Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Kot kaže, je konc z zaporednimi naslovi ... nič hudega ... še pridejo novi :P 

Objavljeno
2 hours ago, maus said:

Kot kaže, je konc z zaporednimi naslovi ... nič hudega ... še pridejo novi :P 

Se bo treba mal bol pobrigat in doseč dvig obratov......

Objavljeno
pred 55 minutami, Lipstick pravi:

Se bo treba mal bol pobrigat in doseč dvig obratov......

itak me briga, ker nisem plačan od rezultatov na dirkah ;)

kar se pa tiče omejevanja obratov, pa umetno uravnavajo konkurenčnost ... 

 

Objavljeno

Jah težka bo za Đonija, če se Toprak ne spoka v GP. Druge konkurence pa verjetno ne bo, če se le BMW ne izkaže za zelo konkurenčnega. Od Bautiste ne pričakujem nič... Bassani bo pa verjetno še eno leto vozil s tazanič auspuhom in bo težko pri vrhu... Sej so tudi ostali dobri, ampak je očitno, da so prvi trije korak spredaj. Mogoče bosta priključila Bassani in Locatelli.

Glede obratov pa ne vem no... Kawasaki je imel že lani 14600. Za letošnjo sezono so želeli naredit bicikel, ki bi imel karakteristike za 15100, pa jim ni uspelo. Če bi pa jim, bi pa imeli več kot Yamaha, ki so na 14950. Kdo bi pol jokal? Ne vem no... Na ravnini se je na tej dirki videlo, da sta Yamaha in Kawasaki enako hitra... Toprak tudi iz zaveterja ni mogel ravno mimo, je prišel šele na zaviranju. 

Sicer sem proti tem tehničnim omejitvam. Ampak dejstvo je, in tudi stališče Dorne, da to ni nek poseg v konkurenčnost, češ, predober si, zdej maš pa zato hendikep, ampak zgolj neka standardizacija, ki nikomur ne prinaša prednosti in je fer za vse... Če bi želeli razmerja izenačit, bi pa Hondi dali 1k več pa bi blo... 

Objavljeno (popravljeno)
1 hour ago, KennyJR said:

 

 Na ravnini se je na tej dirki videlo, da sta Yamaha in Kawasaki enako hitra... Toprak tudi iz zaveterja ni mogel ravno mimo, je prišel šele na zaviranju. 

Sicer sem proti tem tehničnim omejitvam. Ampak dejstvo je, in tudi stališče Dorne, da to ni nek poseg v konkurenčnost, češ, predober si, zdej maš pa zato hendikep, ampak zgolj neka standardizacija, ki nikomur ne prinaša prednosti in je fer za vse... Če bi želeli razmerja izenačit, bi pa Hondi dali 1k več pa bi blo... 

Za strokovnjaka, sta ti dve izjavi .........

Popravljeno . Popravil Lipstick
Objavljeno
pred 1 uro, Lipstick pravi:

Za strokovnjaka, sta ti dve izjavi .........

Aha, torej trdiš, da dorna namerno hendikepira nekatere mašine, zato da jim bo težje? Pa zemlja je ravna in korona je prevara... Hitro še folijo na glavo... 

Objavljeno
13 hours ago, KennyJR said:

Aha, torej trdiš, da dorna namerno hendikepira nekatere mašine, zato da jim bo težje? Pa zemlja je ravna in korona je prevara... Hitro še folijo na glavo... 

Jaz nič ne trdim.... pisalo se je leto 2018....

Why do this?

All in all, the changes being proposed are a radical shake-up of the technical regulations. The reason for doing so: the current domination by Kawasaki and Ducati has made for a sterile spectator experience. Of the 24 races held so far, 16 have been won by a Kawasaki, and 8 by a Ducati. Jonathan Rea has 14 wins, and Chaz Davies has 7 wins. Yamaha is the only other manufacturer to score podiums, with 5 shared between Michael van der Mark and Alex Lowes.

The prime objective of these rules is to slow the Kawasakis and Ducatis down, especially the factory bikes of the KRT and Aruba.it Ducati teams. The rev limit will be the biggest lever which Dorna and the FIM can pull to achieve this, by reducing the revs the two manufacturers can use. It is a lever with a very direct effect, limiting the horsepower available to the best riders and best teams.

At the other end of the spectrum, the concession parts and approved parts list are aimed at helping the manufacturers and teams who are lagging behind to catch up. By ensuring that certain key performance parts are available to all teams at an affordable price, that makes it easier for privateer teams and slower manufacturers to compete.

Pa folijo si snem z glave, al pa vsaj kakšno luknjo za zrak si naredi vanjo, da boš lohka dihu .....

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Lej... Vse se preračuna po formuli glede na posamezen motocikel... Če bi Dorna želela hendikepirat Kawasaki, oni nebi imeli možnosti delat za to sezono nove mašine, ki bi imela 15100 obratov... Tle ni nobene logike, tko da ne nabijaj. 

Pravilo seveda vzame prednost mašinam, ki so močnejše, sej že sama logika pove, da manj obratov pomen manj hitrosti, ampak ne gre se za hendikep... Gre se za izenačevanje mašin... Če bi ena ekipa imela "švoh" mašino in nek čudežno super vodljiv motor, ki bi bil 1s na krog hitrejši od ostalih, bi imeli še vedno na voljo več obratov zaradi specifikacij svoje mašine... A štekaš? To ti hočem dopovedat... 

Druga stvar pa je, da je neko splošno mnenje, kot da so Kawasakiju letos vzeli 500 obratov napram lani, ker so lani zmagali. To pa seveda NI res, ker so tudi lani imeli 14600 obratov tako kot letos. Edino želeli so pridobiti 500 obratov preko zime z drugačno specifikacijo motocikla... Formula je pokazala drugače in niso dobili... Jst tuki ne vidim čist nobenega problema... 

Mašino se pomeri in se ji dodeli toliko obratov, da je enako hitra kot od vseh ostalih... 

Torej še 1x cilj je, da imajo vsi enako mašino, ne pa da se nekoga hendikepira, ker ima bolj vodljiv motocikel, boljšega voznika itd....

Bo šlo? 

  • Haha 2
Objavljeno
On 10/19/2021 at 7:23 AM, Lipstick said:

Jaz nič ne trdim.... pisalo se je leto 2018....

Why do this?

All in all, the changes being proposed are a radical shake-up of the technical regulations. The reason for doing so: the current domination by Kawasaki and Ducati has made for a sterile spectator experience. Of the 24 races held so far, 16 have been won by a Kawasaki, and 8 by a Ducati. Jonathan Rea has 14 wins, and Chaz Davies has 7 wins. Yamaha is the only other manufacturer to score podiums, with 5 shared between Michael van der Mark and Alex Lowes.

The prime objective of these rules is to slow the Kawasakis and Ducatis down, especially the factory bikes of the KRT and Aruba.it Ducati teams. The rev limit will be the biggest lever which Dorna and the FIM can pull to achieve this, by reducing the revs the two manufacturers can use. It is a lever with a very direct effect, limiting the horsepower available to the best riders and best teams.

At the other end of the spectrum, the concession parts and approved parts list are aimed at helping the manufacturers and teams who are lagging behind to catch up. By ensuring that certain key performance parts are available to all teams at an affordable price, that makes it easier for privateer teams and slower manufacturers to compete.

Pa folijo si snem z glave, al pa vsaj kakšno luknjo za zrak si naredi vanjo, da boš lohka dihu .....

 

Ne teži.  To so banane pa konc!
 

EEC7A266-D11B-45B4-B8C5-9C4AA27C9A1A.thumb.jpeg.439f4a6de97248a5208b228766b58e60.jpeg
BANANE! Tako je moje mnenje. Spostuj ga. Bo šlo?!

 

Rea bo  2022 spet prvak.  Tetrapak gre z naslovom v GP, Redding in Bautista pa sta verjetno ze pokazala vse kar znata.  Karma, Kawa.  


www.visordown.com/news/racing/worldsbk/toprak-razgatlioglu-quit-kawasaki-over-suzuka-snub-and-motogp-option%3famp

 

  • Haha 2
Objavljeno

Vse mu lepo razložiš, ampak on se ne da... Neverjetno... 

Objavljeno
Ob 20. 10. 2021 ob 11:30, Kugelschreiber pravi:

Rea bo  2022 spet prvak.  Tetrapak gre z nasovom v GP. 

 

Očitno ne, ker so kot 4. voznika potrdili Binderja... 

  • 5 tedne pozneje...
Objavljeno

Dans pogledal obe dirki. Dobro dirkanje! Veliko prehitevanj, tako da je bilo spet zanimivo za gledat. Johnny je dal vse od sebe, pa ni šlo. Toprak z Yamaho je bil letos pač predober, tako da čestitke. Drugo sezono pa zopet na polno! #team65 ?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!