Skoči na vsebino

Yamaha 09 Tracer in GT 2021


Priporočene objave

Objavljeno
pred 25 minutami, DAMI34 pravi:

men so pa lušni kufri

Tud meni je zelo všečen motor, tudi s kovčki vred.

Je bilo prej zapisano, da so končno kovčki trdi. Kolikor je meni poznano so bili že prej tudi.

Sem pa pri prejšnjih letnikih, sploh do vključno 2019, zasledil pripombe lastnikov na vzmetenje. To naj bi bilo že 2020 boljše, sedaj pa še korak naprej.

Zanimivo je (pri vseh znamkah) da proizvajalci sami priznajo, ko razlagajo, kaj vse je izboljsano, kje so pomankljivosti prejsnih letnikov.

 

Objavljeno
pred 10 minutami, Endlich pravi:

Tud meni je zelo všečen motor, tudi s kovčki vred.

Je bilo prej zapisano, da so končno kovčki trdi. Kolikor je meni poznano so bili že prej tudi.

Sem pa pri prejšnjih letnikih, sploh do vključno 2019, zasledil pripombe lastnikov na vzmetenje. To naj bi bilo že 2020 boljše, sedaj pa še korak naprej.

Zanimivo je (pri vseh znamkah) da proizvajalci sami priznajo, ko razlagajo, kaj vse je izboljsano, kje so pomankljivosti prejsnih letnikov.

 

ja, so bli prej tudi "trdi", SW motechowi poltrdi

Objavljeno
pred eno uro, Tedybear pravi:

Ne streza mi konfekcijsko, ker je vsaj številko manjši od moje kible.

A nista v istem segmentu po namembnosti in moči? meni je ta segment ves preveč utesnjen edino na enduri se počitim udobno. B)

Objavljeno
pred 1 minuto, vandrovec pravi:

A nista v istem segmentu po namembnosti in moči? meni je ta segment ves preveč utesnjen edino na enduri se počitim udobno. B)

Ko sva s sodelavcem zamenjala za en krog ( od Bleda do Bohinja), se mi je zdel proti mojemu grdobežu, kot sem zapisal.. številko manjši.. Mam 186 cm, vsaj zjutraj.

Objavljeno

Na Versysu 1000 še nisem sedel, Tracer se mi je pa res zdel miniaturen

Objavljeno
pred 42 minutami, Endlich pravi:

Tud meni je zelo všečen motor, tudi s kovčki vred.

Je bilo prej zapisano, da so končno kovčki trdi. Kolikor je meni poznano so bili že prej tudi.

Sem pa pri prejšnjih letnikih, sploh do vključno 2019, zasledil pripombe lastnikov na vzmetenje. To naj bi bilo že 2020 boljše, sedaj pa še korak naprej.

Zanimivo je (pri vseh znamkah) da proizvajalci sami priznajo, ko razlagajo, kaj vse je izboljsano, kje so pomankljivosti prejsnih letnikov.

 

to ne priznava samo Yamaha, to je bolj "marketing" strategija. Prej je bil moped kul (z nekimi napakami) ma nov je še bolj kul z odpravljenimi napakami. KTM to dobro obvlada.

Vmes si pa sam prejšnji model popravljaš, da odpraviš prehitro metanje modelov na cesto (žal nimajo druge izbire, saj se vsako leto pričakuje izboljšave in novo) Definitivno, bi lahko v tem primeru bil Kawasaki za vzgled, delajo počasi in kar naredijo je res dobro, oziroma sprejemljivo povprečnemu kupcu, Pa še ti so malce povzeli tehniko, nardim 800ccm, pa ga izboljšam na 900ccm, ker trg to hoče. Dodam lcd in vse kratice ter podobno.

Okrog Yamahe in njihovega vzmetenja, so pa kot Italijani...za drobižke od 60km...potem se pa znajdi.

Meni tracer, prejšnji model navaden in GT, ni nič kaj utesnjeno deloval. Mam pa 174 cm in sem bil zadovoljen že z Z900. (ki je res mali)

Prav tako je počutje voznika na nekem mopedu vezano bolj na osebo in kaj ta pričakuje. Če hočeš komot, iztegnjene roke in noge je ena, če pa pri tem izgubiš tisti pravi stik z motorjem je druga.

Imam 790 ADV od KTM, ki je mali ali utesnjen proti Tracerju (meni pa totalen luksuz), vozil sem večino ADV krav, ampak ko sedem na cestaka je filing čisto drugi, postanem eno z motorjem. Meni kot vozniku je to pomembno, da je sam motor podaljšek voznika, ni pa to vsem pomembno, drugi raje upravljajo vozilo.

Tracer bo s ceno in naloudanostjo sigurno dobil pravi krog kupcev.

Kdo so mu konkurenti:

XR900, več dnara manj muzike

Kawa..a sploh ima kaj v tem segmentu

Italijani? Dej no dej, zlatarji, kar je manj opremljeno in se pokvari ob prvem dežju (MWagusta), kar nima neke opreme in šlajsa po tleh (duče)

itd...

Tracer se bo še naprej dobro prodajal, kljub kaki neperfekciji.

 

Objavljeno
pred eno uro, DAMI34 pravi:

to ne priznava samo Yamaha, to je bolj "marketing" strategija. Prej je bil moped kul (z nekimi napakami) ma nov je še bolj kul z odpravljenimi napakami. KTM to dobro obvlada.

Vmes si pa sam prejšnji model popravljaš, da odpraviš prehitro metanje modelov na cesto (žal nimajo druge izbire, saj se vsako leto pričakuje izboljšave in novo) Definitivno, bi lahko v tem primeru bil Kawasaki za vzgled, delajo počasi in kar naredijo je res dobro, oziroma sprejemljivo povprečnemu kupcu, Pa še ti so malce povzeli tehniko, nardim 800ccm, pa ga izboljšam na 900ccm, ker trg to hoče. Dodam lcd in vse kratice ter podobno.

Okrog Yamahe in njihovega vzmetenja, so pa kot Italijani...za drobižke od 60km...potem se pa znajdi.

Meni tracer, prejšnji model navaden in GT, ni nič kaj utesnjeno deloval. Mam pa 174 cm in sem bil zadovoljen že z Z900. (ki je res mali)

Prav tako je počutje voznika na nekem mopedu vezano bolj na osebo in kaj ta pričakuje. Če hočeš komot, iztegnjene roke in noge je ena, če pa pri tem izgubiš tisti pravi stik z motorjem je druga.

Imam 790 ADV od KTM, ki je mali ali utesnjen proti Tracerju (meni pa totalen luksuz), vozil sem večino ADV krav, ampak ko sedem na cestaka je filing čisto drugi, postanem eno z motorjem. Meni kot vozniku je to pomembno, da je sam motor podaljšek voznika, ni pa to vsem pomembno, drugi raje upravljajo vozilo.

Tracer bo s ceno in naloudanostjo sigurno dobil pravi krog kupcev.

Kdo so mu konkurenti:

XR900, več dnara manj muzike

Kawa..a sploh ima kaj v tem segmentu

Italijani? Dej no dej, zlatarji, kar je manj opremljeno in se pokvari ob prvem dežju (MWagusta), kar nima neke opreme in šlajsa po tleh (duče)

itd...

Tracer se bo še naprej dobro prodajal, kljub kaki neperfekciji.

 

Meni ne deluje majhen motor. Sem sedel na Mt09 tracer GT 2019 in Ktm adv..790 (oba sta mi zanimiva, vsak malo v svojo smer), sicer samo v salonu in zal ni bilo moznosti testne voznje za mojo velikost sta mi bila ok. Ze celo vecnost se nisem meril, vcasih sem bil 183, sedaj pa zna biti kaksna 2 centi manj....

Je pa res da sem navajen pokrcenih kolen na RT in me mogoce zato ne moti.

Malo se pa tudi moramo prilagoditi motorju?

Se nekaj glede cene: za drazjo varianto tracer 9 GT sem zasledil ceno 13.999 eur za nemski trg, ki pa je precej visoka in oni imajo se nizji DDV. Bomo videli kaksna bo pri nas.

 

Objavljeno

visoka cena? Najdi mi cenejši motor s semiaktivnim vzmetenjem, tempomatom, modi vožnje... (v podobnem razredu cca 900ccm, podobni konji, adv razred, podobna oprema)

Vsaj po mojem, je eden od adutov cena. Kot prej.

Objavljeno (popravljeno)
pred 17 minutami, DAMI34 pravi:

visoka cena? Najdi mi cenejši motor s semiaktivnim vzmetenjem, tempomatom, modi vožnje... (v podobnem razredu cca 900ccm, podobni konji, adv razred, podobna oprema)

Vsaj po mojem, je eden od adutov cena. Kot prej.

To se absolutno strinjam. Vsekakor dobis ze vkljuceno najvec in brez dodatnih doplacil.

Gledal sem pa z vidika denarja. 14k eur je kar zajeten kupcek.?

Ko bom kupoval bom uposteval oba parametra.

 

Popravljeno . Popravil Endlich
Objavljeno (popravljeno)
21 hours ago, Snečer said:

ja, so bli prej tudi "trdi", SW motechowi poltrdi

Ah kje pa, so kar lepo trdi.

kufri1.thumb.jpg.b47b9c26b6f99cbe3d0f307c088e9abf.jpgkufri.thumb.jpg.7e34c1400e8c00dfd95179a7317aad1a.jpg

 

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno

Meni nekaj drugega ni vsec.

Spustili so visino sedeza, ravno to mi je vsec pri moji verziji, da sedis lepo visoko, siroko krmilo, da si na motorju, ne v motorju.

In pa namesto elektronskega vzmetenja, bi lahko dali enostavno boljse vzmetenje. Ker vzmetenje je se vedno zanic, tudi ce je elektronsko nastavljivo.

Za marketing je pa odlicno ja.

Objavljeno

Ker trg to zahteva. Sicer bo pa za 90% uporabnikov po mojem dovolj dobro. Pustimo se presenetiti.

ps. višina sedeža je pri marsikaterem kupcu lahko odločujoč faktor, ali pa celo problem. Sicer nisem zasledil, da bi tracer imel previsok sedež

Objavljeno
pred 15 minutami, krucymucy pravi:

Ah kje pa, so kar lepo trdi.

kufri1.thumb.jpg.b47b9c26b6f99cbe3d0f307c088e9abf.jpgkufri.thumb.jpg.7e34c1400e8c00dfd95179a7317aad1a.jpg

 

se opravičujem za zmoto, na prvih modelih se mi je zdelo, da niso dohajali časa

kaj pa je na tvojem kufru nek čuden vzorec?

Objavljeno
pred 25 minutami, krucymucy pravi:

Meni nekaj drugega ni vsec.

Spustili so visino sedeza, ravno to mi je vsec pri moji verziji, da sedis lepo visoko, siroko krmilo, da si na motorju, ne v motorju.

In pa namesto elektronskega vzmetenja, bi lahko dali enostavno boljse vzmetenje. Ker vzmetenje je se vedno zanic, tudi ce je elektronsko nastavljivo.

Za marketing je pa odlicno ja.

Kateri letnik imas, 2020 ali starejši?

Ce se ne motim, so vzmetenje ze nekaj spreminjali za l. 2020

Objavljeno (popravljeno)
15 minutes ago, Snečer said:

se opravičujem za zmoto, na prvih modelih se mi je zdelo, da niso dohajali časa

kaj pa je na tvojem kufru nek čuden vzorec?

odsev bele crte na parkiriscu, ker so glossy.

ce mislis pa tisti pravokotnik zadaj, tam imajo pa americani rdec odsevnik.

 

kufr2.jpg

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno (popravljeno)
13 minutes ago, Endlich said:

Kateri letnik imas, 2020 ali starejši?

Ce se ne motim, so vzmetenje ze nekaj spreminjali za l. 2020

2018. Nic niso spreminjali. Vzmetenje je prakticno enako od MT09, do XSR900, Tracer ...
Spremenil sem ga jaz. Komplet vse kar se je dalo.

 

Evo se stevilke kosov za 2018 in 2020, to je komplet assembly

  2018 2020
zadaj B1J-22210-10 B1J-22210-10
spredaj D B1J-23103-00 B1J-23103-00
spredaj L B1J-23102-00 B1J-23102-00
Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno
pred eno uro, krucymucy pravi:

Meni nekaj drugega ni vsec.

Spustili so visino sedeza, ravno to mi je vsec pri moji verziji, da sedis lepo visoko, siroko krmilo, da si na motorju, ne v motorju.

In pa namesto elektronskega vzmetenja, bi lahko dali enostavno boljse vzmetenje. Ker vzmetenje je se vedno zanic, tudi ce je elektronsko nastavljivo.

Za marketing je pa odlicno ja.

Obakrat se popolnoma strinjam

Objavljeno
pred 23 urami, Tedybear pravi:

Ko sva s sodelavcem zamenjala za en krog ( od Bleda do Bohinja), se mi je zdel proti mojemu grdobežu, kot sem zapisal.. številko manjši.. Mam 186 cm, vsaj zjutraj.

Saj je manjši in to konkretno sploh za sovoznika in zadnji kovček. V mislih imam prvi model in je ta novi dimenzijsko verjetno enak.

Meni pa ta novi ne sede. Tiste plastike spredaj ob strani mi delujejo kot nek tujek. Spredaj je lepa.

Objavljeno

Yamaha ima dober potovalni enduro XT 1200, teli Tracerji so le tracerji...:)

Objavljeno
Pravkar, vandrovec pravi:

Yamaha ima dober potovalni enduro XT 1200, teli Tracerji so le tracerji...:)

Kaj dober, odličen, ampak.....če se ne motim, že od prve serije 2010 nobenih bistvenih sprememb.  Kar pomeni: da je tolk dober, da jih ne rabi...ali pa da načrtujejo nekaj povsem novega...

Objavljeno
pred 23 urami, DAMI34 pravi:

visoka cena? Najdi mi cenejši motor s semiaktivnim vzmetenjem, tempomatom, modi vožnje... (v podobnem razredu cca 900ccm, podobni konji, adv razred, podobna oprema)

Vsaj po mojem, je eden od adutov cena. Kot prej.

Dami, to je čist subjektivna ocena...........

Objavljeno
pred eno uro, MitcH' pravi:

Dami, to je čist subjektivna ocena...........

subjektivno je koliko bo kdo odkartal al pa koliko ima namen odkartat. 

Narediti primerjavo pri namembnosti motorja, kubikih, moči in opremi je pa čisto objektivno.

 

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

A je že kdo poklical za ceno za Tracer 9 GT model 2021 ali celo naročil?

Popravljeno . Popravil Endlich
Objavljeno
pred 13 urami, Endlich pravi:

A je že kdo poklical za ceno za Tracer 9 GT model 2021 ali celo naročil?

Cena je slabih 14000eur

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Reviewi so začeli hodit na youtube....da se vidi mal v akciji

 

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!