MiNa Objavljeno Januar 26, 2021 Opozori Objavljeno Januar 26, 2021 No pa so ga predstavili... DAMI34, Endlich in Snečer 2 1
Snečer Objavljeno Januar 26, 2021 Opozori Objavljeno Januar 26, 2021 če bi šel po svetu, bi to bila prva izbira kawasaki je zgleda zelo racionalen izboljšali so obstoječ model in to je to luxsa 1
vandrovec Objavljeno Januar 26, 2021 Opozori Objavljeno Januar 26, 2021 A bo za EU izpuste z enim cilindrom? Zakaj pa niso od Versysa agregat uporabili? Ne vem, saj je za po gričih, za po cesti je pa 600 premalo.
DAMI34 Objavljeno Januar 26, 2021 Opozori Objavljeno Januar 26, 2021 deluje robustno in nezahtevno. Če bo kdaj na trgu..bo traktor. SF in luxsa 1 1
Snečer Objavljeno Januar 26, 2021 Opozori Objavljeno Januar 26, 2021 pred 1 uro, vandrovec pravi: A bo za EU izpuste z enim cilindrom? Zakaj pa niso od Versysa agregat uporabili? Ne vem, saj je za po gričih, za po cesti je pa 600 premalo. ceneje bilo ajnšpric naredit na obstoječ agregat 650 je dovolj za cesto, še preveč dejansko so samo izboljšali obstoječo zasnovo, nobene revolucije enako kot klx 300, ki je dejansko 250ka luxsa 1
MiNa Objavljeno Januar 26, 2021 Avtor Opozori Objavljeno Januar 26, 2021 Hja, Yamaha je opustila svojo 660-ko. Tole je za trenutna evropska merila prešvoh in pretežko... Sicer bi motor s ceno preračunano v € kot je zapisana na povezavi v $, znal vseeno tudi pri "nas" najti nekaj kupcev. Nekateri dajo veliko na staro dobro preizkušeno tehniko. Kar seveda ni nič slabega. Stare 660-ke cenijo lastniki kot suho zlato. Tole bi pa malo prevetrilo stvari na trgu. SF in Kmet2 2
gasperX Objavljeno Januar 26, 2021 Opozori Objavljeno Januar 26, 2021 Je pa grd ko............ bi si pa od Kawasakija kj lepsega zelu vidt..... TakeALookAround in luxsa 1 1
gasperX Objavljeno Januar 26, 2021 Opozori Objavljeno Januar 26, 2021 CURB WEIGHT (LBS.): 456.2 (Non-ABS), 460.6 (ABS), 487.1 (ADVENTURE), 471.7 (TRAVELER) se pravi od 208-214kil na grobo.... Hm....
Snečer Objavljeno Januar 27, 2021 Opozori Objavljeno Januar 27, 2021 ne gre za nov motor to je isto kot lada Niva, praktično enako kot na začetku narejeno, da oddela posel tankaj, vozi pred 7 urami, gasperX pravi: Je pa grd ko............ bi si pa od Kawasakija kj lepsega zelu vidt..... vseeno lepše od boksera
SF Objavljeno Januar 27, 2021 Opozori Objavljeno Januar 27, 2021 (popravljeno) Zgodilo se je, kar smo nekateri sicer skrivoma pričakovali. Kawasaki je izkoristil tržno nišo, in predstavil malenkostno dodelan "železen" model, kakršnega so po svetu z minimalnimi popravki uspešno prodajali že vsa ta leta. Zavedati se je treba, da obstaja ogromna skupina konzervativnejših kupcev, ki se zaveda, da ne potrebuje in tudi noče še enega najnovejšega KTM z obilico eletronike, ampak hoče "kanto", ki se popravlja s kosom skale. Kaj v tem segmentu hoče evropski kupec, je popolnoma vseeno, evropa s svojo razvajeno umirajočo populacijo res ni pomemben faktor, zaradi katerega bi se splačalo drenjat na trgu z BMW, KTM, Hondo, Yamaho, you name it..., v tem najdražjem segmentu, če lahko trgu ponudiš relativno zanesljiv, preverjen in cenovno ugoden izdelek, ki si ga bo lahko privoščil cel svet... Ali deset dodatnih kilogramov od modela 2018 pri kupcih, ki skoraj več ne zaviejo na amakadam igra kako vlogo pri nakupu? Bo to zaradi ekologije v evropi sploh naprodaj? Popravljeno Januar 27, 2021. Popravil SF Najots, MiNa, Snečer in 1 other 4
Snečer Objavljeno Januar 27, 2021 Opozori Objavljeno Januar 27, 2021 Prodajal se je čez lužo, Kanada in ZDA, kot Ruger 10/22, je spadal k vsaki hiši. Vizualno je kot 1987, ko so ga naredili, minimalno olepšan, ali skažen. Katastrofalna dodatna oprema, spet ogromne grde meglenke od sw motecha, kufri pa ne pašejo, verjetno givi brand. Vse narejeno po liniji najmanjšega upora. Ni mi jasno, zakaj zaščita na krmilu za ročke ni povezana s krmilom z jeklenim lokom, tudi na enduraših tega ni, kaj pomaga plastična zaščita, če jo polomi skupaj z ročko. Teža enormna oz tu nekje, poceni materiali, ki se pa dajo zavarit kjerkoli na poti. Seveda je bilo utopično za pričakovat KLR7xx, ki bi bil hightech, z vrhunsko elektroniko, karbonom, težo 140 kg Če bo še cena prava, do 8 jurjev (ni variante), potem je celo še zanimiv za met pri hiši za vedno. Sicer pa tenere 700, najbrž ni debate, ampak tam se bo pač hodilo okoli na vpoklice. Ampak če mi dajo na izbiro za okoli sveta, pa raje klr vzamem, preverjeno, trpežno, neuničljivo. Za Evropo pa to itak ni, je dežela asfalta in gske Osnovni model, ki ga pri nas ne bo = 6700$ To je celo možno, da bo pri nas pod 8 jurji z abs. Mavti in MiNa 2
SF Objavljeno Januar 27, 2021 Opozori Objavljeno Januar 27, 2021 (popravljeno) Zaščita rok z lokom se ne daje na te motorje iz preprostega razloga. Če ti ob padcu med zaščitni lok in krmilo pride roka, ti jo lahko zlomi... Za zaščito rok pred vejevjem je ta navadna dovolj dobra... Popravljeno Januar 27, 2021. Popravil SF Joker 1
Snečer Objavljeno Januar 27, 2021 Opozori Objavljeno Januar 27, 2021 pred 23 minutami, SF pravi: Zaščita rok z lokom se ne daje na te motorje iz preprostega razloga. Če ti ob padcu med zaščitni lok in krmilo pride roka, ti jo lahko zlomi... Za zaščito rok pred vejevjem je ta navadna dovolj dobra... Da bi se ti tam roka zagozdila zaradi loka, močno dvomim. Če že, minimalna verjetnost.
SF Objavljeno Januar 27, 2021 Opozori Objavljeno Januar 27, 2021 (popravljeno) pred 41 minutami, Snečer pravi: Da bi se ti tam roka zagozdila zaradi loka, močno dvomim. Če že, minimalna verjetnost Čeprav se sliši precej neverjetno,to ni tako redka poškodba, še zlasti ne pri alu zašćitnih lokih, kolikor je meni znano... Popravljeno Januar 27, 2021. Popravil SF Joker 1
raza Objavljeno Januar 27, 2021 Opozori Objavljeno Januar 27, 2021 Ko se zaletiš ali kakor koli v momentu obstane motor, gre voznik preko krmila. In ni varjante, da bi v tem momentu pravočasno spustil krmilo. In če je na krmilu alu zaščita, ki je fiksirana na dveh koncih, adijo zapestje. Joker in SF 2
Snečer Objavljeno Januar 27, 2021 Opozori Objavljeno Januar 27, 2021 Po moje ni v tem razlog, ampak šparanje. Lej tenere 700, ki je za isti namen. pa na dakarju tudi pred 1 minuto, raza pravi: Ko se zaletiš ali kakor koli v momentu obstane motor, gre voznik preko krmila. In ni varjante, da bi v tem momentu pravočasno spustil krmilo. In če je na krmilu alu zaščita, ki je fiksirana na dveh koncih, adijo zapestje. odgovor je enak prejšnjemu enako potem velja za cevno zaščito motorja, bokser agregat itd. sprednja del loka je pa tudi v motogp v glavnem konkurent tenere ima lok (poleg vseh asfaltnih endur). zakaj ga torej KLR ne bi imel
raza Objavljeno Januar 27, 2021 Opozori Objavljeno Januar 27, 2021 pred 3 minutami, Snečer pravi: Po moje ni v tem razlog, ampak šparanje. Lej tenere 700, ki je za isti namen. pa na dakarju tudi Samo te zaščite so s konca krmila na gumi tulcih in vrtljive. pred 5 minutami, Snečer pravi: Po moje ni v tem razlog, ampak šparanje. Lej tenere 700, ki je za isti namen. pa na dakarju tudi odgovor je enak prejšnjemu enako potem velja za cevno zaščito motorja, bokser agregat itd. sprednja del loka je pa tudi v motogp v glavnem konkurent tenere ima lok (poleg vseh asfaltnih endur). zakaj ga torej KLR ne bi imel In poglej koliko pod osjo krmila!
Snečer Objavljeno Januar 27, 2021 Opozori Objavljeno Januar 27, 2021 precej ukrivljeno krmilo in ročke nazaj, zanimivo vseeno kak naredijo, samo naj dajo lok okoli, tako kot imajo "vsi" ostali, ker verjetno ni fajn vozit brez ročke sklopke ali bremze, če pokne že na mestu še damijev ima
Snečer Objavljeno Januar 27, 2021 Opozori Objavljeno Januar 27, 2021 original po tej sliki bi rekel, da je še bolj jasno, zakaj krmilo nima zaščite z lokom gift 1
Kmet2 Objavljeno Januar 27, 2021 Opozori Objavljeno Januar 27, 2021 Bmw in KTM bojo propadli... KLR jih bo posekal? MitcH' 1
Kmet2 Objavljeno Januar 27, 2021 Opozori Objavljeno Januar 27, 2021 pred 15 urami, MiNa pravi: Hja, Yamaha je opustila svojo 660-ko. Tole je za trenutna evropska merila prešvoh in pretežko... Sicer bi motor s ceno preračunano v € kot je zapisana na povezavi v $, znal vseeno tudi pri "nas" najti nekaj kupcev. Nekateri dajo veliko na staro dobro preizkušeno tehniko. Kar seveda ni nič slabega. Stare 660-ke cenijo lastniki kot suho zlato. Tole bi pa malo prevetrilo stvari na trgu. Ljudje, ki so se vozili po državah kjer je elektronika na motorju, še vedno čudež to vejo. Ljudje ki se niso naštevajo kratice elektronske podpore in poleg švrkajo.. Elektronika je čista katastrofa in ko crkne lahko sredi muđahedinov samo moliš Alahu Zato sem nabavil staro damo xrv. MiNa, IF7, RobiRoberto in 1 other 3 1
Snečer Objavljeno Januar 27, 2021 Opozori Objavljeno Januar 27, 2021 Tvoje "misli" morda sodijo bolj v kakšno drugo temo, lahko pa vsaj poveš ali imaš "lok" zaščito na krmilu. gift 1
Kmet2 Objavljeno Januar 27, 2021 Opozori Objavljeno Januar 27, 2021 pred 26 minutami, Snečer pravi: Tvoje "misli" morda sodijo bolj v kakšno drugo temo, lahko pa vsaj poveš ali imaš "lok" zaščito na krmilu. Kaj ti misliš ima to 1190ADV in 750XRV...
Snečer Objavljeno Januar 27, 2021 Opozori Objavljeno Januar 27, 2021 pred 26 minutami, Kmet2 pravi: Kaj ti misliš ima to 1190ADV in 750XRV... Ti si specialist za padce pa se ti še ni zgodilo, da bi ti lok zajel roko? @Kmet2prodaj Hondo in kupiš novega KLR 650, ne bodo potrebna vlaganja.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se