Skoči na vsebino

Yamaha FZS 1000 fazer


Priporočene objave

Objavljeno

Če so pri 40000 km naštelali ventile, zamenjali svečke, olje, oljni filter, zračni filter se, če se prav videl dela pri 50000 km normalen servis kot pri 10000 km in po tem intervalu naprej do naslednji 40000 km.

Bi bilo pa glede na starost priporočljivo zamenjati, napeljavo za zavore in antifriz (to dvoje bi se naj nekje na 4 leta menjalo).

Objavljeno (popravljeno)

:naughty:

Če so pri 40000 km naštelali ventile, zamenjali svečke, olje, oljni filter, zračni filter se, če se prav videl dela pri 50000 km normalen servis kot pri 10000 km in po tem intervalu naprej do naslednji 40000 km.

Bi bilo pa glede na starost priporočljivo zamenjati, napeljavo za zavore in antifriz (to dvoje bi se naj nekje na 4 leta menjalo).

Je potrebna nastavitev ventilov ali je samo kontrola, kako je s tem pri fazerki? je pa se pojavil en drug problem, napokana je tista plastika-guma med cilndri in vplinjači...kje se da to najugodneje nabavit? pustimo servise

Popravljeno . Popravil royal
Objavljeno (popravljeno)

:naughty:

Je potrebna nastavitev ventilov ali je samo kontrola, kako je s tem pri fazerki? je pa se pojavil en drug problem, napokana je tista plastika-guma med cilndri in vplinjači...kje se da to najugodneje nabavit? pustimo servise

V bistvu je kontrola ventilov in po potrebi nastavljanje.

Glede teh plastik, povprašaj prodajalca rabljenih in razbitih motorjev iz Zg. Hajdine, kjer imajo eno razbito in jo po delih prodajajo ali pa na ebayu.

Popravljeno . Popravil vulcan
Objavljeno

Te gume plastika vplinjaća??? difuzorji, jest sm jih pri šternu menjal kakšne 3 tedne nazaj in so 120€

Nevem pa koliko so drugje potem raje nisem več gledal da se nebi sekiral preveč ampak važno da dela kot je treba

so fantje vse zrihtal tko kot je treba!!!

Objavljeno

meni jih je par strani nazaj ponujal nove difuzorje (se ne spomnem kdo :headbang::wallbash:) za pameten denar. malo pobrskaj nazaj...:worship:

Objavljeno

evo našel...na strani 15 jih ponuja "albin".

Objavljeno

evo našel...na strani 15 jih ponuja "albin".

js js sm jih ponujal. jih še mam.

Hvala za priporočilo LukaBogo. bo treba kaj "po pisti" v osrčje kozjanskega..

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

js js sm jih ponujal. jih še mam.

Hvala za priporočilo LukaBogo. bo treba kaj "po pisti" v osrčje kozjanskega..

O:-)...ti kr prid, bomo mal švasal :naughty:, pol gremo pa na :kava:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

zdravo, na moji fejzrci mi je učeraj začel nagajati števec hitrosti, kazalec mi skače na ničlo in na trenutno hitrost!? kaj bi lahko bilo narobe? samo kakšen slab kontakt??

Objavljeno

zdravo, na moji fejzrci mi je učeraj začel nagajati števec hitrosti, kazalec mi skače na ničlo in na trenutno hitrost!? kaj bi lahko bilo narobe? samo kakšen slab kontakt??

Preveri kontakte za števc!

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Mene pa zanima, kako bi pri FZ1S rešil vibracije med 5 in 6 k obratov na armaturni plošči.... Vibrira tam nekje, pa ne najdem kaj in kje??? Baje naj bi bila to hiba teh motorjev.

Objavljeno

Danes pa se mi je zgodila ena zelo neprijetna stvar....

Po normalni vožnji po AC ( vožnja 130 km/h), sem le to zapustil in do doma imam le kilometer, kjer se vozil v povprečju cca 50km/h. Ko sem se ustavil, mi je števec za temperaturo začel naraščati zelo hitro preko 100 stopinj, nakar se je vključil ventilator. Temperatura pa je naraščala do celo 118 stoinj in v nekem trenutku se je prižgala rdeča lučka za cca tri sekunde, potem pa se je počasi spustila na 114 stopinj. Nakar sem se odpeljal z dvorišča in ga z vožnjo ohlajal. Spustila se je na 87 stopinj, a ko sem se usatvil je takoj spet začela naraščati???

KAj bi bilo lahko narobe in ali je lahko prišlo do kakšne poškodbe zaradi pregretja???

Čudno mi je to, da ko je bilo najbolj vroče (38 stopinj ozračje), ni nikoli temperatura presegla 113 stopinj.

Predvidevam, da bi bil lahko slab termostat, zamašen sistem hladilnika???

Vsako mnenej mi bo prišlo prav.

Je bil pa pred nekaj dnevi opravljen večji servis( svečke, filtri, olje, zavore, verižni set....), tako, da sem mislil, da bom naslednji interval popolnoma miren in brezskrben.

Objavljeno

Danes pa se mi je zgodila ena zelo neprijetna stvar....

Po normalni vožnji po AC ( vožnja 130 km/h), sem le to zapustil in do doma imam le kilometer, kjer se vozil v povprečju cca 50km/h. Ko sem se ustavil, mi je števec za temperaturo začel naraščati zelo hitro preko 100 stopinj, nakar se je vključil ventilator. Temperatura pa je naraščala do celo 118 stoinj in v nekem trenutku se je prižgala rdeča lučka za cca tri sekunde, potem pa se je počasi spustila na 114 stopinj. Nakar sem se odpeljal z dvorišča in ga z vožnjo ohlajal. Spustila se je na 87 stopinj, a ko sem se usatvil je takoj spet začela naraščati???

KAj bi bilo lahko narobe in ali je lahko prišlo do kakšne poškodbe zaradi pregretja???

Čudno mi je to, da ko je bilo najbolj vroče (38 stopinj ozračje), ni nikoli temperatura presegla 113 stopinj.

Predvidevam, da bi bil lahko slab termostat, zamašen sistem hladilnika???

Vsako mnenej mi bo prišlo prav.

Je bil pa pred nekaj dnevi opravljen večji servis( svečke, filtri, olje, zavore, verižni set....), tako, da sem mislil, da bom naslednji interval popolnoma miren in brezskrben.

Lahko pa je samo premalo tekočine. Preveri najprej to.

Objavljeno

Danes pa se mi je zgodila ena zelo neprijetna stvar....

Vsako mnenej mi bo prišlo prav.

Je bil pa pred nekaj dnevi opravljen večji servis( svečke, filtri, olje, zavore, verižni set....), tako, da sem mislil, da bom naslednji interval popolnoma miren in brezskrben.

Točno svetovati bo težko,predpogoj je, da je dovolj hladilne tekočine in da je sistem prezračen :hmm: ! je pa očitno slaba cirkulacija hladilne tekočine sepravi ali termostat premalo, prekasno odpre ,lahko je v sistemu zrak,da po servisu,če ste spuščali hladilno tekočino ni bil sistem prezračen.Po vsej verjetnosti po tvojem opisu ni prezračil sistema in je v sistemu še zrak potem termostat prekasno odpira in odpre šele pod pritiskom,ko v mašini že kuha !! Če bo manjkaqlo hladilne tekočine jo dolij sistem pri vžganem motorju prezrači in težave bodo rešene.

Objavljeno

Tekočine je dovolj, sem jo preveril, pa še tri dni nazaj je bil na servisu...

Me skrbi, da ni kaj narobe zaradi teh 118 stopinj.

Grem takoj v ponedeljek popoldan na servis!!!

Lp.

Objavljeno

Meni to deluje kot že slabo delujoč termostat, ki se ne odpre več dovolj, zato se ti na mestu motor ogreva, med vožnjo pa ohladi.

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Še vedno imam; da vas mal opomnem:

če kdo rabi prodam: 4 komadi, ki gredo iz uplinjačev proti maŠini (t.i. difuzor guma uplinjača) al kok se že reče.

na fazerju ponavadi razpokajo..

sam sem jih kupil in nikoli zamenjal... več na PM

post-6896-0-62738300-1327139564_thumb.jpg

post-6896-0-94214500-1327139595_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil albin
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Še vedno imam; da vas mal opomnem:

če kdo rabi prodam: 4 komadi, ki gredo iz uplinjačev proti maŠini (t.i. difuzor guma uplinjača) al kok se že reče.

na fazerju ponavadi razpokajo..

sam sem jih kupil in nikoli zamenjal... več na PM

če so ti napoti, ti jih lahko jaz pospravim v omaro;-)))....pa za pol piva bi ti dal.

Objavljeno

imam eno vprašanje...treba bo menjat sprednje zavorne ploščice in me zanima katere priporočate?

Objavljeno

če so ti napoti, ti jih lahko jaz pospravim v omaro;-)))....pa za pol piva bi ti dal.

niso mi napoti.. sam škoda se mi zdi da jih mam v škatli, ko pa mate ostali na fazercah razpokane :whistle:

pol piva še za odžejat ni.. :beer1: ka šele za: :drunk:

Objavljeno

imam eno vprašanje...treba bo menjat sprednje zavorne ploščice in me zanima katere priporočate?

Originalne ! ! ! in nesprašuj zakaj ? ? je bilo že prevečkrat napisano. :hmm:

Objavljeno

niso mi napoti.. sam škoda se mi zdi da jih mam v škatli, ko pa mate ostali na fazercah razpokane :whistle:

pol piva še za odžejat ni.. :beer1: ka šele za: :drunk:

ok, bom dal za celo :beer1:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

pri menjavi sprednijih zavornih ploščic sem opazil, da je desna zavorna cev (lajtnga) rahlo mastna. :( zanima me, če se dobi kopija cevi ali samo original in kje lahko kupim? :? imajo mogoče v Louisu...vem, da kovinske imajo ampak jaz rabim gumijasto.

Objavljeno (popravljeno)

pri menjavi sprednijih zavornih ploščic sem opazil, da je desna zavorna cev (lajtnga) rahlo mastna. :( zanima me, če se dobi kopija cevi ali samo original in kje lahko kupim? :? imajo mogoče v Louisu...vem, da kovinske imajo ampak jaz rabim gumijasto.

Ne bi skoristil tole šanso pa zamenjal komplet cevi spredaj za kovinske? Boš mel mir dokler boš imel motor, pa še občutek pri zaviranju (sploh poleti) bo bistveno boljši. Pa še ne boš se spraševal kdaj ti bo še druga gumasta cev spustila. Gumaste lajtunge naj bi se sodeč po servisnih navodilih itak morale menjat vsake 4 leta (tega sicer noben ne dela, sam če ti pa že nek spusti, je pa smiselno vse zamenat pomoje).

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

....... Gumaste lajtunge naj bi se sodeč po servisnih navodilih itak morale menjat vsake 4 leta (tega sicer noben ne dela, sam če ti pa že nek spusti, je pa smiselno vse zamenat pomoje).

ja pa jih menjamo ... na 4 leta ali 75000 km ;)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!