Skoči na vsebino

Yamaha FZS 1000 fazer


SiR

Priporočene objave

Vzpodbudno je brat lepe besede trenutnih lastnikov. Vsekakor upam da se vam še letos, sicer pa vsaj prihodnje leto pridružim. Kupončki za boniteto sicer veljajo 3 leta, vendar dvomim da bom zdržal tako dolgo brez :wub: .

Andro, če povem po pravici sta bila razen bandita 1200s nekaj časa v igri tudi TDM 900 in pa Varadero 1000, vendar sem po tehtnem premisleku dognal, da endure (takšne ali drugačne) niso zame :whistle: .

Mogoče kakšni napotki na kaj naj bom pozoren poleg vseh "standardnih" stvari pri ogledu motorja? Kaj vse ste že menjal/vzdrževal pri 15,20,30k km oz. več? Mogoče kakšne razlike med letniki (modeli '03+)?

Vem, da ne kupujem novega motorja, bi pa vsekakor rad čimmanj dodatnih stroškov že kmalu po nakupu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest mislim da tud z Banditom nebi brcnu v meglo. Drugač pa pri nakupu rablenga fazerja ni kakšnih posebnosti ki bi moral biti pozoren nanje, se mi zdi da tako kot pri vseh drugih motorjih, odvisno je pa tudi od tebe kolk si natančen in pedanten človek-mene bi odvrnilo od nakupa že to, če motor ki se ga prodaja ni vsaj spucan, ker če ga za prodajo ne more uredit, vedi da ga tud drugače ni prau pazil in negoval.

Drugač pa pri mojmu nism še drugega zamenjal kot gume in verigo pri 30000km, pa redni servisi seveda.

Pa še en nasvet ti dam......Hitr si ga nabavi, sezona je že not :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No jes ti lahko povem nekaj stvari iz lastnih izkušen :naughty:

Glede vzmetenja, zavor in okvrja mogoče ne morem podat kakšnih slabih občutkov, ker motorja še nisem gnal do meje, pri zmerni vožnji se svari obnesejo! Bremze primejo kot je treba, okvirja pa tud nism še začutu da bi se kej zvijal....mogoče se, če ga zlo agresivno voziš.

Navor je fantastičen tko kot si prašou ud 3-5tisoč obratov, mogoče kakšen obrat več, tud ko se s punco voziva ni problema....ga ne zmanjka. Drugač glede poskočnosti in moči se pa najbl čuti sunek nad 7000rpm/min, takrat pa trga gate :devil: .

Za tuning pa nimam pojma! Letniki pa mislim da od 2001-2004 da ni ne vem kakšnih sprememb. Mogoče si lahko pomagaš s tem linkom. http://www.bikez.com/search/index.php

Aja, poraba olja pa bencina....olja mi ne kuri nič....na 10000km nisem dolil niti kaplica, bencin mi pa kuri t ok 5-6l, odvisno od vožnje.

To so moje izkušnje s tem motorjem in lahko samo rečem da sm 100% zadovoln.

Se podpišem pod tole! Vreden vsakga evra :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje kako se kaj tale mašinca obnaša?

Kakšno je vzmetenje, šasija, bremze.... Je kaj zvijanja ob bolj športni vožnji?

Kako se mašina obnaša navor(3000-5000rpm/min), ter moč pri višjih vrtljajih?

So bile kakšne hibe, poraba olja, poraba bencina......?

Kakšne so kaj možnosti za Tuning in izboljšave (vplinjači od R1.....itd)?

Ali ima ta motor tudi ram-air tako kot stara R1 iz katere je izhajal ta motor?

Ali se se fazerke kaj razlikovale po letnikih oz če so jih čez čas kaj dodelovali.

Pomoje pr teh konih (142 tm okol) ne rabš prov nobenga tuninga, razen če nisi kšn ekstremen motorist.Če pa si pa pomoje bol da ubaviš R1 alpa cbr 1000 pa boš mu še par konjev več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še en nasvet ti dam......Hitr si ga nabavi, sezona je že not :devil:

Ha! Mel sem namen spustit letošnjo sezono, pa mam že ene 3 ogledane v radiju 200 km okoli Benetk.. treba je samo še prodajalce kontaktirat, prej pa seveda prebrat vse stvari glede uvoza, homologacije itd., pa še enga prevajalca najt, in sabo odpelat :blush:  ... mogoče bo pa res še letos.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

vem, da je ta tema že 100x bla, sam bi prosu še za stoprvi odgovor... :whistle:

katero olje vlivate v fazerko? (za bučnega vem da ni najboljši.. :blush: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem si za letošnjo sezono pri Lojzetu kupil njihovo lastno, hladno prešano sintetiko ... :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Mene pa zanima, če je kdo od vas menjal balanco al pa distančnike za balanco, da jo ima nižje. Sam načrtujem nekaj takega, pa bi rad videl kako to izgleda :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, ne vem kaj je prednost jermena pri takem motorju. Sicer se mi zdi zanimivo, samo če je stva izračunana in dimenzionirana za ketno bi sam rajši kar ostal na ketni :yes: Sem pa opazu, da ma drugo balanco in nosilce za njo :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

full hudo za videt,kako se pa jermen obnese pa uprašanje vsekakor mi je ušeč ker ga ne rabiš mazat kot ketno

avspuh je tud zanimiv :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

obnese se brez problema. je bilo enkrat v enem starem (3-4 leta nazaj) motorrad-u opisano.

prednosti (in slabosti) jermena so znane.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Za tiste ki ste bolj na tekočem z barvnimi kombinacijami teh motorjev; mišje siva metalic plastike in rezervoar in svetlosiva mašina. Grušt mat črna - se mi zdi. Feltne črne. Po besedah lastnika prva reg. 06. Katerega leta so delali z to barvno kombinacijo? Nisem imel prilike videti dokumentov, motor je bil pravkar uvožen.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ogrevam se za fazerko in sem med prebiranjem testov na netu naletel na sledeč komentar:

Yamaha je nasprotno zelo nemirna, predvsem pa ima zoprno lastnost − sprednji konec sili iz ovinka in zahteva odločnega ter izkušenega voznika, ki dobro pozna zakonitosti vožnje z motornim kolesom. Ne priporočamo je novincem v motociklizmu.

vir: Moto-magazin

Ima starejša FZS podoben karakter, kot nova FZ1?

Popravljeno . Popravil suntrace14
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js mam sicer lanski model FZ1-S pa lohk sam pohvalm... odlicen motor... mogoce bi mel lohk sam mal vec moči:) ceste se zelo drži, zavore so več kot odlične. edina pomankljivost ki sem jo opazil je nastavitev vzmetenja. to pa lahko tako ali pa tako nastavis svojemu nacinu voznje.

:naughty: :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ogrevam se za fazerko in sem med prebiranjem testov na netu naletel na sledeč komentar:

vir: Moto-magazin

Ima starejša FZS podoben karakter, kot nova FZ1?

fzs1000 se čisto lepo pelje, edino agregat je malo len in hinavski.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima starejša FZS podoben karakter, kot nova FZ1?

Ma kako lahko to vprašaš, če je čist drugačna zadeva?

... Stara FZS1000 je ful fajn motor, tudi za začetnike. Je pa vse odvisno od tebe, kolk jo boš tišal ... Lahk jo hitro pritišiš v grob ... tako kot vsak motor, ki ima 'dovolj' konjev ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ogrevam se za fazerko in sem med prebiranjem testov na netu naletel na sledeč komentar:

vir: Moto-magazin

Ima starejša FZS podoben karakter, kot nova FZ1?

Men jo nič ne sili iz ovinka. To bi prej reku da je blo vzmetenje narobe nastavljeno. Jes lahko ta motor samo pohvalim :worship:

Simonsi, ne vem kaj si mislu s tem da je agregat len in hinavski....men se tud slučajno to ne zdi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko daš gas v spodnji polovici obratov se vse zgodi počasi in z zamikom. Ko se pa zbudijo konji pod obrati greš pa že kar hitro in iz želje po moči lahko mimogrede pozabiš na hitrost in te lahko preseneti.

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imel sem CBR 1000F, ki je imela povsod dovolj navora, da se lahko vozi brez priganjanja v obrate, kot je to pri 600 kubičnih motorjih, zato je bila tudi manj utrujajoča. Motila pa me je teža, zaradi česar ni bila primerna za mestne opravke.

Nekako v tej luči vidim FZS - kot lahko CBRko, ali recimo japonski Ducati Monster. Si pravilno predstavljam karakter motorja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O simonsi zdej ga pa že kr mal bixsaš. Seveda da ne potegne če se s 6. voziš 30 in odpreš gas. V ustrezni prestavi..recimo 4....pa je zelo živahen motor. Navora, si pa upam trditi da je čez glavo, tudi ko se voziva 2.

Popravljeno . Popravil Andro82
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem kupoval naslednji motor, sem kar nekaj fazerc prevozil in taki so pač moji občutki.

Ali pa sem preveč razvajen :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni, sem na novo v motorističnih vodah in lastnik Fazer 600 letnik 03'.

Imam pa eno vprašanje in sicer zanima me, ali je obstaja način, da sam daš motor na "kavaleto".

Ker do sedaj sem potreboval pomoč, da sva ga v dveh dala. V priročniku, pa nič ne piše o tem.

:doze: Upam, da ni neumno vprašanje :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!