Skoči na vsebino

Kawasaki KLR 650 2022


Priporočene objave

Objavljeno

če bi šel po svetu, bi to bila prva izbira

kawasaki je zgleda zelo racionalen

izboljšali so obstoječ model in to je to

Objavljeno

A bo za EU izpuste z enim cilindrom? Zakaj pa niso od Versysa agregat uporabili?

Ne vem, saj je za po gričih, za po cesti je pa 600 premalo.

Objavljeno

deluje robustno in nezahtevno. Če bo kdaj na trgu..bo traktor.

 

Objavljeno
pred 1 uro, vandrovec pravi:

A bo za EU izpuste z enim cilindrom? Zakaj pa niso od Versysa agregat uporabili?

Ne vem, saj je za po gričih, za po cesti je pa 600 premalo.

ceneje bilo ajnšpric naredit na obstoječ agregat

650 je dovolj za cesto, še preveč

dejansko so samo izboljšali obstoječo zasnovo, nobene revolucije

enako kot klx 300, ki je dejansko 250ka

Objavljeno

Hja, Yamaha je opustila svojo 660-ko. Tole je za trenutna evropska merila prešvoh in pretežko...

Sicer bi motor s ceno preračunano v kot je zapisana na povezavi v $, znal vseeno tudi pri "nas" najti nekaj kupcev. Nekateri dajo veliko na staro dobro preizkušeno tehniko. Kar seveda ni nič slabega.

Stare 660-ke cenijo lastniki kot suho zlato. Tole bi pa malo prevetrilo stvari na trgu.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Je pa grd ko............ bi si pa od Kawasakija kj lepsega zelu vidt.....

  • Všeč mi je 1
  • Haha 1
Objavljeno
CURB WEIGHT (LBS.):

456.2 (Non-ABS), 460.6 (ABS), 487.1 (ADVENTURE), 471.7 (TRAVELER)

se pravi od 208-214kil na grobo.... Hm....

Objavljeno

ne gre za nov motor

to je isto kot lada Niva, praktično enako kot na začetku

narejeno, da oddela posel

tankaj, vozi

pred 7 urami, gasperX pravi:

Je pa grd ko............ bi si pa od Kawasakija kj lepsega zelu vidt.....

vseeno lepše od boksera :)

Objavljeno (popravljeno)

Zgodilo se je, kar smo nekateri sicer skrivoma pričakovali. Kawasaki je izkoristil tržno nišo, in predstavil malenkostno dodelan "železen" model, kakršnega so po svetu z minimalnimi popravki uspešno prodajali že vsa ta leta. Zavedati se je treba, da obstaja ogromna skupina konzervativnejših kupcev, ki se zaveda, da ne potrebuje in tudi noče še enega najnovejšega KTM z obilico eletronike, ampak hoče "kanto", ki se popravlja s kosom skale. Kaj v tem segmentu hoče evropski kupec, je popolnoma vseeno, evropa s svojo razvajeno umirajočo populacijo res ni pomemben faktor, zaradi katerega bi se splačalo drenjat na trgu z BMW, KTM, Hondo, Yamaho, you name it..., v tem najdražjem segmentu,  če lahko trgu ponudiš relativno zanesljiv, preverjen in cenovno ugoden izdelek, ki si ga bo lahko privoščil cel svet... Ali deset dodatnih  kilogramov od modela 2018 pri kupcih, ki skoraj več ne zaviejo na amakadam igra kako vlogo pri nakupu? Bo to zaradi ekologije v evropi sploh naprodaj?

 

 

 

Popravljeno . Popravil SF
Objavljeno

Prodajal se je čez lužo, Kanada in ZDA, kot Ruger 10/22, je spadal k vsaki hiši.

Vizualno je kot 1987, ko so ga naredili, minimalno olepšan, ali skažen.

Katastrofalna dodatna oprema, spet ogromne grde meglenke od sw motecha, kufri pa ne pašejo, verjetno givi brand. Vse narejeno po liniji najmanjšega upora.

Ni mi jasno, zakaj zaščita na krmilu za ročke ni povezana s krmilom z jeklenim lokom, tudi na enduraših tega ni, kaj pomaga plastična zaščita, če jo polomi skupaj z ročko. 

Teža enormna oz tu nekje, poceni materiali, ki se pa dajo zavarit kjerkoli na poti.

Seveda je bilo utopično za pričakovat KLR7xx, ki bi bil hightech, z vrhunsko elektroniko, karbonom, težo 140 kg :) 

Če bo še cena prava, do 8 jurjev (ni variante), potem je celo še zanimiv za met pri hiši za vedno.

Sicer pa tenere 700, najbrž ni debate, ampak tam se bo pač hodilo okoli na vpoklice.

Ampak če mi dajo na izbiro za okoli sveta, pa raje klr vzamem, preverjeno, trpežno, neuničljivo.

Za Evropo pa to itak ni, je dežela asfalta :) in gske

Osnovni model, ki ga pri nas ne bo = 6700$ 

To je celo možno, da bo pri nas pod 8 jurji z abs.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Zaščita rok z lokom se ne daje na te motorje iz preprostega razloga.  Če ti ob padcu med zaščitni lok in krmilo pride roka, ti jo lahko zlomi... Za zaščito rok pred vejevjem je ta navadna dovolj dobra...

Popravljeno . Popravil SF
Objavljeno
pred 23 minutami, SF pravi:

Zaščita rok z lokom se ne daje na te motorje iz preprostega razloga.  Če ti ob padcu med zaščitni lok in krmilo pride roka, ti jo lahko zlomi... Za zaščito rok pred vejevjem je ta navadna dovolj dobra...

Da bi se ti tam roka zagozdila zaradi loka, močno dvomim. Če že, minimalna verjetnost.

Objavljeno (popravljeno)
pred 41 minutami, Snečer pravi:

Da bi se ti tam roka zagozdila zaradi loka, močno dvomim. Če že, minimalna verjetnost

Čeprav se sliši precej neverjetno,to ni tako redka poškodba, še zlasti ne pri alu zašćitnih lokih, kolikor je meni znano...

Popravljeno . Popravil SF
Objavljeno

Ko se zaletiš ali kakor koli v momentu obstane motor, gre voznik preko krmila. In ni varjante, da bi v tem momentu pravočasno spustil krmilo. In če je na krmilu alu zaščita, ki je fiksirana na dveh koncih, adijo zapestje.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Po moje ni v tem razlog, ampak šparanje.

Lej tenere 700, ki je za isti namen.

First Look: YAMAHA Ténéré 700 Rally Edition

ANDREW SHORT INSIDE THE TOP 10 AFTER STAGE TWO OF DAKAR RALLY

pa na dakarju tudi

 

pred 1 minuto, raza pravi:

Ko se zaletiš ali kakor koli v momentu obstane motor, gre voznik preko krmila. In ni varjante, da bi v tem momentu pravočasno spustil krmilo. In če je na krmilu alu zaščita, ki je fiksirana na dveh koncih, adijo zapestje.

odgovor je enak prejšnjemu :) enako potem velja za cevno zaščito motorja, bokser agregat itd.

sprednja del loka je pa tudi v motogp

Repsol Honda without Marc Marquez in last place in the MotoGP World  Championship - Motorcycle Sports

v glavnem konkurent tenere ima lok (poleg vseh asfaltnih endur).

zakaj ga torej KLR ne bi imel :) 

Objavljeno
pred 3 minutami, Snečer pravi:

Po moje ni v tem razlog, ampak šparanje.

Lej tenere 700, ki je za isti namen.

 

 

pa na dakarju tudi

 

Samo te zaščite so s konca krmila na gumi tulcih in vrtljive. 

pred 5 minutami, Snečer pravi:

Po moje ni v tem razlog, ampak šparanje.

Lej tenere 700, ki je za isti namen.

First Look: YAMAHA Ténéré 700 Rally Edition

ANDREW SHORT INSIDE THE TOP 10 AFTER STAGE TWO OF DAKAR RALLY

pa na dakarju tudi

 

odgovor je enak prejšnjemu :) enako potem velja za cevno zaščito motorja, bokser agregat itd.

sprednja del loka je pa tudi v motogp

Repsol Honda without Marc Marquez in last place in the MotoGP World  Championship - Motorcycle Sports

v glavnem konkurent tenere ima lok (poleg vseh asfaltnih endur).

zakaj ga torej KLR ne bi imel :) 

In poglej koliko pod osjo krmila!

Objavljeno

2022 Kawasaki KLR650 | First Look Review | Rider Magazine

precej ukrivljeno krmilo in ročke nazaj, zanimivo

vseeno kak naredijo, samo naj dajo lok okoli, tako kot imajo "vsi" ostali, ker verjetno ni fajn vozit brez ročke sklopke ali bremze, če pokne že na mestu

KTM 790 ADVENTURE -AKCIJA :: Avtonet ::

še damijev ima :) 

Objavljeno

Requiem for the Kawasaki KLR650 (1987-2018) | Rider Magazine

original :) 

kawasaki KLR650

2022 Kawasaki KLR650 | First Look Review | Rider Magazine

po tej sliki bi rekel, da je še bolj jasno, zakaj krmilo nima zaščite z lokom :) 

 

Objavljeno

Bmw in KTM bojo propadli... KLR jih bo posekal?

Objavljeno
pred 15 urami, MiNa pravi:

Hja, Yamaha je opustila svojo 660-ko. Tole je za trenutna evropska merila prešvoh in pretežko...

Sicer bi motor s ceno preračunano v kot je zapisana na povezavi v $, znal vseeno tudi pri "nas" najti nekaj kupcev. Nekateri dajo veliko na staro dobro preizkušeno tehniko. Kar seveda ni nič slabega.

Stare 660-ke cenijo lastniki kot suho zlato. Tole bi pa malo prevetrilo stvari na trgu.

Ljudje, ki so se vozili po državah kjer je elektronika na motorju, še vedno čudež to vejo. 

Ljudje ki se niso naštevajo kratice elektronske podpore in poleg švrkajo.. 

Elektronika je čista katastrofa in ko crkne lahko sredi muđahedinov samo moliš Alahu 

Zato sem nabavil staro damo xrv. 

Objavljeno

Tvoje "misli" morda sodijo bolj v kakšno drugo temo, lahko pa vsaj poveš ali imaš "lok" zaščito na krmilu.

Objavljeno
pred 26 minutami, Snečer pravi:

Tvoje "misli" morda sodijo bolj v kakšno drugo temo, lahko pa vsaj poveš ali imaš "lok" zaščito na krmilu.

Kaj ti misliš ima to 1190ADV in 750XRV...

Objavljeno
pred 26 minutami, Kmet2 pravi:

Kaj ti misliš ima to 1190ADV in 750XRV...

Ti si specialist za padce pa se ti še ni zgodilo, da bi ti lok zajel roko? :) 

cautofotoKawasaki-KLR-650-2021-1-1200x800-1-800x445.jpg

@Kmet2prodaj Hondo in kupiš novega KLR 650, ne bodo potrebna vlaganja.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!