Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Snečer

    23

  • jvalant

    9

  • DinDiin

    7

  • gasperX

    7

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Za primerjavo... Stanovnik se je v svojih boljših časih vozil med prvo pentajsterico in takrat v marathon klasi v samem vrhu. Enkrat mu je zmanjkalo par sekund za etapno SKUPNO zmago (bil je 3.). So p

Toby je mal gumo zvezu z vezicam pa mal polepu in je se vedno na drugem mestu 😂💪 Ready To Race 😎 Res turisticno.... 😂 

Seveda nemogoce, ker Marcic vozi Mallemoto (motul, original) klaso, brez assistence... Ko  tovarniski dirkaci (ki lahko tiscijo na polno, in se potem regenirajo) pridejo z masaze in spijo, se Marcic i

Posted Images

pred 7 minutami, MiNa pravi:

Nekam smo pozabili na tole...

Letošnja ruta...

Naš Rosi 46

Novost je (do sedaj še nisem videl), da ga lahko spremljaš/track v živo.

https://gaps.dakar.com/2021/dakar/aso/ukie

Morda zaradi bližine Jemna? :) 

Prvo etapo je končal na 50. mestu, 1 ura 10 min zaostanka.

Med Motulovci pa je na 7. mestu.

Na FB se bo dalo spremljat še (tam bo sicer samo hvalospev :) 

https://www.facebook.com/simonmarcicracing

Link to post
Share on other sites
Citiraj

je na današnji 685 kilometrski etapi od Bishe do Wadi ad-Dawasirja preživel hud padec, a vseeno ostaja 7 v razredu Original. Prve sipine na jugu arabskega polotoka so sicer prinesle težave tudi številnim favoritom. Vodita Peterhansel med avtomobilisti in Barreda med motoristi. #fullstoryPOPTVsoon Foto:

https://www.facebook.com/simonmarcicracing

K sreči nadaljuje.

Link to post
Share on other sites

Ko gledam takšne posnetke, se čudim, da ni še več poškodb. Praktično ni šanse, da ostaneš na kolesih.

Marčiču pa se je zgodilo nekaj podobnega temu, le da pri višji hitrosti.

 

  • Like 2
  • Shocked 1
Link to post
Share on other sites

https://www.24ur.com/sport/motogp/balanca-st-39.html

Citiraj

Miran je mnenja, da je bil reli Dakar z 21 dnevi preizkušenj nekdaj dirka za prave fante, letos pa z 12 dnevi dirkanja predstavlja preizkušnjo, na kateri je precej lažje priti do cilja. "Ne želim pa zmanjševati njegove vrednosti. Reli Dakar je še vedno težka dirka in letošnja izvedba bo prekrasna. Z veseljem bi nastopil tudi letos," je dejal za naše gledalce.

Mogoče pa bo kdaj Gajser, ko bo "penziji", zavil na sipine in nas malo bolj razveselil s konkurenčnostjo.

Link to post
Share on other sites

zame bo zmaga, če pride do konca..no zmaga je za vse udeležence, če pridejo do konca. Le redki se merijo res in zgolj samo za naslov.

Link to post
Share on other sites

Marčič po današnji  48 v skupnem, v Motul 7.

Etapo je sicer končal na 52. mestu.

Tu je nekako domet, z vožnjo višje ne more, lahko pa s srečo oziroma smolo drugih.

Dobro, da Mitaske vozi :) sicer ne bi bil tako visoko.

Link to post
Share on other sites

46 v skupnem, Motul 6, ogromen zaostanek do 5 mesta in naprej.

Na etapi dane je bil 44.

Jaz sem prepričan, da vozi za sponzorje, da upraviči vložek, torej ne na polno.

Mogoče bo v nadaljevanju kaj bolj priisnil, vseeno pa je odtop finančno verjetno preveč tvegan.

 

Link to post
Share on other sites
18 hours ago, kp-kp said:

Za primerjavo... Stanovnik se je v svojih boljših časih vozil med prvo pentajsterico in takrat v marathon klasi v samem vrhu. Enkrat mu je zmanjkalo par sekund za etapno SKUPNO zmago (bil je 3.). So pa bili takrat komentarji, da nima pojma, da se vozi počasi, če ne more med prvih 5, itd... Mariskdo komaj danes šteka Stanovnikove in s tem slovenske uspehe na Dakarju. Marčič se trudi in mu iz srca privoščim, da ponovi Stanovnikove uspehe, čeprav verjamem, da zelooo težko. Skoraj nemogoče. Npr. ITA kot moto velesila ima najboljšega (zaenkrat) na 29. mestu. Dakar je sila zajeban.

Seveda nemogoce, ker Marcic vozi Mallemoto (motul, original) klaso, brez assistence... Ko  tovarniski dirkaci (ki lahko tiscijo na polno, in se potem regenirajo) pridejo z masaze in spijo, se Marcic in ostali se ubadajo z servisem motorja, pripravo za naslednji dan itd... Ze  samo zaradi energije se ne more meriti z njimi. Da ne govorimo, da ima vse kar ima, v eni skatli. Vse rezerven dele ipd. Ce kej polomi in nima v tej skatli je konec. Torej je treba tudi sparati materijal in motor in gume.  Marciceva klasa je najtezja od vseh. Nimajo sans, da zmagajo v skupnem sestevku, so pa dalec najveci dasoti tam...

 

  In tele gornje (ne tvoje) stalno omalozevanje nekaterih je res slabo... Kaze na slab okus in se kaj. Vsi ki koncajo Dakar so super, vsi ki koncajo Dakar brez asistence, pa skoraj nadljudje. Carji in jaz dam kapo dol vsem fantom in puncam, ki se lotijo Dakarja. Ze to, da jim sploh dovolijo je uspeh, ne more vsak kekec tja pridt.

Edited by jvalant
Link to post
Share on other sites
pred 6 minutami, jvalant pravi:

Seveda nemogoce, ker Marcic vozi Mallemoto klaso, brez assistence... Ko  tovarniski dirkaci (ki lahko tiscijo na polno, in se potem regenirajo) pridejo z masaze in spijo, se Marcic in ostali se ubadajo z servisem motorja, pripravo za naslednji dan itd... Ze  samo zaradi energije se ne more meriti z njimi. Da ne govorimo, da ima vse kar ima v eni skatli. Ce kej polomi in nima v tej skatli je konec. Torej je treba tudi sparati materijal in motor in gume.  Marciceva klasa je najtezja od vseh. Nimajo sans, da zmagajo v skupnem sestevku, so pa dalec najveci dasoti tam...

po moje je pa težje vozit na polno kot pa šparat material in ugajat sponzorjem

Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, Snečer said:

po moje je pa težje vozit na polno kot pa šparat material in ugajat sponzorjem

 Tisto kar ti mislis pod ugajanje spozorjem, ni sprehod, je samo malo pocasneje od voznje na polno. Dokaz so in polomijade in smrti tudi tistih, ki se samo malo vozikajo okoli. Ravno tako morajo priti tudi po 800km dalec v casu ki je odmerjen. 800km peska, skal, lukenj ipd. Jaz za jadranko, kar mi znese 800km porabm 10 ur, po cesti. In grem potem spat, ne menjat olje itd.. In ugajanje sponzorjem je domena tovarniskih dirkacev, z veliko placo in vlozki sponzorjev. Vecina v mallemoto, in ostalih manj reklamkiranih klasah, trdo dela, spara in isce sponzorje cez celo leto, medtem ko se "zvezde" ne ubadajo s tem. Marsikdo je par let zbiral denar ipd za tak podvig. In tudi sito za vstop je treba preziveti, ne pustijo vsakemu na Dakar...     Par let te ze berem, vem kaj si milsis, pac  zate so vsi kekci. Odgovarjam zato, da drugi, ki mogoce ne sledijo tej sceni, ne bi res mislili, da je kdorkoli na Dakarju turist. Tudi orientacija je vazna, ne samo dirkanje, kot recimo na pisti, kjer se je res tezko izgubiti, ipd.. Dakar pac ni hec, pa katerokoli klaso vozis. In dirkace v mallemoto zelo cenijo tudi tovarniski dirkaci, in to tudi veckrat povejo v intervjujih...

Edited by jvalant
Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Snečer said:

kaj je potem smisel,če ne moreš zmagat? da si nekonkurenčen in na cilju?

ti imaš pač svoje poglede, mimogrede, ne vem če je 800km dolga etapa v celoti hitrostna, vmes so transferji

Lej, si precej ozkogleden... Tvoja stvar. Ce ne znas sebi postaviti izziva, brez da bi bil povsod prvi je to tvoj problem.  Potem je vseeno ce dirka eden ali dva. v GPju se potem tud sam Marquez (pred leti) pa se kdo za cifro mal odpelje. Ker drugi tkkoo ne morjo zmagat? In po tvoje so vsi, ki se veselijo kakeg sestega mesta ipd, budale. In moras komentirati

Da, vmes so transferji, ki jih morajo pa vseeno odvoziti in ostati celi. In prispeti na cilj dovolj zgodaj, da se pripravijo na naslednji dan. Da zamenjajo olje, gume, popravijo kaj od padcev in tako naprej. Transferji tudi niso avtocesta, pa umes kofetki in malice itd. So pa hitrostne etape tudi po 600km. Po zoprnem terenu, pesku ipd. To, da iz kavca zgleda lahko, je posledica tega, da gledamo mojstre pri delu. To, da sploh odvozijo do konca, pa ni zato ker je to sprehod, ampak ker so fantje in dekleta zelo natrenirani (ker spet prej delajo celo leto, ne samo bluzijo kot se tebi zdi). Sposodi si kros motor in se pejd po svojih zmoznostih po pisti preganjat kake pol urice, bos kmalu videl kako je to naporno tudi pri nasih, zlo pocasnih tempih.

 

 In da, imam svoje poglede, pa vseeno nikogar ne zalim, omalozevujem ipd... Pac je nekdo 10ti, 30ti... Pa kaj. S tem nic ne prizadane mene ali mi kaj uzame. Pa vseeno je trdo delal za to. Pa pride kak padec vec, pa napaka v orientaciji in se zgubi ura, dve. Pa ni blo 50k za vrhunski moped. Pa kaj potem?

Edited by jvalant
Link to post
Share on other sites

Nonstop žališ :) pišem o dakarju in marčiču, ti pa o "gledalcih".

Meni je pač fenomen, da tam nastopa in noče (ne more) biti prvi.

Ok, no problemo, kljub temu spremljam, morda se kaj poklopi in bo tudi sreča, pa ne taka da se pred avto legende nastavi in je zato potem omenjen. Itak boš dobesedno razumel.

Gledalci, navijači smo različni.

ps

zakaj je že Abraham dirkal?.... ker ma ata denar

 

  • Downvote 2
Link to post
Share on other sites

Jest mislim da jih ogromno sploh negre  dirkat na zmago, ker vedo ze v samem zacetku da nimajo sans, ampak grejo vseeno upanje vendarle umre zadnje. Veliko jih je takih ki grejo preizkusati svoje zmogljivosti in podobno. Za nekatere je odpeljati dirko do konca vec kot sama zmaga. Lahko pa, da se motim. Mi je vseeno zame so vsi najvecji carji ki se lotijo tega. Se posebej dirkaci ki se celo leto ali vec drkajo da nasparajo 70-80 jurjev samo da so lahko tam. 

Ajde jest sm povedu kar si mislim vi se pa naprej kregajte 🤣

Link to post
Share on other sites

In, 80 jurjev ni dovolj, rabiš še vidne rezultate z ostalih ralijev.

Vsi, ki pridejo med tekmovalce, so džeki, tisti, ki zvozijo do konca, so carji, prvi trije so pa itak bogovi...moje skromno mnenje...pač Dakar spremljam odkar pomnem.

 

In, letos mi je še posebej všeč, ker so dali vmes oldije. Lepo je gledat drk material iz otroštva...

Edited by Buschi
  • Like 3
Link to post
Share on other sites
pred 23 urami, jvalant pravi:

Seveda nemogoce, ker Marcic vozi Mallemoto (motul, original) klaso, brez assistence... Ko  tovarniski dirkaci (ki lahko tiscijo na polno, in se potem regenirajo) pridejo z masaze in spijo, se Marcic in ostali se ubadajo z servisem motorja, pripravo za naslednji dan itd... Ze  samo zaradi energije se ne more meriti z njimi. Da ne govorimo, da ima vse kar ima, v eni skatli. Vse rezerven dele ipd. Ce kej polomi in nima v tej skatli je konec. Torej je treba tudi sparati materijal in motor in gume.  Marciceva klasa je najtezja od vseh. Nimajo sans, da zmagajo v skupnem sestevku, so pa dalec najveci dasoti tam...

 

  In tele gornje (ne tvoje) stalno omalozevanje nekaterih je res slabo... Kaze na slab okus in se kaj. Vsi ki koncajo Dakar so super, vsi ki koncajo Dakar brez asistence, pa skoraj nadljudje. Carji in jaz dam kapo dol vsem fantom in puncam, ki se lotijo Dakarja. Ze to, da jim sploh dovolijo je uspeh, ne more vsak kekec tja pridt.

Se strinjam, da vsak ki konča Dakar je zmagovalec po svoje. Stanovnika sem omenil, ker je v svoji klasi več kot enkrat krojil sam vrh. Kar je res dosežek. Kot tekmovalec "počasnejše" klase Marathon je izgubil skupno etapno zmago za par sekund (zelo malo takih). Prav je, da se spomnimo na Stanovnika in kot gledalci hočeš/nočeš primerjamo Marčiča.

Mallemoto je dejansko najtežja klasa, vendar imajo vsi v enaki klasi enake pogoje. Marčič je na zelo solidnem 6. mestu trenutno. Za prvo peterico v klasi zaostaja skoraj tri ure in pol, za sam vrh pa že skoraj šest ur. Do konca se pa ne ve. Mogoče mu uspe celo preboj med prve tri (če bo imel veliko sreče in vsaj tri pred njim veliko smole, glede na trenutni zaostanek...).

Naj Marčič stisne do konca in bomo ne glede na rezultat več kot zadovoljni vsi 💪.

Edited by kp-kp
falil navedbe časov
Link to post
Share on other sites

V skupnem Motul 6/20, overall 45/73. mesto.

Na etapi danes 47.

Za 7 in 8. etapo ne sme menjati gum, dobro, da je na Mitas :)

Slika lahko vsebuje: ena oseba ali več, motorno kolo in na prostem

Slika lahko vsebuje: ena oseba ali več, motorno kolo in na prostem

Slika lahko vsebuje: ena oseba ali več, motorno kolo, nebo in na prostem

vir: https://www.facebook.com/simonmarcicracing/photos/pcb.1650933691753683/1650925598421159

Jaz pač imam neko svojo mišljenje od teh Dakarjih. Razumem, da je težko zbrati sponzorje, ker ta denar se nikoli ne povrne sponzorju, Akrapovic je že ime, mogoče edino pade še kakšen Mitas predsodek :) 

Se udeležiš prvič, drugič, da malo potipaš teren in je recimo cilj, da zaključiš. 

Na naslednjih udeležbah pa bi bilo logično, da še nekaj "dodaš", da je cilj kje kakšna zmaga, pa magari v svoji grupi itd.

Dvomim, da je sedaj v Savdski Arabiji ta dirka tako zahtevna, nenazadnje lahko voziš tudi po "špuri" spredaj na ziher.

Al je že dosegel vrh al pa še kaj lahko doda, sicer je to to.

To je dirka, ni to izlet na K2, kjer je "važno" da prideš gor in še bolj, da prideš dol cel.

Zato smo pa pri Stanovniku pisali,d a je zagotovo v Sloveniji cel kup vsaj tako dobrih dirkačev, ki ga z lahkoto nadomestijo ali pa so še celo hitrejši.

Tu v MB poznam še enga, ki bi bil primeren za Dakar.

Link to post
Share on other sites
pred 7 minutami, kp-kp pravi:

Se strinjam, da vsak ki konča Dakar je zmagovalec po svoje. Stanovnika sem omenil, ker je v svoji klasi več kot enkrat krojil sam vrh. Kar je res dosežek. Kot tekmovalec "počasnejše" klase Marathon je izgubil skupno etapno zmago za par sekund (zelo malo takih). Prav je, da se spomnimo na Stanovnika in kot gledalci hočeš/nočeš primerjamo Marčiča.

Mallemoto je dejansko najtežja klasa, vendar imajo vsi v enaki klasi enake pogoje. Marčič je na zelo solidnem 6. mestu trenutno. Za prvo peterico v klasi zaostaja pol urce, za sam vrh pa že eno uro. Do konca se pa ne ve. Mogoče mu uspe celo preboj med prve tri (če bo imel veliko sreče in vsaj tri pred njim veliko smole, glede na trenutni zaostanek...).

Naj Marčič stisne do konca in bomo ne glede na rezultat več kot zadovoljni vsi 💪.

Tu so grupe in jaz ne najdm klase Mallemoto?

Je pa original by Motul, to je to in tam je na 6. mestu, vendar do petega mesta ima dobre tri ure zaostanka, za prvim pa zaostaja slabih 6 ur. Hrbet pa ima tudi dobro pokrit.

https://www.dakar.com/en/rankings

Višje z vožnjo tega ne more več ujeti, razen če bodo spredaj defekti itd.

Link to post
Share on other sites

Imaš prav, sem navedel zaostanek današnje etape in ne skupno (popravljeno).

Zakaj pa ne gre ta iz MB na Dakar? Keš? Po moje je že celoletno dogovarjanje in iskanje sponzorjev svojevrsten maraton, ki se ga lotijo samo najbolj vztrajni. Cel paket organizacije in samega dirkanja s šraufanjem vsak dan par ur ni za vsakega. Rezultat, ki si ga pa vsak seveda želi je le češnja na torti.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   1 member

    • jvalant



Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!