Sh4doW Objavljeno Marec 12, 2008 Opozori Objavljeno Marec 12, 2008 Vzpodbudno je brat lepe besede trenutnih lastnikov. Vsekakor upam da se vam še letos, sicer pa vsaj prihodnje leto pridružim. Kupončki za boniteto sicer veljajo 3 leta, vendar dvomim da bom zdržal tako dolgo brez :wub: . Andro, če povem po pravici sta bila razen bandita 1200s nekaj časa v igri tudi TDM 900 in pa Varadero 1000, vendar sem po tehtnem premisleku dognal, da endure (takšne ali drugačne) niso zame :whistle: . Mogoče kakšni napotki na kaj naj bom pozoren poleg vseh "standardnih" stvari pri ogledu motorja? Kaj vse ste že menjal/vzdrževal pri 15,20,30k km oz. več? Mogoče kakšne razlike med letniki (modeli '03+)? Vem, da ne kupujem novega motorja, bi pa vsekakor rad čimmanj dodatnih stroškov že kmalu po nakupu.
Andro82 Objavljeno Marec 13, 2008 Opozori Objavljeno Marec 13, 2008 Jest mislim da tud z Banditom nebi brcnu v meglo. Drugač pa pri nakupu rablenga fazerja ni kakšnih posebnosti ki bi moral biti pozoren nanje, se mi zdi da tako kot pri vseh drugih motorjih, odvisno je pa tudi od tebe kolk si natančen in pedanten človek-mene bi odvrnilo od nakupa že to, če motor ki se ga prodaja ni vsaj spucan, ker če ga za prodajo ne more uredit, vedi da ga tud drugače ni prau pazil in negoval. Drugač pa pri mojmu nism še drugega zamenjal kot gume in verigo pri 30000km, pa redni servisi seveda. Pa še en nasvet ti dam......Hitr si ga nabavi, sezona je že not :devil:
rokecc Objavljeno Marec 13, 2008 Opozori Objavljeno Marec 13, 2008 No jes ti lahko povem nekaj stvari iz lastnih izkušen :naughty: Glede vzmetenja, zavor in okvrja mogoče ne morem podat kakšnih slabih občutkov, ker motorja še nisem gnal do meje, pri zmerni vožnji se svari obnesejo! Bremze primejo kot je treba, okvirja pa tud nism še začutu da bi se kej zvijal....mogoče se, če ga zlo agresivno voziš. Navor je fantastičen tko kot si prašou ud 3-5tisoč obratov, mogoče kakšen obrat več, tud ko se s punco voziva ni problema....ga ne zmanjka. Drugač glede poskočnosti in moči se pa najbl čuti sunek nad 7000rpm/min, takrat pa trga gate :devil: . Za tuning pa nimam pojma! Letniki pa mislim da od 2001-2004 da ni ne vem kakšnih sprememb. Mogoče si lahko pomagaš s tem linkom. http://www.bikez.com/search/index.php Aja, poraba olja pa bencina....olja mi ne kuri nič....na 10000km nisem dolil niti kaplica, bencin mi pa kuri t ok 5-6l, odvisno od vožnje. To so moje izkušnje s tem motorjem in lahko samo rečem da sm 100% zadovoln. Se podpišem pod tole! Vreden vsakga evra :yea2:
rokecc Objavljeno Marec 13, 2008 Opozori Objavljeno Marec 13, 2008 Fantje kako se kaj tale mašinca obnaša? Kakšno je vzmetenje, šasija, bremze.... Je kaj zvijanja ob bolj športni vožnji? Kako se mašina obnaša navor(3000-5000rpm/min), ter moč pri višjih vrtljajih? So bile kakšne hibe, poraba olja, poraba bencina......? Kakšne so kaj možnosti za Tuning in izboljšave (vplinjači od R1.....itd)? Ali ima ta motor tudi ram-air tako kot stara R1 iz katere je izhajal ta motor? Ali se se fazerke kaj razlikovale po letnikih oz če so jih čez čas kaj dodelovali. Pomoje pr teh konih (142 tm okol) ne rabš prov nobenga tuninga, razen če nisi kšn ekstremen motorist.Če pa si pa pomoje bol da ubaviš R1 alpa cbr 1000 pa boš mu še par konjev več.
Sh4doW Objavljeno Marec 14, 2008 Opozori Objavljeno Marec 14, 2008 Pa še en nasvet ti dam......Hitr si ga nabavi, sezona je že not :devil: Ha! Mel sem namen spustit letošnjo sezono, pa mam že ene 3 ogledane v radiju 200 km okoli Benetk.. treba je samo še prodajalce kontaktirat, prej pa seveda prebrat vse stvari glede uvoza, homologacije itd., pa še enga prevajalca najt, in sabo odpelat :blush: ... mogoče bo pa res še letos.
albin Objavljeno April 22, 2008 Opozori Objavljeno April 22, 2008 vem, da je ta tema že 100x bla, sam bi prosu še za stoprvi odgovor... :whistle: katero olje vlivate v fazerko? (za bučnega vem da ni najboljši.. :blush: )
RobiRoberto Objavljeno April 22, 2008 Opozori Objavljeno April 22, 2008 Jaz sem si za letošnjo sezono pri Lojzetu kupil njihovo lastno, hladno prešano sintetiko ... :rolleyes:
Andro82 Objavljeno April 22, 2008 Opozori Objavljeno April 22, 2008 Men je letos Štern not naliu Motul 5100 4T 15W50.
Andro82 Objavljeno Maj 22, 2008 Opozori Objavljeno Maj 22, 2008 Mene pa zanima, če je kdo od vas menjal balanco al pa distančnike za balanco, da jo ima nižje. Sam načrtujem nekaj takega, pa bi rad videl kako to izgleda :blush:
suhi Objavljeno Maj 23, 2008 Opozori Objavljeno Maj 23, 2008 za razmislek vsek Fazerašom - tale peba si je dal kar jermen gor na Fazerja 1000 - za pogledat in pokomentirat je :naughty: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...amp;tabNumber=2
Andro82 Objavljeno Maj 24, 2008 Opozori Objavljeno Maj 24, 2008 Hm, ne vem kaj je prednost jermena pri takem motorju. Sicer se mi zdi zanimivo, samo če je stva izračunana in dimenzionirana za ketno bi sam rajši kar ostal na ketni :yes: Sem pa opazu, da ma drugo balanco in nosilce za njo :kva2:
Sanda7 Objavljeno Maj 24, 2008 Opozori Objavljeno Maj 24, 2008 full hudo za videt,kako se pa jermen obnese pa uprašanje vsekakor mi je ušeč ker ga ne rabiš mazat kot ketno avspuh je tud zanimiv :naughty:
Ice Objavljeno Maj 26, 2008 Opozori Objavljeno Maj 26, 2008 obnese se brez problema. je bilo enkrat v enem starem (3-4 leta nazaj) motorrad-u opisano. prednosti (in slabosti) jermena so znane.
raceaprilia Objavljeno Avgust 13, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2008 Za tiste ki ste bolj na tekočem z barvnimi kombinacijami teh motorjev; mišje siva metalic plastike in rezervoar in svetlosiva mašina. Grušt mat črna - se mi zdi. Feltne črne. Po besedah lastnika prva reg. 06. Katerega leta so delali z to barvno kombinacijo? Nisem imel prilike videti dokumentov, motor je bil pravkar uvožen. lp
suntrace14 Objavljeno Avgust 15, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2008 (popravljeno) Ogrevam se za fazerko in sem med prebiranjem testov na netu naletel na sledeč komentar: Yamaha je nasprotno zelo nemirna, predvsem pa ima zoprno lastnost − sprednji konec sili iz ovinka in zahteva odločnega ter izkušenega voznika, ki dobro pozna zakonitosti vožnje z motornim kolesom. Ne priporočamo je novincem v motociklizmu. vir: Moto-magazin Ima starejša FZS podoben karakter, kot nova FZ1? Popravljeno Avgust 15, 2008. Popravil suntrace14
prefix Objavljeno Avgust 15, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2008 js mam sicer lanski model FZ1-S pa lohk sam pohvalm... odlicen motor... mogoce bi mel lohk sam mal vec moči:) ceste se zelo drži, zavore so več kot odlične. edina pomankljivost ki sem jo opazil je nastavitev vzmetenja. to pa lahko tako ali pa tako nastavis svojemu nacinu voznje. :naughty: :naughty:
simonsi Objavljeno Avgust 15, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2008 Ogrevam se za fazerko in sem med prebiranjem testov na netu naletel na sledeč komentar: vir: Moto-magazin Ima starejša FZS podoben karakter, kot nova FZ1? fzs1000 se čisto lepo pelje, edino agregat je malo len in hinavski.
ImenitnaPriložnost Objavljeno Avgust 15, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2008 Ima starejša FZS podoben karakter, kot nova FZ1? Ma kako lahko to vprašaš, če je čist drugačna zadeva? ... Stara FZS1000 je ful fajn motor, tudi za začetnike. Je pa vse odvisno od tebe, kolk jo boš tišal ... Lahk jo hitro pritišiš v grob ... tako kot vsak motor, ki ima 'dovolj' konjev ...
Andro82 Objavljeno Avgust 15, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2008 Ogrevam se za fazerko in sem med prebiranjem testov na netu naletel na sledeč komentar: vir: Moto-magazin Ima starejša FZS podoben karakter, kot nova FZ1? Men jo nič ne sili iz ovinka. To bi prej reku da je blo vzmetenje narobe nastavljeno. Jes lahko ta motor samo pohvalim :worship: Simonsi, ne vem kaj si mislu s tem da je agregat len in hinavski....men se tud slučajno to ne zdi
simonsi Objavljeno Avgust 15, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2008 (popravljeno) Ko daš gas v spodnji polovici obratov se vse zgodi počasi in z zamikom. Ko se pa zbudijo konji pod obrati greš pa že kar hitro in iz želje po moči lahko mimogrede pozabiš na hitrost in te lahko preseneti. Popravljeno Avgust 15, 2008. Popravil simonsi
suntrace14 Objavljeno Avgust 15, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2008 Imel sem CBR 1000F, ki je imela povsod dovolj navora, da se lahko vozi brez priganjanja v obrate, kot je to pri 600 kubičnih motorjih, zato je bila tudi manj utrujajoča. Motila pa me je teža, zaradi česar ni bila primerna za mestne opravke. Nekako v tej luči vidim FZS - kot lahko CBRko, ali recimo japonski Ducati Monster. Si pravilno predstavljam karakter motorja?
simonsi Objavljeno Avgust 15, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2008 Nad navorom ne boš preveč navdušen.
Andro82 Objavljeno Avgust 16, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2008 (popravljeno) O simonsi zdej ga pa že kr mal bixsaš. Seveda da ne potegne če se s 6. voziš 30 in odpreš gas. V ustrezni prestavi..recimo 4....pa je zelo živahen motor. Navora, si pa upam trditi da je čez glavo, tudi ko se voziva 2. Popravljeno Avgust 16, 2008. Popravil Andro82
simonsi Objavljeno Avgust 16, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2008 Ko sem kupoval naslednji motor, sem kar nekaj fazerc prevozil in taki so pač moji občutki. Ali pa sem preveč razvajen :hmm:
splashxxx Objavljeno Avgust 16, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2008 Pozdravljeni, sem na novo v motorističnih vodah in lastnik Fazer 600 letnik 03'. Imam pa eno vprašanje in sicer zanima me, ali je obstaja način, da sam daš motor na "kavaleto". Ker do sedaj sem potreboval pomoč, da sva ga v dveh dala. V priročniku, pa nič ne piše o tem. :doze: Upam, da ni neumno vprašanje :D
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se