Fazer03 Objavljeno Marec 12, 2021 Opozori Objavljeno Marec 12, 2021 https://autoblog.rs/blog/auto/motociklizam/2021/03/12/stize-yamaha-r7 Erik99, mladench, maxxa in 2 others 5
spartanbp Objavljeno Marec 13, 2021 Opozori Objavljeno Marec 13, 2021 Naj bi imel okoli 100 KS. Ker si lastim Tracer 7, me zanima kaj bodo na motorju spremenili....da malo dvignem performanse :)
Snečer Objavljeno Marec 13, 2021 Opozori Objavljeno Marec 13, 2021 pred 11 minutami, spartanbp pravi: Naj bi imel okoli 100 KS. Ker si lastim Tracer 7, me zanima kaj bodo na motorju spremenili....da malo dvignem performanse Po sliki dvomim, lej tudi sprednje vilice. Citiraj In terms of specs, the CARB filings don’t give much away, but the emissions performance of the 689cc parallel twin is identical to that of the latest 2021 MT-07, which means it’s a safe bet that the power and torque levels will also be unchanged. That means we’re looking at a peak of 72.4 hp at 9,000 rpm, with torque maxing out at 49.4 pound-feet at 6,500 rpm. For comparison, the original 1999 YZF-R7, for all its legendary status, made 105 hp at 11,000 rpm and 53.5 pound-feet at 9,000 rpm—pretty unspectacular numbers by today’s standards, even if they still beat those of the new 2022 model.
spartanbp Objavljeno Marec 14, 2021 Opozori Objavljeno Marec 14, 2021 Tracer 7 se da ze brez tezav spraviti le s spremembo elektronike na 82 KS. Torej brez posegov v motor in izpuh. Yamaha bi se naj priblizala novemu konkurentu (Aprilia 660) po moci. Poleg tuninga obstojecega 700 cc motorja imajo se varianto, da bi R1 agregat razdelili na polovico. Bomo videli, s cim bodo prisli ven
spartanbp Objavljeno Marec 14, 2021 Opozori Objavljeno Marec 14, 2021 Yamahini dealerji v Sloveniji so drugace ze imeli predstavitev, to pa. Model pride. Clanek Motorrada je pa tukaj. https://www.motorradonline.de/supersportler/yamaha-mt-07-supersport-mittelklasse-verkleidung/
spartanbp Objavljeno Marec 15, 2021 Opozori Objavljeno Marec 15, 2021 Drugače pa gre tuning Yame 700 takole; montira se zračni filter brez pokrova proizvajalca DNA, original katalizator se nadomesti z bolj športnim (beri: odprtim), jih je na eBayu celo morje. Potem pa seveda kontrola elektronike. 10 KS bi moralo biti notri s takšno predelavo brez težav. In tudi večji navor. Seveda če je stroškovno smiselno. DNA filter pride okoli 120 €, katalizator 50 € ter tuning enih 300 €. Skupaj ca. 500 €. "Norci" si lahko dajo tudi za par zobov večji zobnik zadaj (predlagam alu), spredaj pa naluknjanega, da zmanjšajo rotirajočo se maso. Še kakšen lahek Li-ion akumulator za manjšo težo in je preko zadosti, da letiš s Tracer 700/MT 07 kot sneta sekira.
Buschi Objavljeno Marec 15, 2021 Opozori Objavljeno Marec 15, 2021 Če daš zadaj večji zobnik, bo šlo počasneje. Če daš spredaj večji zobnik, bo šlo hitreje.
spartanbp Objavljeno Marec 15, 2021 Opozori Objavljeno Marec 15, 2021 pred 5 minutami, Buschi pravi: Če daš zadaj večji zobnik, bo šlo počasneje. Če daš spredaj večji zobnik, bo šlo hitreje. Točno tako...z večjim zobnikom zadaj boš imel končno hitrost slabšo. Ampak bo pospešek močnejši. Kolega na Yama servisu mi je pravil, da je ena avtošola menjala zobnike (dali so 3 zobe več) zadaj na MT 07. Pa so se kandidati malce "zaletavali"
Buschi Objavljeno Marec 15, 2021 Opozori Objavljeno Marec 15, 2021 Kot fizična oseba je ponavadi ceneje, da menjaš prednjega, ker je cenejši.
spartanbp Objavljeno Marec 15, 2021 Opozori Objavljeno Marec 15, 2021 (popravljeno) pred 43 minutami, Buschi pravi: Kot fizična oseba je ponavadi ceneje, da menjaš prednjega, ker je cenejši. Alu zadnji zobniki niso več tako dragi...za 25, 30 € ga že dobiš na eBayu. Jekleni so še bolj poceni. Mislim, da ima 520 ketno gor tamala Yama, nisem pa siguren. Popravljeno Marec 15, 2021. Popravil spartanbp
spartanbp Objavljeno Marec 15, 2021 Opozori Objavljeno Marec 15, 2021 Dobiš pa tudi v Sloveniji katalizatorje za Euro 4, Euro 3 itd... Sem testiral MT07, letnik 17' z naluknjanim katalizatorjem in kar boljše potegne kot standard. Problem je le, da je malo olje metalo ven iz izpuha. Očitno so pobi kar doma katalizator naluknjali s pormašino, lojzi
Snečer Objavljeno Marec 15, 2021 Opozori Objavljeno Marec 15, 2021 pred 5 urami, spartanbp pravi: Drugače pa gre tuning Yame 700 takole; montira se zračni filter brez pokrova proizvajalca DNA, original katalizator se nadomesti z bolj športnim (beri: odprtim), jih je na eBayu celo morje. Potem pa seveda kontrola elektronike. 10 KS bi moralo biti notri s takšno predelavo brez težav. In tudi večji navor. Seveda če je stroškovno smiselno. DNA filter pride okoli 120 €, katalizator 50 € ter tuning enih 300 €. Skupaj ca. 500 €. "Norci" si lahko dajo tudi za par zobov večji zobnik zadaj (predlagam alu), spredaj pa naluknjanega, da zmanjšajo rotirajočo se maso. Še kakšen lahek Li-ion akumulator za manjšo težo in je preko zadosti, da letiš s Tracer 700/MT 07 kot sneta sekira. tracer700 je sorazmerno lahek in se vsaka taka zadeva že precej pozna, ja pri kawasakiju er6 agregat odprejo na 105ps, samo ne vem, kaj vse je treba menjat
spartanbp Objavljeno Marec 16, 2021 Opozori Objavljeno Marec 16, 2021 pred 15 urami, Snečer pravi: tracer700 je sorazmerno lahek in se vsaka taka zadeva že precej pozna, ja pri kawasakiju er6 agregat odprejo na 105ps, samo ne vem, kaj vse je treba menjat Slišal sem, da ima Kawasaki 2-cilindrični motor velik potencial za tuning, nisem se pa poglabljal. 105 KS je ogromno
MiNa Objavljeno Maj 18, 2021 Opozori Objavljeno Maj 18, 2021 Tukaj je nova... RobiRoberto, Loba, Snečer in 1 other 2 1 1
Snečer Objavljeno Maj 18, 2021 Opozori Objavljeno Maj 18, 2021 Lepa, a kot smo napovedali mt 07 agregat. USD ima, edini kiks je neestetski izpuh ... 188kg dobra teža, a na račun le 13l tanka? če ni napaka v podatkih Ob 13. 3. 2021 ob 19:23, spartanbp pravi: Naj bi imel okoli 100 KS. Ker si lastim Tracer 7, me zanima kaj bodo na motorju spremenili....da malo dvignem performanse zgleda da nič
spartanbp Objavljeno Maj 19, 2021 Opozori Objavljeno Maj 19, 2021 (popravljeno) pred 12 urami, Snečer pravi: Lepa, a kot smo napovedali mt 07 agregat. USD ima, edini kiks je neestetski izpuh ... 188kg dobra teža, a na račun le 13l tanka? če ni napaka v podatkih zgleda da nič Brez skrbi...bo prišel Dynojet s softwarom ter pošlihtal zadeve Če bo predstavitev modela oktobra letos, se lahko pričakuje že naslednjo pomlad nov software. Evo ga...to je za tastari model Euro 4. Po nakupu proizvoda se registriraš in snameš datoteko, ki ti ustreza. https://www.dynojet.com/stage-2-power-package-2014-2020-yamaha-mt-07-fz-07-91022001/ Obljubljajo prirast moči in navora ca. 10 %. Torej enih 6 KS in 6 Nm navora več, s spremembo ustja za zračni filter. Ostalo vse standardno. Popravljeno Maj 19, 2021. Popravil spartanbp
spartanbp Objavljeno Maj 19, 2021 Opozori Objavljeno Maj 19, 2021 Ne vem pa, zakaj so dali zadaj gumo širine 190 mm....saj pa nima 200 KS
Snečer Objavljeno Maj 19, 2021 Opozori Objavljeno Maj 19, 2021 pred 40 minutami, spartanbp pravi: Ne vem pa, zakaj so dali zadaj gumo širine 190 mm....saj pa nima 200 KS to sem videl, mislim da je napaka v podatkih, ker drugje je napisano 180 pa tudi, da bi imela samo 13l tank mi je malo hecno
jvalant Objavljeno Maj 19, 2021 Opozori Objavljeno Maj 19, 2021 On 3/15/2021 at 4:42 PM, Snečer said: pri kawasakiju er6 agregat odprejo na 105ps, samo ne vem, kaj vse je treba menjat Ah, potencialni morilci, torej... On 3/15/2021 at 2:36 PM, spartanbp said: Dobiš pa tudi v Sloveniji katalizatorje za Euro 4, Euro 3 itd... Sem testiral MT07, letnik 17' z naluknjanim katalizatorjem in kar boljše potegne kot standard. Problem je le, da je malo olje metalo ven iz izpuha. Očitno so pobi kar doma katalizator naluknjali s pormašino, lojzi Ce je olje v izpuhu to ni od tega, da so sami naluknjali katalizator... ce staknes cel izpuh dol, ne sme metati olja.
spartanbp Objavljeno Maj 19, 2021 Opozori Objavljeno Maj 19, 2021 Evo...radialne zavore, hidravlična kuplunga in nastavljivo podvozje. Ostalo je vse bolj kot ne šminka.
spartanbp Objavljeno Maj 19, 2021 Opozori Objavljeno Maj 19, 2021 pred 28 minutami, Snečer pravi: to sem videl, mislim da je napaka v podatkih, ker drugje je napisano 180 pa tudi, da bi imela samo 13l tank mi je malo hecno Saj porabi tako ne več kot 4,5 l/100 km. Torej doseg enih 200 km je čisto dovolj za takšen motor. Glede "nastavljivega podvozja" pa imam pomisleke
Snečer Objavljeno Maj 19, 2021 Opozori Objavljeno Maj 19, 2021 pred 17 minutami, jvalant pravi: Ah, potencialni morilci, torej... Ce je olje v izpuhu to ni od tega, da so sami naluknjali katalizator... ce staknes cel izpuh dol, ne sme metati olja. samomorilci, ker to je tuning za tekme
spartanbp Objavljeno Maj 19, 2021 Opozori Objavljeno Maj 19, 2021 (popravljeno) To je motor za mlade pobe ter punce....sam imam rad bolj touring panoramsko vožnjo ter v dvoje. Popravljeno Maj 19, 2021. Popravil spartanbp
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se