yamaha2025 Objavljeno Junij 24, 2012 Opozori Objavljeno Junij 24, 2012 Jaz imam sedaj drugi komplet SportSmart in sem zadovoljen, čeprav nimam nekih izkušenj... Prej sem imel Qualifier dunlop. So bile pa to prve gume in čisti začetek.
vulcan Objavljeno Junij 24, 2012 Opozori Objavljeno Junij 24, 2012 Sedaj imam že kr nekaj km za sabo z SportSmartkami in moram reči, da so super edino sedaj so drsni vijaki na tačkah postali potrosni material zato sem natredil svoje take, ki imajo privarjeno ploščico (iz strugarskega noža), ki se ne obrablja pretirano.
gasperX Objavljeno Avgust 31, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2012 Hej! Eno vprašanje.... je že kdo menjal sam svečke??? Sem neki gledal pa ni nekaj veliko prostora?? Je možno sam zamenjati svečke, ali je mal pretežko???
royal Objavljeno September 1, 2012 Opozori Objavljeno September 1, 2012 Hej! Eno vprašanje.... je že kdo menjal sam svečke??? Sem neki gledal pa ni nekaj veliko prostora?? Je možno sam zamenjati svečke, ali je mal pretežko??? Se da s pravim orodjem in pristopom. :grim
Bremzer Objavljeno September 1, 2012 Opozori Objavljeno September 1, 2012 Sam pravi ključ (Champion, Hazet,Facom, Stalwile itd.) ; račna, različni podaljški,zglob in natikalni ključ z magnetom za dotično svecko stane ca 100 €+
RobiRoberto Objavljeno September 2, 2012 Opozori Objavljeno September 2, 2012 Če se pravilno spomnim, sem imel za menjavo svečk "krajši ključ za svečke", ker se z "navadnim" res verjetno ne "pride zraven" ???
gasperX Objavljeno September 2, 2012 Opozori Objavljeno September 2, 2012 Ja Robi prostora je zelo malo... se bomo mal pomatrali ni druge... RobiRoberto 1
RobiRoberto Objavljeno September 2, 2012 Opozori Objavljeno September 2, 2012 Sem šel pogledat v delavnico, da bi ti pokazal primerjavo z običajnim ključem (?) za svečko, vendar je "torbica" z vsem orodjem za Yamaho "odpotovala" skupaj z njo ... gasperX 1
yamaha Objavljeno September 24, 2012 Opozori Objavljeno September 24, 2012 Za FZS 1000 prodam komplet nosilec kočkov, stranski nosilci givi in topcase givi in še nekaj drobnarij kot je zadnja luč, ogledalo..Več na PM..
gasperX Objavljeno September 27, 2012 Opozori Objavljeno September 27, 2012 imaš mogoče tiste ročke za sopotnika????
yamaha Objavljeno September 28, 2012 Opozori Objavljeno September 28, 2012 imaš mogoče tiste ročke za sopotnika???? Ročke so gor,saj je topcase odstranjen..
gasperX Objavljeno December 26, 2013 Opozori Objavljeno December 26, 2013 Tale tema mal umira Evo moja jih imam malo manj kot 90 000km da jih bo imela točno toliko bo treba it v ponedeljek na zaključno furo Dela vse skoraj tako kot je treba Letos narejen kar velik servis. -olje in semeringi, v vilicah spredaj - Bremz olje -olje in oljni filter -filter zraka -ketna odmičnih gredi in ostal potrebno pri menjavi -pogonska ketna in zobniki -bremz ploščice spredaj -štart sezone conti roadattack2 - trenutno pa sava sportforce pa še kaj bi se našlo kaj sem vse menjal letos.. Čaka še mal dela, ampak ko bojo dinarčki, naslednje leto obrne 100 000km na motorju in upam da brez problema. Samo zamenjam zobnik 2 prestave, mal preskoči na ka 6k obratov, nimamm pojma kaj bi lahko bilo to ampak najverjetneje bo treba menjat zobnik .
gasperX Objavljeno Februar 20, 2014 Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 (popravljeno) Eno vprašanje, če kdo tole sploh še kj gleda in vozi zanima me koliko pridejo tefloni in obročki??? Mal mi olja kuri ni krize ampak mi je blo rečeno da bi blo fino te stvari menjati??? Nevem kje nj gledam in pod kaj?? ne vem glih izrazov angleščini za te zadevščne.... Popravljeno Februar 20, 2014. Popravil gasperX
jozexj6 Objavljeno Februar 20, 2014 Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 Prevedeno v angleščino = ZAPEL U GRABN!!!!! SLVR 1
trojan69 Objavljeno Februar 20, 2014 Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 Eno vprašanje, če kdo tole sploh še kj gleda in vozi zanima me koliko pridejo tefloni in obročki??? Mal mi olja kuri ni krize ampak mi je blo rečeno da bi blo fino te stvari menjati??? Nevem kje nj gledam in pod kaj?? ne vem glih izrazov angleščini za te zadevščne.... Dokler ni neke kritične porabe olja pust prmer Ni lih nek rutinski poseg v mašino. Poleg tega je to, da pije mal olja čist neki normalnga - splošno pravilo naj bi biolo do 2dl na 1K km
gasperX Objavljeno Februar 20, 2014 Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 Prevedeno v angleščino = ZAPEL U GRABN!!!!! Tebe bom zapelu u grabn da boš tih enkrat TakeALookAround 1
gasperX Objavljeno Februar 20, 2014 Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 Dokler ni neke kritične porabe olja pust prmer Ni lih nek rutinski poseg v mašino. Poleg tega je to, da pije mal olja čist neki normalnga - splošno pravilo naj bi biolo do 2dl na 1K km Ja ful je odvisno ker mi ga je takoj po servisu požrlo ogromno, potem ko sredi nedelje v vodicah ni bilo drugega sem nalil primerno avtomobilsko olje Castrol in od takrat naprej je blo vse lepo in prav.... pred tem sem imel tudi občutek povečane obrabe olja... Me pa zanima ker imam namen leto narediti zopet en večji servis. V drugi prestavi pri 6k obratih mi preskoči zbnik, ne vedno ampak samo takrat, ko ga žgem na polno. Bojda bi moral menjat zobnik in potem naj bbi blo vse vredu. Če pa že dam vse to zamenjati in imam odprto mašino, sem premišljeval če bi zamenjal obročke in teflone, seveda odvisno koliko je to cenovno drago.....
dive Objavljeno Februar 20, 2014 Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 Ja ful je odvisno ker mi ga je takoj po servisu požrlo ogromno, potem ko sredi nedelje v vodicah ni bilo drugega sem nalil primerno avtomobilsko olje Castrol in od takrat naprej je blo vse lepo in prav.... pred tem sem imel tudi občutek povečane obrabe olja... Me pa zanima ker imam namen leto narediti zopet en večji servis. V drugi prestavi pri 6k obratih mi preskoči zbnik, ne vedno ampak samo takrat, ko ga žgem na polno. Bojda bi moral menjat zobnik in potem naj bbi blo vse vredu. Če pa že dam vse to zamenjati in imam odprto mašino, sem premišljeval če bi zamenjal obročke in teflone, seveda odvisno koliko je to cenovno drago..... Primerno avtomobilsko olje za v motor? Prvič slišim. Si ga potem zamenjal za res primernega?
gasperX Objavljeno Februar 20, 2014 Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 Primerno avtomobilsko olje za v motor? Prvič slišim. Si ga potem zamenjal za res primernega? Pač olje z tako viskoznostjo kot je treba.... seveda po posvetu z mojim serviserjem... in ne še vedno je notri to olje in deluje brez problema in ne kuri olja zaradi tega drastično več.... ravno obratno, manj mi ga je skurilo kot prej.... Serviser rekel da ni to nič tako hudega da bi pa zdej moral takoj menjati, zato sem ga pustil notri... seveda zdej ko bom servis delal, bom pač dal nazaj olje za motorje .... cikadina 1
Dadi Objavljeno Februar 20, 2014 Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 Pač olje z tako viskoznostjo kot je treba.... seveda po posvetu z mojim serviserjem... in ne še vedno je notri to olje in deluje brez problema in ne kuri olja zaradi tega drastično več.... ravno obratno, manj mi ga je skurilo kot prej.... Serviser rekel da ni to nič tako hudega da bi pa zdej moral takoj menjati, zato sem ga pustil notri... seveda zdej ko bom servis delal, bom pač dal nazaj olje za motorje .... V mojem primeru ravno tako manjša poraba olja s castrolovim oljem za v avto. Pol manj kot z motulom, cca 5 deci na 1500, motor tdm 850.
Dadi Objavljeno Februar 20, 2014 Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 Zdajšnja fz 1 pa od servisa do servisa nič, nivo v okencu vedno na sredi.
Bremzer Objavljeno Februar 20, 2014 Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 Tebe bom zapelu u grabn da boš tih enkrat Niti ti ni napačno svetoval kajti zračno hlajen motor,če enkrat rabi olje je bila mašina pregreta ali ima ogromno kilometrov ! ! Mašine se ti res nesplača popravljat kajti če bi res hotel zmanjšat porabo olja bi moral poleg teflonov in vseh tesnil narediti celo generalno zamenjat; vodikla ventilov,cilindre,bate,ležaje,šponer,ketnco itd.itd. Jaz bi ti svetoval,da poiščeš kako mašino od karamboliranega takega motorja poglej malo na E-bay ali mobile.de
gasperX Objavljeno Februar 20, 2014 Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 Ketnca in z njim povezano je blo zamenjano..... no sej lej pač rabim malo informacij kako in kaj, da vem za kaj se odločit..... V graben motorja nebom metal, to lahko naredite vi s svojimi... dela drugače vse brez problema, nevem kaj pomeni prekomerna obraba olja ker je to pač moj prvi motor, zato sprašujem kako in kaj. In ne rabim IDIJOTSKIH komentarjev kot so zapelji v graben...... ampak kaj lahko v tem primeru naredim..... Motor nikoli ni bil brez olja, ker sem vedno ko je zasvetila lučka takoj dolil olje! trojan69 in TakeALookAround 2
jozexj6 Objavljeno Februar 20, 2014 Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 Ketnca in z njim povezano je blo zamenjano..... no sej lej pač rabim malo informacij kako in kaj, da vem za kaj se odločit..... V graben motorja nebom metal, to lahko naredite vi s svojimi... dela drugače vse brez problema, nevem kaj pomeni prekomerna obraba olja ker je to pač moj prvi motor, zato sprašujem kako in kaj. In ne rabim IDIJOTSKIH komentarjev kot so zapelji v graben...... ampak kaj lahko v tem primeru naredim..... Motor nikoli ni bil brez olja, ker sem vedno ko je zasvetila lučka takoj dolil olje! Ne bit hud no. Mal heca nikol ne škoduje. :grim
TakeALookAround Objavljeno Februar 20, 2014 Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 Ja bols, da ma olje, pa magar avtomobilsko, kokr da brez ostanes. :grim gasperX 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se