Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

O tej kombinaciji mi je pred leti pravila ena francoska familija, ki jo je prakticirala v svoji domovini. Osnovna ideja je naslednja. Kombi (prilagojen za prevoz npr. 6 potnikov + 6 biciklov) zraven pa voznik (šofer, organizator..). Imeli so nekaj izbranih (naštudiranih) cestnih relacij, vsaka v celotni dolžini po par sto kilometrov. In potem so "nezanimive" dele na teh relacijah (morda manj spektakularne pokrajine, ali prometno bolj obremenjene ceste...) tranzitirali vsi skupaj v kombiju. Ko pa so prišli na "lepe" odseke (manj prometne ceste, lepe pokrajine, zanimive lokacije za oglede...) pa so preklopili na dva kolesa. Voznik kombija je šel (prazen) naprej, in jih počakal na vnaprej dogovorjeni lokaciji. Tam jih je spet pobral in odpeljal dalje do naslednje lepe izhodiščne točke... 

Na ta način so v celem dnevu kolesarili v hipotetično lepših okoljih, delali lepe in kvalitetne kilometre, se izognili slabšim cestam, hudim klancem..., zraven pa ves čas imeli tudi backup, za primer slabega vremena, okvare na cesti, nezgode... 

Take fure bi me zanimale. Je morda kdo zasledil podobnega ponudnika v Slo? To bi lahko bila zanimiva (nova) tržna niša...

Objavljeno (popravljeno)

Lokalno vozi takšna verzija čez Pohorje...vmes pobira in odlaga kolesarje. Mislim, da starta zjutraj ob 9h in se vrača ob 17h. To je sicer bila poletna varzija...ne vem če v jesenskem času vozijo.

Da pa bi tako fural po Sloveniji pa ne vem....

Imaš pa takšne opcije recimo z ladjo ob Donavi. Enak sistem. Nabašaeš sebe in kolo...pol te pa nekje skipajo...kolesariš 20, 30...km...kjer je pač zanimivo. ladja na dogovorjenem mestu čaka...se nabašeš (skupina seveda) in dalje. Na ladji so tudi obroki in spanje. Imaš pa več opcij glede na št. dni in kolesarskih tras. Je pa tega tudi nekaj na Nizozemskem in seveda še kje...

Popravljeno . Popravil BIF
Objavljeno

Jaz vem za to le v "privatni izvedbi" . Rabiš nekoga s kombijem (ali najameš kombi) , zbereš prijatelje/znance/istomisleče in greš.

Srečal sem en kup kolesarskih popotnikov, ki to kombinirajo z vlakom (sicer v tujini, kako funkcionira SŽ pa ne vem) .

lp

Objavljeno
pred 8 minutami, franc pravi:

.... kako funkcionira SŽ pa ne vem) .

Kako funkcionira SŽ sem slab mesec nazaj opisal v tem postu:

 

Objavljeno

Je pa to pri nas sicer možno...sem pa malo skeptičen. veš kakšni smo slovenci...bog ne daj da kdo zasluži.

Da bi bilo to recimo rentabilno...cca 40 eur/dan po glavi. jahaš kombi, bencin itd+amortizacija...pa recimo da sam furaš...ajde ajde...Samo moraš pa najt 6 mandeljcev da ti plača 40eur/dan...pol pa imaš kak dan 2 ali 3....

Ne vem...zunaj je to bolj razumljivo in jasno, ker ljudje pač na te zadeve drugače gledajo.

Pri nas pa ga bi za ta denar moral furat, nafujtrat, napojit...pa še bi žnarali.

Objavljeno
pred 5 minutami, BIF pravi:

Hvala. Ampak kot sem že napisal v prvem postu v tej temi, prvenstveno bi me zanimale fure po Slo.

Internacionalno kolesarjenje mi zaenkrat ni opcija.

Objavljeno

To je pač specifična "tržna niša" in v Sloveniji je enostavno premalo kandidatov. Pa saj je bilo tudi tu polno smeha na račun "Zvonkota" in "avanturističnih moto tur" po Sloveniji.

lp

Objavljeno

No...ideja je ok. Pa še izumljat ni treba kaj preveč...malo pobrskaš po straneh v tujini, kjer to deluje. Razdelat bi moral pač trase...da je zanimiva in za vse sprejemljiva...pa morda razdelaš kake trase po težavnosti, zanimivosti...itd. Vse se da...in nič ni problem naredit. Kot sem napisal...zna bit problem, ker te vidijo kot potencialnega zaslužkarja...kar si vložil seveda nihče ne vidi...in to je slovenski problem.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

To bi delovalo edino, če bi privabil tujce. Kot že rečeno premajhno tržišče, pa niti najmanj ni "fensi" , da si kolesaril po Sloveniji (Dolomiti, Francija, Španija... to šteje) .

lp

Objavljeno
pred 36 minutami, BlackDoc pravi:

Podobno kot pravi @BIF je tudi na primorskem:

https://www.nomago.si/za-medije/kolobus

Evo, za začetek bi bilo tudi kaj takega zanimivo.

Sem ravnokar klical v Nomago. Pravijo, da so letos imeli dve kombinaciji. Ena je ta na linku od @BlackDoc, se pravi od Kopra do Krasa in nazaj. Druga pa je iz Celja do avstrijske Koroške, kjer se potem kolesari ob jezerih...

Upam, da bojo drugo leto še kakšno novo relacijo dodali, ki bi štartala iz Ljubljane.

Objavljeno
pred 7 minutami, franc pravi:

To bi delovalo edino, če bi privabil tujce. Kot že rečeno premajhno tržišče, pa niti najmanj ni "fensi" , da si kolesaril po Sloveniji (Dolomiti, Francija, Španija... to šteje) .

lp

Ma kaj vem..meni se to ne zdi tak problem. Pri nas so zelooo lepi kraji za kolesarit...kot pravim...saj se da take trase naštudirat...sploh za kolo. problem so kandidati.

Midva z ženo sva recimo letos kolesarila po podzemlju Pece. S kombijem te odpeljejo na izhodišče (vstop v rov)...2,5 uri kolesarič po rovih (vodeno)...vmes kak komentar...primerno za vse starostne skupine in kolesa (dobro...specialka ali pony odpade)...na drugi strani lukne prideš ven in lahko greš. cena 30eur. Zdaj...so bili delegati, ki so jamrali (pa vseeno šli)...nama se ni zdelo pretirano...pač nekaj zanimivega in novega, pa to greš običajno 1x....pa potem sva malo še sama krožila naokrog..nekaj poješ, spiješ....če prištejem še bencin do koroške....100-120 eur. Ampak meni je to ok. Denar je za trošit...še posebaj, če ga trošiš na sebi. Vprašanje pa je koliko jih tako razmišlja.

Po moje bi pač moral naredit dobre in privlačne zgodbe za trženje.

Najlepše pa je da te 6 mandeljcev najame in ti povejo kam pelješ, kje odložiš, kje pobereš....

Objavljeno
pred 5 minutami, BIF pravi:

Ma kaj vem..meni se to ne zdi tak problem. Pri nas so zelooo lepi kraji za kolesarit...kot pravim...saj se da take trase naštudirat...sploh za kolo. problem so kandidati.

Midva z ženo sva recimo letos kolesarila po podzemlju Pece. S kombijem te odpeljejo na izhodišče (vstop v rov)...2,5 uri kolesarič po rovih (vodeno)...vmes kak komentar...primerno za vse starostne skupine in kolesa (dobro...specialka ali pony odpade)...na drugi strani lukne prideš ven in lahko greš. cena 30eur. Zdaj...so bili delegati, ki so jamrali (pa vseeno šli)...nama se ni zdelo pretirano...pač nekaj zanimivega in novega, pa to greš običajno 1x....pa potem sva malo še sama krožila naokrog..nekaj poješ, spiješ....če prištejem še bencin do koroške....100-120 eur. Ampak meni je to ok. Denar je za trošit...še posebaj, če ga trošiš na sebi. Vprašanje pa je koliko jih tako razmišlja.

Po moje bi pač moral naredit dobre in privlačne zgodbe za trženje.

Najlepše pa je da te 6 mandeljcev najame in ti povejo kam pelješ, kje odložiš, kje pobereš....

Bolj malo jih tako razmišlja.

Kolesarjenje po rudniku je nekaj drugačnega (in dejansko 30€ ni ravno malo za to kar nudijo) . Tako kot vstopnina za Postojnsko jamo (ampak raje jamrajo kot bi spustili ceno in stokajo o vavčerjih) .

Evo nekaj takega za globoke žepe (mišelinove zvezdice, graščine... ) :

Vprašanje je samo koliko ljudi si to lahko privošči.

lp

Objavljeno (popravljeno)
pred 17 minutami, BIF pravi:

...Najlepše pa je da te 6 mandeljcev najame in ti povejo kam pelješ, kje odložiš, kje pobereš....

Zanimiva bi (vsaj meni) bila recimo tale trasa. Štart s kombijem Lj - Jesenice. Pol pa s kolesi prek Mojstrane in Kranjske gore do Jezera. Tam se vkrca v kombi, ki zategne do Vršiča. Sledi spust z bicikli prek Trente in naprej ob Soči... In s kombijem nazaj do Lj.

Slovenija je krasna, takih lepih tras bi se dalo splanirati ogromno...

Popravljeno . Popravil izibajker
Objavljeno

Ma ja...to je to kar pravim. Pri nas je folk zahojen...raje imajo pred hofom parkirano drago kanto, da sosed vidi....na sebi pa šparajo. Kar poglej planinske koče....vse privlečejo s seboj...sedijo pred kočo in mlatijo svoje sendviče in pive iz piksne. Za nameček pa potem še vse zmečejo v kanto, da oskrbnik koče to tegli v dolino. In večinoma (ne vsi) funkcionirajo in razmišljajo enako v vseh panogah.

Nizka miselnost...ljudje ne trošijo na sebi ampak na priveskih za razkazovanje.

Pravkar, Snečer pravi:

Evolucija "e" kolesa bi odpravila problem s transferjem :) 

...sploh ne. To nima veze. Kvečjemu bi tovrstno panogo še dodatno razvila.

Objavljeno
pred 3 minutami, BIF pravi:

Ma ja...to je to kar pravim. Pri nas je folk zahojen...raje imajo pred hofom parkirano drago kanto, da sosed vidi....na sebi pa šparajo. Kar poglej planinske koče....vse privlečejo s seboj...sedijo pred kočo in mlatijo svoje sendviče in pive iz piksne. Za nameček pa potem še vse zmečejo v kanto, da oskrbnik koče to tegli v dolino. In večinoma (ne vsi) funkcionirajo in razmišljajo enako v vseh panogah.

Nizka miselnost...ljudje ne trošijo na sebi ampak na priveskih za razkazovanje.

...sploh ne. To nima veze. Kvečjemu bi tovrstno panogo še dodatno razvila.

Pri tako majhni deleži za transfer pač preklopiš ne elektriko. Govorim seveda o polnem pogonu. Zakaj folk išče transfer s kombijem, vlakom ipd.?

Da ne rabi gonit po "nelepi" okolici.

Na Reliju se med etapami tudi peljejo, ne naložijo na prikolico.

Objavljeno

V enem sorodnem segmentu, Kolo - Vlak, so recimo pri Slovenskih železnicah naredili en majhen korak naprej. Spustili so ceno za prevoz kolesa. Prej je bila 3€, zdaj je 1,5€/kolo. Sem se pogovarjal s sprevodnikom in je pravil, da se jim je (odkar so znižali ceno) kar močno povečal obisk (prevoz) kolesarjev...

Tako da, tudi pri nas se zadeve premikajo. Res da malenkostno, ampak bolje to kot nič.

Objavljeno
pred 4 minutami, Snečer pravi:

Pri tako majhni deleži za transfer pač preklopiš ne elektriko. Govorim seveda o polnem pogonu. Zakaj folk išče transfer s kombijem, vlakom ipd.?

Da ne rabi gonit po "nelepi" okolici.

Na Reliju se med etapami tudi peljejo, ne naložijo na prikolico.

...@izibajker je lepo opisal traso. Na eni strani te odložijo na drugi poberejo. Uživaš na najlepšem delu. Kaj boš gonil s kolesom do Jesenic in potem nazaj?...Večina ne. V tej verziji kot opisano pa mnogi.

Objavljeno
pred 1 minuto, Snečer pravi:

Pri tako majhni deleži za transfer pač preklopiš ne elektriko. Govorim seveda o polnem pogonu. Zakaj folk išče transfer s kombijem, vlakom ipd.?...

Sori Snecer, daj bodi malo realen no. Npr. iz Lj do Jesenic ne boš kar zlahka z ebiciklom transferiral. Kaj boš pa potem, ves "spočit" boš gonil še čez Vršič. In potem še naprej, pa do Ljubljane. 200 kilometrov je tudi za ebicikl ker izdaten zalogaj, ni to za nas navadne smrtnike...

Daj si malo bolj preberi prvi post, tam lepo piše, kaj (in zakaj) se išče v tej temi...

Objavljeno (popravljeno)
pred eno uro, BIF pravi:

...Midva z ženo sva recimo letos kolesarila po podzemlju Pece. S kombijem te odpeljejo na izhodišče (vstop v rov)...2,5 uri kolesarič po rovih (vodeno)...vmes kak komentar...primerno za vse starostne skupine in kolesa (dobro...specialka ali pony odpade)...na drugi strani lukne prideš ven in lahko greš. cena 30eur. Zdaj...so bili delegati, ki so jamrali (pa vseeno šli)...nama se ni zdelo pretirano...pač nekaj zanimivega in novega, pa to greš običajno 1x....pa potem sva malo še sama krožila naokrog..nekaj poješ, spiješ....če prištejem še bencin do koroške....100-120 eur. Ampak meni je to ok. Denar je za trošit...še posebaj, če ga trošiš na sebi. Vprašanje pa je koliko jih tako razmišlja....

Ja, za to zgodbo sem že slišal. Če se ne motim, je tam povezava (skozi rove) med Črno na Koroškem in Mežico. Sta šla s svojimi kolesi ali si tam rental?

En velik kolesarski biser (vsem nam ne tako daleč stran)  je tudi bivša trasa Parenzane, ki je sedaj pešpot oz. kolesarska pot. Od Trsta do Poreča poteka, celotna dolžina okrog 120km. To pa jaz kar dobro poznam, nekaj sem prekolesaril, nekaj prepešačil... Italijanski del gre čez tržaško industrijsko cono, in je precej nezanimiv (razen postaje Campo Marzio). Naš slovenski del je odlično urejen. Najdaljši del trase (hkrati tudi najlepši, z največ tuneli in viadukti) pa je na hr strani. Je pa tam zelo groba šoder podlaga, ni za specialko...

Popravljeno . Popravil izibajker
  • Hvala 1
Objavljeno
pred 35 minutami, izibajker pravi:

Sori Snecer, daj bodi malo realen no. Npr. iz Lj do Jesenic ne boš kar zlahka z ebiciklom transferiral. Kaj boš pa potem, ves "spočit" boš gonil še čez Vršič. In potem še naprej, pa do Ljubljane. 200 kilometrov je tudi za ebicikl ker izdaten zalogaj, ni to za nas navadne smrtnike...

Daj si malo bolj preberi prvi post, tam lepo piše, kaj (in zakaj) se išče v tej temi...

Nista razumela, kaj sem mislil pod evolucijo e kolesa. Transfer na e pogon v celoti... Nobenga gonjenja, gonjenje le po potrebi.

Ampak ok, mata tržno nišo, začnita s projektom :) 

Objavljeno

Čehi to že kar nekaj časa koristijo tu v naših koncih. Mini bus z naloženimi cca 20 kolesi jih odloži v Krnici ( zadnje naselje pred vzponom na Pokljuko), oni tem oddrajsajo skozi Radovno. Pobere, oziroma napoji jih v Mojstrani, pa naprej do Kranjske gore, ali Planice...

Letos jih ni bilo....

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!