Skoči na vsebino

Yamaha FZS 1000 fazer


SiR

Priporočene objave

Jaz imam sedaj drugi komplet SportSmart in sem zadovoljen, čeprav nimam nekih izkušenj...

Prej sem imel Qualifier dunlop. So bile pa to prve gume in čisti začetek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sedaj imam že kr nekaj km za sabo z SportSmartkami in moram reči, da so super edino sedaj so drsni vijaki na tačkah postali potrosni material zato sem natredil svoje take, ki imajo privarjeno ploščico (iz strugarskega noža), ki se ne obrablja pretirano.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Hej!

Eno vprašanje.... je že kdo menjal sam svečke??? Sem neki gledal pa ni nekaj veliko prostora??

Je možno sam zamenjati svečke, ali je mal pretežko???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hej!

Eno vprašanje.... je že kdo menjal sam svečke??? Sem neki gledal pa ni nekaj veliko prostora??

Je možno sam zamenjati svečke, ali je mal pretežko???

Se da s pravim orodjem in pristopom. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam pravi ključ (Champion, Hazet,Facom, Stalwile itd.) ; račna, različni podaljški,zglob in natikalni ključ z magnetom za dotično svecko stane ca 100 €+

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se pravilno spomnim, sem imel za menjavo svečk "krajši ključ za svečke", ker se z "navadnim" res verjetno ne "pride zraven" ???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem šel pogledat v delavnico, da bi ti pokazal primerjavo z običajnim ključem (?) za svečko, vendar je "torbica" z vsem orodjem za Yamaho "odpotovala" skupaj z njo ... :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
  • 1 leto pozneje...

Tale tema mal umira :D 

 

Evo moja jih imam malo manj kot 90 000km da jih bo imela točno toliko bo treba it v ponedeljek na zaključno furo :D 

 

Dela vse skoraj tako kot je treba :D

 

Letos narejen kar velik servis.

-olje in semeringi, v vilicah spredaj

- Bremz olje

-olje in oljni filter

-filter zraka

-ketna odmičnih gredi in ostal potrebno pri menjavi

-pogonska ketna in zobniki

-bremz ploščice spredaj

-štart sezone conti roadattack2

- trenutno pa sava sportforce

pa še kaj bi se našlo kaj sem vse menjal letos..

 

Čaka še mal dela, ampak ko bojo dinarčki, naslednje leto obrne 100 000km na motorju in upam da brez problema.

Samo zamenjam zobnik 2 prestave, mal preskoči na ka 6k obratov, nimamm pojma kaj bi lahko bilo to ampak najverjetneje bo treba menjat zobnik .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Eno vprašanje, če kdo tole sploh še kj gleda in vozi :D zanima me koliko pridejo tefloni in obročki??? Mal mi olja kuri ni krize ampak mi je blo rečeno da 

bi blo fino te stvari menjati??? 

 

Nevem kje nj gledam in pod kaj?? ne vem glih izrazov angleščini za te zadevščne....

Popravljeno . Popravil gasperX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje, če kdo tole sploh še kj gleda in vozi :D zanima me koliko pridejo tefloni in obročki??? Mal mi olja kuri ni krize ampak mi je blo rečeno da 

bi blo fino te stvari menjati??? 

 

Nevem kje nj gledam in pod kaj?? ne vem glih izrazov angleščini za te zadevščne....

Dokler ni neke kritične porabe olja pust prmer :) Ni lih nek rutinski poseg v mašino. Poleg tega je to, da pije mal olja čist neki normalnga - splošno pravilo naj bi biolo do 2dl na 1K km

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prevedeno v angleščino = ZAPEL U GRABN!!!!!

Tebe bom zapelu u grabn da boš tih enkrat :D

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dokler ni neke kritične porabe olja pust prmer :) Ni lih nek rutinski poseg v mašino. Poleg tega je to, da pije mal olja čist neki normalnga - splošno pravilo naj bi biolo do 2dl na 1K km

Ja ful je odvisno ker mi ga je takoj po servisu požrlo ogromno, potem ko sredi nedelje v vodicah ni bilo drugega sem nalil primerno

avtomobilsko olje Castrol in od takrat naprej je blo vse lepo in prav....  pred tem sem imel tudi občutek povečane obrabe olja...

 

Me pa zanima ker imam namen leto narediti zopet en večji servis. V drugi prestavi pri 6k obratih mi preskoči zbnik, ne vedno ampak samo takrat, ko ga žgem na polno. Bojda bi moral menjat zobnik in potem naj bbi blo vse vredu.

 

Če pa že dam vse to zamenjati in imam odprto mašino, sem premišljeval če bi zamenjal obročke in teflone, seveda odvisno koliko je to cenovno drago.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja ful je odvisno ker mi ga je takoj po servisu požrlo ogromno, potem ko sredi nedelje v vodicah ni bilo drugega sem nalil primerno

avtomobilsko olje Castrol in od takrat naprej je blo vse lepo in prav....  pred tem sem imel tudi občutek povečane obrabe olja...

 

Me pa zanima ker imam namen leto narediti zopet en večji servis. V drugi prestavi pri 6k obratih mi preskoči zbnik, ne vedno ampak samo takrat, ko ga žgem na polno. Bojda bi moral menjat zobnik in potem naj bbi blo vse vredu.

 

Če pa že dam vse to zamenjati in imam odprto mašino, sem premišljeval če bi zamenjal obročke in teflone, seveda odvisno koliko je to cenovno drago.....

 

Primerno avtomobilsko olje za v motor? Prvič slišim. Si ga potem zamenjal za res primernega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Primerno avtomobilsko olje za v motor? Prvič slišim. Si ga potem zamenjal za res primernega?

Pač olje z tako viskoznostjo kot je treba.... seveda po posvetu z mojim serviserjem... in ne še vedno je notri to olje in deluje brez problema in ne kuri olja zaradi tega drastično več.... ravno obratno, manj mi ga je skurilo kot prej....

 

Serviser rekel da ni to nič tako hudega da bi pa zdej moral takoj menjati, zato sem ga pustil notri... seveda zdej ko bom servis delal, bom pač dal nazaj olje za motorje ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pač olje z tako viskoznostjo kot je treba.... seveda po posvetu z mojim serviserjem... in ne še vedno je notri to olje in deluje brez problema in ne kuri olja zaradi tega drastično več.... ravno obratno, manj mi ga je skurilo kot prej....

 

Serviser rekel da ni to nič tako hudega da bi pa zdej moral takoj menjati, zato sem ga pustil notri... seveda zdej ko bom servis delal, bom pač dal nazaj olje za motorje ....

V mojem primeru ravno tako manjša poraba olja s castrolovim oljem za v avto. Pol manj kot z motulom, cca 5 deci na 1500, motor tdm 850.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tebe bom zapelu u grabn da boš tih enkrat :D

Niti ti ni napačno svetoval kajti zračno hlajen motor,če enkrat rabi olje je bila mašina pregreta ali ima ogromno kilometrov ! ! Mašine se ti res nesplača popravljat kajti če bi res hotel zmanjšat porabo olja bi moral poleg teflonov in vseh tesnil narediti celo generalno zamenjat; vodikla ventilov,cilindre,bate,ležaje,šponer,ketnco itd.itd. Jaz bi ti svetoval,da poiščeš kako mašino od karamboliranega takega motorja poglej malo na E-bay ali mobile.de

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ketnca in z njim povezano je blo zamenjano..... no sej lej pač rabim malo informacij kako in kaj, da vem za kaj se odločit.....

V graben motorja nebom metal, to lahko naredite vi s svojimi... dela drugače vse brez problema, nevem kaj pomeni prekomerna obraba olja ker je to pač moj prvi motor, zato sprašujem kako in kaj. In ne rabim IDIJOTSKIH komentarjev kot so zapelji v graben...... ampak kaj lahko v tem primeru naredim.....

Motor nikoli ni bil brez olja, ker sem vedno ko je zasvetila lučka takoj dolil olje!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ketnca in z njim povezano je blo zamenjano..... no sej lej pač rabim malo informacij kako in kaj, da vem za kaj se odločit.....

V graben motorja nebom metal, to lahko naredite vi s svojimi... dela drugače vse brez problema, nevem kaj pomeni prekomerna obraba olja ker je to pač moj prvi motor, zato sprašujem kako in kaj. In ne rabim IDIJOTSKIH komentarjev kot so zapelji v graben...... ampak kaj lahko v tem primeru naredim.....

Motor nikoli ni bil brez olja, ker sem vedno ko je zasvetila lučka takoj dolil olje!

Ne bit hud no. Mal heca nikol ne škoduje. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!