Skoči na vsebino

Yamaha 09 Tracer in GT 2021


Priporočene objave

Objavljeno

armaturka mi nikakor ne sede :(

 

  • Všeč mi je 2
  • 3 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Meni je novi Tracer 9 dober motor. Ne bom rekel, da je ravno lep, ampak so še hujše grdobe na trgu (Versys :D).

 

Niso mi pa merilniki všeč, res ne vem, kaj so čarali...

Objavljeno
pred 3 urami, spartanbp pravi:

Meni je novi Tracer 9 dober motor. Ne bom rekel, da je ravno lep, ampak so še hujše grdobe na trgu (Versys :D).

 

Niso mi pa merilniki všeč, res ne vem, kaj so čarali...

Nehi no Versis je tok grd, da je lep, ko Mops :P

Yamahi zamerim prehod na trge, kjer prednjačijo "budget" motorji. Zamerim jim (pa ni nujno da so slabi) tekmovanje pri ceni, nekako so se izgubili v dizajnu..torej v smeri kamor grejo v obliki, kot naj bi izgledali vsi njihovi motorji.

Včasih je bila R1 ili nobena..vse je potem sledilo temu. Prve tracerke so bile tipa "grasshopper" in so zapeljal dizajn v eni smeri, sedaj pa mam obćutek da postajajo neprepoznavni. Torej kr neki, pa čeprav je skladno in lično, dejansko pri Tracerki ne morem reč da je grda, je pa neprepoznavna. Kr neki..

Dore linije sta začrtala tudi delno offroad modela tenere 650 in 1200. Tracerka se pa kar nekak izgubi v poplavi modelov na tržišču.

Da ne govorim o "road" tamaguči modelih...bljak

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Dami, neprepoznavni so vsi japonci - tudi Kawasaki SX npr... pa brez zamere. 
 

Govorim samo o prepoznavnosti, o kvaliteti ne bom nič rekel, ker ga nisem vozil.

Objavljeno
Pravkar, perry pravi:

Dami, neprepoznavni so vsi japonci - tudi Kawasaki SX npr... pa brez zamere. 
 

Govorim samo o prepoznavnosti, o kvaliteti ne bom nič rekel, ker ga nisem vozil.

ma neki malega v tej smeri vem, po poklicu sem industrijski oblikovalec namreč.

Pri lepoti je vedno subjektivno mnenje, in tu dopuščam veliko širino "nezadovoljstva". Kar se pa samega dizajna tiče, kava gura svojo paleto in to komplet v isti smeri (od 650 modelov, do ninje sx do Zxov in Versačejev, vsi majo podobne luči in podbne gobce). Mislim, da lučke in nosek so dovolj prepoznavni, niso pa tako divji kot KTMjeve učke ali BMWjevi kljuni. Celo Suzana sledi svoj koncept nekih mehkih linij, ki ga je z ADV modelom sicer mal izgubila, enako kot Yamaha.

Pa se vračam na yamaho.. že v osnovi smatram, da je to super price performance moped, ki pa po dizajnu pač ne izstopa, al pa ne sledi dobro hišni prepoznavnosti. Nejkedi so postal, kot sem ti rekel "tamaguči" transformerji, adv in pravi adv pa nimajo nekega prepoznavnega stila. Se mi sicer ne da lepit palete motorjev v to temo, tudi se mi ne da nabijat o SXih ali KTMjih, ki jih trenutno mam. ampak KTM šrot je prepoznaven. Lahko je grd ko satan, ne bom reku, zakaj pa ne, a takoj veš za kaj in koga se gre.

In spet. Z lepoto ali nelepoto, motor ne izgublja nič, če je dober in uporabniku prijazen, tako po uporabi kot ceni. Le na prvo žogo (prva žoga so učke) bo lahko izgubil kakega kupca.

 

Objavljeno
pred 7 urami, DAMI34 pravi:

Nehi no Versis je tok grd, da je lep, ko Mops :P

Yamahi zamerim prehod na trge, kjer prednjačijo "budget" motorji. Zamerim jim (pa ni nujno da so slabi) tekmovanje pri ceni, nekako so se izgubili v dizajnu..torej v smeri kamor grejo v obliki, kot naj bi izgledali vsi njihovi motorji.

Včasih je bila R1 ili nobena..vse je potem sledilo temu. Prve tracerke so bile tipa "grasshopper" in so zapeljal dizajn v eni smeri, sedaj pa mam obćutek da postajajo neprepoznavni. Torej kr neki, pa čeprav je skladno in lično, dejansko pri Tracerki ne morem reč da je grda, je pa neprepoznavna. Kr neki..

Dore linije sta začrtala tudi delno offroad modela tenere 650 in 1200. Tracerka se pa kar nekak izgubi v poplavi modelov na tržišču.

Da ne govorim o "road" tamaguči modelih...bljak

 

Ja, vsake oci imajo svojega malarja :) Ampak meni je Versys res "mimo" in sem si raje kupil Yamaho. Stil Tracerja je nevsiljiv, medtem ko ze pri Versysu sili tista maska Predatorja ven. 

Podobno je insektu. Mi je pa nova linija MT tudi adijo, grdo kot smrtni greh. Zame mora motor imeti tudi doloceno, t.i. "skladnost". Ali sem pa ze prestar, ker vcasih so res delali lepe motorje. 

Objavljeno
pred 11 urami, Snečer pravi:

gska s cilindri je vmes? al izven kategorije

Kako to misliš?

Objavljeno

Meni je 9 Tracer GT kot celota zelo všečen motor, edino s števci so ga polomili. Ni pa to bistven del, se da privadit, precej bolj so važne druge stvari

Objavljeno
Ob 12. 4. 2021 ob 14:41, DAMI34 pravi:

ma neki malega v tej smeri vem, po poklicu sem industrijski oblikovalec namreč.

Pri lepoti je vedno subjektivno mnenje, in tu dopuščam veliko širino "nezadovoljstva". Kar se pa samega dizajna tiče, kava gura svojo paleto in to komplet v isti smeri (od 650 modelov, do ninje sx do Zxov in Versačejev, vsi majo podobne luči in podbne gobce). Mislim, da lučke in nosek so dovolj prepoznavni, niso pa tako divji kot KTMjeve učke ali BMWjevi kljuni. Celo Suzana sledi svoj koncept nekih mehkih linij, ki ga je z ADV modelom sicer mal izgubila, enako kot Yamaha.

Pa se vračam na yamaho.. že v osnovi smatram, da je to super price performance moped, ki pa po dizajnu pač ne izstopa, al pa ne sledi dobro hišni prepoznavnosti. Nejkedi so postal, kot sem ti rekel "tamaguči" transformerji, adv in pravi adv pa nimajo nekega prepoznavnega stila. Se mi sicer ne da lepit palete motorjev v to temo, tudi se mi ne da nabijat o SXih ali KTMjih, ki jih trenutno mam. ampak KTM šrot je prepoznaven. Lahko je grd ko satan, ne bom reku, zakaj pa ne, a takoj veš za kaj in koga se gre.

In spet. Z lepoto ali nelepoto, motor ne izgublja nič, če je dober in uporabniku prijazen, tako po uporabi kot ceni. Le na prvo žogo (prva žoga so učke) bo lahko izgubil kakega kupca.

 

Če želiš imeti "Best buy for the money" motor, je to edini kompromis.

Objavljeno
pred 14 urami, Thundercat pravi:

Če želiš imeti "Best buy for the money" motor, je to edini kompromis.

tudi v razredu "best buy" je konkurenca.

 

Sicer pa sem kritiziral samo dizajn yamah, ki so včasih bile nadpovprečno lepe in prepoznavne

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

v resnici je mnogo lepša, sploh GT model, kot pa na fotkah. :D

Sem jo danes gledal.

Objavljeno
On 5/20/2021 at 3:57 PM, DAMI34 said:

v resnici je mnogo lepša, sploh GT model, kot pa na fotkah. :D

Sem jo danes gledal.

Ja, s kaksno nizjo, sportno sipco zna biti zelo opasan motor

Objavljeno

Sem sedel včeraj na motorju, novem Tracer-ju 9.

 

Sedi se kar dobro. Sedež se mi zdi bolj "cheap" varianta, za vetrno zaščito pa ne vem, če sploh kaj zaščiti. Mi je pa v vidnem polju mehanizem nastavitve vetrne zaščite....to pa zelo zelo nimam rad.

 

Drugače na Tracerju 7 sedim bolje.

 

Objavljeno

Danes sem si ogledal 9 rdečo od blizu, mi ne sede.

Jurti, če bo vse po sreči pa grem pogledat 9 GT  sivo,čno, modro varijanto pa da vidim kako ona izgleda v živo.

Pol pa akcija.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Motor je špica . Tko lepo se pelje , da se mi skoz smeje pod čelado .... Ko čitam prejšnje komentarje o dizajnu , ja, vsak ima svoj okus , kr poglejte kaj vse vozite na zadnjem zicu ???.... sicer pa prodajne številke tudi nekaj povedo o Yamahi in njeni kvaliteti...dizajnu in  vrednosti, kaj dobiš za ta denar ... so veliko dražji motorji in za nekatere lepši , ampak ali so res toliko vredni ?

Objavljeno
pred 7 urami, bizi pravi:

Motor je špica . Tko lepo se pelje , da se mi skoz smeje pod čelado .... Ko čitam prejšnje komentarje o dizajnu , ja, vsak ima svoj okus , kr poglejte kaj vse vozite na zadnjem zicu ???.... sicer pa prodajne številke tudi nekaj povedo o Yamahi in njeni kvaliteti...dizajnu in  vrednosti, kaj dobiš za ta denar ... so veliko dražji motorji in za nekatere lepši , ampak ali so res toliko vredni ?

Edino škoda, da niso prednjih luči naredili bolj vidnih za nasproti vozeče, vse ostalo so pa res sami plusi...

Objavljeno
On 6/16/2021 at 7:30 PM, Endlich said:

Edino škoda, da niso prednjih luči naredili bolj vidnih za nasproti vozeče, vse ostalo so pa res sami plusi...

To sem tudi sam opazil. Mi je nasproti pripeljal v mestu, lepo pocasi po omejitvi, pa sem mislil, da je skuter, ker tiste luci so tako slabo vidne, kot na 50ccm skuterjih.

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Lahko kdo, ki je menjal Tracerja 900 GT za 09 ali 09GT, pove kako je z vzmetenjem. Sem nekako na tem, da bi na mojem  900 GT l.19 počasi zamenjal vzmetenje, ali pa menjal za novega....

  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zdravo

Zanima me če kdo mogoče ve kako se na Tracer 9, letnik 2021 pravilno napne veriga. V navodilih piše, da moraš imeti distanco od drsnika na zadnji vilici 45-50 mm. 

Seveda sem to distanco nastavil, kot je v navodilih, na pooblaščenem servisu pa so mi rekli da je veriga precej preveč našpanana. Sedaj mi jo je servis nastavil na 60 mm od drsnika.

Zanima me če ima kdo kaj več izkušenj?

chain_yamaha_tracer9_1.pdf chain_yamaha_tracer9_2.pdf

Objavljeno (popravljeno)

Nimam T 09... ne morem reči za konkreten primer.. ampak lahko povem, da je za zategnjenost verige čisto odvisno, kak "občutek imaš" za nastavljanje...

... lahko je pri tebi tistih 45-50mm na "silo" z vso močjo, kot lahko potegneš s prsti, če pa potegneš verigo z enim prstom, je pa to samo še 40mm.... zato verjetno 60mm za tvoj občutek "na silo"....  z enim prstom pa je to 50mm ...upam, da razumeš, kaj sem hotel povedati....

.... lahko da mora biti verjetno "na silo" 60mm našponana. Tako veriga, gred, blok motorja z ležai manj trpi, ko gre nihajka in veriga preko "ravnovesne lege", ko je veriga najbolj našponana.

Vsekakor je manj boleče za motor, če je malenkost bolj ohlapna, sploh pri motorjih z daljšim hodom nihajke, edini minus je, da se lahko pojavi cukanje pri dodajanju in odvzemanju plina....

 

Pa bodi pazljiv, ko nastavljaš verigo.... ni to samo to, da gledaš, da je veriga pravilno našponana, veliko ljudi pozabi ob tem, da mora biti zadnje kolo poravnano (v isti liniji s prvim), da ne bo na koncu to dvosledno vozilo, kar sem že mnogokrat videl...   :D

... in ni nujno, da so črtice referenčne...  :D 

Popravljeno . Popravil Zivnorc
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 uro, Matej_B pravi:

Zdravo

Zanima me če kdo mogoče ve kako se na Tracer 9, letnik 2021 pravilno napne veriga. V navodilih piše, da moraš imeti distanco od drsnika na zadnji vilici 45-50 mm. 

Seveda sem to distanco nastavil, kot je v navodilih, na pooblaščenem servisu pa so mi rekli da je veriga precej preveč našpanana. Sedaj mi jo je servis nastavil na 60 mm od drsnika.

Zanima me če ima kdo kaj več izkušenj?

chain_yamaha_tracer9_1.pdf 241.1 kB · 3 downloads chain_yamaha_tracer9_2.pdf 176.98 kB · 1 download

 

Evo si premaknjen v pravo temo.

 

S temi nastavitvami je vedno hudič. Podobno "zmešnjavo" ima tudi kawasaki z1000sx in še kar nekaj drugih motorjev. Navodila so 3-5 do 4-5, jaz sem vedno imel 5-5,5cm ohlapnost.

Včasih se meritve izvajajo, da je veriga na zgornjem delu našponana, drugič se meritev izvede takoj, ko veriga trzne, v glavnem, bolje je delati po občutku.

Jaz bi zaupal servisu. Če je preveč ohlapna bo motor tudi cukal ob spuščanju in dodajanju plina.

 

 

Verjetno je pa tudi kak video o nastavitvi ohlapnosti verige na tubi.

ps. ni pa nič narobe, če maš 55mm ohlapnosti.

 

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!