Skoči na vsebino

Yamaha FZS 1000 fazer


SiR

Priporočene objave

Ne bi skoristil tole šanso pa zamenjal komplet cevi spredaj za kovinske? Boš mel mir dokler boš imel motor, pa še občutek pri zaviranju (sploh poleti) bo bistveno boljši. Pa še ne boš se spraševal kdaj ti bo še druga gumasta cev spustila. Gumaste lajtunge naj bi se sodeč po servisnih navodilih itak morale menjat vsake 4 leta (tega sicer noben ne dela, sam če ti pa že nek spusti, je pa smiselno vse zamenat pomoje).

to že, ampak v kratkem imam dve registracije vozi, grem za birmanskega botra, kupil sem letne gume za avto, za motor jo še moram, naredil sem servis na motorju z menjavo zavornih ploščic itd. suma sumarum ...2500€ pa nimam kaj pokazati. sem mislil, da obstaja kakšna trenutna alternativa in bi kasneje, ko se spet nabere nekaj ojrov nabavil pletenice. trenutno pa to ni možno. :nono: :grrr :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa si se pozanimal koliko stanejo originalne?

Za opleteničene sem ti pa dal kontakt v PM, prinese stare in ti naredijo po meti nove lajtnge.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa si se pozanimal koliko stanejo originalne?

Za opleteničene sem ti pa dal kontakt v PM, prinese stare in ti naredijo po meti nove lajtnge.

ej, hvala. za original sem klical in mi sporoči jutri. pa hvala za PM.

ko bo pa sezona, prileti kaj na kozjansko pisto, boš videl kaj so ovinki... :grim :naughty: :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer mene tudi malo matra, da bi zamenjal vse lajtnge in olje, mi je samo še to ostalo, vse ostalo sem poštimal (svečke iridium, zračni filter K&N, olje Motul in oljni filter). Tako, da sedaj prede k muca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Katere gume kaj vozite?

Jaz imam sedaj Continentalke gor, pa mi niso glih najbolj pri srcu (so nepredvidljive) in bi jih najraje zamenjal, čeprav še imajo kr nekaj profila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Katere gume kaj vozite?

Jaz imam sedaj Continentalke gor, pa mi niso glih najbolj pri srcu (so nepredvidljive) in bi jih najraje zamenjal, čeprav še imajo kr nekaj profila.

roadsmartke, odkar so na tržišču. in ne razmišljam o menjavi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem sedaj Roadsmart II?

Kaj pa kake Qualifier?

jaz bi definitivno izbral Roadsmart. zakaj? zato, ker ima Roadsmartka dosti tršo sredino in podobno zmes stranskega dela (robov) pnevmatike kot Qualifier. problem je tudi v tem, da se Q... kasneje zagreje kot R...in, če guma ni dovolj ogreta jo bolj pobira. obe gume so vredu, ampak je R... bolj primerna za naš stil vožnje. jaz polagam ovinke do tačke in še nisem imel težav. odločitev je pa seveda tvoja. sem pa vozil tudi Qualifier ampak sem jo prehitro uničil :evilgrin:

Popravljeno . Popravil lukabogo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Katere gume kaj vozite?

Jaz imam sedaj Continentalke gor, pa mi niso glih najbolj pri srcu (so nepredvidljive) in bi jih najraje zamenjal, čeprav še imajo kr nekaj profila.

Sem zvozil že precej gum (števec gre proti 90.000) od prastarih Metzeler Z3, Roadsmartk, Michelin Macadam (najslabše), Pirelli Diablo strada, pa Angel ST, ampak moram reč da so mi najbolj sedle Michelin Pilot road II. Se mi zdi da je najboljša guma za ta motor....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem sedaj Roadsmart II?

Kaj pa kake Qualifier?

Qualifier 2 imam sam na FZ1 (bile gor ko sem kupil moped..) in moram priznat da niso slabe gume.. sploh ne, ampak! ..če ti ustreza vožnja za ST obuješ roadsmart (2), če pa bolj ss pa sportsmart.. qualifier je neka neposrečena mešanica teh segmentov.. zakaj neposrečena? ker mislim da bom z njo naredil manj kilometrov kot bi s sportsmart pa še grip bi naj bil pri sportsmart boljši (..vozim bolj dinamično)..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

potem jo bom kr v Roadsmartke obuzdajle, ko je akcija, bon bom pa za menjavo zavornega olja vnovčil pa bo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Včeraj sem zamenjal original belanco z Neken 28.5/22mm, ki je bolj ravna in širša.

Občutek v vožnji bistveno boljši, edino sedaj je pogled nazaj precej oviran (komolci).

post-593-0-07093800-1333536796_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj sem zamenjal original belanco z Neken 28.5/22mm, ki je bolj ravna in širša.

Občutek v vožnji bistveno boljši, edino sedaj je pogled nazaj precej oviran (komolci).

zaradi česa pa je občutek v vožnji boljši??? :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tut jest o tem razmišlam tko da še kj povej o tem kaj je bolše, pa povej kolk si dal za balanco in a je blo treba kej drugega še menjat zraven????

Mal opiši???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni original belanca ni sedla, ker je kot ročic preveč zaprt in so me že po pol ure vožnje začela boleti zapestja.

Ta belanca je bolj ravna, malenkost širša in nižja. Sem malo probal vozit po poligonu in se mi zdi, da je je motor lažje vodljiv.

Belanco sem kupil od KTM Adventure (dela jih pa Neken iz Francije) cena dobrih 80€, ker ima srednji del debelejši (28,5mm) sem zamenjal tudi nosilce isto od Neken in so bili okoli 50€.

Na nosilcih sem moral predelati navoj iz M12 v M10, da sta pasala v križe. Kupil bom še nove uteži kar stane med 10 in 20€. Ročaje sem pa uporabil kr originalne. Luknje na belanci so čisto OK, da ročice in šalterji pridejo na pravo mesto. Zajle in kabli so glih še prav dolgi, da ni bilo potrebnih nobenih predelav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni original belanca ni sedla, ker je kot ročic preveč zaprt in so me že po pol ure vožnje začela boleti zapestja.

Ta belanca je bolj ravna, malenkost širša in nižja. Sem malo probal vozit po poligonu in se mi zdi, da je je motor lažje vodljiv.

Belanco sem kupil od KTM Adventure (dela jih pa Neken iz Francije) cena dobrih 80€, ker ima srednji del debelejši (28,5mm) sem zamenjal tudi nosilce isto od Neken in so bili okoli 50€.

Na nosilcih sem moral predelati navoj iz M12 v M10, da sta pasala v križe. Kupil bom še nove uteži kar stane med 10 in 20€. Ročaje sem pa uporabil kr originalne. Luknje na belanci so čisto OK, da ročice in šalterji pridejo na pravo mesto. Zajle in kabli so glih še prav dolgi, da ni bilo potrebnih nobenih predelav.

Vulcan hvala za odgovor. Zanima me še kje si to nabavil. Če bom pa potreboval še uteži si jih bom pa naredil po svoje, ker imam nekaj strojev za izdelavo takšnih in podobnih zadev :smoke: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sepravi bi me takale predelava prišla okoli 200€.... zanimivo če bo le možno bi tut jest to naredil so mi nekateri priporočali to

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Belanco sem kupil v Litiji kjer prodajajo KTM-e (da me ne bom delal "reklame").

Nosilce pa na nemškem eBayu (http://www.ebay.de/itm/Neken-Factory-Anbaukit-Lenkerhalter-YZF-KXF-RMZ-CRF-SXF-MX-22mm-28-6mm-/110845147676?Motorrad_Kraftradteile&hash=item19cee2ba1c), poštnina je še 7,50€,

Uteži bom pa najbrž tudi jaz kr sam naredil v stilu takšnih kot so na moto GP motorjih.

Vse skupaj brez uteži me je prišlo 133€, tista dva vijaka za nosilce sem pa v službi naredil (bi bilo potrebno prodajalca vprašat ima sigurno najbrž tudi take, da imajo M10 vijak).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lonec brez problema, samo za krivine pa dvomim, že fi cevi krivine se mi na 1000 zdi precej večjo od 600.

Poslikaj pa zmeri na svoji 600 pa bom jaz jutri isto naredil na 1000, če ti kaj pomaga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem pa danes mojo zverino obul v nove pnevmatike :OK: Dunlop Sportsmart :OK:

boš povedal kako se obnesejo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa sem danes naredil testno vožnjo.

Balanca se obnese super, ni več nobenih bolečin v zapestju, drža je bolj naprej kar olajša vožnjo skozi zavoje, slabost je edino, da sedaj dobim veliko več vetra v komolce in ramena in ne dopušča več previsokih hitrosti, ampak to je zanemarljivo napram pozitivnim lastnostim še posebej, ker imamo tako visoke kazni za prehitro vožnjo.

Gume (Sportsmart) so pa poezija, sprva sem vozil s precej rezerve, ker je bil na njih še zašćitni sloj pa še od prejšnjih gum sem navajen na drsenje, ki ga pa kr ni in ni bilo.

Oprijem je kljub mrzlemu asfaltu zelo dober, brez vsakršnih zdrsavanj v zavojih in pri zaviranju. pri pospeševanju se ne zavrti več guma v prazno ampak samo grabi in dviguje sprednji konec :OK: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!