Skoči na vsebino

Yamaha FZS 1000 fazer


Priporočene objave

Objavljeno

hvala! ja izpuh se BOS SUPERBIKE, sam je skrajšan za cca 15cm. do 6k obratov ni preveč glase, pol se pa zadere. stane pa 529€ v lojzu

Dobro zgleda, sem jaz že tudi za mojega razmišljal, da bi ga malo skrajšal :hmm:

Objavljeno

Dobro zgleda, sem jaz že tudi za mojega razmišljal, da bi ga malo skrajšal :hmm:

prid k mani, spijeva par :beer1:, pol pa greva žagat. js to resno...:yea2::grim

Objavljeno

Ko pridem iz dopusta se bom oglasil, da greva na ene par :beer2: .

Objavljeno

Uspelo mi je objaviti v malih oglasih, poizkusil bom še tukaj. Prodam nepoškodovan auspuh LeoVince. Za ceno se ne spomnim niti, koliko sem ga plačal jaz, mislim pa, da mi ga je priskrbel nekdo od forumašev iz Ljubljane ??? Pripeta slika je "sveža" !!!

post-12027-0-23218400-1310188825_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Uspelo mi je objaviti v malih oglasih, poizkusil bom še tukaj. Prodam nepoškodovan auspuh LeoVince. Za ceno se ne spomnim niti, koliko sem ga plačal jaz, mislim pa, da mi ga je priskrbel nekdo od forumašev iz Ljubljane ??? Pripeta slika je "sveža" !!!

fajn bi pa blo, če bi povedal ceno...če bo pametna ga kupim. lahk mi pošlješ zs.

Popravljeno . Popravil lukabogo
Objavljeno

Več o meni piše v temi Moje izkušnje ... Cene res ne morem povedati, ker se je ne spomnim !!! Mislim, da sem avspuh kupil od nekoga s tega foruma, ki jih "uvažal" in da sem ga šel iskat v Ljubljano, mogoče v Šiško ??? Pregledal sem vsa privatna sporočila, toda zgleda, da sva se dogovarjala po telefonu (?), ker nisem našel nobenega sporočila vezanega na avspuh !!! Ker sem res izgubil ves stik (spomin) s kakršnimikoli cenami, boš sam verjetno še najbolj vedel, koliko je tak avspuh vreden ??? Seveda prek privatnega sporočila ...

Objavljeno

će imaš papir za homologirat ,je vreden 300euro

Objavljeno

će imaš papir za homologirat ,je vreden 300euro

Slepec (?) najlepša hvala za tvoj namig. S pomočjo strca Gugla mi je celo uspelo najti cenik in glede na to, da avspuh ni prav čisto nov, menda (?) pa sem ga kupil prav tisto leto, ko sem se ponesrečil, je cena kar realna (?). Torej, če ga kdo rabi, je sedaj tudi cena na voljo ...

Objavljeno

In zopet nisem napisal vsega kar sem hotel !!! Papir za homologacijo (?) sem imel in ga dobil v Elisi (?) v Domžalah, ne vem pa, če še vedno obstaja pri meni, ali sem ga moral takrat oddati ... ??? Mogoče nekje v Ljubljani pri vpisu v prometno dovoljenje ??? Verjetno mi verjamete, da ni ravno najolj prijetno živeti s taki okrnjenim spominom ... :wallbash:

Objavljeno

In zopet nisem napisal vsega kar sem hotel !!! Papir za homologacijo (?) sem imel in ga dobil v Elisi (?) v Domžalah, ne vem pa, če še vedno obstaja pri meni, ali sem ga moral takrat oddati ... ??? Mogoče nekje v Ljubljani pri vpisu v prometno dovoljenje ??? Verjetno mi verjamete, da ni ravno najolj prijetno živeti s taki okrnjenim spominom ... :wallbash:

tudi, če nimaš papirja je najbolj pomembno, da ga je sploh možno homologirat. če so vtisnjene številke na izpuhu, dobiš homologacijski papir na njihovi uradni strani. realna cena bi bila cca. 250€, če bo kdo kupoval ti bom sporočil. jaz ga ne rabim , ker ga imam. kar se pa spomina tiče ti gre kr dobro in verjamem, da bo še boljše.:yes::grim

Objavljeno

ka si jo že vničo. joj joj :wacko:. v tisti delavniški knjigi maš vse podatke o menjavi, cena je pa okoli 100 ojrov. kdaj boš dal za :beer1:

Po zadnjem... :)

Drug vikend pride funk, pa grema na :beer1: . Lahko pa kje drugje, če maš kakšno boljšo idejo. :)

Objavljeno

Po zadnjem... :)

Drug vikend pride funk, pa grema na :beer1: . Lahko pa kje drugje, če maš kakšno boljšo idejo. :)

prlrt v kozje pa greva...ka si že zrihto mopča

Objavljeno

Če kdo rabi ... Niso v Slovenščini, temveč v nam "sosedskem" (?) jeziku ...

post-12027-0-31650100-1310647335_thumb.jpg

Objavljeno

Rabim, a mi lahko pošlješ v PM?

Hvala.

Objavljeno

Ne morem ti poslat v PM, ker je iz papirja, lahko pa ti meni v PM pošlješ svoj naslov in jo dobiš po pošti na moje stroške ... .)

Objavljeno

Ne morem ti poslat v PM, ker je iz papirja, lahko pa ti meni v PM pošlješ svoj naslov in jo dobiš po pošti na moje stroške ... .)

Zmenjeno, hvala, ko se bom po tvojem koncu potepal dobiš pa za :beer2: .

Objavljeno
:photo:
Objavljeno

Fantje, mene pa zanima kako imate kaj naštimano vzmetenje (predvsem zadaj) pri vožnji v dvoje in po možnosti s prtljago.

Moja Fazerka še ima čisto tovarniške nastavitve in ko sem v soboro prvič peljal svojo boljšo 1/2 na furo sem opazil, da se motor bistveno drugače obnaša.

Pa mi je na misel prišlo, da je vzmetenje mogoče premehko nastavljeno :hmm:

Objavljeno

Fantje, mene pa zanima kako imate kaj naštimano vzmetenje (predvsem zadaj) pri vožnji v dvoje in po možnosti s prtljago.

Moja Fazerka še ima čisto tovarniške nastavitve in ko sem v soboro prvič peljal svojo boljšo 1/2 na furo sem opazil, da se motor bistveno drugače obnaša.

Pa mi je na misel prišlo, da je vzmetenje mogoče premehko nastavljeno :hmm:

kak mamo drugi naštiman, je brezveze govorit. najbolš je da probaš kak ti najbol paše. spredaj in zadaj maš trojno štelanje, zapreš vse do konca, pol pa odpiraš po malem, šteješ klike in se pelješ. če bo pretrd, ga spet mal odpreš itd. tak boš najbolj vido, kdaj ti bo najbolj optimalno za tvoj stil vožnje. js sm tud tak naredo, pa je zdej super :notworthy:

evo ti še mal čitabul...:naughty:

Nastavitev vzmetenja na športnih motocikli1.pdf

Nastavitev vzmetenja na športnih motociklih 2.pdf

Objavljeno

Hvala, bom pregledal in se malo pogiral z nastavitvami.

Objavljeno

Hvala, bom pregledal in se malo pogiral z nastavitvami.

Trdoto amortizerjev sploh ni nujno spreminjati, če pelješ sopotnika se nastavi SAMO zadnja VZMET in ne amortizer na bolj trdo - sepravi zadni vzmet(feder) bolj stisneš !!

Objavljeno

Zadnjo vzmet sem že dal bolj na trdo za dva klika (samo to je malo smotano početi, ker se dela z ključem).

Ima pa amortizer še spodaj en kolešček, ki se ga pa čisto lahko na roke vrti in se spreminja trdota motorja, bom s tem poskušal reševati problem, ker je menjavanje trdote s tem koleščkom veliko lažje kot zategovanje vzmeti. :hmm:

Objavljeno (popravljeno)

Zadnjo vzmet sem že dal bolj na trdo za dva klika (samo to je malo smotano početi, ker se dela z ključem).

Ima pa amortizer še spodaj en kolešček, ki se ga pa čisto lahko na roke vrti in se spreminja trdota motorja, bom s tem poskušal reševati problem, ker je menjavanje trdote s tem koleščkom veliko lažje kot zategovanje vzmeti. :hmm:

Me ne razumeš, ti moraš nastavit trdoto VZMETI ,da se motor MANJ poseda ne trdoto amortiziranja !!! to sta dva RAZLIČNA posega-pojma.

Sicer pa drugič kupi motor z električno nastavitvijo trdote vzmeti in ti nebo potrebno s ključem šraufat! :hmm:

Popravljeno . Popravil Bremzer
  • Ni mi všeč 3
Objavljeno

Me ne razumeš, ti moraš nastavit trdoto VZMETI ,da se motor MANJ poseda ne trdoto amortiziranja !!! to sta dva RAZLIČNA posega-pojma.

Zakaj pa nebi smel oboje dati bolj na trdo :hmm:

Na Varaderotu si reguliral samo trdoto amortiziranja in se je čisto vredu obneslo.

V glavnem, sem spremenil trdoto vzmeti in trdoto amortiziranja in se tudi v solo motor še lepše pelje.

Drugače se pa strinjam, da je fajn imeti elektronsko nastavljivo vzmetenje in ostale varnostne pripomočke, samo potem bi se za enkrat vsi morali z BMW-ji vozir in ene parimi drugimi izjemami, to pa ni to.

Objavljeno

moja fazerca ma zdele 50000km kaj vse bi mogu zamenat oz pogledat na servisu

lp martin

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!