ndancu Objavljeno Marec 28, 2003 Opozori Objavljeno Marec 28, 2003 pa kaj vam pa je da rabte neke ogrevane ročke pa ogrevan sedež? kod se pa furate po Antarktiki??? A se pelete smučat oz. bordat z motorjem?? Mislim...nč jasnu :!: najbul da kupš še kabino za na motor pa predno šipo z birsalcem, pa verige da bo u hrib bulje vleklu k boš šu na smučišče :twisted: :twisted: :twisted: P.s. : pa kak Webasto ti priporočam :D
Brrrm Objavljeno Marec 28, 2003 Opozori Objavljeno Marec 28, 2003 Ogrevane ročke pridejo prav tudi poleti, ko se kdaj ponoči pelješ in je temperatura ozračja padla iz dnevnih 30 °C na nočnih 18 °C.
ndancu Objavljeno Marec 29, 2003 Opozori Objavljeno Marec 29, 2003 pr 18 stopinjah rabiš ogrevane ročke??c c c :? s kod pa si da si navajen na tako vročino, da moraš met ogrevane ročke k je 18 stopinj? :D
ndancu Objavljeno Marec 29, 2003 Opozori Objavljeno Marec 29, 2003 Udancu!, fazer ima še kr uredu montizer, učas pa usesezunce zazejbe al pa ujame mrzu vreme ponuč in potle je štala!Lp od kod teb montizer zdej na mislu pršu?? vem pa usen če mas ti roške al pa ogrevan sedež, še ne pomen da te ne bo zeblo, kaj pa spredni del, kaj pa noge, če mas vredu opremo (gore-tex...al pa kej podobnega al pa termo) potem ne rabis nobenih ogrevanih stvari.
J Objavljeno Marec 29, 2003 Opozori Objavljeno Marec 29, 2003 OK! Oprosti za "montizer", si ne morem pomagat in malo zajebavam! Gret sitz je "zame" "fuckall bollocks", torej brez veze! Gretje ročk je pa zelo zelo zelo dobra zadeva! Govorim ti kot nekdo, ki vozi vedno in ne "sezonsko"! Ajd Čau!
Brrrm Objavljeno Marec 30, 2003 Opozori Objavljeno Marec 30, 2003 pr 18 stopinjah rabiš ogrevane ročke??c c c :? Še nisi čul za relativnostno teorijo in seveda prakso :?: :roll: Pozimi je 18°C blazno visoka temp in bi se januarja pri 18°C v kratkih hlačah in kratkih rokavih okoli vozili. Konec julija in v začetku avgusta pa je 18°C pošteno hladen občutek. Štos je v tem, da letos pozimi niti enkrat nisem vklopil ogrevanja ročk, poleti jih pa prav gotovo bom 8) :lol:
Pervy Objavljeno Marec 30, 2003 Opozori Objavljeno Marec 30, 2003 gretje sedeža je nepotrebna bedarija, ki je ok če jo dobiš serijsko (kak BMW LT) drugače pa škoda denarja. če si bolj zmrzljive sorte (ali komfortni :wink: ) nabaviš ogrevanje ročk in grelno blazino, ki jo priklopiš na vtičnico (če te ni jo namontiraš). zadeva pa zgleda kot ena deka ki si jo položiš preko kolen in sprednjega dela telesa. videl zadevo na enem bmw-jašu pa zgleda blazno OK. čeprav po mojem mnenju to ni potrebno razen če se voziš pri temp pod nulo. drugače je še vedno boljše (in dosti cenejše) kupit eno dobro spodnje perilo po možnosti iz windstopperja pa tisto sabo vozit če misliš da je možnost da te bo zeblo ker te heci res niso poceni.
andrej Objavljeno Marec 30, 2003 Opozori Objavljeno Marec 30, 2003 Gretje ročk imel na BMWju in sem ga vklopil mogoče 2x na leto. Sicer čisto fajn zadeva če jo dobiš serijsko, za dodatno vgradnjo se pa ne bi odločil. Penzionersko :twisted: Andrej
SiR Objavljeno Marec 30, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Marec 30, 2003 pa kaj vam pa je da rabte neke ogrevane ročke pa ogrevan sedež? kod se pa furate po Antarktiki??? A se pelete smučat oz. bordat z motorjem?? Mislim...nč jasnu :!: najbul da kupš še kabino za na motor pa predno šipo z birsalcem, pa verige da bo u hrib bulje vleklu k boš šu na smučišče :twisted: :twisted: :twisted: P.s. : pa kak Webasto ti priporočam :D Jah, sem se tut pozimi vozu (decembra, januarja, februarja in marca), pa bi si želel vsaj ogrevane prste, če me že drugod vse zebe, vključno z gumo... Te zanima še kaj?
SiR Objavljeno April 4, 2003 Avtor Opozori Objavljeno April 4, 2003 Sicer se pa tale rumeno-črn fazer 1000 kar lepo pelje, takole pri ulaufavanju ;) Je kr mal višji od fazerja 600, pa bolj okreten se zdi... Krmilo se pri ultra-počasnih vožnjah kr samo obrača, sedenje je malo višje od tamauga, pa zelo udobno ... It's the beginning of a great adventure :)
Leon Objavljeno April 4, 2003 Opozori Objavljeno April 4, 2003 Dej SymRu saj si novinar. Boš pa ja kej več vkup sklanfal. Čez vikend se vozi potem pa piši.
Ice Objavljeno April 5, 2003 Opozori Objavljeno April 5, 2003 so write from a beginner´s point of view....... :idea:
SiR Objavljeno April 5, 2003 Avtor Opozori Objavljeno April 5, 2003 Torej - kljub mojemu statusu novinca v moto-biznisu imam na fazer1000 občutek, da je krotek in cartljiv... Seveda, saj ga ne vrtim dlje od 5000 vrtljajev... Ena taka luštna, tiha kosilnica... In kljub agresivnemu dizajnu je prijeten in nežen :) No, kljub svojim 125 kg in 195 cm sedim udobno in pokončno, pozicija pa se mi zdi naravna in samoumevna, kot še nikoli prej... :)
mimixtz Objavljeno April 11, 2003 Opozori Objavljeno April 11, 2003 SYMRU oz. katerikoli lastnik FAZER-ja 1000, ali mi lahko kdo pove, kako je z vožnjo v dvoje? Pa če se da, se naj v odgovor vključi po možnosti še kak citat od sopotnice(ka). :D A obstaja TOP-CASE za ta mopi?
Hanzi Objavljeno April 11, 2003 Opozori Objavljeno April 11, 2003 Sym vprašanje če se bo kdaj vozil v dvoje :twisted: :wink: boš pa lahko v kratkem lahko dobil kako mnenje od ane. Prvi filing pravi da je bolje kot pa na Fazer 600. Za kakega lanskega lastnika 1000 pa še ne vem da bi bil tule :roll: Skratka počakaj kak teden da se kak kkm nabere 8) Top case pa 99% obstajajo
SiR Objavljeno April 15, 2003 Avtor Opozori Objavljeno April 15, 2003 Symru kako pa se kaj v wet conditions ta tvoj Fazercek pelje? :wink: Odlično:) Binca - zate pa nagradno vprašanje: :) ---> kako bi jaz lahko višino snopa zasenčenih žarometov spustil... Po domače - luči mi ful previsoko svetijo, kratka je, kot da bi imel dolgo všaltano... ?
Brrrm Objavljeno April 15, 2003 Opozori Objavljeno April 15, 2003 Ponavadi so taki heci, okoli nastavljanja svetlobnega snopa, opisani v navodilih za uporabo.
Blade Objavljeno April 15, 2003 Opozori Objavljeno April 15, 2003 Malo se poigraš z vijaki pri parabolah :lol: :lol: :lol:
Roman Objavljeno April 15, 2003 Opozori Objavljeno April 15, 2003 Symru kako pa se kaj v wet conditions ta tvoj Fazercek pelje? :wink: Odlično:) Binca - zate pa nagradno vprašanje: :) ---> kako bi jaz lahko višino snopa zasenčenih žarometov spustil... Po domače - luči mi ful previsoko svetijo, kratka je, kot da bi imel dolgo všaltano... ? Najprej nastavi vzmetenje svoji teži primerno - mogoče ti potem sploh ne bo treba več žarometa prestavljati :twisted: .
BINCA Objavljeno April 16, 2003 Opozori Objavljeno April 16, 2003 Binca - zate pa nagradno vprašanje: :) ---> kako bi jaz lahko višino snopa zasenčenih žarometov spustil... Po domače - luči mi ful previsoko svetijo, kratka je, kot da bi imel dolgo všaltano... Odgovarjam za 1.000.000sit :wink: Pripelji se do nas, pa ti jo naštelam na tvojo težo :idea:
Hanzi Objavljeno April 16, 2003 Opozori Objavljeno April 16, 2003 Ponavadi so taki heci, okoli nastavljanja svetlobnega snopa, opisani v navodilih za uporabo. Ki pa jih na tvojo žalost na Motosvetu nimamo. Če pa nimaš ključa pa reci na servisu pa ti bodo za en tvoj avatarjev nasmeh nižje spustil snop svetlobe. Rešitev pri tebi bi bila tudi da bi zadnji zadnji amortizer malo privil če se ga še kaj da :twisted: :roll: Ko sem te gledal sem imel občutek da se kar pošteno vsedeš na motor :oops:
SiR Objavljeno April 16, 2003 Avtor Opozori Objavljeno April 16, 2003 Kar se vzmetenja tiče - že sedaj je rahlo neudobno/trdo na neravninah, si ne bi želele še bolj trdega (mi bo roke odtrgalo pa protezo zdrobilo PRESS). Sicer pa v navodilih za motor ne najdem poglavja o nastavitvi prednjih luči :) In še za vse :twisted: ---> višina snopa ni posledica prevelike obtežitve na sedežu, ker previsoko sveti tudi, če se pelje nekdo, ki ima cca. 70-80 kg.... :) Bine - pridemo naokul :)
SiR Objavljeno Julij 9, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Julij 9, 2003 Zanima me kaksne izkusnje imate z gumami, ki so namescene na nove motocikle FZS1000. Meni je namrec Metzeler 4 ze 2x zdrsnila (precej hinavsko ) ze po 700 km... Upam, da se mi to sedaj po 1.200 km ne bo vec dogajalo. Vse to se je dogajalo pri hitrostih 80-90 kmh oz. tja do 3.500-4.000 obratih/min. Katere se vam zdijo najbolj primerne za ta motocikel? Razmisljam v smeri Dunlop 207... Pa ne kakce puscat tule, ker so temo z 600tkami pokakali ful Hvala! Glede na to, da sem dal prvi servis cez me zanima tudi kaksno olje uporabljate in ste z njim najbolj zadovoljni. Sintetika, pol sintetika… Meni so vlili Motul ½ sinteticno. Full sintetic naj bi bil, po besedah mehanika za na dirkalisce? PS: Sanda7 nauci se brat! Ocitno ti nekaj manjka, da se takole izzivljas ! Mogoce dodatnih 400ccm ? (retoricno vprasanje – ne potrebujem odgovora!) Ice-u dam cisto prav, ker ste strokovno FZS600 temo popackali do nerazpoznavnosti ! Max - priporočam ti Metzeler M1. Bo zihr držalo kot pribito. Samo menjal boš na 4000 km. Olje - Motul v300 čisto okej.
SiR Objavljeno Julij 9, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Julij 9, 2003 galerija slikic yamahe fazer 1000 galerijca
Max Objavljeno Julij 9, 2003 Opozori Objavljeno Julij 9, 2003 To mi deli! :D Ena leps od tadruge... Kje bi se dalo tole oklepovje (spojlersko cudo) dobit? :blink: Pri uvozniku, ;) mejbi se kje B) :rolleyes:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se