Skoči na vsebino

Moje izkušnje


TONTO

Priporočene objave

17 hours ago, amateur said:

A lahko zračunaš, koliko je velik zapis filma za 1 sekundo pri tvoji kameri?

Ne računa se na sekundo, to je premajhna enota. Računa se na minuto.
Na 32 GB kartico na Xiaomi YI kamerci, pri mojih nastavitvah (full HD, 50 frames/s), gre 2h in 40 min vsebine.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, amateur pravi:

Bolje to kot peno pod rit. A lahko zračunaš, koliko je velik zapis filma za 1 sekundo pri tvoji kameri? Hvala

Če sem giga pravilno pretvoril v mega (1000 by google) in čas pravilno pretvoril v sekunde (windows calculator), ter tudi pravilno postavil "deljivca in delitelja" ("moja pamet"), potem je na moji kameri 1 sekunda posnetka "velika" 1,86 Mb ...

Posnetk je velik 2,66 Gb in traja 23 min 50 sek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bo današnja vremenska napoved za sredo res taka kakršno napoveduje stric ZEVS, potem bom v sredo s kolesom "napadel" 106 km, brez da bi se od doma oddaljil več kakor 18 km ...   :OK:

To bo tudi moj zadnji prispevek na tem forumu, ker s svojimi kolesarskimi dosežki res ne sodim več sem.   :blush:

Pravila današnje družbe so pač taka, da ko ne dosežeš več "standardnih normativov", se izločiš kar sam. Začelo se je z nekdanjimi prijatelji, sodelavci, nanci, tudi po vseh forumih na katerih sem sodeloval, na Facebooku in še kje ...   :(

Ostala mi je še družina in hčerka mi je pravkar prinesla dopoldansko :kava:  ,   :grupni: , :inlove:

Sreda.thumb.jpg.e7442bcefb2fe2b93c02c6a44f58dc81.jpg

106km.thumb.jpg.d0bb5d40359cfe33313dccebb18ab548.jpg

18km.thumb.jpg.0f5696e2c18b355d2fa6fd7a53f5bebf.jpg

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

mime-attachment.gif.48ec3d58df55b0f0e74ae16b579fd9bb.gif       Podpis.jpg.0ee573137c32730bd0b9f5dbfe613ba8.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

28. decembra lansko leto sem v tej temi napisal :OK: , da sem s kolesom prevozil 6.993 km :worship: , in ker "radovednost nima meja", sem na kolesarskem števcu pravkar preveril letos prevožene kilometre in do lanskega števila mi jih manjka še približno 700, vendar je tudi do decembra še kar nekaj časa  :OK: , edino vožnja po zasneženi in poledeneli cesti letos odpade, ker na kolesnih obročih nimam več nameščenih "kramparic", ampak cestne "slicke" (?) ... :OK:

Popravljeno . Popravil RobiRoberto
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

pred eno uro, GO_Tomi pravi:

Forum je po svoji definiciji družba ljudi. Ljudje smo različni in se posledično ukvarjamo z različnimi rečmi. Druži nas seveda skupna dejavnost, takšna ali drugačna, kar pa ne pomeni, da se ne 'pogovarjamo' tudi o tretjem. Vse to dela ljudi socialne, družabne, posledično odgovorne ...

Tvoja tema je ena tistih, ki jih na tem forumu vsakodnevno pogledam, preberem, včasih pokomentiram. Niso vse teme takšne.

Odločitev o pridružitvi ali zapustitvi foruma je itak stvar posameznika. Morm rečt, da mi je spremljanje 'Tvojih izkušenj' dragoceno in jih bom, ako se odločiš pomahati v slovo, pogrešal.

Bodi dobro!

Tomi, na kratko in jedrnato zelo lepo povedano, je pa vprašanje ali bo Robert doumel vse prednosti ubadanja s svojo stranjo. Glede na to, da je enako kot sem sam v penziji, da ima na dan 24 ur časa, ki so po njegovih zagotovilih glede na zdravstvene težave, ki so posledica nesrečnega padca zdaj že 8 let nazaj včasih prv dolge , da si glede na finančne omejitve mlade upokojitve kljub invalidskemu stažu s svojo penzijo po njegovih zagotovilih  ne more privoščiti ne vem kaj (kdo si sploh lahko, če nima ne vem kakšnih prihrankov ali dodatnih sivih prihodkov), je pisanje in urejenje te strani zanj obvezna služba, ki mu od 24 razpoložljivih ur vzame kar nekaj časa (snemanje slik, filmov, njihovo urejanje, objavljanje, ...), trening možgan (nedolgo nazaj je zapisal, da mu ni treba hoditi v Kranj v društvo na kondicijske vaje za ohranjanje stanja preostale njihove vitalnosti). Mislim, da je skrb zase tudi njegova odgovornost do vseh, ki so mu stali ob strani vsa ta leta. Ima kar srečo pri tem.

Občutek imam, da se malce preveč zapira vase.  Napisal si, da smo ljudje različni, taki živimo v družbi in če te družba sprejme takega kot si, je to zate samo dobro. Če pa kdo vpraša kako si, pa zakaj mu ne bi razložil. Dokler se meni kaj takega ne zgodi, niti ne vem,  kakšne so lahko posledice. Tudi sam sem doumel iz vseh  njegovih zapisov, da ni treba veliko. Včasih sem spustil kolo po klancu  z Blegoša navzdol do skrajnih meja z vpetimi čevlji, danes tega že nekaj časa ne počnem več. Pa tudi z motorjem grem malce bolj na izi ne glede na poglede onih ta živčnih, ki me prehitijo.Hvala tudi Robiju za razsvetlitev. 

Je pa še nekaj res, Robert ob skoraj vsaki tako močni vremenski depreseji kot je čez ta vikend in bo še cel teden, dobi ideje o nepotrebnosti. Pa je s svojimi 226 stranmi, kjer prispevki izhajajo praktično vsak dan, zakon tega foruma. Nobenega nakladanja, psovanja, preklinjanja, zbadanja, poniževanja, ....ni. Upam, da bo v sredo, ko bo odkolesaril svojo načrtovano turo, dobro razmislil in nadaljeval svoje delo. Gremo Robert.

Zima se nezadržno bliža, tako za kolesarje kot tudi mopediste. Prilagam slike iz arhiva, Edelweissspitze poleti in jeseni, pa ena gobarska, pa ne od letos. 

IMG_4299 (2).jpg

2 IMG_0089.jpg

3 IMG_0269.jpg

4 IMG_0091.jpg

 

Popravljeno . Popravil amateur
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Robi, kot sta že pred mano napisala (v tej smeri nimam kaj dodati) . Sem pa na osnovi tvoje reklame (opisov okolice Idrije) , letos "poiskal" Lajšt in mi ni žal.

lp

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še "dve reči" sem imel in seveda pozabil na njiju ... :blush:

:OK:

ppp.jpg.6c1ecc2103303340589bec9c90de595f.jpg

:OK:

pivo.jpg.3b7a5b21f54785687288c806501460b6.jpg

Popravljeno . Popravil RobiRoberto
  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Robi, tvoje prispevke spremljam že od samega začetka. Vsak dan na tem forumo prvo preberem tvojo temo. Čeprav že dolgo nima veze z motocikli je še vedno zanimiva, zato upam da se premisliš in še vedno sodeluješ na tem forumu.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Robi, če nauš več pisau, boš postal pa pravi upokojenec: kuhaš, čakaš da bo kdo prišel jest, pomivaš, pereš, sušiš, sesaš, rihtaš vrt, ... Pomivanje ti gre dobro od rok, slike to nazorno kažejo. Ampak vseeno razmisli, a ni dobro še pisat zraven.

Kar se pa tiče pripisa Franca je pa potrebno reči, da ima Robi na zalogi še eno sivo območje z lepimi turami, ki je pa nikoli ni načel, pa bi jo lahko zvozil lažje kot one klance na Vojsko - Oblakov vrh pa na Idrijske Krnice pa preko Jezerca na Travnik ali Stražo ali na Jagršče ali pa na Šebrelje. Povsod bi šlo tudi z motorjem, je pa vmes nekaj makadama, ampak ... Razgledi pa za prste obliznit! 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Makadam mene ne moti (sem se pa zadnjič slabo "pripravil" , bolj na blef) . Prišel sem mimo Putrihovih klavž do Krekovš (?) potem pa mi je začelo zmanjkovati časa, da bi na blef iskal povezavo (po eni cesti je prepovedan promet, po drugih pa je garmin kazal nekam v "kontra smer" ) pa sem se vrnil po isti poti. Imam pa v načrtu bolj podrobno "pogledat" tiste konce naslednjo sezono. Kakšne "insajderske" informacije so seveda dobrodošle.

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Robi, če boš kdaj imel priložnost kolesariti po Koroškem, pojdi po kolesarski progi (postavljena na trasi nekdanje železniške proge) od Zgornjega Doliča mimo Mislinje, Slovenj Gradca, do Otiškega vrha, od tam pa je še 2 km do centra Dravograda, kjer imajo v bifeju ob cesti dobro kavo:OK: in je tudi postajališče motoristov. Ko bo in če bo urejen še odsek od Zgornjega Doliča do Velenja, bo to kakih 35 km proge. Prilepil sem malce slik. Ko smo se zjutraj zbrali trije pari v Doliču, sta dva imela Scottova e kolesa, dva pa dodatno vgrajena e motorja. Samo midva z ženo sva bila še na klasiki. Nazaj grede je šla od Slovenj Gradca steza malenkostno v klanec, nasproti je pihal močan veter (pri vas je že deževalo), moral sem na polno goniti, da sem pariral e bajkerjem pri 18 km/h. Nazaj grede smo se ustavili še pri gobarjih, ki so imeli ravno malico (seveda gobja juha). Se nadaljuje ....

IMG_9386.JPG

IMG_9387.JPG

IMG_9390.JPG

IMG_9393.JPG

IMG_9395.JPG

IMG_9412.JPG

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Par, ki je imel na normalno kolo vgrajen e pogon, si je to nabavil pri nas v Sloveniji. Motor je namontiran v sprednjem kolesu, na zgornji štangi je obešena baterija, na spodnji regulacija, na bilanci pa je levo izbira pomoči (tri stopnje), desno pa gumb za pomoč motorja pri peš hoji in rinjenju kolesa v klanec. Sistem res ni tako sofisticiran kot pri kolesih za 3 in več tisoč €, vendar stane menda le ~500€ po kolesu. Lahko se ga pobere stran, prvo feltno z motorjem zamenjaš za navadno feltno in že imaš kolo v prvotnem stanju. Sem ga v soboto  tudi testiral. Kolo z 29 colami gre s prvo pomočjo do 16 km/h, bližje ko je tej hitrosti, bolj pomaga motor. Kolo z 26 colami gre menda 3 km počasneje, kar je za klanec in makadam bolj ugodno. Menda bodo Kitajci naslednje leto izdelali nadgradnjo tako, da se bo lahko nivo pomoči doziral ročno kot pri mopedu (gas). In koliki je doseg te zloženke? Prjatu je prišel z njim iz doline na Blegoš, to je 1000 m višinske razlike, prva stopnja pomoči. Zanimivo pa je še to, da je notranji upor izključenega motorja minimalen in se pelje kot navaden bicikel.

Sem ti že zadnjič pisal, da boš moral zaradi zdravstvenih omejitev pričeti razmišljati o e kolesu. Potem bi pa šlo brez težav tudi iz Ajdovščine na Col in še naprej, pa na Gore, Razpotje, Vojsko, ... Noge ne bi več bolele, ta zadnja mogoče?! Kako priti do tega? Mogoče imaš doma še kakšen šparovec, vsak mesec 20 ali 30 € noter, pa vsi trije dobri možje ob koncu leta bi kaj dodali, pa bo do poletja drugo leto že kar nekaj.

Tu so slike komponent.

 

IMG_9396.JPG

IMG_9397.JPG

IMG_9398.JPG

IMG_9399.JPG

IMG_9400.JPG

IMG_9401.JPG

IMG_9402.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še vedno so tam,so pa res pravi mjstri.Je pa tudi v Logatcu en dober mojster.Jaz sem naroču el kolo v Hongkongu,prednje kolo z motorjem in z vso inštalacijo za 280 € plus 58€ za davek.moč 1000W 48volt 10 A,ker pa pri nas nisem dobil tako močnega akumolatorja mi je HribiTec na Ižanki predelal na 36 volt.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 33 minutami, gusar pravi:

Še vedno so tam,so pa res pravi mjstri.Je pa tudi v Logatcu en dober mojster.Jaz sem naroču el kolo v Hongkongu,prednje kolo z motorjem in z vso inštalacijo za 280 € plus 58€ za davek.moč 1000W 48volt 10 A,ker pa pri nas nisem dobil tako močnega akumolatorja mi je HribiTec na Ižanki predelal na 36 volt.

Imaš kako sliko? Koliko je pa to stalo vse skupaj, koliko kilometrov si že naredil, kako deluje motor - kako pomaga? Na zgornji sliki je sicer malce kičasto vse skupaj, ampak glede na ceno in dejstvo, da lahko odstraniš motor, je sprejemljivo. Sredinski motor sicer lahko tudi umakneš, če se pokvari, nov pa verjetno ni poceni, sama konstrukcija kolesa pa težka pa seveda predraga za vožnjo do trgovine.  Mi je pa znanec povedal, da v Domelu na Sevškem razvijajo svoj motor za e bike. Razvoj gre hitro naprej.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes:

:blush:

141km.thumb.jpg.91070c7dc8b93d99657d60055c858a8e.jpg

:OK:

km106.thumb.jpg.b0f2cff1baa5acb3465d1a5859ca79fa.jpg

IMG_2972.JPG.338d3ec3fe31aa601ea5765684157e68.JPG

IMG_2973.JPG.6db9146b68f7a3ed9667a7da203e2b88.JPG

IMG_2974.JPG.6084e5dfea1bfdd08849dd8527a5ccaa.JPG

IMG_2975.JPG.b6e564528719cacb385f455e45b475b7.JPG

IMG_2976.JPG.51ca7667ddbfdc68caaeb24eb34b56f8.JPG

IMG_2977.JPG.0cb7df0e2e1fc78e566e4659942dadcf.JPG

IMG_2978.JPG.d7afe23bc009ad653730dab84092d5a8.JPG

IMG_2979.JPG.8895ff231dff1c257a39bdc5ea505a80.JPG

IMG_2980.JPG.666a116f11a5f172c87224a714c20c9f.JPG

IMG_2981.JPG.882cb949983049613a075be093050309.JPG

IMG_2982.JPG.7b224d77e1b9f029ffa1733a13d32726.JPG

IMG_2983.JPG.17208c90ed3f1c5540293d45d86333c8.JPG

IMG_2984.JPG.3c14864629648d13cf39d5bc8aa4f846.JPG

IMG_2985.JPG.2ef3e8ed7baef62a9acacae404eeb70a.JPG

IMG_2986.JPG.84bcd8cc1551eeebcc0d4b355b084a91.JPG

IMG_2987.JPG.bd201023e471831d11c49048f05fb01d.JPG

IMG_2988.JPG.e9d4cb6a7f4dccceeabc79b90cd1753e.JPG

IMG_2989.JPG.a1dca678c4367a55c02c526cd70aca85.JPG

IMG_2990.JPG.dd6a68a4ea1ef90fe5fcf1e5be391406.JPG

IMG_2991.JPG.8f8c5f0ab2659dfbf20aa933b3388fb7.JPG

IMG_2992.JPG.9e70095562f8bc67dc75d530171137b5.JPG

IMG_2993.JPG.a031c485ca4dc768338b625f03593c9d.JPG

IMG_2994.JPG.7a5b4ce717f58ae7b660028d3c358e57.JPG

IMG_2995.JPG.71c76c218cc0963f1781ed110f591b82.JPG

IMG_2997.JPG.53af3de9e8786005d7c5261e521d2f44.JPG

IMG_2998.JPG.ee7cb704bc766a7e8df80c7b344fa94c.JPG

OK.jpg.0bee39ab392c7ff12bcc2fcb356def7b.jpg

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

mime-attachment.gif.c3a26af2897f9256401faf13f438f344.gif       Podpis.jpg.1f131061aec489c26373212804f0ec97.jpg

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Robi, to je bil nov podvig, nov mejnik. Kako sta zdržali na novo podložena zadnjica in noge?

 

Popravljeno . Popravil amateur
  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, gusar pravi:

Tako sem ga jaz usposobil:

A lahko napišeš, kako ti to deluje. Tudi sam se nagibam v to smer: dobiti še dobro rabljeno kolo, ga porihtati in nanj dati e tehniko. Sem že 60 +, kolena in kolke bo treba šparati. Da bi se pa samo z motorjem vozil mi pa tudi ne potegne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!