Andro82 Objavljeno Avgust 17, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2008 Ko sem kupoval naslednji motor, sem kar nekaj fazerc prevozil in taki so pač moji občutki. Ali pa sem preveč razvajen :hmm: Pomoje da si res mal razvajen :P Mogoče preveč primerjaš ST in SS? :hmm:
prefix Objavljeno Avgust 17, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2008 eno vprašanje... mam FZ1-S 2007 letnik, 9k prevozenih. opazil sem, da mi motor čudno vleče. npr: če odprem plin, se obrati takoj dvignejo, motor pa ne gre nikamor.... pomoje je problem s sklopko al pa kej??? :unsure: :unsure: ima kdo kaksno idejo?
Frips Objavljeno Avgust 18, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2008 eno vprašanje... mam FZ1-S 2007 letnik, 9k prevozenih. opazil sem, da mi motor čudno vleče. npr: če odprem plin, se obrati takoj dvignejo, motor pa ne gre nikamor.... pomoje je problem s sklopko al pa kej??? :unsure: :unsure: ima kdo kaksno idejo? Nimam pojma....servis je v garanciji :grim
Arriba Objavljeno September 26, 2008 Opozori Objavljeno September 26, 2008 Ali pozna kdo človeku prijazen način menjave svečk na tem motorju? Sam sem to počel skoraj 2 uri in zraven imel zelo pogoste samogovore na temo japonskih mam in njihovih reprodukcijskih organov :rolleyes: .
Guest Brumer Objavljeno September 26, 2008 Opozori Objavljeno September 26, 2008 (popravljeno) obstaja en pregovor, če se matraš ko nekaj delaš, potem nekaj delaš narobe. :hmm: Ali pa nimaš vstreznaga orodja. :headbang: Popravljeno September 26, 2008. Popravil Brumer
Guest Brumer Objavljeno September 26, 2008 Opozori Objavljeno September 26, 2008 eno vprašanje... mam FZ1-S 2007 letnik, 9k prevozenih. opazil sem, da mi motor čudno vleče. npr: če odprem plin, se obrati takoj dvignejo, motor pa ne gre nikamor.... pomoje je problem s sklopko al pa kej??? :unsure: :unsure: ima kdo kaksno idejo? To ti drsi sklopka probaj,če se da malo naštelat tako ,da imaš na ročici malo prostega hoda,sicer pa bo treba novo. Ps. ne se zanest na garancijo kajti,če so lamele izrabljene potem ni garancije ravno tako ne pri zavornih ploščicah, ker to je potrošni materijal, namreč sklopko lahko tudi namerno uničiš,tako kot zavore in gume.Je pa garancija,če ti naprimer poči vzmet sklopke.
prefix Objavljeno September 26, 2008 Opozori Objavljeno September 26, 2008 To ti drsi sklopka probaj,če se da malo naštelat tako ,da imaš na ročici malo prostega hoda,sicer pa bo treba novo.Ps. ne se zanest na garancijo kajti,če so lamele izrabljene potem ni garancije ravno tako ne pri zavornih ploščicah, ker to je potrošni materijal, namreč sklopko lahko tudi namerno uničiš,tako kot zavore in gume.Je pa garancija,če ti naprimer poči vzmet sklopke. v motocentru Laba so mi sklopko prijazno in brezplacno zamenjali! :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :naughty: je zooglenela:)
ZdenkoK Objavljeno September 26, 2008 Opozori Objavljeno September 26, 2008 v motocentru Laba so mi sklopko prijazno in brezplacno zamenjali! :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :naughty: je zooglenela:) V Labi so res lako za vzor ostalim trgovcem :worship: :worship: Kako pa je lahko prišlo do tega da je sklopka zoglenela?? A je to kaka napaka na materialu ali kako? Lp,Z
ImenitnaPriložnost Objavljeno September 26, 2008 Opozori Objavljeno September 26, 2008 O simonsi zdej ga pa že kr mal bixsaš. Seveda da ne potegne če se s 6. voziš 30 in odpreš gas. V ustrezni prestavi..recimo 4....pa je zelo živahen motor. Navora, si pa upam trditi da je čez glavo, tudi ko se voziva 2. Lej, najprej nekaj drugih, malo bolj 'živahnih' motorjev probaj, potem pa take buče prodajaj ...
ImenitnaPriložnost Objavljeno September 26, 2008 Opozori Objavljeno September 26, 2008 Ali pozna kdo človeku prijazen način menjave svečk na tem motorju? Sam sem to počel skoraj 2 uri in zraven imel zelo pogoste samogovore na temo japonskih mam in njihovih reprodukcijskih organov :rolleyes: . ja - pelji k mehaniku ...
Arriba Objavljeno September 27, 2008 Opozori Objavljeno September 27, 2008 Ali pa nimaš vstreznaga orodja. :headbang: Menda res. Uporabil sem namreč eno hudo specialno orodje ki ga uporabljajo samo še pri nasi za spejšatle šraufat in se mu reče ključ za svečke. Bom drugič probal z faznpriferjem. :headbang:
simonsi Objavljeno September 27, 2008 Opozori Objavljeno September 27, 2008 Čuj pametnjakovič če bom hotel čitat pregovore si bom kupil pratiko, kapiš? Tako da bi mogoče opisal kako si ti vunderkind z lahkoto menjal sveče. Verjetno tako da si ga peljal na servis ker ti očitno bolj grejo pregovori kot šraufanje. :hmm: ne bod nesramen, težak en. :wacko: Nasvet je pa iz lastnih izkušenj, pol pa računej.
Guest Brumer Objavljeno September 27, 2008 Opozori Objavljeno September 27, 2008 (popravljeno) Kdor si rad sam svečke šraufa naj si kupi takole garnituro kot jo morajo serviserji,pa nebo nekega velikega problema zamenjat svečke. Popravljeno September 27, 2008. Popravil Brumer
Arriba Objavljeno September 28, 2008 Opozori Objavljeno September 28, 2008 Kdor si rad sam svečke šraufa naj si kupi takole garnituro kot jo morajo serviserji,pa nebo nekega velikega problema zamenjat svečke. Ja kolk si pa ti težek.... Očitno misliš da sem se spravil menjavat sveče z kakim cevnim ključem iz kakega kompleta orodja ki si ga dobil zraven stoenke ali česa podobnega. Idiotsko. Daj preden boš spet klatil podobne oslarije in letal v delavnico slikat svojo kramo malo boljš poglej ta motor, pa boš videl da brez hudo dobrega in bogatega kompleta natičnih ključev in dodatkov sploh zraven ne prideš. In lahko mi na besedo verjameš da premorem vse to kar je na sliki, in še kaj. Presenetil me bi edino če bi mi pokazal tak ključ ki ga postaviš zraven motorja, pa sam spleže na mašino in ti menja sveče. Drugače pa dalje slikaj rajš kake rožice. OK?
Ice Objavljeno September 29, 2008 Opozori Objavljeno September 29, 2008 do danes sem vedno brez problemov pri vseh motorjih lahko zamenjal svecke s kljucem iz prilozenega kompleta orodja. kako to zgleda pri velikem fazerju pa ne vem.
ImenitnaPriložnost Objavljeno September 29, 2008 Opozori Objavljeno September 29, 2008 Ja kolk si pa ti težek.... Očitno misliš da sem se spravil menjavat sveče z kakim cevnim ključem iz kakega kompleta orodja ki si ga dobil zraven stoenke ali česa podobnega. Idiotsko. Daj preden boš spet klatil podobne oslarije in letal v delavnico slikat svojo kramo malo boljš poglej ta motor, pa boš videl da brez hudo dobrega in bogatega kompleta natičnih ključev in dodatkov sploh zraven ne prideš. In lahko mi na besedo verjameš da premorem vse to kar je na sliki, in še kaj. Presenetil me bi edino če bi mi pokazal tak ključ ki ga postaviš zraven motorja, pa sam spleže na mašino in ti menja sveče. Drugače pa dalje slikaj rajš kake rožice. OK? daj raje fotkaj, v čem je problem ... al pa pelji na servis ;)
no_name Objavljeno September 29, 2008 Opozori Objavljeno September 29, 2008 Odvisno od tega kako so jih namontirali. Lani sem na ThunderAce tudi sveče šravbal ven 1h. Nove malo namazal z bakreno mastjo in namestil. Letos so šle ven na roko; samo ključ za odtegnit in gremo. Največ dela je da odstranim maske...
yamaha Objavljeno Oktober 1, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2008 Ali pozna kdo človeku prijazen način menjave svečk na tem motorju? Sam sem to počel skoraj 2 uri in zraven imel zelo pogoste samogovore na temo japonskih mam in njihovih reprodukcijskih organov :rolleyes: . nimaš kaj kot pa tank dol, po potrebi alu glavo dol, je pa zajebano ker je točno določen fi in cca 20 cm globoko..Ampak bolj, ko gledam mislim, da bo treba alu glavo dol :yes: :yes:
SF Objavljeno Oktober 2, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2008 sicer postoji nevarnost,da ti se okruši porcelanski izolator in takrat zelo rado poškoduje steno cilindra in posledično imaš porabo olja. Tole s svečicami drži kot pribito, govorim iz lastnih izkušenj, kot mulcu brez denarja (seveda grlo nikoli ni bilo suho) se mi je opisano zgodilo kakih 17 let nazaj na Citroenu AX... Moder dim iz izpušne cevi sicer dobro zgleda, ampak ne na lastnem prevoznem sredstvu... :whistle:
no_name Objavljeno Oktober 3, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2008 Pa še kar se čiščenja svečk tiče upam da se ne uporablja kakšno drateno krtačo... "Risi" po keramiki močno vplivajo na "sajenje" svečk...
albin Objavljeno Februar 1, 2009 Opozori Objavljeno Februar 1, 2009 ka se komu valja po garaži kakšen izpuh za 02 letnik? (ker ravn sneži, niste na motorju pa mate čas it pogledat .) ) rabu bi zadn lonc s povezovalno cevjo (al kok se tistem 0,5m cevi reče) ka paše od tanove fazerce zadn lonc s cevjo gor (na netu neki akrapotov) al je treba kakšne večje "posege" delat? pa še homologacija... pa če bi sploh blo ukusno za videt.. ka pa od R6 (na netu neki našu) sam nism ziher če je cev istega premera pa kok bi to pol gor zgledal.. :blink:
Andro82 Objavljeno Februar 1, 2009 Opozori Objavljeno Februar 1, 2009 ka se komu valja po garaži kakšen izpuh za 02 letnik? (ker ravn sneži, niste na motorju pa mate čas it pogledat .) )rabu bi zadn lonc s povezovalno cevjo (al kok se tistem 0,5m cevi reče) ka paše od tanove fazerce zadn lonc s cevjo gor (na netu neki akrapotov) al je treba kakšne večje "posege" delat? pa še homologacija... pa če bi sploh blo ukusno za videt.. ka pa od R6 (na netu neki našu) sam nism ziher če je cev istega premera pa kok bi to pol gor zgledal.. :blink: Veš da se meni res valja en originalen lonec za fazerja 1000, letnik 02. Sporoč mi na PM, pa se lahko kej zmenva. Lp
srakar Objavljeno April 9, 2009 Opozori Objavljeno April 9, 2009 Pozdravljeni, imam eno vprašanje in sicer, ko spustim krmilo, da bi preveril, če gre motor naravnost, mi krmilo začne nenormalno tresti, drugače med samo vožnjo in pri zaviranju pa ne trese nič? Motor gre drugače kar naravnost, samo moti me to tresenje balance, ki ga pri drugih motorjih nisem doživel. Guma je bila scentrirana pri menjavi in sedaj po 200km še enkrat, pa je zadeva ista. Ali je imel kdo podobno izkušnjo?
simonsi Objavljeno April 9, 2009 Opozori Objavljeno April 9, 2009 ja, eni motorji pač to delajo, serijska oprema. Pri določenih tipih gum in izrabljenih se zadeva še poslabša ali pa s kakšnim kovčkom. Je bilo obširno predebatirano, malo branja za lahko noč: Shimmy
LooLekSLO Objavljeno April 10, 2009 Opozori Objavljeno April 10, 2009 Meni je to delalo dokler nisem zamenjal gum.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se