Skoči na vsebino

Policaji in kazni


nagajiček

Priporočene objave

A1¸je 16 let ne A2, pa tud neki se govori da nej bi prestavl A3 brez omejitve na 24 let al neki tazga

Pardon, tiskarski škrat.. A1 sem mislil ja .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

brez omejitev naj bi šel na 24 za tiste ki nimajo prvo A1 in pol A2. al neki takega.

a iz A1 na A2 se še da prenest?

ja se poveča pri 18 let na a2, če maš narjeno a1 kategorijo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tale je dobr komentiru:

''Čestitke Kresalčki,

kaznovali ste človeka z zvito tablico.Zdaj si lahko odahnemo in ponovno pridemo ven iz hiš,kjer smo se skrivali zaradi splošne nevarnosti.

Ščitite cigane in pedre,kaznujete pa mularijo ki vozi 60 namesto 50.

Upam da to vaši nadrejeni opazijo in vas tudi za to ustrezno nagradijo in povišajo.Kaj bi mi brez vas...''

Ta je pa zadeu u nulo ( svaka čast) :rolleyes: mrs s temi cigani

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaka je pa kazen če se furam ses registriranim motorjem ki nima tablce montirane?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

te kezni so res bedne.

ko sem delal izpit za H kategorijo sem se vvedno ko je bila priložnost vozil 50-55 (več ni šlo) pa inštruktor nč ni reku. reku je celo da bi mogl za 50cc motorje dvignt max. hitrost vsaj na 60, ker z 45km/h si res malo ovira ostalim npr. avtomobilom

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da še jst svoj piskrček pristavim:

Verjeli ali ne, vožnja pri 45 je dostikrat bolj nevarna kot pa vožnja pri npr 70, 80 km/h. Osebno menim, da bi se za pridobitev vožnje odblokiranega mopeda, scooterja moralo narediti poseben izpit za zainteresirane voznike H-kategorije. Npr bi se preverjal odzivni zavorni čas pri 70 km/h, kjer bi bila normativa prevožena razdalja tekom zaviranja. Prav tako bi se lahko preverjalo znanje zaradi prometne signalizacije, ki dovoljuje vožnjo preko 45 km/h. In pa motorno vozilo bi moralo imeti obvezno zavore na disk spredaj IN ZADAJ ter verjetno še kakšen normativ, s katerim bi se preverjalo ustreznost voznika in njegovega vozila za dovoljenje vožnje z večjo hitrostjo od 45 km/h. S tem bi se prometna varnost močno izboljšala za voznike H-kategorije, saj marsikdo vozi moped/scooter odblokiran, vendar za to nima ustreznega znanja, kvečjemu izkušnje, ki pa velikokrat niso dovolj zaradi neustrezne teoretične podlage.

clanek.jpg

zanima me predvsem mnenje kakšenga policista na tole!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, kaj če te dobijo na skuterju, ki je serijsko omejen na 25km/h, sumijo pa, da gre več?

Te pošljejo na izredni tehnični? Kaj če odkloniš?

Dobiš kazen in ti odvzamejo skuter?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da še jst svoj piskrček pristavim:

Verjeli ali ne, vožnja pri 45 je dostikrat bolj nevarna kot pa vožnja pri npr 70, 80 km/h. Osebno menim, da bi se za pridobitev vožnje odblokiranega mopeda, scooterja moralo narediti poseben izpit za zainteresirane voznike H-kategorije. Npr bi se preverjal odzivni zavorni čas pri 70 km/h, kjer bi bila normativa prevožena razdalja tekom zaviranja. Prav tako bi se lahko preverjalo znanje zaradi prometne signalizacije, ki dovoljuje vožnjo preko 45 km/h. In pa motorno vozilo bi moralo imeti obvezno zavore na disk spredaj IN ZADAJ ter verjetno še kakšen normativ, s katerim bi se preverjalo ustreznost voznika in njegovega vozila za dovoljenje vožnje z večjo hitrostjo od 45 km/h. S tem bi se prometna varnost močno izboljšala za voznike H-kategorije, saj marsikdo vozi moped/scooter odblokiran, vendar za to nima ustreznega znanja, kvečjemu izkušnje, ki pa velikokrat niso dovolj zaradi neustrezne teoretične podlage.

glede tega članka, vzami v primer gilero runner, katera obstaja v več različicah (50ccm, 125ccm, 180ccm), to velja še za prejšnjo obliko, in vse te tri imajo identičen okvir, zavore,... samo agregat je drugačen, torej na 50ccm gilerci je enak okvir in zavore kot na 180ccm verziji, torej to, da je hitrost omejena na 45km/h zaradi same konstrukcije motorja so bučke, tak je zakon in ne kakršnekoli hibe motorja pri hitrosti višji od 45km/h

Mene pa zanima, kaj če te dobijo na skuterju, ki je serijsko omejen na 25km/h, sumijo pa, da gre več?

Te pošljejo na izredni tehnični? Kaj če odkloniš?

Dobiš kazen in ti odvzamejo skuter?

kaj pa se zgodi če alkotest odkloniš :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da še jst svoj piskrček pristavim:

Verjeli ali ne, vožnja pri 45 je dostikrat bolj nevarna kot pa vožnja pri npr 70, 80 km/h. Osebno menim, da bi se za pridobitev vožnje odblokiranega mopeda, scooterja moralo narediti poseben izpit za zainteresirane voznike H-kategorije. Npr bi se preverjal odzivni zavorni čas pri 70 km/h, kjer bi bila normativa prevožena razdalja tekom zaviranja. Prav tako bi se lahko preverjalo znanje zaradi prometne signalizacije, ki dovoljuje vožnjo preko 45 km/h. In pa motorno vozilo bi moralo imeti obvezno zavore na disk spredaj IN ZADAJ ter verjetno še kakšen normativ, s katerim bi se preverjalo ustreznost voznika in njegovega vozila za dovoljenje vožnje z večjo hitrostjo od 45 km/h. S tem bi se prometna varnost močno izboljšala za voznike H-kategorije, saj marsikdo vozi moped/scooter odblokiran, vendar za to nima ustreznega znanja, kvečjemu izkušnje, ki pa velikokrat niso dovolj zaradi neustrezne teoretične podlage.

clanek.jpg

zanima me predvsem mnenje kakšenga policista na tole!

vse je res sam nebi se pa strjinjal pa se mi zdi da mam prov ( sam sem ze od otrostva na motorju) in si napisal da izkusnje niso pomembne da je bolj pomembna teoreticna izobrazba , to sploh ni res npr kaj ti bo pri voznji skozi ovinek ( na cesti je pesek za ovinkom pa avto) ( btw ovinek je nepregleden ) tm ti teorija cist nc ne pomaga ce ti ves da mors ce je avto pred tabo bremzo stisnt. Tist avto sploh ni tak problem, problem je ta pesek na cest ker ce bos ti stisnu prvo bremzo bos su u grabn al pa kar koli bo ze za robom ceste ( res pa je da mors met tut mal teorije samo so ze zmeri BOLJ pomembne IZKUSNJE)

moje mnenje

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede tega članka, vzami v primer gilero runner, katera obstaja v več različicah (50ccm, 125ccm, 180ccm), to velja še za prejšnjo obliko, in vse te tri imajo identičen okvir, zavore,... samo agregat je drugačen, torej na 50ccm gilerci je enak okvir in zavore kot na 180ccm verziji, torej to, da je hitrost omejena na 45km/h zaradi same konstrukcije motorja so bučke, tak je zakon in ne kakršnekoli hibe motorja pri hitrosti višji od 45km/h

kaj pa se zgodi če alkotest odkloniš :)

kazn samo nwm kasna ( za vsak odklon pregleda policista tebe ali tvojega vozila sledi kazen )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"vse je res sam nebi se pa strjinjal pa se mi zdi da mam prov ( sam sem ze od otrostva na motorju) in si napisal da izkusnje niso pomembne da je bolj pomembna teoreticna izobrazba , to sploh ni res npr kaj ti bo pri voznji skozi ovinek ( na cesti je pesek za ovinkom pa avto) ( btw ovinek je nepregleden ) tm ti teorija cist nc ne pomaga ce ti ves da mors ce je avto pred tabo bremzo stisnt. Tist avto sploh ni tak problem, problem je ta pesek na cest ker ce bos ti stisnu prvo bremzo bos su u grabn al pa kar koli bo ze za robom ceste ( res pa je da mors met tut mal teorije samo so ze zmeri BOLJ pomembne IZKUSNJE)

moje mnenje

LP"

če si res tako razumel, se opravičujem, ni blo tako mišljeno. tud sam vozm motor -> se ve da so izkušnje mnogo pomembnejše...glede teorije sem pa imel v mislih bolj stvari, ki se tičejo pač prometnih zakonov, ki dovoljujejo hitrost nad 45 km/h. ne bi bilo slabo tudi obvezno branje kakšnega priročnika za vožnjo (ne samo za H kategorijo). kakorkoli, je pa le skupek vsega skupaj (teorija, praksa, izkušnje, avtošola, predvsem pa lastna glava (upajmo da ne zeljna)) tisto, kar te varno pripelje na cilj :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"vse je res sam nebi se pa strjinjal pa se mi zdi da mam prov ( sam sem ze od otrostva na motorju) in si napisal da izkusnje niso pomembne da je bolj pomembna teoreticna izobrazba , to sploh ni res npr kaj ti bo pri voznji skozi ovinek ( na cesti je pesek za ovinkom pa avto) ( btw ovinek je nepregleden ) tm ti teorija cist nc ne pomaga ce ti ves da mors ce je avto pred tabo bremzo stisnt. Tist avto sploh ni tak problem, problem je ta pesek na cest ker ce bos ti stisnu prvo bremzo bos su u grabn al pa kar koli bo ze za robom ceste ( res pa je da mors met tut mal teorije samo so ze zmeri BOLJ pomembne IZKUSNJE)

moje mnenje

LP"

če si res tako razumel, se opravičujem, ni blo tako mišljeno. tud sam vozm motor -> se ve da so izkušnje mnogo pomembnejše...glede teorije sem pa imel v mislih bolj stvari, ki se tičejo pač prometnih zakonov, ki dovoljujejo hitrost nad 45 km/h. ne bi bilo slabo tudi obvezno branje kakšnega priročnika za vožnjo (ne samo za H kategorijo). kakorkoli, je pa le skupek vsega skupaj (teorija, praksa, izkušnje, avtošola, predvsem pa lastna glava (upajmo da ne zeljna)) tisto, kar te varno pripelje na cilj :)

aja se opravičujem narobe razumu. V tem bi se pa strinju s tabo ja :rolleyes:

Popravljeno . Popravil Pupi13
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakon je diskriminatoren in po dolgem in počez. Kazen za enga legalnega lopova ki nori okol s kakim AMG-jem in nakrade mesečno 10.000 eur. sploh ni nikakršna kazen, medtem ko za brezposelnega lahko pomeni lakoto al pa še kej hujšga . Pika na i pa je to da cajoti kaznjujejo relativno pridne voznike ki malo prekršijo omejitev in so najbolj priročni za njihov tretma. Z norci in cigani se je pa že naporno ukvarjat. Vozniški izpit je izobrazba katere ti ne morejo odvzet, potem je treba odvzet izobrazbo tud nesposobnim menadžerjem, direktorjem, zdravnikom, državnim hlapcem.....................................

Najbolj da se množično zorganiziramo in izrazimo državljansko nepokorščino. Kot kamionarji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sparavlajo se na voznike zato k vejo da jih bojo lohk obral pa vejo da jim nc noujo naredl. Sej na enga tazga k je lj banko oropou pa se noujo spravl k vejo da ma un sigurn ksn orozje pr seb pa se jim lohk kej nardi ( znajo se na sibkejse( kao sibkejse ) spravlat)

Popravljeno . Popravil Pupi13
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakon je diskriminatoren in po dolgem in počez. Kazen za enga legalnega lopova ki nori okol s kakim AMG-jem in nakrade mesečno 10.000 eur. sploh ni nikakršna kazen, medtem ko za brezposelnega lahko pomeni lakoto al pa še kej hujšga . Pika na i pa je to da cajoti kaznjujejo relativno pridne voznike ki malo prekršijo omejitev in so najbolj priročni za njihov tretma. Z norci in cigani se je pa že naporno ukvarjat. Vozniški izpit je izobrazba katere ti ne morejo odvzet, potem je treba odvzet izobrazbo tud nesposobnim menadžerjem, direktorjem, zdravnikom, državnim hlapcem.....................................

Najbolj da se množično zorganiziramo in izrazimo državljansko nepokorščino. Kot kamionarji.

Zakon je za vse enak in predvideva enake kazni za enake prekrške. Saj nihče ne sili nikogar, da krši predpise. Če si ne moreš privoščiti plačila kazni si tudi kršitve predpisa nebi smel ali drugače, če lahko hitro voziš/brez izpita/(vstavi poljuben prekršek) lahko tudi dobro plačaš.

Vozniški izpit pa ni nikakršna izobrazba temveč potrdilo, ki ti ga izda država, da naj bi bil sposoben upravjati s kategorijo vozila za katerega se izpit izda in naj bi bil podučen o vseh zahtevah in dolžnostih pri upravljanju s tem vozilom. Nekakšna licenca za vožnjo torej. Če se izkaže, da tega nisi sposoben je edino pravilno, da se ti ta licenca odvzame.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sparavlajo se na voznike zato k vejo da jih bojo lohk obral pa vejo da jim nc noujo naredl. Sej na enga tazga k je lj banko oropou pa se noujo spravl k vejo da ma un sigurn ksn orozje pr seb pa se jim lohk kej nardi ( znajo se na sibkejse( kao sibkejse ) spravlat)

Če lahko zgolj napišem svoje mnenje o preganjanju prometnih prekrškarjev bi napisal takole.

Na žalost je že tako, da prometne "nesreče" če jim lahko tako sploh rečemo, prepogosto terjajo tudi smrtne žrtve. Okarakterizirat za nesrečo situacijo ko pijan voznik vozi prehitro in skozi rdečo luč ali pa prepotenten voznik leti skozi srnjeno naselje s 100+ kilometri na uro in pri tem povzroči smrt ničhudega slutečega soudeleženca v prometu je zame nadvse perverzno dejanje. Možnost povzročitve trka s smrtnimi posledicami za povzročitelja ali soudeleženega je v takih primerih mogoče predvideti z veliko mero sigurnosti. Torej bi bilo primerneje dejati, da gre za uboj iz malomarnosti ali pa nenaklepni uboj in ne prometno nesrečo. Razlika? Zagrožena kazen in resnost dejanja.

Medtem ko je vožnja pod vplivom alkohola, prehitra vožnja in vse ostalo prometni prekršek, pa je po drugi strani bančni rop kaznivo dejanje, ki se preganja po uradni dolžnosti a pri katerem se pojavi največkrat le materialna škoda. Torej se mi zdi povsem upravičeno, da se posveča čim več pozornosti preganjanju prometnih prekrškarjev saj so njihovi prekrški samo v preteklem letu botrovali preko 400 mrtvim od bančnih ropov pa pri nas mislim, da ni umrl še nihče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakon je za vse enak in predvideva enake kazni za enake prekrške. Saj nihče ne sili nikogar, da krši predpise. Če si ne moreš privoščiti plačila kazni si tudi kršitve predpisa nebi smel ali drugače, če lahko hitro voziš/brez izpita/(vstavi poljuben prekršek) lahko tudi dobro plačaš.

Vozniški izpit pa ni nikakršna izobrazba temveč potrdilo, ki ti ga izda država, da naj bi bil sposoben upravjati s kategorijo vozila za katerega se izpit izda in naj bi bil podučen o vseh zahtevah in dolžnostih pri upravljanju s tem vozilom. Nekakšna licenca za vožnjo torej. Če se izkaže, da tega nisi sposoben je edino pravilno, da se ti ta licenca odvzame.

Ja vidiš ti si pa res "brihten". :worship:

Nisi niti sposoben prebrat sporočila ane.? Se pravi po tvoje je prav da so vsi k nimajo dovolj zvez in keša za zeres "pravične kazni" kar lepo doma. Vsi policaji funkcionarji in kaj veš kdo še in njihova žlahta ravno tako vozijo prehitro in telefonarijo (da ne naštevam naprej) v avtih tudi med službeno vožnjo pa so popolnoma nedotakljivi. Ja ampak ti si pravoverno teslo ki tega ne vidiš, ne slišiš na splošno poden!!!

No se pa pogovarjajmo o licenci če ti to kej pomaga pri dlakocepljenju.? Se pravi da morajo pobrat licence vsem ki v tem sistemu karkoli zaj....jo.

Kdo pa je se sposoben se vozit brez napak? A nismo samo ljudje? Bi te zelo rad vidi u BTC-ju pelat 5 na uro k s lih tolk brihten. Zakoni niso narejeni za kakršnokoli javno dobro ampak za filat proračun iz žepov delavstva. Če bi jim res šlo za red bi z lahkoto zahteval gps v vsako vozilo in kontrolni prometni računalnik in nadzor je 100% končan. Polcaji ne delajo reda ampak samo mešajo drek da bol smrdi. Če maš otroka veš da prepovedi ne pelejo nikamor. Naj nardijo dirkališča pa se bo množica loh zdivjala na mrtvo ne pa na cest. Ja že ampak to se ne splača knedeja!

Verjetn bi mel cajt mahat mimoidočim dojenčkom u vozičkih, peščcem, kolesarjem....... :headbang:

Popravljeno . Popravil Robertjur
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A dej ne jokcaj kako je vse nepravično in pokvarjeno, ter kako si ti, največji skriti um našega časa, popolnoma narazumljen in neupoštevan. Če ti je težko slediti minimalnim civilizacijskim normam in bi želel živeti kje drugje ti tega seveda nihče ne brani. Vsi skupaj bomo tako le na boljšem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A dej ne jokcaj kako je vse nepravično in pokvarjeno, ter kako si ti, največji skriti um našega časa, popolnoma narazumljen in neupoštevan. Če ti je težko slediti minimalnim civilizacijskim normam in bi želel živeti kje drugje ti tega seveda nihče ne brani. Vsi skupaj bomo tako le na boljšem.

Ja sej te čist razumem, glavo u pesek in to je to. Če se teb zdi vse lepo in prav pol nima smisla de zagovarjaš napake sistema ker je itak že absolutno najboljši. (za tiste ki ga pišejo) Jest nisem lih med reveži ampak ti povem de to kar mamo za državo ni za nikamor. To pa še ni razlog da bi ti loh kogarkoli kamorkoli pošiljal pa četud se v tem dreku več kot očitno dobro počutiš kar kaže na to da si ti sam nekaj kar se v svinjariji dobro počuti. :worship:

Če so to zate civilizacijske norme ti pa nič ne more več pomagat. Sanja se ti ne kolk je naša zapufana, skorumpirana in pokradena državica na robu človeške tolerance. In ker ti nisi med njimi ti tvoj vrli ego ne da o tem razmišljat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja vidiš ti si pa res "brihten". :worship:

Nisi niti sposoben prebrat sporočila ane.? Se pravi po tvoje je prav da so vsi k nimajo dovolj zvez in keša za zeres "pravične kazni" kar lepo doma. Vsi policaji funkcionarji in kaj veš kdo še in njihova žlahta ravno tako vozijo prehitro in telefonarijo (da ne naštevam naprej) v avtih tudi med službeno vožnjo pa so popolnoma nedotakljivi. Ja ampak ti si pravoverno teslo ki tega ne vidiš, ne slišiš na splošno poden!!!

No se pa pogovarjajmo o licenci če ti to kej pomaga pri dlakocepljenju.? Se pravi da morajo pobrat licence vsem ki v tem sistemu karkoli zaj....jo.

Kdo pa je se sposoben se vozit brez napak? A nismo samo ljudje? Bi te zelo rad vidi u BTC-ju pelat 5 na uro k s lih tolk brihten. Zakoni niso narejeni za kakršnokoli javno dobro ampak za filat proračun iz žepov delavstva. Če bi jim res šlo za red bi z lahkoto zahteval gps v vsako vozilo in kontrolni prometni računalnik in nadzor je 100% končan. Polcaji ne delajo reda ampak samo mešajo drek da bol smrdi. Če maš otroka veš da prepovedi ne pelejo nikamor. Naj nardijo dirkališča pa se bo množica loh zdivjala na mrtvo ne pa na cest. Ja že ampak to se ne splača knedeja!

Verjetn bi mel cajt mahat mimoidočim dojenčkom u vozičkih, peščcem, kolesarjem....... :headbang:

pa drugače se dobro počutiš? tudi prebereš tisto kar napišeš? nebuloze do nezavesti......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!