Skoči na vsebino

Yamaha FZS 1000 fazer


Priporočene objave

Objavljeno
Ko sem kupoval naslednji motor, sem kar nekaj fazerc prevozil in taki so pač moji občutki.

Ali pa sem preveč razvajen :hmm:

Pomoje da si res mal razvajen :P

Mogoče preveč primerjaš ST in SS? :hmm:

Objavljeno

eno vprašanje...

mam FZ1-S 2007 letnik, 9k prevozenih.

opazil sem, da mi motor čudno vleče.

npr: če odprem plin, se obrati takoj dvignejo, motor pa ne gre nikamor.... pomoje je problem s sklopko al pa kej??? :unsure: :unsure: ima kdo kaksno idejo?

Objavljeno
eno vprašanje...

mam FZ1-S 2007 letnik, 9k prevozenih.

opazil sem, da mi motor čudno vleče.

npr: če odprem plin, se obrati takoj dvignejo, motor pa ne gre nikamor.... pomoje je problem s sklopko al pa kej??? :unsure: :unsure: ima kdo kaksno idejo?

Nimam pojma....servis je v garanciji :grim

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Ali pozna kdo človeku prijazen način menjave svečk na tem motorju? Sam sem to počel skoraj 2 uri in zraven imel zelo pogoste samogovore na temo japonskih mam in njihovih reprodukcijskih organov :rolleyes: .

Objavljeno (popravljeno)
obstaja en pregovor, če se matraš ko nekaj delaš, potem nekaj delaš narobe. :hmm:

Ali pa nimaš vstreznaga orodja. :headbang:

Popravljeno . Popravil Brumer
Objavljeno
eno vprašanje...

mam FZ1-S 2007 letnik, 9k prevozenih.

opazil sem, da mi motor čudno vleče.

npr: če odprem plin, se obrati takoj dvignejo, motor pa ne gre nikamor.... pomoje je problem s sklopko al pa kej??? :unsure: :unsure: ima kdo kaksno idejo?

To ti drsi sklopka probaj,če se da malo naštelat tako ,da imaš na ročici malo prostega hoda,sicer pa bo treba novo.

Ps. ne se zanest na garancijo kajti,če so lamele izrabljene potem ni garancije ravno tako ne pri zavornih ploščicah, ker to je potrošni materijal, namreč sklopko lahko tudi namerno uničiš,tako kot zavore in gume.Je pa garancija,če ti naprimer poči vzmet sklopke.

Objavljeno
To ti drsi sklopka probaj,če se da malo naštelat tako ,da imaš na ročici malo prostega hoda,sicer pa bo treba novo.

Ps. ne se zanest na garancijo kajti,če so lamele izrabljene potem ni garancije ravno tako ne pri zavornih ploščicah, ker to je potrošni materijal, namreč sklopko lahko tudi namerno uničiš,tako kot zavore in gume.Je pa garancija,če ti naprimer poči vzmet sklopke.

v motocentru Laba so mi sklopko prijazno in brezplacno zamenjali! :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :naughty:

je zooglenela:)

Objavljeno
v motocentru Laba so mi sklopko prijazno in brezplacno zamenjali! :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :naughty:

je zooglenela:)

V Labi so res lako za vzor ostalim trgovcem :worship: :worship:

Kako pa je lahko prišlo do tega da je sklopka zoglenela?? A je to kaka napaka na materialu ali kako?

Lp,Z

Objavljeno
O simonsi zdej ga pa že kr mal bixsaš. Seveda da ne potegne če se s 6. voziš 30 in odpreš gas. V ustrezni prestavi..recimo 4....pa je zelo živahen motor. Navora, si pa upam trditi da je čez glavo, tudi ko se voziva 2.

Lej, najprej nekaj drugih, malo bolj 'živahnih' motorjev probaj, potem pa take buče prodajaj ...

Objavljeno
Ali pozna kdo človeku prijazen način menjave svečk na tem motorju? Sam sem to počel skoraj 2 uri in zraven imel zelo pogoste samogovore na temo japonskih mam in njihovih reprodukcijskih organov :rolleyes: .

ja - pelji k mehaniku ...

Objavljeno
Ali pa nimaš vstreznaga orodja. :headbang:

Menda res. Uporabil sem namreč eno hudo specialno orodje ki ga uporabljajo samo še pri nasi za spejšatle šraufat in se mu reče ključ za svečke. Bom drugič probal z faznpriferjem. :headbang:

Objavljeno
Čuj pametnjakovič če bom hotel čitat pregovore si bom kupil pratiko, kapiš? Tako da bi mogoče opisal kako si ti vunderkind z lahkoto menjal sveče. Verjetno tako da si ga peljal na servis ker ti očitno bolj grejo pregovori kot šraufanje. :hmm:

ne bod nesramen, težak en. :wacko:

Nasvet je pa iz lastnih izkušenj, pol pa računej.

Objavljeno (popravljeno)

Kdor si rad sam svečke šraufa naj si kupi takole garnituro kot jo morajo serviserji,pa nebo nekega velikega problema zamenjat svečke.

post-9445-1222549274_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Brumer
Objavljeno
Kdor si rad sam svečke šraufa naj si kupi takole garnituro kot jo morajo serviserji,pa nebo nekega velikega problema zamenjat svečke.

Ja kolk si pa ti težek.... Očitno misliš da sem se spravil menjavat sveče z kakim cevnim ključem iz kakega kompleta orodja ki si ga dobil zraven stoenke ali česa podobnega. Idiotsko. Daj preden boš spet klatil podobne oslarije in letal v delavnico slikat svojo kramo malo boljš poglej ta motor, pa boš videl da brez hudo dobrega in bogatega kompleta natičnih ključev in dodatkov sploh zraven ne prideš. In lahko mi na besedo verjameš da premorem vse to kar je na sliki, in še kaj. Presenetil me bi edino če bi mi pokazal tak ključ ki ga postaviš zraven motorja, pa sam spleže na mašino in ti menja sveče. Drugače pa dalje slikaj rajš kake rožice. OK?

Objavljeno

do danes sem vedno brez problemov pri vseh motorjih lahko zamenjal svecke s kljucem iz prilozenega kompleta orodja.

kako to zgleda pri velikem fazerju pa ne vem.

Objavljeno
Ja kolk si pa ti težek.... Očitno misliš da sem se spravil menjavat sveče z kakim cevnim ključem iz kakega kompleta orodja ki si ga dobil zraven stoenke ali česa podobnega. Idiotsko. Daj preden boš spet klatil podobne oslarije in letal v delavnico slikat svojo kramo malo boljš poglej ta motor, pa boš videl da brez hudo dobrega in bogatega kompleta natičnih ključev in dodatkov sploh zraven ne prideš. In lahko mi na besedo verjameš da premorem vse to kar je na sliki, in še kaj. Presenetil me bi edino če bi mi pokazal tak ključ ki ga postaviš zraven motorja, pa sam spleže na mašino in ti menja sveče. Drugače pa dalje slikaj rajš kake rožice. OK?

daj raje fotkaj, v čem je problem ... al pa pelji na servis ;)

Objavljeno

Odvisno od tega kako so jih namontirali.

Lani sem na ThunderAce tudi sveče šravbal ven 1h.

Nove malo namazal z bakreno mastjo in namestil.

Letos so šle ven na roko; samo ključ za odtegnit in gremo.

Največ dela je da odstranim maske...

Objavljeno
Ali pozna kdo človeku prijazen način menjave svečk na tem motorju? Sam sem to počel skoraj 2 uri in zraven imel zelo pogoste samogovore na temo japonskih mam in njihovih reprodukcijskih organov :rolleyes: .

nimaš kaj kot pa tank dol, po potrebi alu glavo dol, je pa zajebano ker je točno določen fi in cca 20 cm globoko..Ampak bolj, ko gledam mislim, da bo treba alu glavo dol :yes: :yes:

Objavljeno
sicer postoji nevarnost,da ti se okruši porcelanski izolator in takrat zelo rado poškoduje steno cilindra in posledično imaš porabo olja.

Tole s svečicami drži kot pribito, govorim iz lastnih izkušenj, kot mulcu brez denarja (seveda grlo nikoli ni bilo suho) se mi je opisano zgodilo kakih 17 let nazaj na Citroenu AX... Moder dim iz izpušne cevi sicer dobro zgleda, ampak ne na lastnem prevoznem sredstvu... :whistle:

Objavljeno

Pa še kar se čiščenja svečk tiče upam da se ne uporablja kakšno drateno krtačo...

"Risi" po keramiki močno vplivajo na "sajenje" svečk...

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

ka se komu valja po garaži kakšen izpuh za 02 letnik? (ker ravn sneži, niste na motorju pa mate čas it pogledat .) )

rabu bi zadn lonc s povezovalno cevjo (al kok se tistem 0,5m cevi reče)

ka paše od tanove fazerce zadn lonc s cevjo gor (na netu neki akrapotov) al je treba kakšne večje "posege" delat? pa še homologacija... pa če bi sploh blo ukusno za videt..

ka pa od R6 (na netu neki našu) sam nism ziher če je cev istega premera pa kok bi to pol gor zgledal.. :blink:

Objavljeno
ka se komu valja po garaži kakšen izpuh za 02 letnik? (ker ravn sneži, niste na motorju pa mate čas it pogledat .) )

rabu bi zadn lonc s povezovalno cevjo (al kok se tistem 0,5m cevi reče)

ka paše od tanove fazerce zadn lonc s cevjo gor (na netu neki akrapotov) al je treba kakšne večje "posege" delat? pa še homologacija... pa če bi sploh blo ukusno za videt..

ka pa od R6 (na netu neki našu) sam nism ziher če je cev istega premera pa kok bi to pol gor zgledal.. :blink:

Veš da se meni res valja en originalen lonec za fazerja 1000, letnik 02. Sporoč mi na PM, pa se lahko kej zmenva. Lp

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni,

imam eno vprašanje in sicer, ko spustim krmilo, da bi preveril, če gre motor naravnost, mi krmilo začne nenormalno tresti, drugače med samo vožnjo in pri zaviranju pa ne trese nič? Motor gre drugače kar naravnost, samo moti me to tresenje balance, ki ga pri drugih motorjih nisem doživel.

Guma je bila scentrirana pri menjavi in sedaj po 200km še enkrat, pa je zadeva ista.

Ali je imel kdo podobno izkušnjo?

Objavljeno

ja, eni motorji pač to delajo, serijska oprema. :D

Pri določenih tipih gum in izrabljenih se zadeva še poslabša ali pa s kakšnim kovčkom. Je bilo obširno predebatirano, malo branja za lahko noč: Shimmy

Objavljeno

Meni je to delalo dokler nisem zamenjal gum.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!