DAMI34 Objavljeno Maj 19, 2021 Opozori Objavljeno Maj 19, 2021 to je mlinček. Lepa, zelo lepa šminka, nimam pripimb. Performanse so pa na ravni "kavnega mlinčka" niti našpičene 600ice ne. Fazer03 1
MiNa Objavljeno Maj 20, 2021 Opozori Objavljeno Maj 20, 2021 pred 17 urami, DAMI34 pravi: niti našpičene 600ice ne. Našpičena šestotka je pod 9000 obrati bolj anemična...
DAMI34 Objavljeno Maj 20, 2021 Opozori Objavljeno Maj 20, 2021 sam potem zapoje, tja do 120konjičev, je razlika s tistimi 78 imi. Kar se pa uporabnosti tiče, je pa druga muska. Navito mašino moraš skos terat, na normalnih obratih je pa bolj mrtva od vstopnih modelov.
Fazer03 Objavljeno Maj 20, 2021 Avtor Opozori Objavljeno Maj 20, 2021 https://avto-magazin.metropolitan.si/moto/novice/yamaha-r7-vec-kot-samo-oklep/ No nekaj sprememb pa je le ...
spartanbp Objavljeno Avgust 31, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2021 (popravljeno) Evo, pa so ga predstavili...R7. Quickshifter (opcijsko), USD vilice spredaj, hidravlična anti-hopping kupplunga. Spremenjen kot prednjih vilic, ojačane zadnje vilice. Na žalost je pa zadnji amortizer takšen, kot na Tracer 7 in MT07 modelno leto 2021. Sožalje Popravljeno Avgust 31, 2021. Popravil spartanbp DAMI34 1
Fazer03 Objavljeno Avgust 31, 2021 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 31, 2021 Vse tako kaže, da ekoteroristi počasi a vztrajno v EU dosegajo svoj prav in to kljub temu, da cela EU globalno prispeva le 13% k onasnaževanju zraka. In potem je tu odgovor avto moto industrije: v avtomobilih poplava trovalnih mlinčkov s turbinami navitih do neba, ko pa izkoristiš vso tisto konjenico pa tudi poraba ni več ekološka. In motorji? Lep primer je tu: Yamaha prepolovi agregat R6 in kaj ostane - 2 cilindra in 74KM. In da lahko nalepijo tisti R dodajo še zadnjo pneumatiko širine 190. Ne vem no ... pa saj tudi pri Kawasakiju ni nič drugače, Honda pa je vsaj ostala na 4 cilindrih (zaenkrat). Smo pa lahko veseli, da je te motorje vsaj še slišati, ker ko pride elektrika v prvi plan, še ropotanja nebo več.
Snečer Objavljeno Avgust 31, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2021 pred 13 minutami, Fazer03 pravi: Vse tako kaže, da ekoteroristi počasi a vztrajno v EU dosegajo svoj prav in to kljub temu, da cela EU globalno prispeva le 13% k onasnaževanju zraka. In potem je tu odgovor avto moto industrije: v avtomobilih poplava trovalnih mlinčkov s turbinami navitih do neba, ko pa izkoristiš vso tisto konjenico pa tudi poraba ni več ekološka. In motorji? Lep primer je tu: Yamaha prepolovi agregat R6 in kaj ostane - 2 cilindra in 74KM. In da lahko nalepijo tisti R dodajo še zadnjo pneumatiko širine 190. Ne vem no ... pa saj tudi pri Kawasakiju ni nič drugače, Honda pa je vsaj ostala na 4 cilindrih (zaenkrat). Smo pa lahko veseli, da je te motorje vsaj še slišati, ker ko pride elektrika v prvi plan, še ropotanja nebo več. Kar se kawasakija tiče, ni nič prepolovil. Daljnega 2007 je naredil versysa z novim agregatom, naslednikom agregata er5 in na tej osnovi so nastali o čoperja, z650, ninje 650 itd... Ukinili so 750 in 800 in gradijo dalje na litraku. Oz da se še dobit legendarno epsko pristno Ninjo ZX 6R (127 ps, 4 v vrsto, 636...) Tako da si se zmotil v primerjavi Yamaha je malo zavedla z oznako R7, ker dejansko gre za Mt-07 R
Vin Objavljeno Avgust 31, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2021 6 hours ago, Fazer03 said: Vse tako kaže, da ekoteroristi počasi a vztrajno v EU dosegajo svoj prav in to kljub temu, da cela EU globalno prispeva le 13% k onasnaževanju zraka. In potem je tu odgovor avto moto industrije: v avtomobilih poplava trovalnih mlinčkov s turbinami navitih do neba, ko pa izkoristiš vso tisto konjenico pa tudi poraba ni več ekološka. Smo pa lahko veseli, da je te motorje vsaj še slišati, ker ko pride elektrika v prvi plan, še ropotanja nebo več. Ekoteroristi so češnja na torti. Dolgoročen načrt EU je, da imajo vsa vozila omejevalnike hitrosti vezane na omejitev hitrosti. https://etsc.eu/intelligent-speed-assistance-set-for-launch-on-all-new-eu-vehicle-types-from-2022/
spartanbp Objavljeno September 1, 2021 Opozori Objavljeno September 1, 2021 Potem nima smisla več imeti motor.
spartanbp Objavljeno September 1, 2021 Opozori Objavljeno September 1, 2021 Nova R7 pride v ZDA 9.000 USD + 430 USD za pošiljanje. Pri nas torej 9.400 €, takole na oko Ravno poceni to ni. Bral sem test, pri sprednjem vzmetenju se "hitro" najde meja, zadaj kasneje. Torej računate še enih 1.000 € za izboljšave podvozja, pa že pridemo na 10.400 €....to pa ni majhna cena...pa mogoče kakšen Akrapovič, pa se pride že na 11.400 € Za ta denar je na voljo Aprilia RS660, proti kateri R7 nima za burek. Žalostno, ampak resnično.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se