sprednijih zavornih ploščic sem opazil, da je desna zavorna cev (lajtnga) rahlo mastna. zanima me, če se dobi kopija cevi ali samo original in kje lahko kupim? imajo mogoče v Louisu...vem, da kovinske imajo ampak jaz rabim gumijasto.
Jure Objavljeno Marec 5, 2012 Opozori Objavljeno Marec 5, 2012 (popravljeno) pri menjavi sprednijih zavornih ploščic sem opazil, da je desna zavorna cev (lajtnga) rahlo mastna. zanima me, če se dobi kopija cevi ali samo original in kje lahko kupim? imajo mogoče v Louisu...vem, da kovinske imajo ampak jaz rabim gumijasto. Ne bi skoristil tole šanso pa zamenjal komplet cevi spredaj za kovinske? Boš mel mir dokler boš imel motor, pa še občutek pri zaviranju (sploh poleti) bo bistveno boljši. Pa še ne boš se spraševal kdaj ti bo še druga gumasta cev spustila. Gumaste lajtunge naj bi se sodeč po servisnih navodilih itak morale menjat vsake 4 leta (tega sicer noben ne dela, sam če ti pa že nek spusti, je pa smiselno vse zamenat pomoje). Popravljeno Marec 5, 2012. Popravil Jure
maus Objavljeno Marec 5, 2012 Opozori Objavljeno Marec 5, 2012 ....... Gumaste lajtunge naj bi se sodeč po servisnih navodilih itak morale menjat vsake 4 leta (tega sicer noben ne dela, sam če ti pa že nek spusti, je pa smiselno vse zamenat pomoje). ja pa jih menjamo ... na 4 leta ali 75000 km
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se